Ik zou zeggen vinger in de keel enquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:41 schreef GinaG het volgende:
*zojuist een liga milkbreak op heeft dat een week in een niet goed afgesloten trommel gelegen heeft![]()
goede sitequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:
De normale afleveringen van Top Gear zijn sowieso afgelopen, 1 aug. was de laatste van het seizoen.
Ze waren op Veronica aan het herhalen, op vrijdag en maandag, op vrijdag klopt mijn sociale leven, dus maandag was perfect.
Alleen hebben ze daar nu fijn Angel neergezet, een echte baggerkutserie die werkelijk níemand volgt.
Gelukkig hebben we Viper 007 Bond nog, maar dat downloaden is slechts een hulpmiddel.
BTW, de aflevering die gisteravond eigenlijk uitgezonden zou worden is die van 30 mei, 2004.
Hij wil je vast anaal nemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
de glazenwasser is net langsgeweest....brrr....
die vent is eng
hij heeft zo'n grote grijns op zijn gezicht en kijkt als een soort van pedofiel/potloodventer/pervert en zo praat ie ook nog.
leuke berichtjes als: hij vindt je leuk pkwarts mogen wel uitblijven
Laat me raden hij deed extra lang over jouw ramen en met ongeveer zo een uitdrukkingquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:05 schreef pkwarts het volgende:
de glazenwasser is net langsgeweest....brrr....
die vent is eng
hij heeft zo'n grote grijns op zijn gezicht en kijkt als een soort van pedofiel/potloodventer/pervert en zo praat ie ook nog.
leuke berichtjes als: hij vindt je leuk pkwarts mogen wel uitblijven
misschienquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:19 schreef pkwarts het volgende:
ik denk dat hij door al dat door ramen naar binnen kijken een beetje een vreemde kijk op de wereld gekregen heeft
als het jou nou zou weghalen, dat zou pas mooi zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
misschien
Maar dat haalt nog niet weg dat ik bij 90% van POP ben
Ja dat moet haast wel als hij met jou flirtquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:19 schreef pkwarts het volgende:
ik denk dat hij door al dat door ramen naar binnen kijken een beetje een vreemde kijk op de wereld gekregen heeft
Kun je me even uitleggen wat het verband is met de post van pkwarts en die van jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
misschien
Maar dat haalt nog niet weg dat ik bij 90% van POP ben
die ''misschien'' had ik gewoon zin inquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kun je me even uitleggen wat het verband is met de post van pkwarts en die van jou![]()
Ik zal maar stoppen met het proberen te begrijpenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
die ''misschien'' had ik gewoon zin in
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zal maar stoppen met het proberen te begrijpen![]()
intresseerd helemaal niemand waar je bent met PoPquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
zo! Ik ben nu op 90% van Prince of Persia!
zo kijkt je vader zeker ook naar je?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
misschien
en het intresseerd nog steeds niemand watquote:Maar dat haalt nog niet weg dat ik bij 90% van POP ben
Okéquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
intresseerd helemaal niemand waar je bent met PoP
[..]
zo kijkt je vader zeker ook naar je?
[..]
en het intresseerd nog steeds niemand wat
dan ook nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Okéik zal alleen maar melden als ik het heb uitgespeeld
hier welquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef gamecube_master het volgende:
MSN doet het niet meer bij mij
aaahhh! Wat jammer nou! Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef gamecube_master het volgende:
MSN doet het niet meer bij mij
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
hier wel![]()
tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
hij word per dag irritanter
Naar huis wilt, maar de prof. moet nu zonnodig zijn agenda voor de komende twee weken met mij besprekenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Tain het volgende:
nog 5 minuten en dan ben ik vrij
ligt het aan mij of wordt RaymanNL per dag irritanter?
aaaahhhhquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef gamecube_master het volgende:
microsoft![]()
wachten dan maar, ik wou je net een cool filmpje laten zien RaymanNL![]()
Beter in andere mensen irriteren jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Nee ik word per dag beter!
over wie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Ik kan niet irritanter zijn geworden want ik spreek geen woord meer over Rayman!
het kan toch blijktquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhhh
Ik kan niet irritanter zijn geworden want ik spreek geen woord meer over Rayman!
Oooh nee, hequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:09 schreef mordradead het volgende:
vanavond voetbal, morgen voetbal
, overmorgen voetbal
voetbal
je hebt teveel nuclear missiles gebruiktquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben ik even Rise of Nations aan het spelen, heb dat kutvolk van hen helemaal kapotgebombardeerd met fackin ISBM (oid) Nucleair Missiles.
Heb ik net het grootste tankleger ooit gemaakt, lekker rushen, wat krijg ik? Armagaddon
Waar slaat dat nou weer op?
Aha, ik snap het.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je hebt teveel nuclear missiles gebruikt
Je moet de wereld ook niet de vergetelheid in nuken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben ik even Rise of Nations aan het spelen, heb dat kutvolk van hen helemaal kapotgebombardeerd met fackin ISBM (oid) Nucleair Missiles.
Heb ik net het grootste tankleger ooit gemaakt, lekker rushen, wat krijg ik? Armagaddon
Waar slaat dat nou weer op?
een klein beetje maar hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef Frankeinstein het volgende:
nee, dan zou het een rotzooitje worden![]()
Shit hey...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef mordradead het volgende:
roi![]()
ja....
icoontjesecht super ^o^
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef mordradead het volgende:
ngage
word dat ding nog verkocht?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef mordradead het volgende:
ngage
[Xbox] Ninja Gaiden Deel 4quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
ok peri dan neem ik aan de je het eerste stuk steen hebt...en het hek heb geopent daar...loop rechts af als je van dat save punt aankomt...en volg de weg...bij de eerste gelegenheid ga je naar rechts....dan kom je bij een stuk uit met een trap naar beneden..pak je pijl en boog en schiet de 2 geweren gastjes weg die boven staan...loop nu richting de rand waar een blauwe balk loopt...ga daar aanhangen en ga het gat in...daar ligt een life of the gods....klim dan weer omhoog en ga via een wallrun naar het dichtsbijzijnde platform...pak vervolgens de kabel beet en ga naar de overkant...daar ligt een life of thousand gods....dat verlengt je levensbalk.....spring naar beneden en loop de weg uit...dus niet het stuk waar je de lily key voor nodig hebt...of heb je dit allemaal al gedaan?
[Xbox] Ninja Gaiden Deel 4quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden binnen
Alleen ik zit vast, wie kan me helpen?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef HomerJ het volgende:
Moet ik weer typen of copy + paste
ik, rahl, gamedemon en peristilius. en maybe tainquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden binnen
Alleen ik zit vast, wie kan me helpen?
dan blijven er wel heel erg weinig mensen over hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, laten we ons eventjes vasthouden aan de TT
Help me dan even!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik, rahl, gamedemon en peristilius. en maybe tain
alleen mensen met een user id lager dan 30 000quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef mordradead het volgende:
alleen ik en
Ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef mordradead het volgende:
alleen ik en
eenschquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen mensen met een user id lager dan 30 000+ sympathieke kerels zoals mordradead
dan jij jongen... het is dan jijquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik
Ik zit er zelfs al langer in dan jou
preciesquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef jercovski het volgende:
gmail ngage
beschrijf je probleem dan....quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Help me dan even!
Ik krijg de seal er niet afquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
beschrijf je probleem dan....
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik krijg de seal er niet af![]()
![]()
*gretig aanneemtquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef mordradead het volgende:
stuk touw?
moesten ze es met jou doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
![]()
in het vuur gooien natuurlijk. dan brand het er vanzelf af![]()
3:quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef mordradead het volgende:
in welke 2 groepen kun je vrouwen indelen?
8r33sz4h\squote:Op dinsdag 28 september 2004 19:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
3:
Lelijke wijfen
BrEeZaH's
Knappe meiden
vrouwen waarmee je praat...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
3:
Lelijke wijfen
BrEeZaH's
Knappe meiden
Goh, zal het goed doen bij de wijfen,quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:36 schreef mordradead het volgende:
zekers!! leisure suit larry bijvoorbeeld
en dan zeggen ze.... mag ik mag ik? en dan zeg ik: nee, sterf een end neer vuile kuthoer (soms dan)quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goh, zal het goed doen bij de wijfen,
vragen ze: "Wie ben je aan het sms'en?"
"Nee, noob, ik ben chickies aan het versieren in LSL op m'n echte N-gage., fack off"
Handtekening na de show !quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef mordradead het volgende:
roi![]()
ja....
icoontjesecht super ^o^
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Handtekening na de show !
anders ben je niet stoerquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef mordradead het volgende:
heb jij wel een ngage roi?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef Roi het volgende:
Voor jou wel. ( jercovski)
Ik sta voor alles open.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:48 schreef jercovski het volgende:
[..]
oww.. je bent et type dat mensen van het mannelijk geslacht alles naar de zin probeert te maken
ging niet door had ik weer gehoordquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:53 schreef Roi het volgende:
Weet iemand of de tokkies nou in Nieuw-Vennep gaan wonen of niet ? Zoja dan moet ik maar een extra slot voor me fiets kopen :\
kan ik daar en "ja" uit op maken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open.
msn me maar waneer team survival begintquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:50 schreef pkwarts het volgende:
mensen die mee doen met black arrow? eerst terrorist hunt of mission en als er genoeg mensen zijn wat team survival?
Check.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:52 schreef taart het volgende:
[..]
of huiswerk maken
hmm. ik vrees dat ik dan wel ietsje langer op school zit dan jijquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:43 schreef Roi het volgende:
w00t, lees net dat ik morgen maar 2uurtjes les heb! Ook nog is (standaard) eerste 3uur vrij
!
Nou voetbal kieken
zie je de lokalen O staan bij het 4e en 5e uur op mijn rooster? dat betekent dat ik naar het oosterlicht moetquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mijn rooster:
Woensdag
LO
LO
Nederlands C2
Wiskunde D5
Natuurkunde G1
Maatschappij E5
Op volgorde van uren.
Overigens hoop ik dat ik wiskunde ergens anders krijg, aangezien ze naast dat lokaal aan het renoveren zijn.
Wij hebben, als 5V, de op 1 na hoogste prioriteit als het over klaslokalen gaat, dus dat zit wel okayquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij moeten nu naar de K-vleugel als er Cx op het rooster staat. Zeg maar een barak. Slecht geluid, als ik fluister. (Diepe stem + goed voortbewegen van het geluid.) kan de leraar het voorin de klas horen.
hehehehe, ik hoef lekker niet naar het oosterlichtquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:10 schreef rockstah het volgende:
ik heb al twee keer door de regen moeten gaan. en ik offer mijn pauzes op daarvoor. dus ik ben er alles behalve blij mee
hee ik dacht dat dit een NOOB-LOZE slowchat was?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
Goeden avond! Ben weer klaar met het vullen van de vakken!
Ik zal d'r van de winter wel weer naar toe moeten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:22 schreef capibar het volgende:
[..]
hehehehe, ik hoef lekker niet naar het oosterlicht![]()
Dat jij nu in een examenjaar zit.quote:
Ik zit een in examenjaar jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat jij nu in een examenjaar zit.
Ik moet nog 2 jaar. 30 uur per week dit jaar.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit een in examenjaar ja
Rot is op met je kutkopquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zit een in examenjaar ja
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Rot is op met je kutkop![]()
![]()
![]()
* oproept tot algehele negering van RaymanNLquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]rustig, dan let je toch niet op m'n postst
die word vanzelf pr0n star...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik haat iedereen en alles op deze wereld
Ja als PSV en Feyenoord met 4-0 winnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ook
kan het nog erger?
Wat een vrolijk topic is dit weerquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ook
kan het nog erger?
Oh, is zij het.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HilaryO+
Jij moet helemaal je vuile kankerbek houden,quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een vrolijk topic is dit weer
Maar ze is wel knapquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, is zij het.
Kan niet zingen, kan niet acteren.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je vuile kankerbek houden,
Jou haat ik nog het meest
wat een liefdequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je vuile kankerbek houden,
Jou haat ik nog het meest
!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat een vrolijk topic is dit weer
Laat ik het er op houden dat het, in mijn ogen, niets meer dan een 13-in-een-dozijn tienersterretje is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar ze is wel knap
Nederlaag voor Nederlandquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:13 schreef Roi het volgende:
4-0:|
hier.... en een stuk touwquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Hans Teeuwen het volgende:
Ga eens dood ********..... ga eens dood
nee het voetbal seizoen is eigenlijk nog maar net begonnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nederlaag voor NederlandHoudt dit in dat er dan ook minder voetbal op tv is
3x roy makaay -> een nederlander, das dan nog positief.... psv gaat wel door en ook nog eens 4 teams in uefa cup (of iig 3) dus genoeg voetbal om van te genietenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nederlaag voor NederlandHoudt dit in dat er dan ook minder voetbal op tv is
?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:09 schreef Tain het volgende:
Je zou bijna Hans Teeuwen gaan quoten en het nog menen ook...
Mordra begrijpt me wel :')quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
?
OEEEHWWW BIJNA DOODVERWENSING!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
hier.... en een stuk touw
Oowquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef Tain het volgende:
[..]
nee het voetbal seizoen is eigenlijk nog maar net begonnen
Tsja en dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OEEEHWWW BIJNA DOODVERWENSING!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
^ sorry voor uitbarstingquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
!!!
LEES DE FUCKING TT EN ROT OP
Waarom ga je ervan uit dat ik uberhaupt gestemd hebquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
Wie hebben er op Nee gestemd? Rayman en Gina?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:22 schreef HomerJ het volgende:
Wie hebben er op Nee gestemd? Rayman en Gina?
Omdat ik chagrijnig benquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ik uberhaupt gestemd heb![]()
Juistquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Omdat ik chagrijnig ben
Kan je is zien dat je hier niet gewenst bent.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dit erg zwak hoor
je bent nog irritanter dan 10 capibars en 10 rockstahsquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dit erg zwak hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef yvonne het volgende:
rockstah & RaymanNL , homofiele samenzweerders ,weg voor 48 uur
nee. anders hebben jullie niks meer om over te rellenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef mordradead het volgende:
rockstah -> samenzwering -> beide optieven
het blijft zwak,quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je is zien dat je hier niet gewenst bent.
Je post op een verkeerd tijdstip
Helaas nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is d'r geen 'geen mening' optie?
er heeft ook niemand het lef om op nee te stemme, het zou maar gebeurenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef HomerJ het volgende:
10-2
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. En daarom ben ik niet gewenst. De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) . Ik vind dit gewoon erg zwak. IDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening. Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel.
Net of er ooit iemand op ja zal stemmenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Roi het volgende:
Poll: Speel jij stiekem ook Rayman ?Ja neen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Same.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Overigens vind ik de opmerkingen met ''vuile kanker bek'' en die waar Raymannl's moeder in voorkomen behoorlijk, not done![]()
Je zegt al een tijdje geen woord over rayman en toch blijf je irritant. Je hele manier van posten is gewoon irriquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. En daarom ben ik niet gewenst. De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) . Ik vind dit gewoon erg zwak. IDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening. Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak, ga huilen
als je nou eens goed kijkt gaat het jullie er alleen maar om dat ik rayman leuk vind. doordat je met rayman en nog meer onzin deze topics gewoon verziekt En daarom ben ik niet gewenst. rot dan op? De laatste tijd heb ik geen woord er over gesproken (behalve 2 keer in de topic) 2x teveel dus he... loser . Ik vind dit gewoon erg zwak.rayman als enige vriend hebben, dat is zwakIDAt ik Rayman leuk vind is toch mijn mening.na de eerste 1000 topics weten we dat wel... sterf nu maar een end neer met dat kurpoppetje Ik weet zeker dat hier genoeg mensen zijn die stiekem oom gewoon Rayman spelen. maar die zitten niet constant over dat kutpoppetje te zijken Maar die het nu gewoon verzwijgen. Alleen omdat het stom is omdat ik het speel. precies
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]who cares
Je post over irritante onderwerpen
Ik praat gewoon met jullie onderwerpen mee[/b[
Je hebt een kut icoon
[b]Dat is geen reden om iemand te haten
Je hebt een kut website
Wat heeft dat met FOK te maken?
Je formuleert kut
Misschien heb ik wel dislectie?
Je kan niet spellen
Komt door het snelle typen
Je gedraagt je als een klein kind
Zeker omdat ik Rayman speel![]()
Je bent kut
Hij post gewoon op de verkeerde plek op verkeerd tijdstip.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Same.
Losers, meer maak ik er niet aan vuil.
True, het moet wel okay blijven he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Overigens vind ik de opmerkingen met ''vuile kanker bek'' en die waar Raymannl's moeder in voorkomen behoorlijk, not done![]()
Dat was een doodverwensingquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:36 schreef mordradead het volgende:
na de eerste 1000 topics weten we dat wel... sterf nu maar een end neer met dat kurpoppetje
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]who cares
Je post over irritante onderwerpen So what? Iets met smaak enzo, persoonlijk. Zwak om iemand daar op aan te vallen.
Je hebt een kut icoon Geef hem een betere.
Je hebt een kut website Niet gezien
Je formuleert kut
Je kan niet spellen Zoals half Fok. In principe kan hij het wel, dat hebben we gezien.
Je gedraagt je als een klein kind Don't we all.
Je bent kutPoepoe, als dat het beste is.
maar jij bent dan ook een oud ziijkwijfquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
nou, het is meer dat je gewoon irritant bent, of je nou rayman zegt of niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijft zwak,
*Mompelt iets over vage grens tussen pesten en plagen.*quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, het moet wel okay blijven he.
Plagen mag, pesten is zielig
Houden we het netjes?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
achja, hij hoeft niet gesloten te worden, er moeten gewoon een paar bannetjes vallenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens, deze sfeer is niet prettig, modje erbij dan maar?
Dus dan is het opeens ok om met termen als ''vuile kankerbek'' enzo te gaan smijten???quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij post gewoon op de verkeerde plek op verkeerd tijdstip.
Vooral na vanavond, en die frustraties van Rahl, mij & Modradead moeten er toch uit en Gamedemon heeft altijd al een hekel aan hem
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef mordradead het volgende:
wat voetbal allemaal wel niet teweeg kan brengen
lees het eens in de goede context mannetje.... met het icoontje erbij dusquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Houden we het netjes?
Ik heb een suggestiequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:41 schreef capibar het volgende:
[..]
achja, hij hoeft niet gesloten te worden, er moeten gewoon een paar bannetjes vallen![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie![]()
Volgens mij heb ik vananvodn alleen maar m'n rooster gepost, en gegroeit (en nu dan een grote discussie gevoerd)quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hij post gewoon op de verkeerde plek op verkeerd tijdstip.
Vooral na vanavond, en die frustraties van Rahl, mij & Modradead moeten er toch uit en Gamedemon heeft altijd al een hekel aan hem
Nou ik ook welquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie![]()
volgens mij moet jij allang op bed liggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vananvodn alleen maar m'n rooster gepost, en gegroeit (en nu dan een grote discussie gevoerd)
gegroeit?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vananvodn alleen maar m'n rooster gepost, en gegroeit (en nu dan een grote discussie gevoerd)
Welk f*ckin icoontje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
lees het eens in de goede context mannetje.... met het icoontje erbij dus
Beste opmerking in de geschiedenis van Slowchatquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
biertje?
ik denk het wel.... biertje?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welk f*ckin icoontje??
Bestandsnaam daarvan is hypocrite.gif. Ik denk niet dat ik nog meer moet zeggen.
Gegroet was hetquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Tain het volgende:
[..]
gegroeit?
en je ik ben zover met PoP posts enzo dan?
Ah, ik heb meteen een nieuw idee voor een ondertitel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk het wel.... biertje?
Ik ga nu oook naar bedquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij moet jij allang op bed liggen
Als ik daar nog het wachtwoord van weet zal ik het doen okquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gina, check je ICQ.
<-----quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk het wel.... biertje?
Dit is mijn nieuwe ICQ 247-697-759quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gina, check je ICQ.
check.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dit is mijn nieuwe ICQ 247-697-759
legalas.... tales..... hallo, 1 biertje hoor hequote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
<-----
quote:Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: Very High
Avoidant: Very High
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: High
URL of the test: http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
URL for more info: http://www.4degreez.com/misc/disorder_information2.html
Ik kan hier geen soep van maken. Bedoel je:quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
legalas.... tales..... hallo, 1 biertje hoor he
nope ninja gaiden...moet me aggresie kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef Roi het volgende:
Anders koelt iedereen even af door stiekem een Rayman gamepje op te starten :p ?
nee... avatar, meerder plaatjes..... ik heb 1 biertje..... niet een paar... dat houd in dat niet iedereen uit jou avatar een biertje krijgt...... dus sommigen krijgen niksquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan hier geen soep van maken. Bedoel je:
'Legolas, tales, hallo, 1 biertje, hoor je?"
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef capibar het volgende:
nou nou, kleutertjes, doe es lief tegen elkaar.
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeurenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.
Wat kom je sexy over als je boos bentquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan me geen kont schelen dat jullie een hekel aan het karakter Rayman hebt, hier in het topic doet ie niet veel verkeerd. Dus dan mogen alle flames en doodverwensingen thuisgelaten worden, dank jullie wel.
Dat kunnen er meerdere hier.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeuren
Dus? Ik had jou kunnen laten bannen voor je uitspraken. Als je gewoon wat toleranter bent zijn er niet zulke problemen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef mordradead het volgende:
lees dan aub ff de 50 voorgaande topics door.... hij kan zo zeuren
reageer je nou op mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgende week, misschien zelfs morgen al, gebeurt er weer precies hetzelfde. Tis nu al een paar keer gebeurt zonder dat ook maar echt iets gebeurt(behalve een waarschuwing) voor de zoveelste keer, dat er de volgende keer wat aangedaan wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus? Ik had jou kunnen laten bannen voor je uitspraken. Als je gewoon wat toleranter bent zijn er niet zulke problemen.
Nee ik nam je reactie mee, ik wou hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
reageer je nou op mij![]()
volgens mij komt dat uit de film cruel intentions...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
roi ik wel het orgineel van die vouwen uit jij avatar...
ik vind eigenlijk van wel...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
ziet er niet uit als Reese whiterspoon en Sarah michelle gellar
D'r zijn 2 mensen die mijn ww weten, een daarvan ben ik zelf, de ander is mijn moeder, maar die weet weer niet dat ik op Fok zit.quote:Op woensdag 29 september 2004 07:57 schreef Rahl het volgende:
Legolas! JE ONDERTITEL!![]()
![]()
![]()
[..]
wie heeft je gehackt?
quote:Op woensdag 29 september 2004 08:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn 2 mensen die mijn ww weten, een daarvan ben ik zelf, de ander is mijn moeder, maar die weet weer niet dat ik op Fok zit.![]()
M.a.w., zelf veranderd.quote:Op woensdag 29 september 2004 08:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch wel de 3e deze ochtend die goeiemorgen zegt in dit topic, zegt wat over de rest...quote:Op woensdag 29 september 2004 11:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sow jij bent vroeg![]()
Volgens mij moet jij nog wakker wordenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben toch wel de 3e deze ochtend die goeiemorgen zegt in dit topic, zegt wat over de rest...
* Mr.Noodle onder de douche is geweest en zich schoon en wakker geschrobt heeftquote:Op woensdag 29 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker wordenJe bent de 5e die goedemorgen zegt
![]()
Tain ontbreekt![]()
Ik ben aan het werk jaquote:Op woensdag 29 september 2004 11:19 schreef GinaG het volgende:
Tain ontbreekt![]()
Je kan mij hier toch nog wel een goedemorgen wensen :'(quote:Op woensdag 29 september 2004 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja
en ik ga eventjes niet meer echt in het slowchat topic posten
Ja echt dat kunnen ze toch niet makenquote:Op woensdag 29 september 2004 13:36 schreef pkwarts het volgende:
3 uurtjes les...marteling
wat hebben we toch een kutleven....quote:Op woensdag 29 september 2004 13:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja echt dat kunnen ze toch niet maken![]()
* meldtquote:Op woensdag 29 september 2004 13:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat hebben we toch een kutleven....
Snoep dan ook niet zoveelquote:Op woensdag 29 september 2004 14:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Moet zo naar de tandarts
Wil niet
Ik snoep sowieso nietquote:Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Snoep dan ook niet zoveel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |