pff nog liever een lancer dan zon brak ding die jij opnoemt zeg. Dan zou ik er uit principe al niet in reageren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon geen DAF, FTF, Scania of caterpillar vinden met 276.Dus dan maar een Lancer
Hallo, ik ben tjabbo.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:39 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ben weer thuishoi iedereen!
Hallo, ik ben LoverGirl.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hallo, ik ben tjabbo.
wie ben jij?
Ik ben Tjabbo.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:48 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Hallo, ik ben LoverGirl.
Wie ben jij?
quote:Ik heb onder registratienummer XXXXXXXXXX
Mijn computer laten repareren. Voor het verzenden heb
ik 6 badlakens gebruikt ter bescherming van mijn computer.
Helaas heb ik deze niet aangetroffen bij ontvangst van mijn computer.
tijd verspillenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ben Tjabbo.
Aangenaam.
Wat kom je doen?
Ik ben LoverGirl.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ben Tjabbo.
Aangenaam.
Wat kom je doen?
ROFLquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Wat een persoon al niet kan sturen per mail
.
[breezah-mode]Duuuh![/breezah-mode]quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
tijd verspillen
als dat jou breezermode is, wat is dan wel niet je normale modequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:54 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[breezah-mode]Duuuh![/breezah-mode]
point being ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:57 schreef Flying_Vee het volgende:
hm ben te lui om er een topic op te openen maar GVD wat een eikels zeghebben ze de n201 de toplaag gefreesd zonder de boel schoon te maken
en dan zijn d'r van die liesbakklootzakken die met 100 langs je scheuren omdat ze het geen ruk geeft (nee ze krijgen toch om de 2 jaar een nieuwe) GVD klote asoliesbaklijers
![]()
en slechte wegwerkers
![]()
de weg vrijgeven terwij ie vol met gruis en stenen ligt
![]()
Eeeh... dat wil jij niet wetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
als dat jou breezermode is, wat is dan wel niet je normale mode![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
als dat jou breezermode is, wat is dan wel niet je normale mode![]()
Wat denk je zelf ? spuit 1 en 1quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
point being ?
* LoverGirl telt op haar vingers...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:07 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? spuit 1 en 1
dat je een leasebak wil omdat je dan ook je auto kan aftrappen ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:07 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? spuit 1 en 1
Ja aangenaam.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:53 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik ben LoverGirl.
Aangenaam.
Ik hang hier, en wat kom jij hier doen?
Gaan we dit helemaal op z'n Baukels doen?
Ik kost op liesbakkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat je een leasebak wil omdat je dan ook je auto kan aftrappen ?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:14 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Ik kost op liesbakkenen het regelement van (bij ons bedrijf dan) van 15 kantje's a4 aan beperkingen.
Nee dan rij ik dus veel liever in m''n eigen auto.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:14 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Ik kost op liesbakkenen het regelement van (bij ons bedrijf dan) van 15 kantje's a4 aan beperkingen.
Jij stoutert!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:14 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
newbie whehequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik hang hier al rond sinds de oprichting van de SC
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
kloons worden niet bekend gemaakt...
Is dat een reden om zijn hoogst irritante stijl na te doen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja aangenaam.
Ik hang hier rond sinds de oprichting van PTA.
Ik hoor zogezegd bij het meubilair en hoef dus niets te doen om hier te zijn.
gek he?
en baukel is een n0n0
En jij hebt hoeveel katten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, ik was een krabpaal kopen
[afbeelding]
Ik hang hier rond sinds... ehm... ehm... laat maar...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
newbie whehe
Jeah rightquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
newbie whehe
idd, jij bent zelfs voor een Mod nog newbiequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hang hier rond sinds... ehm... ehm... laat maar...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, jij bent zelfs voor een Mod nog newbie![]()
Juk... zulke mensen zitten bij mij op school... redelijk engquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:29 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAUUUUUUUUUWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:31 schreef Hugster het volgende:
en daar hebben we er weer eentje:
*KLIK*![]()
Das kut voor jequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb hier geen quicktime.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Das kut voor je![]()
Iemand anders dan mij stalkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Wat zal ik gaan doen?
Ik mag alles gewoon installerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
installeren verboden door policy? zo niet dan www.apple.com/quicktime![]()
Correctie, JIJ stalkt mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:44 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Iemand anders dan mij stalken
wat zeik je dan, in die tijd had je hem allang kunnen installeren, is gewoon freewarequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik mag alles gewoon installeren.
3 voor 5 belt je vast wel een of ander mongoolquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef BoJo het volgende:
Ik wil naar huis, nog 15 min
Zo'n duiste Opa, die em 2u bezig houdquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
3 voor 5 belt je vast wel een of ander mongool.
* LoverGirl blockt PeuRac op MSN en wacht afquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Correctie, JIJ stalkt mij
ontopicquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Subaru killer
Tyfus, ze heeft t nog echt gedaan ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
* PeuRac blockt PeuRac op MSN en wacht af
Zes letters, beginnend met een Squote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
Wat zeggen jullie nou, ik ben m'n laatste minuten pauze aan het doen maar ik haal het net op 5 min na niet
Nee, we gunnen het jequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BoJo het volgende:
Wat zeggen jullie nou, ik ben m'n laatste minuten pauze aan het doen maar ik haal het net op 5 min na niet
Goh, in één regel tekst word ik uitgemaakt voor Salmonella typhosa en wordt me verteld dat ik me niet aan m'n beloften hou... gaat lekker met jou! En nee, ik zoen nog steeds niet met bejaardenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tyfus, ze heeft t nog echt gedaan ook
Op dit moment 3 + 1 + 3quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:21 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En jij hebt hoeveel katten?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op dit moment 3 + 1 + 3Maar we willen er graag een kitten bij
Damn, jij kunt ook niet tegen een geintje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Goh, in één regel tekst word ik uitgemaakt voor Salmonella typhosa en wordt me verteld dat ik me niet aan m'n beloften hou... gaat lekker met jou! En nee, ik zoen nog steeds niet met bejaarden
* Wijst naar signaturequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op dit moment 3 + 1 + 3Maar we willen er graag een kitten bij
Kom maar op met die dyslexieverklaring, want er stond dat ik NIET met bejaarden zoen. Dus ook niet met jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, jij kunt ook niet tegen een geintje.
En kus jij met bejaarden?![]()
![]()
dan kun je die kus van mij ook wel vergeten
* LoverGirl wijst naar IE die zegt dattie de server niet kan vindenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
* Wijst naar signature.
zolang je mij maar niet beltquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:01 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
* BoJo wijst naar IE die zegt dattie de server niet kan vinden.
Ik heb je nummer niet... waarom moet ik je bellen trouwens?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang je mij maar niet belt
* PeuRac het helpdesk nummer van Norton opzoektquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang je mij maar niet belt
als je had opgelet had je het wel geweten hèquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:07 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet... waarom moet ik je bellen trouwens?
te laat de lijnen zijn gesloten en er staat niemand in de wachtquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo het helpdask nummer van Norton opzoekt
Waarom moeten jullie altijd zolang wachten dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
te laat de lijnen zijn gesloten en er staat niemand in de wacht![]()
![]()
![]()
Nu moet ik alleen nog 20 min wachten voordat ik weg kan
hopelijk stuurt klanten dienst niemand door
Ik heb niet opgelet en ik weet het tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je had opgelet had je het wel geweten hè![]()
PeuRac, moet je die van mij lenen... Die naam valt wel te veranderen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Kom maar op met die dyslexieverklaring, want er stond dat ik NIET met bejaarden zoen. Dus ook niet met jou
Sorryquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
PeuRac, moet je die van mij lenen... Die naam valt wel te veranderen...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Werk je op een afwerkplek? Vieze hoerquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef BoJo het volgende:
Om 17u sluiten de lijnen maar dan moeten we nog de mensen in de wachtrij "afwerken" ()
Zo zijn we eigenlijk altijd om 17:30 klaar. Niet dat je om 17:25 nog een telefoontje krijgt.
sluuurrppquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werk je op een afwerkplek? Vieze hoer
hoooooooiquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoi hoihihihihihi
Geen idee.. Ik zat gister de film te bekijken en toen viel dat bord me opeens opquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:17 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
welke straat in South Park moeten we zijn![]()
Ik zoen ook niet met jou hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
PeuRac, moet je die van mij lenen... Die naam valt wel te veranderen...
daar links zitten m'm ouders , rechts m'n zus en zwager die toevallig ook ambtenaar voor de burgelijke stand is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet zo overdrijven he
en met mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:22 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik zoen ook niet met jou hoor
wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en met mij![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en met mij![]()
NEE!quote:Geboortedatum: 1984-07-02
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar links zitten m'm ouders , rechts m'n zus en zwager die toevallig ook ambtenaar voor de burgelijke stand is.
Ah ik zie net dat de kamer gereed is![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
OOK NIET!quote:Geboortedatum: 1981-07-20
ik zie net dat je alfa rijdtquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar links zitten m'm ouders , rechts m'n zus en zwager die toevallig ook ambtenaar voor de burgelijke stand is.
Ah ik zie net dat de kamer gereed is![]()
he jammer nou, en ik dacht nog wel een goeie kans te makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:26 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[..]
OOK NIET!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zie net dat je alfa rijdt
* BoJo huilend wegloopt, onze droom in 1 x verknalt![]()
Je weet niet wat je mist....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:25 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
[..]
NEE!
Nee man... je bent oud weet jequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
he jammer nou, en ik dacht nog wel een goeie kans te maken
Ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist....![]()
gelukkig zitten er bij mij op school volgroeide en volwassen vrouwenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:28 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nee man... je bent oud weet je
Bovendien zitten er zelfs op mijn school leukere jongens *gelukzalige glimlach*
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
he jammer nou, en ik dacht nog wel een goeie kans te maken
da's heel mooi want ik was het ook AB-SO-LUUT niet van planquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:29 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten
Nou en? Laat me lekker puberen, nou hèb je er een keer geen last van, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig zitten er bij mij op school volgroeide en volwassen vrouwen
Ik ben van 1989... dus JA!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
1984 oud?
Phiewquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's heel mooi want ik was het ook AB-SO-LUUT niet van plan
jij blij... ik beetje blij... wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:32 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Phiew
dat is echt een domme vraag, alsof de mens ooit tevreden isquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij blij... ik beetje blij... wat wil je nog meer?
ik ben wel bijna tevreden als LG is OPGETYFT hier uit de SCquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is echt een domme vraag, alsof de mens ooit tevreden is
amenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben wel bijna tevreden als LG is OPGETYFT hier uit de SC
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben wel bijna tevreden als LG is OPGETYFT hier uit de SC
Nou... maar die ken jij niet, dus dat doe ik zelf welquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij blij... ik beetje blij... wat wil je nog meer?
Nope... alles van voor 1987quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef PeuRac het volgende:
volgens mij vind jij alles van voor 1989 oud of niet?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nou... maar die ken jij niet, dus dat doe ik zelf wel
[..]
Nope... alles van voor 1987
en jij bent?? een newbie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:09 schreef LegioeN het volgende:
[..]
broekie
idd een newbequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en jij bent?? een newbie?![]()
zonder avatar heb je hier nix te zoekenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef LegioeN het volgende:
[..]
idd een newbe![]()
zo ben jij ook ooit begonnen![]()
idd.... maar ik begon niet gelijk te bashenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:17 schreef LegioeN het volgende:
[..]
idd een newbe![]()
zo ben jij ook ooit begonnen![]()
* Fugie zegt nixquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
idd.... maar ik begon niet gelijk te bashen![]()
jij hebt het uitgevondenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
* hermandeperman zegt nix
![]()
Ok... lazer dan maar opquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef LegioeN het volgende:
ik ben wie ik ben en zal daar zelden excuses voor maken. Staat het je niet aan wat ik zeg, zal ik daar notie van nemen. Kijk er echter niet van op als ik er niets mee doe.
ontopic:
wreed mooie auto, maar het prijsverschil met de subaru meegenomen is het niet echt concurerend te noemen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef LegioeN het volgende:
ik ben wie ik ben en zal daar zelden excuses voor maken. Staat het je niet aan wat ik zeg, zal ik daar notie van nemen. Kijk er echter niet van op als ik er niets mee doe.
ontopic:
wreed mooie auto, maar het prijsverschil met de subaru meegenomen is het niet echt concurerend te noemen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
zonder avatar heb je hier nix te zoeken![]()
je gaat nu wel schaamteloos achterlijk ontopic zegquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef LegioeN het volgende:
ontopic:
hoe zeg jequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ontopic
Wacht! Laat hem hier! Koppel hem aan LG, en laat ze samen een nieuw forum stcihetn waar ze nooit weer weg komen!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef Hugster het volgende:
hij heeft ze geboorte datum niet ingevuld
is "het" nog al strikt op
is geloof ik het enige wat teltquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef Hugster het volgende:
hij heeft ze geboorte datum niet ingevuld
is "ze" nog al strikt op
Dyslexierapportquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry
Gatver! Ga je vieze ideeën op iemand anders uitlevenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ontopic
Wacht! Laat hem hier! Koppel hem aan LG, en laat ze samen een nieuw forum stcihetn waar ze nooit weer weg komen!
eerst dokken dan bezwaarschrift met wet van mulder.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef dnzl het volgende:
ff een vraagje
Ik heb hier een boete liggen voor het verlopen van de APK. Moet ik deze nu eerst betalen en dan bezwaarschrift indienen of eerst bezwaarschift > afwijzing > betalen?
Ik neem aan eerst een bezwaarschrift? Maar ik denk dat je dit beter in WGR kunt vragen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef dnzl het volgende:
ff een vraagje
Ik heb hier een boete liggen voor het verlopen van de APK. Moet ik deze nu eerst betalen en dan bezwaarschrift indienen of eerst bezwaarschift > afwijzing > betalen?
volgens mij ben ik de hele dag zo'n beetje op fok geweestquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja hoor
b.t.w. wie is die leip die ontopic gaat?
Je weet toch toen dat ding kapot was. Toen ie weer gemaakt was (woensdag) ik afspraak maken voor APK (vrijdag). En ja hoor dondagavond controle.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
eerst dokken dan bezwaarschrift met wet van mulder.
b.t.w. waarom rijden met verlopen APK?
als je kan bewijzen dat je de afspraak hebt mag je nog een maand doorrijden met die afspraak op je zak... dus het komt goed!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:09 schreef dnzl het volgende:
[..]
Je weet toch toen dat ding kapot was. Toen ie weer gemaakt was (woensdag) ik afspraak maken voor APK (vrijdag). En ja hoor dondagavond controle.
![]()
dan wordt het meestal gedoogd door die agent maar ik weet niet wat de OJV daar mee doet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je kan bewijzen dat je de afspraak hebt mag je nog een maand doorrijden met die afspraak op je zak... dus het komt goed!
wat een kutdingquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
* hermandeperman is nog steeds boos dat iemand FTF heeft beledigd
[afbeelding]
wat hij zegt, wat een gedrochtquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een kutding
Weet je... ik verveel me zo erg dat ik zin krijg om je te ontblockenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik ook weer
Kermisklant?quote:
Er zijn mensen die overdag werkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu pas![]()
* LoverGirl slaat terugquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
*slaat*
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn mensen die overdag werken![]()
heb ik ook maar ik er zijn grensen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb eerbied voor de vaderlandse automobielindustrie!
Nee hoor das de WRC04, die gele das een amerikaanse VIIIquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
Dat laatste plaatje is de enige echte VIII!
niet wéér ontopic hèquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor das de WRC04, die gele das een amerikaanse VIII
Zal morgen op me werk een foto maken van een Nederlandse VIII
Was jij nou die gast die met die evo,s werkte?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor das de WRC04, die gele das een amerikaanse VIII
Zal morgen op me werk een foto maken van een Nederlandse VIII
ze leren het GVD nooitquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet wéér ontopic hè
-edit-quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Wie is Sandra nou eigenlijk? Je moeder? Je zusje? Je vriendin? Je kat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb er een neusje voor
En neit zeuren, ik wilde vandaag topics openen over de Suzuki Carry en de Kia Pregio, en dat heb ik niet gedaan, dus wees blij
Sandra haar beurtMisschien tot straks
Hoop dat ze 3 extra muntjes gekocht heeft voor internet. zijn we van jou af de rest van de avondquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb er een neusje voor
En neit zeuren, ik wilde vandaag topics openen over de Suzuki Carry en de Kia Pregio, en dat heb ik niet gedaan, dus wees blij
Sandra haar beurtMisschien tot straks
dat is z'n mittie , jeweettoch.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Wie is Sandra nou eigenlijk? Je moeder? Je zusje? Je vriendin? Je kat?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[afbeelding]
Crazy Reno Express Terrorist Edition
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:19 schreef Ballebek het volgende:
hoi
[BoJo Mode]
ff 2x Mc Kroket en Kip nuggets wegwerken
[/BoJo Mode]
Was vanmiddag / vanavond in het casino en heb van 2 euro, 55 euro gemaakt dus mocht mezelf wel ff tracterenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker eh af en toe mcdonalds![]()
![]()
Zo dan jij hebt het breed genomen met je nieuwe kapitaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Was vanmiddag / vanavond in het casino en heb van 2 euro, 55 euro gemaakt dus mocht mezelf wel ff tracteren
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:19 schreef Ballebek het volgende:
hoi
[BoJo Mode]
ff 2x Mc Kroket en Kip nuggets wegwerken
[/BoJo Mode]
Haha, gewoon de Hommerson op de Palace met de roulettequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dan jij hebt het breed genomen met je nieuwe kapitaal![]()
en je hebt weer gekleurde kleding aan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
m'n ouders zijn er weer dus ik eet weer gezond![]()
Zo shit die is GROOOOOOOOOOOT geworden he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Haha, gewoon de Hommerson op de Palace met de roulette
Beetje Mortal Kombat spelen enzo de hele dagquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo shit die is GROOOOOOOOOOOT geworden he.
Vroeger he. Vroeger woonde ik daar bijna![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en je hebt weer gekleurde kleding aan?
No man dat race spel. Als je binnen kwam links helemaal achter in stond een hele lange rijd van die auto,squote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Beetje Mortal Kombat spelen enzo de hele dag
Ik was daar ook vrij veel te vinden!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:43 schreef BoJo het volgende:
Daytona Racing USA misschien ?
Toen ik het wilde spelen werden we er altijd uit geknikkert omdat we te jong waren, toen ik oud genoeg was vond ik er niks meer aanquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is goeeed!!!
![]()
Dat hoort zoquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Toen ik het wilde spelen werden we er altijd uit geknikkert omdat we te jong waren, toen ik oud genoeg was vond ik er niks meer aan![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:43 schreef BoJo het volgende:
Daytona Racing USA misschien ?
Wel eens achter de Ferrari F355 Challenge arcade kast gezeten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is goeeed!!!
![]()
Oh wat erg... gecondoleerd...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lees godver net in de krant dat een vriendin van mij overleden is![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel eens achter de Ferrari F355 Challenge arcade kast gezeten?
Dat is echt mijn gruwelijkste ervaring, het beeld is verdeeld over 3 monitoren, je hebt een koppelinh en de Ferrari 6 bak H-patroon![]()
en dat verneem je via de krant? niemand die je even gebeld heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat verneem je via de krant? niemand die je even gebeld heeft?
hoe jong geworden?
jajaquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Qua arcade gebied dan eh slet![]()
In het eggie lekker *karten* is beter dan die arcade natuurlijk
Da's goed kut! gecondoleerd man!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
jawel.... maar daar kon ik niet in winnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel eens achter de Ferrari F355 Challenge arcade kast gezeten?
Dat is echt mijn gruwelijkste ervaring, het beeld is verdeeld over 3 monitoren, je hebt een koppelinh en de Ferrari 6 bak H-patroon![]()
Ik heb hem in de arcade in euro disney gespeeld
Echt een heel wreed ding, thuis moet ik het doen met F355 Challenge op me dreamcast alleen dan zonder 3 schermen en handbak![]()
![]()
Had de laatste paar jaar niet echt contact meer omdat de familie van haar mij niet zo aardig vond.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat verneem je via de krant? niemand die je even gebeld heeft?
hoe jong geworden?
das wel erg zeg, zeker als het je eerste liefde was en ze zo jong gestorven is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Had de laatste paar jaar niet echt contact meer omdat de familie van haar mij niet zo aardig vond.
Het rare; ik lees ALTIJD de krant als ik thuis kom en nu opeens had ik er geen zin in om te lezen, voorgevoel.
Het nare is: Ik heb haar volgens mij vorige week nog gezien...
Me eerste (niet wederzijdse) liefde![]()
Ze is 24 geworden en een paar dagen (volgens mij op de 13e jarig als ik het goed heb)
Dat ding is ook verdomde realistich, de rest van m'n klas liep ook te kutten tot en metquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jawel.... maar daar kon ik niet in winnen![]()
Volgens mij de bekende Kquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
das wel erg zeg, zeker als het je eerste liefde was en ze zo jong gestorven is.
Mag ik vragen na de toedracht?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volgens mij de bekende K
Ik schrik daar ook telkens weer van, het lijkt de laatste tijd wel of iedereen daar aan sterftquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volgens mij de bekende K
Stapel kaarten hier liggen van mensen die er niet meer zijn... Wil je niet weten!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik schrik daar ook telkens weer van, het lijkt de laatste tijd wel of iedereen daar aan sterft
Dat wil ik idd liever niet, daar word je echt gek van. Ik heb er ook te vaak mee te maken, het komt echt TE vaak voor ook bij jonge mensen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Stapel kaarten hier liggen van mensen die er niet meer zijn... Wil je niet weten!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:14 schreef Ballebek het volgende:
K = echt ver K d...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:19 schreef noidea het volgende:
Ja m'n vader is er 1,5 week ook aan overleden.
En anno 2004 weten ze er nog zo weinig van, wat het nou precies veroorzaakt enz, zo stom is dat.
Heb daar helaas ook ervaring mee... Je vraagt je echt af waarom de wereld zo oneerlijk in elkaar zit... heel veel sterkte de komende tijd met verwerken...quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Volgens mij de bekende K
ouderdom he. Puur ouderdom.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:32 schreef BoJo het volgende:
Ik wil nu al slapen![]()
moe...zo moequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ouderdom he. Puur ouderdom.
Ik wel, Corus heeft er 1quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaaaaaa! De terrorexpress!![]()
Altijd al gewild een Express Pick up
Ik heb al een Porsche 944 en een Opel Kadett C als Pick up gezien (in t eggie), maar nog nooit een Expresse
![]()
de tijd des levensquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
moe...zo moe![]()
Dan mogen we er niet meer over praten, dan is het ontopicquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, als je de karakteristieke laadbak er van af haalt wel
Bestaan er Renault Expressen die een conectei hebben met het nummer 277, voor de volgende SC?
Klein kind...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
* Ballebek loopt richting zn fiets om weer naar huis te gaan alwaar hij zijn aanstaande vrouw keihard zal nemen.tot een andere keer
Komt nog bij dat hij ombeurten moet internetten, en dat ook nog eens bij z'n oudersquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Klein kind...
Echt te triest...
Misschien is dat in Fryslân (quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt nog bij dat hij ombeurten moet internetten, en dat ook nog eens bij z'n ouders![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
In ons dorp is geen internet
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
dan ga je verhuizen naar een normaal dorp.... duh ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef LWaS het volgende:
4-0 4-0 4-0
tralalalaalalaaaaaa
ajax was vandaag geen voetbal hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]voetbal
Zeker wel ja...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:09 schreef D-Devil het volgende:
21 grams is echt een mega kutfilm zeg.
Vorige week, ook niet veel aan !quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Passion of the christ al gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |