quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:14 schreef Neva het volgende:
ik heb nog wel taaitaaipopjes spindizzy
Wat ging er mis met je boerenkool dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet kokendus ik eet maar brood vanavond
Miss_D, Jolietje krijg je echt niet
Ik heb voor de rest van de week alles al in huis qua voer en ik ben te lui om alleen voor wat koekkies nog naar de winkel te gaan...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm boe...niks te snaaien Spin? Hier wel, hebben net de boodschappen binnen
Zal het bijna gaan denken jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra, denk je ook dat ik helderziend ben?
De CurlyWurly is in de aanbieding hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm boe...niks te snaaien Spin? Hier wel, hebben net de boodschappen binnen
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra, denk je ook dat ik helderziend ben?
Ik denk vooral dat ik nooit geduld heb en aan het fokken was ondertussenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ging er mis met je boerenkool dan?
Ze had het over helderziend, niet helderkokendquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Miss_D mompelt iets over boerenkool en zo
Iedere dag van deze week zal in teken staan van Djulian en Djenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zal het bijna gaan denken ja![]()
* Luchtbel legt haar hand op het bankje en vraagt of luchtbel de rest van de week voorspelt
dan leer ik je wel koken
Ik heb ook de nuvaring, ben er erg blij meequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:18 schreef babyfeet het volgende:
goedemiddag allemaal wat kletsen jullie veel zeg
Ik heb eindelijk iets gevonden voor anticonceptie ik heb nu de nuvaring
en ben 20 euro lichter
kan je dat nou ook declareren als je een toppakket hebt bij het OZ
Ga het gewoon proberen nee heb je ja kun je krijgen
Zo'n vaag vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iedere dag van deze week zal in teken staan van Djulian en Djen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |