quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef Pool het volgende:
Volgende week bied ik hem 1 euro als hij die blauwe polo onderkrast.![]()
afkopen met het geld dat hij heeft verdiend aan onsquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Wat zal hij dan doen tegen parkeerpolitie
ik print het uit en breng het langsquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Maar even ontopic he:
Die mensen kunnen dit niet lezen![]()
dat doet me denken aan een grappig voorval dat ik ooit meemaakte tijdens een ritje utrecht- amersfoort met de intercity..quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil de daklozen bemoedigen die proberen om iets nuttigs met hun leven te doen, zoals de dakloze van EL_REY. De rest kan het schudden, de geld-voor-een-boterham-bedelaars enzo.
zo dacht ik er ook eerst over tot eindhoven!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef TonyMalony het volgende:
ik wens ze allemaal een ziekte toe.
Prijzen stijgen snel he. Bij mij willen ze wel vaker met mn ov mee reizen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een grappig voorval dat ik ooit meemaakte tijdens een ritje utrecht- amersfoort met de intercity..
Loopt er een dakloze door de coupe's, hij vraagt iedereen om geld.. Dus hij begint in de coupe achter ons aan iedereen te vragen of hij 50 cent mag hebben.. Niemand geeft hem, maar hij laat het er niet bij zitten en bij onze coupe aangekomen was de prijs al verhoog naar: 1 euro!
1 euro, wie heeft er een euro voor mij
hilariteit alom!![]()
Eindhoven de gekstequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef EL_REY het volgende:
[..]
zo dacht ik er ook eerst over tot eindhoven!
eindhoven keeps the true soul alive wat betreft de daklozen!
niks dan liefde voor hun!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:59 schreef Sauruzin het volgende:
Voor de prachtige muziek die ze de hele dag non-stop maken zonder ook maar 1 pauze te nemen.
[afbeelding]
proost!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:01 schreef Billekoek het volgende:
Daklozen zijn owkee
*bier drinkt op de daklozende
Da's natuurlijk ook gewoon heel slim. Mensen die een kortingskaart kopen zijn niet goed snikquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Prijzen stijgen snel he. Bij mij willen ze wel vaker met mn ov mee reizen.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Waar slaap jij vannacht?
idd, een beetje knokken om ons te vermaken!quote:
quote:
Eerste hit bij google, op zwerver.quote:
deal!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Alleen? Is er nog plek voor mij? Dan krijg jij een halve sigaret van mij!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:10 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Eerste hit bij google, op zwerver.
Met schil? Heb je de lotto gewonnen ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:11 schreef EL_REY het volgende:
[..]
deal!
dan krijg jij van mij een halve banaan!
[afbeelding]
nee, ik heb geld afgetroggeld bij het 18 septemberplein in eindhoven!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:12 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Met schil? Heb je de lotto gewonnen ofzo?
o.a. met buikspreken en asbakleegzuigen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee, ik heb geld afgetroggeld bij het 18 septemberplein in eindhoven!
![]()
met auto's bewaken!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:15 schreef Billekoek het volgende:
[..]
o.a. met buikspreken en asbakleegzuigen?
Echte auto's?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
met auto's bewaken!
Freek de Jongequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:59 schreef Sauruzin het volgende:
Voor de prachtige muziek die ze de hele dag non-stop maken zonder ook maar 1 pauze te nemen.
[afbeelding]
moet je eens zoeken op bumquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:10 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Eerste hit bij google, op zwerver.
Ik vraag me alleen af waar ik dit model t-shirts koop?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef EL_REY het volgende:
[afbeelding]
bedank voor de relaxte uitstraling die je hier weergeeft aan het straatbeeld!
Maar dan krijgen ze misschien geen loon meer...quote:Op maandag 21 november 2005 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:Van mijn part gaan ze staken of iets dergelijks
Waaat een bullshit. Daklozen zorgen er zelf voor dat ze dakloos worden, dus dat betekent niet gelijk dat de hele mensheid faalt.quote:Op maandag 21 november 2005 18:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil de daklozen ff aanmoedigen
Ze moeten zo snel mogelijk van de straat. Want een mens hoort in een huis te leven met verwarming en nog meer. Van mijn part gaan ze staken of iets dergelijks
Het zwervers-bestaan is een schande voor de algehele mensheid en daar is iedereen bij betrokken. Je kunt wel de maatschappij de schuld geven natuurlijk maar dat is het niet, het feit dat 1 mens faalt wilt zeggen dat de hele mensheid als het ware faalt.
Samen sterk, 1 voor allen en allen voor 1
eindhoven! eindhoven is het sleutelwoord in jouw verhaal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef N-tertainment het volgende:
Ik wil graag die junk bedanken die de autoradio uit mijn auto voor Thurston (rotterdam) heeft gejat. Dankzij jouw actie heb ik van mijn vriendin een nieuwe gekregen, met mp3 functie. RESPECT!
er zijn daklozen die heel wat meer geestelijke vermogens in huis hebben dan jij johquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Maar even offtopic he:
Die mensen kunnen dit niet lezen![]()
en ik denk dat je dat korte rokje speciaal voor ons dakloze medelanders aantrektquote:Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef lucienne2 het volgende:
mijn dank gaat uit naar de zwervers van utrecht voor het schoon houden van de roosters naast het postkantoor door daar op te liggen en tevens voor het steeds maar weer controleren of ik niet vergeten ben ondergoed aan te trekken als ik daar met een rokje voorbij loop (je moet wel, want daar is de pin-automaat)
nee joh, dat doe ik speciaal voor jou. of ben je ook een dakloos manspersoon?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:37 schreef Classics het volgende:
[..]
en ik denk dat je dat korte rokje speciaal voor ons dakloze medelanders aantrekt![]()
gelukkig ben ik niet jaloers..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:43 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nee joh, dat doe ik speciaal voor jou. of ben je ook een dakloos manspersoon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |