Heb je nog meegekregen dat ik vergeten ben om vrij te nemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef gurlie het volgende:
Hee Es. Hoe staat het met het feestje?
Ha Dudequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ben jij nou zo dom, of is de meerderheid hier nu zo slim???quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdag
HOU JE MUIL NOU EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdag
Ja dat las ik ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat ik vergeten ben om vrij te nemen?
Patrick heeft dus mogen zeggen wat hij met de meiden wilde gaan doen, en hij gaat glasverven.
De snoepzakken zijn klaar, Pat gaat vanavond naar de videotheek voor een film, moet goed komen.
*Alleen moet ik niet vergeten chips te halen, net wat voor mij in mijn huidige stemming*
Ha lekker dingquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ha Dude
Ik kan geen verslag doen, moest werken. Pas om 6 uur thuis, even niet aan gedacht. Baal er nu enorm van.
Je hoeft niet te blijven hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef es70 het volgende:
[..]
HOU JE MUIL NOU EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En het is ook zó moeilijk natuurlijk om een compliment in een aardige zin in te pakken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he kindje
dat was een compliment, ik zei dat ik 4 kinderen niet aan zou kuneen en jij ziet het als een belediging
Rust, is dat te koop? En hoe duur dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja.Achjoh, geen ramp toch, dat zijn van die dingen die je door de drukte gewoon vergeet.
Oja het was morgen he?
Balen dat je net nu in zo'n vergeetachtige bui zit. Gaat misschien weer over na een beetje rust?
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef Lula het volgende:
tjonge gezellige boel hier zeg....
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha lekker ding
Ok. Morgen nieuwe poging en dan alsjeblieft echt?
Duurquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Rust, is dat te koop? En hoe duur dan?
Nou, beetje voor elkaar opkomen moet mogen toch?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef Lula het volgende:
tjonge gezellige boel hier zeg....
Heel goed dat die man je ook achter de broek aan zit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, morgen echt. Moet ook want vrijdag is het weer huisarts dag, en anders krijg ik daar ook nog van op mijn flikker.
Morgen is er ook tijd voor. Dus morgen verslag.
Wat heb jij allemaal gedaan vandaag?
Dus we moeten allemaal hypocrieten zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag best wel even wat gezelliger sfeer inkomen mensen.
Kom op nou!
Heb jij wel eens overwogen een carrière als drive-in disc jockey te ambiëren? In kantines van campings en zo? 'Issss effe-rieboddie heppie' en dat soort holle frasen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag best wel even wat gezelliger sfeer inkomen mensen.
Kom op nou!
Oh dat is mooi! Fijn dat je er ook weer zin in hebt. Ziek zijn is niks. Kan het nog terugkomen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel goed dat die man je ook achter de broek aan zit!
Ik heb een ochtendje kantoor achter de rug. Ga volgende week weer aan het werk, de ziekte is onder controle, dus dat moet kunnen. Ik heb er wel zin in eigenlijk.
Ben je er al weer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tjonge, jonge. Ik heb zelden zoveel onredelijkheid bij elkaar gezien.
Ja, blijft levenslang een onzekere factor, maar het is allemaal best te overzien en mee te leven. Gaat goed komenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh dat is mooi! Fijn dat je er ook weer zin in hebt. Ziek zijn is niks. Kan het nog terugkomen?
Hoi Artyquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tjonge, jonge. Ik heb zelden zoveel onredelijkheid bij elkaar gezien.
Eng. Ik hoop voor je dat het goed blijft. Maar heb je er nu dan ook nog medicijnen voor?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, blijft levenslang een onzekere factor, maar het is allemaal best te overzien en mee te leven. Gaat goed komen![]()
Ik dacht, even bijlezen voordat ik wegga. Zie ik opeens allemaal mensen elkaar blind nakakelen. Grappig om te lezen als buitenstaander. Minder grappig mocht iemand het serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben je er al weer?
We wachten je terugkomst al met smart af... het is koud zonder jouw intelligente bijdragen hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kom vanavond wel terug, ik betrek me er verder niet bij deze onzinnige discussie, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt...
Hoi! Fijn gebashed?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:08 schreef gurlie het volgende:
Hoi Arty
Jij neemt dat niet serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik dacht, even bijlezen voordat ik wegga. Zie ik opeens allemaal mensen elkaar blind nakakelen. Grappig om te lezen als buitenstaander. Minder grappig mocht iemand het serieus nemen.
Nee?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoi! Fijn gebashed?
Nou... 't Is zo overtrokken dat ik alleen maar hoop dat iedereen er om kan eh... lachen als de gemoederen wat bedaard zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij neemt dat niet serieus?
Ja braaf elke dag een koppeltje pillekes. Maar dat is geen enkel drama. Ben ik al lang aan gewend. Ik mag echt niet klagen, het gaat heel goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eng. Ik hoop voor je dat het goed blijft. Maar heb je er nu dan ook nog medicijnen voor?
Wel mee uitkijken dan he? Geen symptomen negeren enzo he.
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed... Maar laat maar want ik ben weer aan het uitleggen en dat pakt vast weer verkeerd uit. :')quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef gurlie het volgende:
Nee?
Zo erg is het toch niet als mensen in discussie gaan? Begrijp je punt geloof ik niet helemaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou... 't Is zo overtrokken dat ik alleen maar hoop dat iedereen er om kan eh... lachen als de gemoederen wat bedaard zijn.
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja braaf elke dag een koppeltje pillekes. Maar dat is geen enkel drama. Ben ik al lang aan gewend. Ik mag echt niet klagen, het gaat heel goed.
Ik geloof dat ze dat wel begreep hoor...?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed...
Nee hoor, discussie is niet erg. Ik vond alleen de reacties ontzettend overdreven. Ik kon me niet goed voorstellen waarom de emoties zo hoog opliepen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo erg is het toch niet als mensen in discussie gaan? Begrijp je punt geloof ik niet helemaal![]()
Ben je gek. Voor mezelf zorgen doe ik er gewoon bij. In mijn vrije tijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Maar niet voor de hele wereld zorgen behalve voor jezelf he?
Ik snapte wel dat je dat bedoelde. Maar ik bedoel te zeggen dat ik er weinig aan vond hoor. Ik vind alleen wel dat je op mag komen voor de mensen om wie je geeft. Ik snap de lol niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed... Maar laat maar want ik ben weer aan het uitleggen en dat pakt vast weer verkeerd uit.
Jouw probleem wellicht. Niet het mijne in elk gevalquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor, discussie is niet erg. Ik vond alleen de reacties ontzettend overdreven. Ik kon me niet goed voorstellen waarom de emoties zo hoog opliepen.
Ja want als je dat niet doet word ik boos he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je gek. Voor mezelf zorgen doe ik er gewoon bij. In mijn vrije tijdO en onbetaald
![]()
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef myrose het volgende:
Denk dat het hoog opliep omdat er een opmerking geplaatst werd op een verkeerde plaats.
Iemand vertelt dat het hoofd overloopt dan valt zo'n opmerking gewoon verkeerd
* Ril *quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want als je dat niet doet word ik boos he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |