abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 2004 @ 00:00:09 #41
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_22274805
Genieten hoor van Makaay Geweldige voetballer...alleen jammer dat hij dat vandaag tegen Ajax moest bewijzen.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_22274847
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:58 schreef cultheld het volgende:
Makaay is een prachtige speler natuurlijk maar hij zal geen eerste spits worden, omdat de speelstijl van Van Basten zich daar niet voor leent. Makaay is perfect als counterspeler, dat wel Ik zou zeggen: Van Nistelrooy in de basis en Makaay daar meteen achter, tenzij Van Basten op de counter gaat spelen, dán moet Makaay spelen
Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_22275057
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Makaay is ook beter dan Van Nistelrooij bij "dominant spel".
Makaay is niet echt technisch en is niet zo goed in mee voetballen, al heeft ie sóms wel een schitterende pass natuurlijk 1 ding is zeker, Kluivert hoeft niet in Oranje
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22275733
Eerste goal deed me denken aan die van Tomasson op 8 mei 2002 Zat er lekker in. Alleen eerste half uur gezien, maar de rest zal vast net zo heerlijk zijn geweest. Waarom 'moest' ie weg bij Vitesse dan?
pi_22275740
Matige spits die Makaay.

Hij had er vanavond minstens 5 moeten maken......
  woensdag 29 september 2004 @ 00:35:20 #46
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_22275790
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef ASSpirine het volgende:

fantastische speler
al had die bij zijn penalty wat geluk dat Lobont zo raar stond te keepen
Volgens mij wilde Lobont een schijnbeweging uithalen. Hij bleef zo raar zitten. Hij ging ook iets te vroeg naar die hoek, stond toen even stil, verwachtte m.i. de bal dan juist in de andere hoek, omdat hij dus al half in de rechterhoek hing. Hij stond klaar om naar links te duiken en tot zijn stomme verbazing schiet Makaay de bal toch in de rechterhoek. Toen stond hij op het verkeerde been en kreeg je zo'n lullig grabbelduikje
Feyenoord!!! * Barça
pi_22275796
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
Eerste goal deed me denken aan die van Tomasson op 8 mei 2002 Zat er lekker in. Alleen eerste half uur gezien, maar de rest zal vast net zo heerlijk zijn geweest. Waarom 'moest' ie weg bij Vitesse dan?
Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maar )
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:41:49 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277328
Roy komt uit de regio

geweldige speler maakt normaal gesproken altijd belangijrke doelpunten, maar 3 in één wedstrijd is wel heel bijzonder
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22277337
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:41 schreef rubbereend het volgende:
Roy komt uit de regio

geweldige speler maakt normaal gesproken altijd belangijrke doelpunten, maar 3 in één wedstrijd is wel heel bijzonder
En een mentaliteit waar 99% van de profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:43:30 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277339
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tenerife lonkte en Makaay dacht, hey wat leuk ik ga eerste divisie voetbal in Spanje spelen (een betere versie van het verloop van de carriere van Haisselbaink zeg maar )
voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisie
Vitesse kon goed geld voor hem vangen, samen met Vierklau. En bij Vitesse was dat destijds nodig om de begroting rond te krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22277382
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor de vooledigheid het is niet eerste divisie maar de Spaanse Eredivisie
Vitesse kon goed geld voor hem vangen, samen met Vierklau. En bij Vitesse was dat destijds nodig om de begroting rond te krijgen.
Speelde Tenerife toen niet eerste divisie dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 02:53:24 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277403
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Speelde Tenerife toen niet eerste divisie dan?
nee Primera Division
leuk detial, Vierklau was destijds duurder dan Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277413
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee Primera Division
leuk detial, Vierklau was destijds duurder dan Makaay
proest
pi_22277414
krijgen we nu ineens een allooverview over de transfers van makaay in verband met begrotingen van tien jaar geleden
nah marktwaarde zal wel weer wat gestegen zijn
ajax er net weer iets te laat bij
anders wast nog een leuke opvolgert geweest voor zlatan
pi_22277419
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:56 schreef tordesmonats het volgende:
krijgen we nu ineens een allooverview over de transfers van makaay in verband met begrotingen van tien jaar geleden
nah marktwaarde zal wel weer wat gestegen zijn
ajax er net weer iets te laat bij
anders wast nog een leuke opvolgert geweest voor zlatan
hoeveel heb je gezopen? Bayern kocht Makaay toentertijd voor ik meen 12 miljoen euro. Die waarde is nu minstens verdubbeld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 03:19:42 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277539
quote:
Op woensdag 29 september 2004 02:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

proest
heb het even terug gezoht en dit waren ongeeveer de bedragen, hou je vast
17 miljoen gulden voor Vireklau
6 miljoen voor Makaay
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277558
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heb het even terug gezoht en dit waren ongeeveer de bedragen, hou je vast
17 miljoen gulden voor Vireklau
6 miljoen voor Makaay
damn Wat een superkoop
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 03:25:12 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277573
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

damn Wat een superkoop
Makaay wel, Vierklau niet echt .........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22277578
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Makaay wel, Vierklau niet echt .........
Ik bedoel de optelsom
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 september 2004 @ 03:27:18 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22277582
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik bedoel de optelsom
dat zeker Cultheld k ga nu echt slapen
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')