quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:14 schreef Neva het volgende:
ik heb nog wel taaitaaipopjes spindizzy
Wat ging er mis met je boerenkool dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet kokendus ik eet maar brood vanavond
Miss_D, Jolietje krijg je echt niet
Ik heb voor de rest van de week alles al in huis qua voer en ik ben te lui om alleen voor wat koekkies nog naar de winkel te gaan...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm boe...niks te snaaien Spin? Hier wel, hebben net de boodschappen binnen
Zal het bijna gaan denken jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra, denk je ook dat ik helderziend ben?
De CurlyWurly is in de aanbieding hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm boe...niks te snaaien Spin? Hier wel, hebben net de boodschappen binnen
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Luchtbel het volgende:
Anitra, denk je ook dat ik helderziend ben?
Ik denk vooral dat ik nooit geduld heb en aan het fokken was ondertussenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ging er mis met je boerenkool dan?
Ze had het over helderziend, niet helderkokendquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Miss_D mompelt iets over boerenkool en zo
Iedere dag van deze week zal in teken staan van Djulian en Djenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zal het bijna gaan denken ja![]()
* Luchtbel legt haar hand op het bankje en vraagt of luchtbel de rest van de week voorspelt
dan leer ik je wel koken
Ik heb ook de nuvaring, ben er erg blij meequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:18 schreef babyfeet het volgende:
goedemiddag allemaal wat kletsen jullie veel zeg
Ik heb eindelijk iets gevonden voor anticonceptie ik heb nu de nuvaring
en ben 20 euro lichter
kan je dat nou ook declareren als je een toppakket hebt bij het OZ
Ga het gewoon proberen nee heb je ja kun je krijgen
Zo'n vaag vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iedere dag van deze week zal in teken staan van Djulian en Djen![]()
Zelf koekies bakken? Of is het morgen koekjes-bakken-met-quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest van de week alles al in huis qua voer en ik ben te lui om alleen voor wat koekkies nog naar de winkel te gaan...
Ik loop achter volgens mij want wat is nuvaring nou weer? ik kom niet verder dan condoom, pil en spiraalquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ook de nuvaring, ben er erg blij mee
Ja maar een eigewijze helderziende wil toch alles proberenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, een hele goede helderziende weet dat ze de boerenkool laat aanbranden en haalt het gewoon niet in huis![]()
Als die klaar zijn is mijn thee koudquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zelf koekies bakken? Of is het morgen koekjes-bakken-met-O+ Brecht-tijd?
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar een eigewijze helderziende wil toch alles proberen
Mjah das ook weer waar...nou.. *dan maar een stukkie gevuld speculaas aan Spin geeftquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als die klaar zijn is mijn thee koud
Moet ff kijken hoe het gaat morgen. Brecht schijnt een beetje ziekkies te zijn.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb ook de nuvaring, ben er erg blij mee
De nuvaring is een ring van een soort plastic, met veel minder hormonen dan de pil (ik werd ziek van die hormoonboost). Die ring breng je vaginaal in en die kun je drie of vier weken inhouden, daarna een stopweek, daarna breng je een nieuwe in. Je mag hem maximaal 3 uur per etmaal eruit halen. Ik vind hem ideaal, ik word er niet ziek van en je hoeft er ook niet meer aan te denkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik loop achter volgens mij want wat is nuvaring nou weer? ik kom niet verder dan condoom, pil en spiraal
CurlyWurly is een soort vlecht van caramel met melkchocolade eromheenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:18 schreef Neva het volgende:
rewimo ? wat is curlywurly?
ennuh hoe doe je die mini lettertjes en kleurtjes enzo ?
Ja, ik moet het helemaal voorschieten (ben particulier verzekerd) en krijg het helemaal terug.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat dit voor mij ook zo is
declareer jij je geld terug of niet?
vind het een beetje raar om het te zeggen maar
maar met de pil had ik geen zin meer in sex ik hoop dat
het met de nuvaring niet zo is
merk jij verschil?
als ik het vragen mag![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik moet het helemaal voorschieten (ben particulier verzekerd) en krijg het helemaal terug.
En met de pil had ik nooit meer zin in sex eigenlijk, nu is het weer zoals het was voordat ik de pil slikte
![]()
Ik moest ook gelijk aan je denken toen ik die reparateur aan de foon hadquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Maar gisteren had ik toch mooi wel gelijk of was ik toen weer aan hyperen met m'n vage peptalk![]()
Zal dat ook werken dan als je dus net als ik de meest zware pil krijgt omdat die lichtere uitvoeringen bij mij niet werken? hmm is een vraag die ik beter op kan schrijven op het lijstje met de vragen aan de gyn, waar ik vrijdag heen moetquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De nuvaring is een ring van een soort plastic, met veel minder hormonen dan de pil (ik werd ziek van die hormoonboost). Die ring breng je vaginaal in en die kun je drie of vier weken inhouden, daarna een stopweek, daarna breng je een nieuwe in. Je mag hem maximaal 3 uur per etmaal eruit halen. Ik vind hem ideaal, ik word er niet ziek van en je hoeft er ook niet meer aan te denkenIk ben er overigens voor bijverzekerd, dus ik betaal niets.
Stuur em door naar drphil.com.... eikel zegquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef Luchtbel het volgende:
OMG m'n ex stuurt een smsje dat ie zich rot voelt omdat z'n verkeringuit is met z'n nieuwe vriendinnetje van 16
Ik wil flauw reageren maar ik doe het niet![]()
Agossiequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef Luchtbel het volgende:
OMG m'n ex stuurt een smsje dat ie zich rot voelt omdat z'n verkeringuit is met z'n nieuwe vriendinnetje van 16
* Anitra ligt in een deukquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:32 schreef Luchtbel het volgende:ik heb lief terug gesmst of ie nou moet huilen
![]()
Ik snap het wel, ik doe dat ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:34 schreef Luchtbel het volgende:
Tis heel gek Anitramaar toen ik ze vrijdag zag kon ik haast voorspellen dat het niet lang zou duren
Ik wil het wel laten gaan maar ik moet dan gewoon iets flauws zeggen, anders zit ik mezelf echt op te eten
nou m'n eten mislukt is, is daar natuurlijk ook niks mis mee
sms maar ff terug dat jij je rot voelt , omdat hij die 40 euro niet laptquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef Luchtbel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:
Dat kan niet meeraangezien ik vrijdag gezegd heb dat het geen probleem was
Dat kan niet, je bent al een emotrutquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:
Of ik ben gewoon een watje
Dan ben je toch nog geen watje? Je hebt wel andere dingen om je zorgen over te maken en om voor te zorgen. Hij is het watje omdat hij geld vraagt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:55 schreef Luchtbel het volgende:
Tja hier waren de bedragen niet zo achterlijk hoog, maar toch hoog genoeg dat ik nu geen spaargeld meer hebtoch heb ik nog altijd zoiets van ach....je weet niet beter, hier heb je je geld en ga maar weer....ik ben een watje
Hahha ik zit ook te wachten tot er 1 wakker word en dat duurt ook niet lang meer volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:08 schreef Luchtbel het volgende:
26, dus oud genoeg om voor zichzelf te zorgen
maar Jolietje is wakker, dus ik ga jullie verlaten, eindelijk weer wat te doenbye
BC is ook 20 jaar ouder dan ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:10 schreef daniman het volgende:
26 en dan verkering met iemand van 16...![]()
![]()
wrom niet daniman? mijn ex is 36 en zijn vlam is 17 (of ondertussen nu 18)quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:10 schreef daniman het volgende:
26 en dan verkering met iemand van 16...![]()
![]()
Tis laat denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik nou zo ongeduldig of is het kado nou zo laat bij phluphy?
Ik ben 28, Peet zégt altijd dat ie 50 isquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef Spindizzy het volgende:
Hou oud ben jij dan Mous?
Het ligt er denk ik ook aan wat je meegemaakt hebt, 'levenservaring'. Toen ik 16 was, was ik echt geen 16, om maar wat te noemen. En die jongste wordt vanzelf ouderquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:21 schreef daniman het volgende:
hm ja vooral als de jongste nog jong is vind ik het niet echt geweldig, zo'n groot leeftijdsverschil. Maar dat verschilt natuurlijk per mens.
Totdat je (net als mister_d destijds) de vrouw van je leven tegenkomt en zij is 16. Dat ga je toch niet afketsen op twee jaar leeftijdsverschilquote:Zelf zou ik het iig niet doen. Ik ben nu 24 en 18 is nog ok, maar ik ga daar dus niet onder, mij te jong. (en dan praat ik dus over de legale range, dus va. 16. Daaronder zou helemaal verkeerd zijn maar zo ben ik gelukkig niet)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:
Of ik ben gewoon een watje
Iemand die de kassa wou plunderen ?? Which reminds me, mot zelf ook nog 'shoppen'quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:19 schreef Neva het volgende:
ga ik even boodschappen doen wat ene gekkenhuis![]()
loop op me suffe gemakje de boer binnen wordt er opgeroepen spoed kassa 4. lopen ene paar van die stadswachten en de beor medewerkers me omver pleur op de grond kijken wel om maar ik zeg ga nu maar ik red me wel![]()
een of andere kerel helemaal aan het wauzen![]()
ga je ook eens ff rustig shoppen denk je dan.. vind het wel sneu voor de kassamevrouw ze was helemaal aan het rillen![]()
Plus een kniemassage van je vriend zeker vanavond . . .quote:nu doet me knie nog meer zeer dus verwen mezelf maar even lekekr met mijn begische chocolade mousse toetje![]()
Geen vriend ?? Ga weg !!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef Neva het volgende:
welk vriendje?![]()
Nog nooit gehad, een ex dan. Zou niet eens weten hoe je daarmee om moet gaan . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef Neva het volgende:
heb alleen een ex waravan ik niet altijd even goed de hoogte krijg lastig ingewikkeld verhaal en lezen vriendne van em op fok dus![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef ThunderChild het volgende:
'Smiddags dames, wat schaft de pot(ten) hier ??
![]()
![]()
* TC'tje helemaal geen zin hebben om te gaan koken . . .
Oh hellup, heb je haar ook weer !!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:33 schreef clauwheee het volgende:
Ff teruglezen hebben we het uitgebreid over gehad vanmiddag![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oh hellup, heb je haar ook weer !!
* TC springt weer van het bankje af![]()
Nou Jolie in een buikdrager proberen te doen en ondertussen tips vragen bij Tan en bovenop elkaar voor de pc liggen te lachen, daar moet Jolie hard van gillen wel van blijheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga es wat nieuws vertellen![]()
Dat wil ik zien, doe es een foto . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Jolie in een buikdrager proberen te doen en ondertussen tips vragen bij Tan en bovenop elkaar voor de pc liggen te lachen, daar moet Jolie hard van gillen wel van blijheid
Kan het niet eens maken, heb geen stamper . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nu aan de boerenkool zit![]()
![]()
nee niet twee jaar. T/m 5, 6 jaar verschil vind ik helemaal geen probleem hoor, en op oudere leeftijd de rest ook niet meer zo...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik ook aan wat je meegemaakt hebt, 'levenservaring'. Toen ik 16 was, was ik echt geen 16, om maar wat te noemen. En die jongste wordt vanzelf ouder
[..]
Totdat je (net als mister_d destijds) de vrouw van je leven tegenkomt en zij is 16. Dat ga je toch niet afketsen op twee jaar leeftijdsverschil
Don't bother, heb helemaal niks in huis. Wordt straks gewoon een broodje, lekker makkelijk . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:01 schreef Neva het volgende:
leent tc een stamper
zelfgemaakte groentensoepquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef ThunderChild het volgende:
'Smiddags dames, wat schaft de pot(ten) hier ??
![]()
![]()
* TC'tje helemaal geen zin hebben om te gaan koken . . .
Die van mij was minder dan 18 uur jonger dan mij, zien jullie dat als te klein of te oud ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Totdat je (net als mister_d destijds) de vrouw van je leven tegenkomt en zij is 16. Dat ga je toch niet afketsen op twee jaar leeftijdsverschil![]()
Of draag lenzenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef daniman het volgende:
hou nooit een ui vlakbij je ogen, als je denkt dat je er toch geen last van hebt...
ik krijgt nooit post van intomartquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Zijn er meer mensen die de muziekenquete van Intomart hebben gekregen? 't Is even werk maar het levert wel lekker 10 euro ineens op
Kijk ik allang al niet meer naar. You're yesterday's news . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef Luchtbel het volgende:
En nee ik heb geen bh aan, ik ben nog steeds half in mun pyjama![]()
![]()
![]()
Serieus ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:48 schreef Luchtbel het volgende:
Wat bedoel je TC?
M'n Engels is niet zo goed?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Serieus ??![]()
Zei trouwens dat je oud nieuws was . . .![]()
Da's lekker, ken je (letterlijk en figuurlijk) weer een jaar vooruit. Ik heb nog zes maanden op die van mij zitten en heb dat ding al 3,5 jaar (langste dat ik ooit een wagen onder m'n reet heb) . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef Syrena het volgende:
Mijn auto is weer APK gekeurd voor een jaarVrijdag heb ik 'm een jaar.
Je vind maar . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef Luchtbel het volgende:
Oh dan had ik je toch goed begrepen en vind ik in het Nederlands ook dat je geen humor hebt [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef Luchtbel het volgende:
Het was maar een grapje [afbeelding]
Denk je?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:56 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D je verwend die kat veel te erg!
Doen we toch ook ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:07 schreef snoopy het volgende:
Wel ff lief doen op het speeltuinbankje ja![]()
Het bellen wel, maar mensen je voicemail inspreken moet je er gewoon voor dokken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:11 schreef Syrena het volgende:
Telfort neemt wraak op me! Ze hebben m'n voicemail op hol laten slaan. Ik krijg steeds sms-jes met U heeft 2 nieuwe berichten en dan luister ik het af en dan is het een oud bericht dat ik al gewist heb. Gelukkig is bellen naar voicemail inmiddels wel gratis..... toch?!
Geen ideequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Jessicaa het volgende:
O is goed hoor Clauwhee, heb je t geld al wel ontvangen?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef Luchtbel het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ladybos,
Ik ben echt verliefd erop, ik vind zulke persoonlijke dingen altijd erg mooi.
Echt superbedankt en het briefje![]()
En je weet dat ik kleertjes voor je bewaar he.
Te lief gewoon en Jolie had al wat van een ander iemand van hier gehad vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Pffff, dat kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik ben nu bijvoorbeeld bezig aan een kabeltrui met garen uit de ramsj. 89 cent een bol en reken maar op een bol of 12-13 voor een volwassene.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, spin, nu je er toch bent, heb een beetje een domme vraag: hoeveel kost het om een leuke kabeltrui te breien? Je tijd en pennen niet gerekend
, alleen de wol, zeg maar? Gewoon nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS vuile rat
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef Ladybos het volgende:
Ja gaan we zeker doen, ik moet toch vast een beetje oefenen, heb nog nooit voor zo'n heel klein babytje gezorgd dus beetje tutten kan nooit kwaadMaar eerst lekker op vakantie !
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:14 schreef Ladybos het volgende:
LOL SPindizzy, als jouw Spinnekind er is zal ik ook iets voor je maken hoor, daar hoef je niet extra lief voor te doen. Als je zo lang moet wachten op je kindje dan heb je wel wat verdiend
Yep vriendje zit daar nu en ik vind het dood eng, als hij bij oma slaapt dan weet ik dat hij er binnen het uur is als er wat is, maar nu dus niet en dat vind ik best wel beetje eng want ben nu zeker weten alleenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Ja Anitra? Bij de voetbalwedstrijd???
Dat valt dus reuze mee. Zelfs als je het duur maakt, is het nog goedkoper dan in de winkel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pffff, dat kun je zo gek maken als je zelf wilt. Ik ben nu bijvoorbeeld bezig aan een kabeltrui met garen uit de ramsj. 89 cent een bol en reken maar op een bol of 12-13 voor een volwassene.
Als je een beetje kwaliteitsgaren wilt zit je op ongeveer 3 euro per bol. Katoen is iets goedkoper (tussen de 2 en 3 euro).
Ja joh! Is hartstikke hipquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:25 schreef snoopy het volgende:
Breien is weer helemaal in toch![]()
Als die jongen zich niet verslaapt dan kan ik daarna mijn bed weer in, degene die die tv op moet halen woont hier dus 12 huizen verderquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:23 schreef snoopy het volgende:
Kan je daarna toch weer je bedje in? 7 uur is wel heeeel vroeg hoor.
Als het moet zorg ik dat ik er een verhaaltje bij hebquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Neva het volgende:
spin heb je dan ook leuk verhaaltje erbij?
Hahaha Maar nu issie blij als hij thuiskomt om ons te zien en anders hadden we een chagarijnige papa gehad vanavondquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Ow spannend Anitra. Gaat niet zo goed met de Amsterdammers hè, had vriendje beter bij jullie kunnen blijven
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Gaat niet zo goed met de Amsterdammers hè
Dat vind ik hartstikke lief aangeboden, ga ik zeker weten gebruik van makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Spindizzy het volgende:
Als ik het je moet leren dan hoor ik het wel he
Dan kom je maar een daggie op breiles bij me
Ik vind het zo heerlijk oubolligquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:31 schreef snoopy het volgende:
Maar echt mooi vind ik het niet![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik hartstikke lief aangeboden, ga ik zeker weten gebruik van maken![]()
![]()
Echt niet? mister_d is dol op kabeltruien. Dikke kabeltruien. Dure kabeltruienquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:31 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap zelfgebreide sokjes bij de kapper. Die zei ook dat het hartsikke hip was. Maar echt mooi vind ik het niet![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:37 schreef snoopy het volgende:
Ooooh maar dat gaat evengoed nog gebeuren Spindizzy. Je kan nog bergen breien![]()
Doen Rewimo! En dan veel foto's spammen van een stoer jongetje met een lief donkerblauw kabeltruitje aanquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef Rewimo het volgende:
Een kabel breien is niet eens zo heel moeilijk, Miss_DJe hebt er alleen een extra naaldje bij nodig (zo'n kromme). Mijn laatste breiprestatie dateert van 4 jaar geleden: een wiegdekentje met een grote C erop gemaasd
Heeft alleen in de wieg gelegen voordat Christan erin lag, het was alleen maar voor de sier. Maar ik heb het wel bewaard.
*visioenen krijgt van een lief donkerblauw kabeltruitje met een stoer jongetje erin*
Hm, breien is best leuk... en de winter komt er weer aan
Oh, zoquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:38 schreef snoopy het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat die sokjes van de kapper niet mooi waren. Heel tuttig.
Moet ik eerst een patroon vinden...quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Doen Rewimo! En dan veel foto's spammen van een stoer jongetje met een lief donkerblauw kabeltruitje aan![]()
![]()
Spindizzy heeft me verteld dat er bij haar in het durrep een mooi winkeltje zitquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef Rewimo het volgende:
Een kabel breien is niet eens zo heel moeilijk, Miss_DJe hebt er alleen een extra naaldje bij nodig (zo'n kromme).
Foto van het dekentjequote:Mijn laatste breiprestatie dateert van 4 jaar geleden: een wiegdekentje met een grote C erop gemaasdHeeft alleen in de wieg gelegen voordat Christan erin lag, het was alleen maar voor de sier. Maar ik heb het wel bewaard.
*visioenen krijgt van een lief donkerblauw kabeltruitje met een stoer jongetje erin*
Hm, breien is best leuk... en de winter komt er weer aan
Ook goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:56 schreef Rewimo het volgende:
Heb ik zo gauw niet, maar ik kwam wel een aantal echo's tegen van Christan![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Arme hond...
Ja hè, dat duurt dan weer een poosje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:12 schreef snoopy het volgende:Lief
Raar eigenlijk dat ze in je buik hun duim wel kunnen vinden en de eerste tijd na hun geboorte niet meer![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:30 schreef Neva het volgende:
neej per toeval bisc& M&M lijkt wel een beetje op elkaar toch
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef snoopy het volgende:
Oooh BrighteyesIk ben vandaag maar weer begonnen met afvallen wat het is te erg voor woorden
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm ja, lijkt heel erg op elkaar. Close enough zeg maar. Ook bij de AH boodschappen gedaan?
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
*ploft neer met vers gezet bakkie earl grey...
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar !?!?!? (Haal jij daarvoor nog een shotje ??)quote:Jeetje wat een dagje. ... Gisteren op een harkje gaan staan, voet kapot, dus vandaag tetanusprikje halen.
En, en, en, en ?? Hoeveel gaf 'ie aan ?? Zeg het maar hoor, ik zal je heus niet uitlachenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook hoor, ik schrok enorm toen ik zondag op de weegschaal ging staan, ...
Ok, picture this, je bent al wat bibberig vanwege zware pms, en dan ineens besluit je toch naar die paar warme armen te gaan. Dan moeten de katten nog naar binnen, dus hup op m'n sokken de tuin door, beesten lokken. Eentje gepakt, met dat beest in mijn armen richting huis, harkje op mijn pad, dus ik denk, ik schuif dat even opzij... Niet dus, bleef hangen in mijn sok en dus ging ik er vol op staan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar !?!?!? (Haal jij daarvoor nog een shotje ??)
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En, en, en, en ?? Hoeveel gaf 'ie aan ?? Zeg het maar hoor, ik zal je heus niet uitlachen
Niet ik (lijkt me technisch gezien ook onmogelijk)quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef Neva het volgende:
iedereen ongesteld ofsow![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, picture this, je bent al wat bibberig vanwege zware pms, en dan ineens besluit je toch naar die paar warme armen te gaan. Dan moeten de katten nog naar binnen, dus hup op m'n sokken de tuin door, beesten lokken. Eentje gepakt, met dat beest in mijn armen richting huis, harkje op mijn pad, dus ik denk, ik schuif dat even opzij... Niet dus, bleef hangen in mijn sok en dus ging ik er vol op staan.Au! Dus!
quote:Spuitje viel enorm mee, voelde er niks van, terwijl 'men' zegt dat het een vervelende prik is.
Maar het gaat mij niet om 'ze'...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef Neva het volgende:
even heel cliche maar in principe vind ik innerlijk belangrijker ben ook een stevige tante maar ga niet alles laten om aan het schoonheids ideaal te doen wil wel op snoepen letten om te zorgen dat ik zo misschien wat afval maar als het ze niet bevalt moeten ze hun kop maar omdraaien
Ben jij zo'n spuitjes-watje!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Afgaande van bovenstaande lengte en de foto's op je bands website schat ik je in de klasse van 70 tot 75 kilogrammetjes. Zit ik ernaast ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan je nu wel een gewicht gaan zeggen, maar zolang jij niet weet hoe lang ik ben en hoe ik er verder uit zie zegt het helemaal geen moer.
Ik ben 1.72 en pak 'em beet zo'n 15-20 kilo te zwaar. Hoewel iedereen daar altijd verbaasd over is als ik dat zeg.
Is toch lekker. Gewoon doen en niet naar een wijzertje kijken!quote:De reden dat ik schrok is dat ik 1 kilo zwaarder was dan ik op mijn zwaarst geweest ben...
Iets te veel uit eten geweest de laatste tijd.
Ik denk dat ik een toostje ga nuttigen, heb nog wat kaas liggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Neva het volgende:
ik heb nog wel zo'n curlywurly voor je rewimo
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ben jij zo'n spuitjes-watje!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het gaat mij niet om 'ze'...
Het gaat me om mezelf. Ik ben gek op rokjes en ik ben helaas gezegend met hollandsche meidenbenen...
Daar zit het meeste van mijn gewicht. Ben van boven niet dik... Heb een kleine B zeg maar van cup-maat, dus echt niet fors...
Maar mijn benen in een rokje vind ik zelf gewoon niet mooi! En dat wil ik gewoon wel kunnen doen. Dus toch maar weer aan de lijn, over een paar dagen.
Gaan jullie toch fietsen ?? Ik heb me wel 's door wat schoonzusjes laten wijsmaken dat dat wel hielp voor de bovenbeentjes . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Neva het volgende:
hmm ik snap je brighteyes ik heb het ook in de benen helaas ook in de boobs
qua verhouding klopt het wel dikke bips en dikke boobs maar met je 1.67 een dubbel e en voor de rest een maatje L figuur is ook niet wat ik geef je met liefde wat af dan kiujken ze mij in gesprek misschien in de ogen aan
Terustenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef snoopy het volgende:
Mensen, ik ga nog even een flesje maken voor de kleine man en dan slapen. Welterusten allemaal![]()
Gaat u maar terug naar de schoolbanken mr. TC!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Afgaande van bovenstaande lengte en de foto's op je bands website schat ik je in de klasse van 70 tot 75 kilogrammetjes. Zit ik ernaast ??
Klopt!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Neva het volgende:
En sommige mensen zijn eenmaal op een bepaald emanier gebouwd en daar helpt fietsen niet tegen ..
85 kilo !?!?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat u maar terug naar de schoolbanken mr. TC!
Bedankt voor het compliment, maar neem het 2e getal en tel daar zo'n 10 kilo bij op!
Misschien lange rokken ?? Die verhullen nogal het één en ander . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zusje is een stuk kleiner dan ik en weegt ongeveer hetzelfde en is dus best een klein dik proppiemaar ze heeft wel vorm in haar benen. Dwz dat je haar knieen kan onderscheiden.
Bij mij is het gewoon van boven naar onder een plomp stuk iets. Daar zit zoveel verschil in. Zij draagt ook gewoon lekker rokjes, en staat ook heel goed. Maar bij mij!
Vertel mij wat, ik werd jarenlang als "te licht" bestempeld. Moest toeren gaan uithalen om niet 'verplicht opgenomen' te worden . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:58 schreef Neva het volgende:
En sommige mensen zijn eenmaal op een bepaald emanier gebouwd en daar helpt fietsen niet tegen ..
Terustenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal!![]()
Nee, het gaat juist om leuke hippe korte jurkjes en rokjes en flodderdingetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Misschien lange rokken ?? Die verhullen nogal het één en ander . . .
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Luchtbel het volgende:
Jij bent ook mager TC
Doe es een paar fotootjes dan . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het gaat juist om leuke hippe korte jurkjes en rokjes en flodderdingetjes.
Oh wel... eens....
Wil jij nog heerlijk kunnen slapen vanavond (en de rest van je leven) ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Neva het volgende:
jij eerst in een kort rokje dan tc![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |