quote:Op woensdag 29 september 2004 13:43 schreef mrcool het volgende:
Ze bestaan hoor, geile nonnen!
[afbeelding]
Godslastering is het eigenlijk!
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef Lucille het volgende:
blafpap denk ik
Is dat lekker dat mixjequote:Op donderdag 30 september 2004 11:37 schreef Kamphuys het volgende:
Bij ons in de kroeg hebben we een tijdje een 7-up/Pina Collada mix verkocht, dat had er wel iets van weg. Dat verkochten we onder de naam 'Sperm Cocktail: met of zonder natuurlijke ingredienten'. En dan waren er nog van die raketgeleerden die vroegen wat die natuurlijke ingredienten dan waren.
yep. Dat is het.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:30 schreef Kieker Jan het volgende:
Piña Colada.
Nee het is echt gooooor. Maar het zag er wel grappig uitquote:Op donderdag 30 september 2004 12:32 schreef duiveltje2 het volgende:
[..]
Is dat lekker dat mixje
![]()
ik drink namelijk altijd pina collada puur
Niet als je links draaiend sperma hebt.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef erodome het volgende:
Joghurt lijkt me sterk trouwens, dat hebben we weleens gebruikt voor een fotoserie, andere dame een voorbind om met zo'n pompje erin en dan joghurt spuiten...
Joghurt is veelste wit en de structuur is anders dan bij sperma.
Ja het leven is hard he, ik leef met je meequote:Op woensdag 29 september 2004 11:48 schreef erodome het volgende:
Nee, ik hou helemaal niet van sex en al zeker niet van pijpen, bah, vies is dat, maarja je moet er wat voor over hebben he
Het is de bedoeling dat je klaarkomt van tieten en konten. Niet van spuitend nep-spermaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
dus het is nep,???? sjor ik me voor nop uren achterelkaar
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:23 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Nee man, ze is non....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |