ieder uur posten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan komt 'ie elk uur posten: "En bij de volgende toon is het..."
Jezus....quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en huishouden telt niet mee
Zal trouwens ook jou postaantallen lekker terug lopenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ieder uur posten?
denk mijn pc. Ik ben een backup van een film aan het maken en zit verder op fora en msn. Tegelijkertijd moet er nog een mail geschreven worden. Hij kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Probleempjes op de PC of problemen met je provider?
Morn weer een neie dei!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, ik gean es op hûs oan. Oant letter!
Mijn zus???quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus....![]()
Zoals piet paulusma altijd zegt:quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, die van D.Rose.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn zus???![]()
Hallo!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:06 schreef myrose het volgende:
hallo allemaal.. ik zit achter de computer
en heb gewoon vertrouwen dat mijn koppijn door de panadol gaat zakken zo
Dochterlief was vandaag zowaar zo lief om pannenkoeken te bakken.
je mag gewoon D zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus....![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, die van D.Rose.
ga je me inhalen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal trouwens ook jou postaantallen lekker terug lopen
uhhhh....seeyaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Als je om het uur 1 post dan heb ik je ongeveer volgend jaar ingehaald, ben alleen van plan om nu meer te gaan posten dan wat ik anders deed dus kan nog sneller gaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ga je me inhalen?
ken je haar?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, die van D.Rose.
Snap je em wel??quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhhh....seeya
Het is stamppot bijna-rauwe andijvie (dat heb je met kinderen, het moet niet te gezond lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Echt? Stampot-rauw-andijvie maak ik pas klaar op het moment dat de aardappelen klaar zijn. Waarom moet dat per se vijf minuten van tevoren?
Of is het een ander gerecht?
klopt, anders had ik nooit zoveel posts gehadquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziektebed is een oplossing![]()
Achter de computer zal ik alleen maar draden gaan zien denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef myrose het volgende:
je zit toch voor de tv en achter de computer?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, anders had ik nooit zoveel posts gehad
jawel hoor, ik 'spreek' mijn talenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snap je em wel??
dat komt voorquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef myrose het volgende:
je zit toch voor de tv en achter de computer?
Okequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, ik 'spreek' mijn talen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Grrrr moet ik ook maar eens even voor zorgen
Wat heb je dan?
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en huishouden telt niet mee
Ywquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef myrose het volgende:
dank je mederose...
maar goed ik zit en rust uit
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets
Ben alleen ooit met 'veel' Fokken begonnen toen ik ziek was
Ik had al gereageerd... Niet seniel en geen PMS en ook geen vier kinderen. En toch ook boos.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...
Je bent een, en je hebt me boos gemaakt
met deze opmerking...
Seniel en met PMS, dus berg je maar!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd... Niet seniel en geen PMS en ook geen vier kinderen. En toch ook boos.
Ik vind werk arbeid die je voor een baas doet waarmee je je geld verdient.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...
Je bent een, en je hebt me boos gemaakt
met deze opmerking...
Seniel en met PMS, dus berg je maar!
het is een feitquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]mafkees!
Weet je....quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind werk arbeid die je voor een baas doet waarmee je je geld verdient.
Huishouden zijn klusjes, die moet ik ook doen, en die doe ik dus als ik vrij ben.
Inderdaad, ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je....
Ach laat maar. Je bent gewoon een eikel.
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je....
Ach laat maar. Je bent gewoon een eikel.
Ja? Dus? Wat bedoel je daar mee? Iedereen hier weet wie het zegt. Staat bij de post hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Vooringenomenheid is jou niet vreemd, dat had ik al eerder gemerkt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja? Dus? Wat bedoel je daar mee? Iedereen hier weet wie het zegt. Staat bij de post hè?
Nee echt niet. Je weet wie het zegt... ja, en? Kom op, wees eens een vent en spreek je uit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.
precies, jij ziet het onderscheid welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:29 schreef myrose het volgende:
huishouden klusjes? Is verdorie werk na werk. Mensen die werken en huishouden doen hebben dus een dubbele baan
waarom moet ik mij uitspreken en hou jij het bij eikel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee echt niet. Je weet wie het zegt... ja, en? Kom op, wees eens een vent en spreek je uit!
Huishouden telde toch níet mee zei je? Dat was toch geen werk?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, jij ziet het onderscheid wel
ik had het over het onderscheid.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huishouden telde toch níet mee zei je? Dat was toch geen werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |