quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Speedy weer op zijn Speedy's binnen komt vallen;![]()
![]()
Ik had gehoopt dat die naam mooi in het einde van het vorige topic verstopt zou blijven...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
-Arty XXX Shock de stoelgang van Dude wil reguleren;
Zonder verdere uitleg zou de jeugdige kijker wel eens een andere betekenis kunnen opvatten van de term "strak".quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
-Lula steeds strakker wordt;
Als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
-Speedy weer op zijn Speedy's binnen komt vallen;
Als in één verkering, twee verkerings?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
-En er een boel verkerings gaande zijn!
ADHD-tjequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Jij bent echt een ADHD-tje soms. Misschien moet je Timbobs zusje eens ontmoeten?
![]()
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:44 schreef es70 het volgende:
Het is een feit... Mijn hoofd kan de hoeveelheid nutteloze informatie, gejammer, het onthouden van 86 dingen voor 5 mensen, en noem maar op niet meer aan![]()
Ik word seniel (of gewoon gek).
(Of zijn dit ook verschijnselen van op hol geslagen hormonen, nooit eerder gebeurd).
Vragen, vragen, vragen....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ADHD-tje![]()
Wie is timbobs dan en haar zusje en hoezo??![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als een donderslag bij heldere hemel.
Geen idee, maar ik geloof dat het tegenwoordig weer wat beter met haar gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar was ik gebeleven... oja:
Ik was je moeder nog vergeten te vragen wat er in haar gevaren was toen men vroeg: 'En? Hoe gaat de kleine knul heten?'
O sorry... lig hier weer helemaal krom... Maar ik hou wel van je hoor
Bummerquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die naam mooi in het einde van het vorige topic verstopt zou blijven...
[..]
Zonder verdere uitleg zou de jeugdige kijker wel eens een andere betekenis kunnen opvatten van de term "strak".
[..]
Als een donderslag bij heldere hemel.
[..]
Als in één verkering, twee verkerings?
Maakt toch ook niet uit? Gewoon doorkoken totdat ze gaar zijn. Net zo simpel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef es70 het volgende:
En nou ben ik ook al vergeten de kookwekker aan te zetten![]()
Geen idee hoe lang die piepers al koken![]()
![]()
Ah dat geeft toch niets? Af en toe even prikken en uitproberen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef es70 het volgende:
En nou ben ik ook al vergeten de kookwekker aan te zetten![]()
Geen idee hoe lang die piepers al koken![]()
![]()
Nou zegquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vragen, vragen, vragen....
je leest maar mooi terug hoor!![]()
Jij bent hier alle jeugd aan het opvoeden volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Vragen, vragen, vragen....
je leest maar mooi terug hoor!![]()
Vanochtend schenk ik een glas sap in. Neem zonder kijken een slok. Mmm, die sap smaakt raarquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verklaar je nader?![]()
Ja, is ze weer hersteld van de kleine mentale inzinking die haar toen onmiskenbaar bij de kladden moet hebben gehad?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat het tegenwoordig weer wat beter met haar gaat.
Ik ook van jou hoor, al is het wat dubieus dat m'n leukste humor moet komen van m'n naam...
Hoeveel zouden dat er wel niet zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij bent hier alle jeugd aan het opvoeden volgens mij.Dat gaat nog een hele taak worden...
Waarbij de goede verstaander begrijpt dat het hier kantoorgeoriënteerde werkdagen betreft.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjj
2 down, 3 to go
zal ik doen, als ik er aan denkquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Waarbij de goede verstaander begrijpt dat het hier kantoorgeoriënteerde werkdagen betreft.
Ga je nu morgen om 12:00 ook posten dat de week doormidden is?
Voor mij nog 2quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjj
2 down, 3 to go
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanochtend schenk ik een glas sap in. Neem zonder kijken een slok. Mmm, die sap smaakt raar![]()
Kijk naar het glas, cola.... Gooi de cola weg, schenk glas sap in...weer cola!
Vanmiddag, ervan overtuigd dat het kwart voor 6 is... Buurkindje weggestuurd, snel aardappels schillen... Komt dat kind terug: Ik mag nog spelen hoorKijk op de klok, half 5
![]()
En dan nog wat dingetjes die vandaag niet gesmeerd willen lopen (in de categorie: wat doe ik eigenlijk hier, wat wilde ik nou doen).
En zijn ze allemaal net zo erg?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoeveel zouden dat er wel niet zijn
Ik kan anders behoorlijk erg zijn hoor als het moetquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En zijn ze allemaal net zo erg?![]()
Dat lijkt simpel jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit? Gewoon doorkoken totdat ze gaar zijn. Net zo simpel.
Ach, het is mijn roeping, dus ik ga onverdroten door....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij bent hier alle jeugd aan het opvoeden volgens mij.Dat gaat nog een hele taak worden...
Arty??quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zal ik doen, als ik er aan denk
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor mij nog 2![]()
Verdorrie zeg!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef Lula het volgende:
verdorrie, ik word er steeds uitgegooid en nu lig ik weer achter
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach, het is mijn roeping, dus ik ga onverdroten door....
Dat is klotequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef Lula het volgende:
verdorrie, ik word er steeds uitgegooid en nu lig ik weer achter
Echt? Stampot-rauw-andijvie maak ik pas klaar op het moment dat de aardappelen klaar zijn. Waarom moet dat per se vijf minuten van tevoren?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:55 schreef es70 het volgende:
Dat lijkt simpel ja. Maar dat is het niet
.
5 minuten voor het eind van de kooktijd moet de andijvie erbij...
Ja, in Zweden... Ik zou bijna medelijden met je krijgen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik heb ook al heel het wekend gewerkt
Ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik heb ook al heel het wekend gewerkt
Nog eventjes en dan komt 'ie elk uur posten: "En bij de volgende toon is het..."quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Arty??
Je geeft em wel tips
Is dat wel zo verstandig??![]()
Try mequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]oke eens kijken hoeveel jij aankunt
![]()
thanksquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
om het goed te maken
Hahaha zal ie wel niet lang gaan volhoudenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan komt 'ie elk uur posten: "En bij de volgende toon is het..."
Probleempjes op de PC of problemen met je provider?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:01 schreef Lula het volgende:
thanks
mijn pc vindt waarschijnlijk dat ik teveel tegelijk wil
was in Zweden ja, maar was evengoed werkquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, in Zweden... Ik zou bijna medelijden met je krijgen...
Als ik niet werk ben ik nog niet vrij(ik snap ineens ook waarom ik vroegtijdig seniel word)
![]()
Ywquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:01 schreef Lula het volgende:
[..]
thanks
Jouw PC heet Arty CHARLES Shock?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:01 schreef Lula het volgende:
[..]
thanks
Okequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Try me![]()
ieder uur posten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan komt 'ie elk uur posten: "En bij de volgende toon is het..."
Jezus....quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en huishouden telt niet mee
Zal trouwens ook jou postaantallen lekker terug lopenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ieder uur posten?
denk mijn pc. Ik ben een backup van een film aan het maken en zit verder op fora en msn. Tegelijkertijd moet er nog een mail geschreven worden. Hij kan het niet meer aanquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Probleempjes op de PC of problemen met je provider?
Morn weer een neie dei!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, ik gean es op hûs oan. Oant letter!
Mijn zus???quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus....![]()
Zoals piet paulusma altijd zegt:quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Nee, die van D.Rose.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn zus???![]()
Hallo!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:06 schreef myrose het volgende:
hallo allemaal.. ik zit achter de computer
en heb gewoon vertrouwen dat mijn koppijn door de panadol gaat zakken zo
Dochterlief was vandaag zowaar zo lief om pannenkoeken te bakken.
je mag gewoon D zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus....![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, die van D.Rose.
ga je me inhalen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal trouwens ook jou postaantallen lekker terug lopen
uhhhh....seeyaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
Als je om het uur 1 post dan heb ik je ongeveer volgend jaar ingehaald, ben alleen van plan om nu meer te gaan posten dan wat ik anders deed dus kan nog sneller gaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ga je me inhalen?
ken je haar?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, die van D.Rose.
Snap je em wel??quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhhh....seeya
Het is stamppot bijna-rauwe andijvie (dat heb je met kinderen, het moet niet te gezond lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Echt? Stampot-rauw-andijvie maak ik pas klaar op het moment dat de aardappelen klaar zijn. Waarom moet dat per se vijf minuten van tevoren?
Of is het een ander gerecht?
klopt, anders had ik nooit zoveel posts gehadquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziektebed is een oplossing![]()
Achter de computer zal ik alleen maar draden gaan zien denk ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef myrose het volgende:
je zit toch voor de tv en achter de computer?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, anders had ik nooit zoveel posts gehad
jawel hoor, ik 'spreek' mijn talenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snap je em wel??
dat komt voorquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef myrose het volgende:
je zit toch voor de tv en achter de computer?
Okequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel hoor, ik 'spreek' mijn talen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Grrrr moet ik ook maar eens even voor zorgen
Wat heb je dan?
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ywquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef myrose het volgende:
dank je mederose...
maar goed ik zit en rust uit
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets
Ben alleen ooit met 'veel' Fokken begonnen toen ik ziek was
Ik had al gereageerd... Niet seniel en geen PMS en ook geen vier kinderen. En toch ook boos.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...
Je bent een, en je hebt me boos gemaakt
met deze opmerking...
Seniel en met PMS, dus berg je maar!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd... Niet seniel en geen PMS en ook geen vier kinderen. En toch ook boos.
Ik vind werk arbeid die je voor een baas doet waarmee je je geld verdient.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik achterloop, en ik hoop dat iemand anders hier al op gereageerd heeft, maar ik kan dit niet laten lopen...
Je bent een, en je hebt me boos gemaakt
met deze opmerking...
Seniel en met PMS, dus berg je maar!
het is een feitquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]mafkees!
Weet je....quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind werk arbeid die je voor een baas doet waarmee je je geld verdient.
Huishouden zijn klusjes, die moet ik ook doen, en die doe ik dus als ik vrij ben.
Inderdaad, ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je....
Ach laat maar. Je bent gewoon een eikel.
Ik weet wie het zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet je....
Ach laat maar. Je bent gewoon een eikel.
Ja? Dus? Wat bedoel je daar mee? Iedereen hier weet wie het zegt. Staat bij de post hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Vooringenomenheid is jou niet vreemd, dat had ik al eerder gemerkt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja? Dus? Wat bedoel je daar mee? Iedereen hier weet wie het zegt. Staat bij de post hè?
Nee echt niet. Je weet wie het zegt... ja, en? Kom op, wees eens een vent en spreek je uit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.
precies, jij ziet het onderscheid welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:29 schreef myrose het volgende:
huishouden klusjes? Is verdorie werk na werk. Mensen die werken en huishouden doen hebben dus een dubbele baan
waarom moet ik mij uitspreken en hou jij het bij eikel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee echt niet. Je weet wie het zegt... ja, en? Kom op, wees eens een vent en spreek je uit!
Huishouden telde toch níet mee zei je? Dat was toch geen werk?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, jij ziet het onderscheid wel
ik had het over het onderscheid.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huishouden telde toch níet mee zei je? Dat was toch geen werk?
Duidelijke reactie? OK...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:30 schreef D.Rose het volgende:
Dus beide zijn het niet met me eens, maar een duidelijke reactie terg ho maar
Eikel lijkt mij minder schijnheilig dan 'ik weet wie het zegt'. Och jochie toch, wat een sukkeltje kan jij zijn. Denk toch eens na over wat je post, zoals bij je reactie op Es en het huishouden. Kom eens uit je eigen narcistische wereldje en leef je eens in in andere mensen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom moet ik mij uitspreken en hou jij het bij eikel?
jij had het over werk ná werkquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef myrose het volgende:
HuH?
jij schrijft toch dat je huishouden klusjes vind?
ben ik dus pertinent niet met je eens.... is evengoed werk
Verdedig je niet joh, dit kan ieder weldenkend/meelevend mens zelf bedenken. Belachelijk dat jij je eigenlijk nog moet verantwoorden ook nu...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijke reactie? OK...
Ik heb een betaalde baan... Daarnaast doe ik de huishoudelijke 'klusjes' en voed ik mijn vier kinderen op. En dat is zwaarder werk dan mijn baan ooit zal zijn.
Ik denk dat je, als je het een maandje over zou moeten nemen, je binnen een week gillend de deur uit rent...
Ik hoef geen complimenten, echt niet, maar wat ik doe afdoen als 'klusjes' is niet fair. Ik denk dat ik harder 'werk' dan jij!
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef Lula het volgende:
ik heb een wereld salade net gegeten met heerlijke kipstukjes erdoorheen.
Gezond eten kan errug lekker zijn
hoquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijke reactie? OK...
Ik heb een betaalde baan... Daarnaast doe ik de huishoudelijke 'klusjes' en voed ik mijn vier kinderen op. En dat is zwaarder werk dan mijn baan ooit zal zijn.
Ik denk dat je, als je het een maandje over zou moeten nemen, je binnen een week gillend de deur uit rent...
Ik hoef geen complimenten, echt niet, maar wat ik doe afdoen als 'klusjes' is niet fair. Ik denk dat ik harder 'werk' dan jij!
Wat een luxe, bij mij is er geen onderscheid tussen werk en vrije tijd...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, huishouden doe ik in mijn vrije tijd
op zo'n reactie ga ik niet eens reageren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eikel lijkt mij minder schijnheilig dan 'ik weet wie het zegt'. Och jochie toch, wat een sukkeltje kan jij zijn. Denk toch eens na over wat je post, zoals bij je reactie op Es en het huishouden. Kom eens uit je eigen narcistische wereldje en leef je eens in in andere mensen.
Dat zei je niet, dat maak je er nu snel van. Jij zei dat het niet meetelde en werk waar je geld mee verdient wél.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ho
niet zeggen dat ik jou huishouden onderschat, want dat heb ik nooit gezegd.
Jouw huishouden zal best zwaarder zijn en ik geloof best dat ik dat nooit aa zou kunnen.
Ik zei alleen dat ik het niet als werk zag in de zin van arbeid als bij een baas
En isk zie, en voel wel onderscheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een luxe, bij mij is er geen onderscheid tussen werk en vrije tijd...
Ja, het werk dat ik na mijn werk doe wordt niet betaald, dat is het enige verschil.
Halleluja, praise the lord!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zo'n reactie ga ik niet eens reageren.
Dat zei ik welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zei je niet, dat maak je er nu snel van. Jij zei dat het niet meetelde en werk waar je geld mee verdient wél.
jezus? the lord?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Halleluja, praise the lord!![]()
weer zo iemand die niet leestquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:41 schreef gurlie het volgende:
Huishouden is wel werk.
Maar jij hebt vast geen idee hoe het is om 4 kinderen op te moeten voeden en een huishouden te moeten runnen. Ik ook niet, maar wel eens een voorproefje. Dus doe normaal D.
Tering
Het gaat hier niet altijd over jou hè? Bummer!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zei ik wel
Ik heb 5 werkdagen en als ik de hele zaterdag huishouden doe is dat nog steeds mijn vrije dag
Ja dat zei je later, toen er twee mensen op je afgevlogen kwamen. Maar ik denk dat je oorspronkelijk iets heel anders wou zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weer zo iemand die niet leest
Ik had allang gezegd dat ik 4 kinderen opvoeden niet onderschat en het zelf vast niet aan zou kunnen
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef myrose het volgende:
jij maakt onderscheid tussen betaald werk en onbetaald werk. Maar je brengt het alsof je het onbetaalde werk minderwaardig vind
Dat bedoel ik dus inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef myrose het volgende:
jij maakt onderscheid tussen betaald werk en onbetaald werk. Maar je brengt het alsof je het onbetaalde werk minderwaardig vind
dat zei ik niet later, dat bedoelde ik al in mijn allereerste post, die waar de verontwaardigde reacties op kwamenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat zei je later, toen er twee mensen op je afgevlogen kwamen. Maar ik denk dat je oorspronkelijk iets heel anders wou zeggen.
Hij houdt die fabriek in zijn eentje draaiende geloof ik jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef es70 het volgende:
Laat het in jezusnaam maar gaan....
Grootafnemer bij de Hoogovens kennelijk....
Als nou iedereen boos wordt en er gaat nog geen belletje rinkelen![]()
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef es70 het volgende:
Laat het in jezusnaam maar gaan....
Grootafnemer bij de Hoogovens kennelijk....
Als nou iedereen boos wordt en er gaat nog geen belletje rinkelen![]()
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:42 schreef gurlie het volgende:
Oja, hoi
Hoe is het hier?
quote eens waar je dat uit opmaakt want dat heb ik nooit gezegd, en al helemaal nooit bedoeldquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
absoluut niet dus, ik word zelf ook huisman
Misschien moet je zélf eens teruglezen voor de grap.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei ik niet later, dat bedoelde ik al in mijn allereerste post, die waar de verontwaardigde reacties op kwamen
wat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:43 schreef toetatoet het volgende:
dus
primaquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef es70 het volgende:
[..]
man, spreek ik je dan wel weer een keer, oke?!
Gezellig!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:45 schreef Lula het volgende:
Ik ga zondag gezellig naar de sauna met DZ
zomaar even tussendoor
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.
Sorry spreek helaas de waarheid.
hier heb je je opmerkingquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was in Zweden ja, maar was evengoed werk
dat hoop ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezellig!
Wellicht is jouw waarheid anders dan de onze...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ging goed, nu er een dikke discussie "Waar ze zicht erg druk om maken" is het niet veel meer aan.
Sorry spreek helaas de waarheid.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Het kuikentje spreekt!
Fucking hell. Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prima
maar wij willen geen 4 kinderen hoor, 2 lijkt me zwaar genoeg
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:58 schreef es70 het volgende:quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote eens waar je dat uit opmaakt want dat heb ik nooit gezegd, en al helemaal nooit bedoeld
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Wellicht is jouw waarheid anders dan de onze...
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdagquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef myrose het volgende:
[..]
hier heb je je opmerking
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Fucking hell. Waar slaat dat op?
Om nog even na te steken onder water?
Goh wat heb jij het vast zwaar straks.
Ik vind het echt enorm knap van Es dat ze het voor elkaar krijgt om 4 kinderen op te voeden en daarnaast ook nog te werken.
Dus als je ook eens een keer rekening zou houden met anderen voordat je je bek opentrekt. Ga toch van je troon af jongen.
Maar het ging niet over jou. Het ging over het huishouden van Es.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdag
lezen is moeilijk he kindjequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Fucking hell. Waar slaat dat op?
Om nog even na te steken onder water?
Goh wat heb jij het vast zwaar straks.
Ik vind het echt enorm knap van Es dat ze het voor elkaar krijgt om 4 kinderen op te voeden en daarnaast ook nog te werken.
Dus als je ook eens een keer rekening zou houden met anderen voordat je je bek opentrekt. Ga toch van je troon af jongen.
Heb je nog meegekregen dat ik vergeten ben om vrij te nemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:46 schreef gurlie het volgende:
Hee Es. Hoe staat het met het feestje?
Ha Dudequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
Ben jij nou zo dom, of is de meerderheid hier nu zo slim???quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en nog steeds zeg ik dus dat ik het huishouden in mijn vrije tijd doe, dus niet meetel als werkdag
HOU JE MUIL NOU EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat ik vergeten ben om vrij te nemen?
Patrick heeft dus mogen zeggen wat hij met de meiden wilde gaan doen, en hij gaat glasverven.
De snoepzakken zijn klaar, Pat gaat vanavond naar de videotheek voor een film, moet goed komen.
*Alleen moet ik niet vergeten chips te halen, net wat voor mij in mijn huidige stemming*
Ha lekker dingquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ha Dude
Ik kan geen verslag doen, moest werken. Pas om 6 uur thuis, even niet aan gedacht. Baal er nu enorm van.
Je hoeft niet te blijven hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef es70 het volgende:
[..]
HOU JE MUIL NOU EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En het is ook zó moeilijk natuurlijk om een compliment in een aardige zin in te pakken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he kindje
dat was een compliment, ik zei dat ik 4 kinderen niet aan zou kuneen en jij ziet het als een belediging
Rust, is dat te koop? En hoe duur dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja.Achjoh, geen ramp toch, dat zijn van die dingen die je door de drukte gewoon vergeet.
Oja het was morgen he?
Balen dat je net nu in zo'n vergeetachtige bui zit. Gaat misschien weer over na een beetje rust?
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef Lula het volgende:
tjonge gezellige boel hier zeg....
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha lekker ding
Ok. Morgen nieuwe poging en dan alsjeblieft echt?
Duurquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Rust, is dat te koop? En hoe duur dan?
Nou, beetje voor elkaar opkomen moet mogen toch?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:59 schreef Lula het volgende:
tjonge gezellige boel hier zeg....
Heel goed dat die man je ook achter de broek aan zit!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, morgen echt. Moet ook want vrijdag is het weer huisarts dag, en anders krijg ik daar ook nog van op mijn flikker.
Morgen is er ook tijd voor. Dus morgen verslag.
Wat heb jij allemaal gedaan vandaag?
Dus we moeten allemaal hypocrieten zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag best wel even wat gezelliger sfeer inkomen mensen.
Kom op nou!
Heb jij wel eens overwogen een carrière als drive-in disc jockey te ambiëren? In kantines van campings en zo? 'Issss effe-rieboddie heppie' en dat soort holle frasen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag best wel even wat gezelliger sfeer inkomen mensen.
Kom op nou!
Oh dat is mooi! Fijn dat je er ook weer zin in hebt. Ziek zijn is niks. Kan het nog terugkomen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel goed dat die man je ook achter de broek aan zit!
Ik heb een ochtendje kantoor achter de rug. Ga volgende week weer aan het werk, de ziekte is onder controle, dus dat moet kunnen. Ik heb er wel zin in eigenlijk.
Ben je er al weer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tjonge, jonge. Ik heb zelden zoveel onredelijkheid bij elkaar gezien.
Ja, blijft levenslang een onzekere factor, maar het is allemaal best te overzien en mee te leven. Gaat goed komenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh dat is mooi! Fijn dat je er ook weer zin in hebt. Ziek zijn is niks. Kan het nog terugkomen?
Hoi Artyquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tjonge, jonge. Ik heb zelden zoveel onredelijkheid bij elkaar gezien.
Eng. Ik hoop voor je dat het goed blijft. Maar heb je er nu dan ook nog medicijnen voor?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, blijft levenslang een onzekere factor, maar het is allemaal best te overzien en mee te leven. Gaat goed komen![]()
Ik dacht, even bijlezen voordat ik wegga. Zie ik opeens allemaal mensen elkaar blind nakakelen. Grappig om te lezen als buitenstaander. Minder grappig mocht iemand het serieus nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben je er al weer?
We wachten je terugkomst al met smart af... het is koud zonder jouw intelligente bijdragen hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kom vanavond wel terug, ik betrek me er verder niet bij deze onzinnige discussie, gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt...
Hoi! Fijn gebashed?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:08 schreef gurlie het volgende:
Hoi Arty
Jij neemt dat niet serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik dacht, even bijlezen voordat ik wegga. Zie ik opeens allemaal mensen elkaar blind nakakelen. Grappig om te lezen als buitenstaander. Minder grappig mocht iemand het serieus nemen.
Nee?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoi! Fijn gebashed?
Nou... 't Is zo overtrokken dat ik alleen maar hoop dat iedereen er om kan eh... lachen als de gemoederen wat bedaard zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij neemt dat niet serieus?
Ja braaf elke dag een koppeltje pillekes. Maar dat is geen enkel drama. Ben ik al lang aan gewend. Ik mag echt niet klagen, het gaat heel goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eng. Ik hoop voor je dat het goed blijft. Maar heb je er nu dan ook nog medicijnen voor?
Wel mee uitkijken dan he? Geen symptomen negeren enzo he.
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed... Maar laat maar want ik ben weer aan het uitleggen en dat pakt vast weer verkeerd uit. :')quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef gurlie het volgende:
Nee?
Zo erg is het toch niet als mensen in discussie gaan? Begrijp je punt geloof ik niet helemaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou... 't Is zo overtrokken dat ik alleen maar hoop dat iedereen er om kan eh... lachen als de gemoederen wat bedaard zijn.
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja braaf elke dag een koppeltje pillekes. Maar dat is geen enkel drama. Ben ik al lang aan gewend. Ik mag echt niet klagen, het gaat heel goed.
Ik geloof dat ze dat wel begreep hoor...?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed...
Nee hoor, discussie is niet erg. Ik vond alleen de reacties ontzettend overdreven. Ik kon me niet goed voorstellen waarom de emoties zo hoog opliepen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo erg is het toch niet als mensen in discussie gaan? Begrijp je punt geloof ik niet helemaal![]()
Ben je gek. Voor mezelf zorgen doe ik er gewoon bij. In mijn vrije tijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Maar niet voor de hele wereld zorgen behalve voor jezelf he?
Ik snapte wel dat je dat bedoelde. Maar ik bedoel te zeggen dat ik er weinig aan vond hoor. Ik vind alleen wel dat je op mag komen voor de mensen om wie je geeft. Ik snap de lol niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Damn. Miscommunicatie weer. Ik bedoelde meer: hèb je fijn gebashed... Maar laat maar want ik ben weer aan het uitleggen en dat pakt vast weer verkeerd uit.
Jouw probleem wellicht. Niet het mijne in elk gevalquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee hoor, discussie is niet erg. Ik vond alleen de reacties ontzettend overdreven. Ik kon me niet goed voorstellen waarom de emoties zo hoog opliepen.
Ja want als je dat niet doet word ik boos he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je gek. Voor mezelf zorgen doe ik er gewoon bij. In mijn vrije tijdO en onbetaald
![]()
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef myrose het volgende:
Denk dat het hoog opliep omdat er een opmerking geplaatst werd op een verkeerde plaats.
Iemand vertelt dat het hoofd overloopt dan valt zo'n opmerking gewoon verkeerd
* Ril *quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want als je dat niet doet word ik boos he.
Dat wil je niet hoor, ik ben heel eng als ik boos word. Dan komt deze 45 kilo eens even op jou af!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Ril *
![]()
Nee ik zorg prima voor mezelf hoor, geen zorgen.
Ga je eten? Smakelijk dan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
De Appie roept me... later!
Het was meer een front vormen dan "eens zijn". Maar ja, da's maar een mening van een buitenstaander. Ik vond het nogal een storm in een glas water. Een onhandige uitspraak, die nòg onhandiger verdedigd werd. Misverstand op misverstand en iedere volgende reactie deed er een schepje bovenop. Ach ja...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef gurlie het volgende:
Is dit nou een vrouwen/mannending?
De vrouwen en de mannen lijken het met elkaar eens te zijn.
Precies! En op de één of andere manier bleef niemand echt nuchter meer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef myrose het volgende:
Denk dat het hoog opliep omdat er een opmerking geplaatst werd op een verkeerde plaats.
Iemand vertelt dat het hoofd overloopt dan valt zo'n opmerking gewoon verkeerd
Echt niet! Nou. Simpel dan. Is er geen probleem. Ook goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jouw probleem wellicht. Niet het mijne in elk geval![]()
Maar het was ook een reactie van langer spelend gevoel denk ik. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het was meer een front vormen dan "eens zijn". Maar ja, da's maar een mening van een buitenstaander. Ik vond het nogal een storm in een glas water. Een onhandige uitspraak, die nòg onhandiger verdedigd werd. Misverstand op misverstand en iedere volgende reactie deed er een schepje bovenop. Ach ja...
De rol van de ietwat botte, kortzichtige man (ain't we all?) is één die bij vlagen slecht ontvangen wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:24 schreef gurlie het volgende:
Maar het was ook een reactie van langer spelend gevoel denk ik. Maar dat kan aan mij liggen.
Dat is wel zielig ja. Is het de eerste spreekbeurt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:25 schreef Lula het volgende:
nou ja het zal allemaal wel. Ik heb het ook niet goed genoeg gevolgd doordat ik ook met een kind bezig was die hypernerveus voor zijn spreekbeurt is morgen en superonzeker.
Arm kind...
Yep. En mensen die een zelfde gevoel beleven, hebben de neiging elkaar op te zoeken en elkaar te steunen. Niets onlogisch aan, maar een open discussie is dan ver te zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:24 schreef myrose het volgende:
niemand wilde de ruimte nemen om in te zien dat er een communicatiestoring was.... geschreven tekst zonder lichaamstaal is vaak moeilijk
Dus? En? Dan mag je iemand daar niet op aanspreken? Iemand die maar vol blijft houden dat het wel oké was, terwijl je probeert duidelijk te maken waarom iets niet betamelijk is? En een aantal mensen zijn het met elkaar eens en dan is het een 'front' of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het was meer een front vormen dan "eens zijn". Maar ja, da's maar een mening van een buitenstaander. Ik vond het nogal een storm in een glas water. Een onhandige uitspraak, die nòg onhandiger verdedigd werd. Misverstand op misverstand en iedere volgende reactie deed er een schepje bovenop. Ach ja...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yep. En mensen die een zelfde gevoel beleven, hebben de neiging elkaar op te zoeken en elkaar te steunen. Niets onlogisch aan, maar een open discussie is dan ver te zoeken.
Maar goed, ik ga weer weg. Misschien tot na middernacht!
ja eerste. En hij is nog eens net zo eigenwijs als zijn moeder. Hij wil geen enkele hulp van me als ik het aanbiedt. Maar het zal vast wel goedkomen, gewoon onzekerheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is wel zielig ja. Is het de eerste spreekbeurt?
Dat is zieligquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:25 schreef Lula het volgende:
nou ja het zal allemaal wel. Ik heb het ook niet goed genoeg gevolgd doordat ik ook met een kind bezig was die hypernerveus voor zijn spreekbeurt is morgen en superonzeker.
Arm kind...
Hee joh, rielekssss!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus? En? Dan mag je iemand daar niet op aanspreken? Iemand die maar vol blijft houden dat het wel oké was, terwijl je probeert duidelijk te maken waarom iets niet betamelijk is? En een aantal mensen zijn het met elkaar eens en dan is het een 'front' of zo?
Een storm in een glas water? Welgeteld twee pagina's op het grote Fok! vind ik geen storm. Maar misschien is mijn blik wat breder dan dat.
En wat Gurlie ook verwoordde: er is niets mis mee iemand om wie je geeft te verdedigen. Kennelijk werd dat gevoelen bij meerdere mensen opgeroepen. Jammer voor wie daar niets mee heeft, maar ik vind dat juist geweldig.
En nu naar de Ap.
zo'n klein mannetje als de mijne en dan al stoer voor de klas staanquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is zielig. Gelukkig zijn ze bij mij nog niet zo ver... Ik hoop dat ik ze dan een beetje kan steunen. Maar een moeder die zelf stijf van de zenuwen was bij spreekbeurten is denk ik niet zo'n heel goed voorbeeld
![]()
Irene heeft dat ook hoor. Ik ben best goed in Mavo wiskunde. Zij snapt er niets van. Maar ik mag het haar dus pertinent niet uitleggnquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef Lula het volgende:
[..]
ja eerste. En hij is nog eens net zo eigenwijs als zijn moeder. Hij wil geen enkele hulp van me als ik het aanbiedt. Maar het zal vast wel goedkomen, gewoon onzekerheid
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:37 schreef Lula het volgende:
net een handtekening gezet over een medebewoner uit de flat die andere mensen bedreigt met een mes. Ik heb wel heel vaak geschreeuw gehoord maar wist nooit waar het vandaan kwam. Nu krijg ik zelfs te horen dat die man mensen en ook kinderen met messen bedreigt. Politie doet niets werd me verteld. Ik heb er nooit wat van gemerkt maar wel eerder gehoord dat er gevaarlijk figuur boven me woont. HIj schijnt de andere kant van de flat te gebruiken als hij naar beneden gaat.
toch geen prettige dingen om te horen als je hier met je kindertjes woont
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:43 schreef myrose het volgende:
Zo'n persoon gaat maar op de noorpool wonen, kan hij ijsberen bedreigen
nee dank je, dan mag ik mijn auto niet meer zelf rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]Fantastisch! Wil jij niet een gooi doen naar het premierschap?
![]()
Ik reageer niets afquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hee joh, rielekssss!
(Arty kan er ook niets aan doen, niet je boze bui afreageren.)
Oh, ok... Kwam nogal fel over op mij (lastig medium, internetquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik reageer niets afIk leg iets uit. Ben zeer relaxed hoor. Heb een super dagje achter de rug en een super avond voor de boeg
Ja grappig hè? Inhoudelijke postsquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:39 schreef Bengeltje het volgende:rofl , ik zag dat het weer zover was
prachtig dat gehap van jullie
Dat zal het zijn, als mensen niet begrepen worden, vallen anderen soms aanquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ok... Kwam nogal fel over op mij (lastig medium, internet).
uhm, vond het niet echt inhoudelijk,maar wel humor jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja grappig hè? Inhoudelijke posts![]()
Ik weet niet waar jij van houdt, maar ik vind het weer droevig op tv...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:56 schreef Lula het volgende:
zo eindelijk mijn afwasje gedaan
komt er nog wat op de buis vanavond?
Leuk bezoek, een feest voorbereidenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, ok... Kwam nogal fel over op mij (lastig medium, internet).
Wat voor supers ga je doen?
Top toch? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, vond het niet echt inhoudelijk,maar wel humor ja
geen leuke serie ,film , documentaire ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:03 schreef Lula het volgende:
ik geloof dat ik ook niet voor de tv ga hangen. Heb de gids vluchtig ingekeken net
Het komt niet veel voor dat jij een avond alleen bent he?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk bezoek, een feest voorbereiden
Nou, laten we het dan maar op PMS gooien he?!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, als mensen niet begrepen worden, vallen anderen soms aan
net haaien op een vis
Zeker,ik lach graag , zeker om zoietsquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Top toch? Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!![]()
O zat hoor. Maar dit is een spontaan bezoekje, vanochtend op het werk ontstaan. Meneer moet eerst nog op repo, dus het wordt een latertje, maar wel leuk. Jaarlijkse smartlappen-avond dient weer te worden georganiseerd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Het komt niet veel voor dat jij een avond alleen bent he?
ghehehequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, laten we het dan maar op PMS gooien he?!
Allemaal misverstanden![]()
Goed man! Gelukkig weet jij af en toe iets inhoudelijks te brengen hier, want anders was het alleen maar lachen gieren en brullen hier. En geef toe: té veel humor slaat ook doodquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker,ik lach graag , zeker om zoiets![]()
Als je dat maar weetquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed man! Gelukkig weet jij af en toe iets inhoudelijks te brengen hier, want anders was het alleen maar lachen gieren en brullen hier. En geef toe: té veel humor slaat ook dood![]()
Dat ken ik helemaal niet...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef gurlie het volgende:
Gilmore Girls komt vanavond, daar gooi ik alles voor aan de kant.
Maar ik was hard aan het werken.
Is dat dat avondje dat laatst niet doorging? Of was dat een ander smartlappen avondje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O zat hoor. Maar dit is een spontaan bezoekje, vanochtend op het werk ontstaan. Meneer moet eerst nog op repo, dus het wordt een latertje, maar wel leuk. Jaarlijkse smartlappen-avond dient weer te worden georganiseerd.
Leuke serie over een meisje en haar moeder. [linkje] http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=20 [/linkje]quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet...
Ja ga eens je huiswerk afmaken zeg!
Dat heb ik ook een keer gezien ja!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:13 schreef Lula het volgende:
om half tien zag ik dat mijn lelijke vieze en smerige verloofde komt of zoiets. Afl 1 heb ik gezien dus misschien kom ik er nog in. Dit is vier meen ik
Daarom waardeer ik je ook zo als Fok-userquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je dat maar weetaltijd het zelfde is oer saai
![]()
hele leuke serie, lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Leuke serie over een meisje en haar moeder. [linkje] http://www.sbsonline.nl/m(...)net5programma&pid=20 [/linkje]
Ben me aan het inschrijven voor CKV activiteiten, online dus.
Het is uitgesteld ja. Maar nu moet het er toch echt weer van komen. Iedereen wil ook Hazes doen natuurlijk nu.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat dat avondje dat laatst niet doorging? Of was dat een ander smartlappen avondje?
ja ik dacht dat het op zichzelfstaand was. Moet je nog zes keer kijken of zo om te kijken hoe het afloopt. Maar wel lachen hoe hij zich als de grootst mogelijke boer gedroeg om haar te shockerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gezien ja!
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek isquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daarom waardeer ik je ook zo als Fok-userDie afwisseling die je brengt. De ene keer is het "D.Rose ben je nu weer weg, waar was je nu en ik postte iets en toen ging je weer weg!" en dan is het weer "D. Ben je nu weer weg, krijg ik geen kusje meer?"
Ik vind het pure poëzie![]()
![]()
Vanavond en verzet naar 10 uur.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hele leuke serie, lang niet meer gezien
hoelaat komt die en waarop ?
Nee dat zou ook wat zijn zeg, alsof Arty daar tijd voor heeft!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek is![]()
Vanavond wist ik alquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vanavond en verzet naar 10 uur.
En het wordt ook steeds erger. Erg komisch. Ik zou zoiezo wel graag de laatste aflevering willen zien voor haar en alle andere reacties.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Lula het volgende:
[..]
ja ik dacht dat het op zichzelfstaand was. Moet je nog zes keer kijken of zo om te kijken hoe het afloopt. Maar wel lachen hoe hij zich als de grootst mogelijke boer gedroeg om haar te shockeren
korttermijn geheugen werkt wel gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee dat zou ook wat zijn zeg, alsof Arty daar tijd voor heeft!!!
Waar sta ik precies met mijn benen wijd trouwens? ben wel benieuwd![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mja , niet iedereen is zo als jou en plaats de benen wijd ,om te wijzen waar arty zijn plek is![]()
nou dan zit ik half tien voor yorinquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds erger. Erg komisch. Ik zou zoiezo wel graag de laatste aflevering willen zien voor haar en alle andere reacties.
Heb ik daar mijn benen wijd? Goh... interessante perceptie van het menselijk lichaam heb je. Maar die foto vond je toch leuk meen ik? Maar nu niet meer? Nou ik geef toe: afwisselend ben je inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
korttermijn geheugen werkt wel gelukkig![]()
in dat foto topic, waar je mooie benen staan en een handje dat naar beneden wijs![]()
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]Fantastisch! Wil jij niet een gooi doen naar het premierschap?
![]()
ik vond die juist wel leuk ,kijk naar die smiliequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb ik daar mijn benen wijd? Goh... interessante perceptie van het menselijk lichaam heb je. Maar die foto vond je toch leuk meen ik? Maar nu niet meer? Nou ik geef toe: afwisselend ben je inderdaad![]()
Ja het is wat cryptisch Nederlands hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al? Hier ook H6quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Lula het volgende:
maak eens plaats ik wilde nog wat kwijt.....
maak je even wakker tot mijn spijt....
Zet een oproep en fok zal aan je voeten liggen misschienquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef myrose het volgende:
[..]
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen worden
De taal volgen lukt me nog wel... Ik begrijp alleen niet waar ze op doelt. Ik heb je nog nooit met je benen wijd gezien...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het is wat cryptisch Nederlands hè?![]()
ik bedoel dus het general topic..quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zet een oproep en fok zal aan je voeten liggen misschien![]()
och je kunt haar gelukkig niet de rok omhoog kijken, het was/is een leuk plaatjequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
De taal volgen lukt me nog wel... Ik begrijp alleen niet waar ze op doelt. Ik heb je nog nooit met je benen wijd gezien...
Praatjes vullen nog steeds geen gaatjes, toch![]()
Wie heb je voor welke post op het oog?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef myrose het volgende:
[..]
ik bedoel dus het general topic..
Zou best grappig zijn voor een topic: het Fok!-schaduwkabinet!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef myrose het volgende:
[..]
misschien, als mijn ministers uit dit forum gekozen mogen worden
Geef mij je angst... ook erg mooi (heb ik helaas niet in huis, maar ken het wel zo wat uit mijn hoofd)quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:29 schreef Lula het volgende:
mijn favoriet was vroeger waarom......en liefde.......
Wat is ckv? Of hoorde ik dat te wetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef gurlie het volgende:
Dat ckv is nog veel werk ook.
cultureel kunstzinnige vormingquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is ckv? Of hoorde ik dat te weten?
*noteert*quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geef mij je angst... ook erg mooi (heb ik helaas niet in huis, maar ken het wel zo wat uit mijn hoofd)
Dan ga ik even kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef gurlie het volgende:
oh gilmore girls begint wel nu![]()
Even de grapjas erop aanspreken die in het GG topic zei dat het om 10 uur begon.
Oh... Ik ben blij dat ik niet meer op school zit (klinkt als drama, en dat vond ik een dramaquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
cultureel kunstzinnige vorming
Brrrrrrr.. doodengquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef gurlie het volgende:
Goh eng he, benen.
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou best grappig zijn voor een topic: het Fok!-schaduwkabinet!
Verstandigquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef myrose het volgende:
[..]
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoor![]()
Wie dan wel en waar????quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef myrose het volgende:
[..]
nah in mijn kabinet geen gefrustreerde pubers hoor![]()
Nou ik wil dit jaar zoveel mogelijk activiteiten doen dus ik ga me even voor een hoop dingen inschrijven en van de week wat oude verslagen maken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Brrrrrrr.. doodeng
wat moet je allemaal doen voor CKV? Kijken welke dingen je wilt doen voor een verslag of zo?
Als er leuke dingen bij zitten, wil ik wel met je mee trouwens!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou ik wil dit jaar zoveel mogelijk activiteiten doen dus ik ga me even voor een hoop dingen inschrijven en van de week wat oude verslagen maken.
Huillie, nou kan ik GG niet opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |