Ga nou niet zeggen Stefano uit GTST pleasequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:28 schreef mazaru het volgende:
Jij lijkt op iemand, maar ik kan er niet opkomen
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:34 schreef kib het volgende:
sterker nog, hij is ook iemand
Ik zal het niet zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen Stefano uit GTST please
Die is er (in de oude topics) wel altijd 1 geweest..quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:20 schreef Inu het volgende:
Kunnen we niet sown avatar-ding erin pleuren? Net als bij B&H-slowchat?[/sub]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:47 schreef Inu het volgende:
sorriej*aai*
ik dacht ook al , waar zag ik dat nou eerderquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:43 schreef Inu het volgende:
Zou hij niet z'n avatar bedoelen?
alleen door je pose hoor
Mss uit 'The OC' ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik ben geen "hij" hoor, daar ben ik jaaaaaaaaaaaaaren geleden voor afgekeurd.
Hij doet me denken aan iemand uit 1 of andere amerikaanse serie.
Kom er alleen niet op welke
Neeeehhhh... daar heb ik echt geen zin meer in hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:51 schreef Blueman het volgende:
Gewoon al die plaatjes naast elkaar zetten?
Vorm enzo weet ik zo niet
zoiets??
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Nee, en ook niemand met een Volvo die bij DOmino's werktquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:52 schreef r8ality het volgende:
Die foto!. Mwahahahaha.
In The O.C. is er niemand met een Renault hoor.
Wel. Ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, en ook niemand met een Volvo die bij DOmino's werkt![]()
Ik zou zeggen Ryan. Of Luke. Die laatste minder eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef Inu het volgende:
Uit wie van The OC zou je lijken dan?
Jij!quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:52 schreef Inu het volgende:
JahWie maakt m?
WTF????quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wel. Ik.
Oh en Inu. Niet om het een of het ander. Maar wat kan jij ontzettend zaadvragend kijken..
Hou op! NEE! gaat heen met die troep!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Inu het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef r8ality het volgende:
Oh en Inu. Niet om het een of het ander. Maar wat kan jij ontzettend zaadvragend kijken..
Alleen jij hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hou op! NEE! gaat heen met die troep!
Iedereen verandert zijn of haar avatar toch redelijk vaak...
Zoek dan een leuke foto van Eindhoven en doe er iets leuks mee...
ik vind flow wel een beetje op Julie lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:54 schreef Inu het volgende:
Uit wie van The OC zou je lijken dan?
Je vergeet de helft.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:00 schreef Inu het volgende:
Klik!
Fotoboekquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
WTF????
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:03 schreef kib het volgende:
[..]
ik vind flow wel een beetje op Julie lijken
[afbeelding]
je moet de makeup er ff afdenken he =D
Sorry. Ik shoqueer mensen graag.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Inu het volgende:
[..].
Laat dan iig wel een berichtje achter zeg....quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry. Ik shoqueer mensen graag.
Kraak haar niet zo af!quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je vergeet de helft.
En idd, iedereen veranderd hem vaak, dus hij is vaak niet up to date.
Maar laat je creativiteit maar eens flink de loop, dan komt er wel iets moois uit!
Done.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Laat dan iig wel een berichtje achter zeg....![]()
http://members.brabant.chello.nl/~l.hanssen1/opening.txtquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:16 schreef blieblie het volgende:
Tpoicopeningposts zijn zooooo topic nummer 100.
Eigenlijk heeft Joost wel gelijk...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Laat dan iig wel een berichtje achter zeg....![]()
wel raar dat ik ook al dacht dat joost's opmerking gebaseerd was op precies diezelfde foto...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Joost wel gelijk...
[afbeelding]
Bron, link, URL?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:30 schreef gazylady2 het volgende:
hehehehehe flow, ze maken je in dat andere topic uit voor girl!![]()
We zijn er weer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:38 schreef Partygurl het volgende:
Middag
Je kunt alles ook te letterlijk opvatten... het is een uitspraakquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:30 schreef gazylady2 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
We zijn er weer.. PG
.
.
goh! hoe doe Jij dat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:38 schreef r8ality het volgende:
k*t, heb nou al een schoen van vanmorgen gekochte blaren![]()
.
GMTA. Je kan ook proberen grappig te zijn. En het dan niet zijn. Azijn. Rozijn. Ongijn. Albert Heijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt alles ook te letterlijk opvatten... het is een uitspraak
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:49 schreef r8ality het volgende:
André Hazes is zooo vorige week.
PG, Flappie...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:05 schreef Inu het volgende:
Ben niet sow creatief
Ben ik er zoveel vergeten dan? Kheb gewoon een btje rondgeklikt in t oude topic
Nee hoor, hij is gisteren door de ArenA gegaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:49 schreef r8ality het volgende:
André Hazes is zooo vorige week.
FM bedoel jequote:Op dinsdag 28 september 2004 14:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
PG, Flappie...
iig 2 dus meervoud
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
FM bedoel je![]()
nou, DIE is al lang niet meer geweest.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Okee Okee...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nou, DIE is al lang niet meer geweest.....
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef r8ality het volgende:
Wees maar gerust. Ik vond het gewoon tuig met lelijke kutmuziek die dezelfde kansloze mensen in onze maatschappij aantrekt. Sim-pel.
en is het dus enkelvoudquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Okee Okee...
Dan heb ik bijna niets gezegd Inu!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
Zoek dan een leuke foto van Eindhoven en doe er iets leuks mee...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
PG, Flappie...
iig 2 dus meervoud
woon je nou in eindhoven of in eindhoven?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Partygurl het volgende:
Arnol
In geldropquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:07 schreef Twinky het volgende:
[..]
woon je nou in eindhoven of in eindhoven?
* Partygurl is groot fan van Arnold
ja, DAN is het legaal PG...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:00 schreef Partygurl het volgende:
Ik luister kei vaak naar Andre, dus nu ook
Welke Tom ben jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:03 schreef tomster het volgende:
goh... ik ken flow.. en hij kent mij :p
blijkbaar een tue bouwkundestudent .. zegt jou dat wat ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
Welke Tom ben jij dan?
De Tokkiesquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:09 schreef Partygurl het volgende:
Wat the fuck are you tokking?
Jonge jongequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
De Tokkies
Ik altijd hèquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Partygurl het volgende:
Iemand donderdag richting de stad?
Wow echt vet ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik altijd hè
misschien, hangt er een beetje vanaf of me meissie nog naar mij toe komt of nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:15 schreef Partygurl het volgende:
Iemand donderdag richting de stad?
Dude, weet ik veel dat jij op Fok zitquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef tomster het volgende:
Gast, je hebt in mijn woonkamer staan swingen op technobeats....
Ring a bell?
whahaha .. jezus dan denk ik aan alle 8 Toms/Tommen/Tomo's die ik ken en dan vergeet ik jou =)quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:17 schreef tomster het volgende:
Gast, je hebt in mijn woonkamer staan swingen op technobeats....
Ring a bell?
jah was ik verdorie vergeten dat ik mijn beste vriendin had beloofd dat ze vanavond bij me kon slapen.. blijkt dat de enige dag te zijn dat me meissie zeker weten langs kon komen :Squote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef Partygurl het volgende:
Arme kib
Dilemma'squote:Op dinsdag 28 september 2004 15:22 schreef kib het volgende:
[..]
jah was ik verdorie vergeten dat ik mijn beste vriendin had beloofd dat ze vanavond bij me kon slapen.. blijkt dat de enige dag te zijn dat me meissie zeker weten langs kon komen :S
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:27 schreef tomster het volgende:
fotoboek.fok.nl/tomster
ik heb ook iets ontdekt
maaruh... jullie weten het nu dus wel?
ej! heb jij fam in valkenswaard wonen??quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:27 schreef tomster het volgende:
fotoboek.fok.nl/tomster
ik heb ook iets ontdekt
maaruh... jullie weten het nu dus wel?
waar bleef mijn uitnodigingquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef tomster het volgende:
is genomen op de avond dat die knakkers bij mij in huis stonden te housen
nee, maar mijn broer is spits bij PSV.. ken je die?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ej! heb jij fam in valkenswaard wonen??
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:33 schreef r8ality het volgende:
Techno zuigt!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:34 schreef tomster het volgende:
[..]
nee, maar mijn broer is spits bij PSV.. ken je die?
het was rielekst totdat ik bij mijn auto kwam en mijn autoradio bij de politie op kon gaan geven als vermist... En mijn huissleutels..quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:20 schreef kib het volgende:
[..]
whahaha .. jezus dan denk ik aan alle 8 Toms/Tommen/Tomo's die ik ken en dan vergeet ik jou =)
en ik heb nota bene maar van 3 Tommen (klinkt het best) hun telefoonnummer, waar jij dus ook bij hoort
Zaterdag was rielekst trouwens @ Battle of the Titans 2 he
Goh nog een keer een feestje geven dusquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:35 schreef tomster het volgende:
[..]
het was rielekst totdat ik bij mijn auto kwam en mijn autoradio bij de politie op kon gaan geven als vermist... En mijn huissleutels..
oeiquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:35 schreef tomster het volgende:
het was rielekst totdat ik bij mijn auto kwam en mijn autoradio bij de politie op kon gaan geven als vermist... En mijn huissleutels..
dit was een ander feestjequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:36 schreef Partygurl het volgende:
Goh nog een keer een feestje geven dus![]()
Ik kan me nog licht iets herinneren dat dat met jou te maken had.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:41 schreef Partygurl het volgende:
Sjonge jonge
ja die gast slaapt niet op zaterdagnachtquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:38 schreef kib het volgende:
[..]
oei![]()
maar coentje was toch wel thuis of iemand anders ?
Jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik kan me nog licht iets herinneren dat dat met jou te maken had..
quote:I, _______________________, hereby surrender all possibilities of
friendship, commitment, marriage, guilt-trips and near-pregnancies in
exchange for one (1) night of USDA approved fondling and fornication.
I will not return to the scene of said activities, nor call, write or
otherwise contact/harass or vex said co-signer of contract for a time
of no less than thirty (30) days and nights after said activities have
been fulfilled. I also surrender all rights to propagate rumors,
misnomers and dirty looks in the cafeteria from myself and friends,
and will treat said co-signer with all the respect due a stranger.
I will say "hi" if we pass within ten (10) meters in a friendly,
if not neutral, tone. I will also upon completion of herefore listed
activities not leave underwear, earrings or other insignificant yet
oh-so-valuable knick-knacks lying about or hidden somewhere in the co-
signer's abode for the sole purpose of returning to said abode and
breaking the no-contact agreement of this document.
I furthermore state that I am of sound mind and desirable body,
and will not call said co-signer by any other name than is his or her own,
nor reminisce on some former slime-ball/great lover who wore the same
cologne, roll-on, boxer shorts or robe. I will also pay one-half of
all laundry fees as needed after prescribed activity.
Ja tuurlijk. Geil ding.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:43 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jaja dat zeggen ze allemaal![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:46 schreef tomster het volgende:
Nee ik heb thuis dus een mooie afgesloten parkeergarage voor wel 40 auto's of zo... maar bij de bunker had ik die helaas niet.. en toen moesten ze dus zo nodig aan mijn auto komen!!!
goh, ik lees gewoon over een compliment heenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef Partygurl het volgende:
[..]
leuke foto
Neequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:47 schreef kib het volgende:
heej partygurl weet jij trouwens wie ik ben ?
jij nie snap? daar bij de bunker stond mijn auto in the open air, in the wild....quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:47 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
ik dat wel snap, ik 40 autos in jou garage passen niet snapquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:50 schreef tomster het volgende:
[..]
jij nie snap? daar bij de bunker stond mijn auto in the open air, in the wild....
thuis staat ie droog en nog niet warm...
Ow hello pretty boyquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:56 schreef Blueman het volgende:
Kib was mee met Flow afgelopen donderdag!
klopt =)quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:56 schreef Blueman het volgende:
Kib was mee met Flow afgelopen donderdag!
Ja r8ality ik was daarna gewoon op Stratum dus niet zeurenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:00 schreef r8ality het volgende:
Ja PG, fijn dat je zo snel wegwas. Kon ik je tenminste niet zien..
Ik weet het nog niet poepie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja r8ality ik was daarna gewoon op Stratum dus niet zeuren
ben je er donderdag ook schat![]()
tis gewoon een grote parkeergaragequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:54 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik dat wel snap, ik 40 autos in jou garage passen niet snap![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet poepie..
War woon jij danquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef tomster het volgende:
[..]
tis gewoon een grote parkeergarage![]()
Die daar bij de oude van Meulen-Ansems garage? Zit nu nog die car-hifi-toestand.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:04 schreef tomster het volgende:
[..]
tis gewoon een grote parkeergarage![]()
was dat niet waar ik woonde ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die daar bij de oude van Meulen-Ansems garage? Zit nu nog die car-hifi-toestand.
dat zal ik ff haarfijn uitleggen op een forumquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:05 schreef Partygurl het volgende:
[..]
War woon jij dan![]()
Klopt, daar zit een parkeergarage. Onder meer voor The Sting en Forecast-bedrijfsleidertjes e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef kib het volgende:
[..]
was dat niet waar ik woonde ?
Ik las "koud bier"quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Partygurl het volgende:
Brrr koud is het hier.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
Ik las "koud bier"
van me auto (lelijke NL sticker) maar ik wilde weten hoe dat spul ruikt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:48 schreef blieblie het volgende:
ben je high?.
waar moet je stickers vanaf verwijderen dan?
Ik ga niet in discussie met hem ,dat weet ik welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:57 schreef daNpy het volgende:
Ik zagt hem ook gisteren
ik ben vrijgezel dacht ik? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:40 schreef kib het volgende:
meuh , not interested remember
en trouwens .. jij toch ook niet ... ?!
niks geworden met die leuke chat dan ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:03 schreef tomster het volgende:
ik ben vrijgezel dacht ik? Of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:20 schreef Inu het volgende:
Go Flowdesign
[afbeelding]
Eindhoven 672 - Het leven van de knaas...
Vorig deeltje
Kunnen we niet sown avatar-ding erin pleuren? Net als bij B&H-slowchat?![]()
Nondeju, da's onze voortuin de Huizingalaanquote:Ik heb 'm
Hij lag op de Huizinggalaan vanuit Son gezien richting Eindhoven, dat is Achtse Barrier Noord-Oost en ik woon in de Achtse Barrier Noord-West. Kilometertje hier vandaan ofzo
Ik kan er wel voor zorgen dattie naar Amsterdam gaat maar dan issie daar op zondag of maandag pas.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef gazylady2 het volgende:
goeie 's avonds!
ben je weer stage aan het lopen BB?
zo! nog stageplekken over?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:23 schreef blieblie het volgende:
[..].
Ik heb na 2 dagen een eigen telefoonnummer, een emailadres, een windows pc met een p4 2,4ghz en een radeon 9800xt en een linux px met 650mhz proc tot mijn beschikking.
Gaat goed zo.
Tja, geef mij er ook maar een.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zo! nog pc's over?![]()
Dat is een uitdrukking, You go boy! klinkt nou niet echt of wel soms?quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:30 schreef gazylady2 het volgende:
goh!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, You go boy! klinkt nou niet echt of wel soms?
sowwiej...maar ik ken jou niet...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef Rossdale het volgende:
" Eindhoven 673 - "Fokstok in bezit van Eindhovenaar"![]()
"
Zeg ik had hem al voor Flow hoor...Dus stok was al lang in het bezit... maargoed ik ben niet belangrijk blijkt maar weer
ik kreeg deze sms van haar:quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:15 schreef kib het volgende:
[..]
niks geworden met die leuke chat dan ?
hehe nee hoor hoeft nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef Inu het volgende:
[..]
sowwiej...maar ik ken jou niet...![]()
zalk ff iemand aanschieten dat ze er een 'weer' tussenzetten?
dat noemen we toch een helmonderquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hehe nee hoor hoeft nietben maar een geimporteerde eindhovenaar
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:52 schreef BigB het volgende:
[..]
dat noemen we toch een helmonder![]()
Typisch Helmonds... meteen geweld gebruikenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:04 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
*smack*
Ey je hoeft niet meteen te gaan scheldenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:52 schreef BigB het volgende:
[..]
dat noemen we toch een helmonder![]()
Jupquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Typisch Helmonds... meteen geweld gebruiken
**t**?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:55 schreef daNpy het volgende:
U wish **t**
Ik zal je nog eens Tiramisu geven
De naam alleen al is een beetje suf voor een film...quote:Op woensdag 29 september 2004 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
De sneak preview in de Pathé van vandaag was: The Notebook.
Beetje een tegenvaller maar was toch wel een mooie film hoor
jeej .. das zeker wel klote jahquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:51 schreef tomster het volgende:
ik kreeg deze sms van haar:
"Je zal me wel een ontzettende trut vinden, maar ik moet eerlijk tegen je zijn. Ik heb vandaag met mn ex gesproken en hij en ik hebben besloten weer met elkaar verder te gaan. Ik voel me erg schuldig tegenover jou en mezelf dat het zo is gelopen, maar ik sta achter mijn keuze. Het spijt me. Lindsey"
kortom.. het zuigt!
Kortom, de perfecte film voor jouwquote:Op woensdag 29 september 2004 01:34 schreef kib het volgende:
heh klinkt als een extreme nurt film .. the notebook, sponsored by dell
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:39 schreef r8ality het volgende:
En volgens mij bedoelt daNpy "bitch".
Mjamquote:Op woensdag 29 september 2004 09:13 schreef Partygurl het volgende:
Ja dat doe ik wel, zo ben ik dan wel weer
* Inu heeft zin in morgenavond
FokStok ligt 4 meter lager en 20 meter rechts van mequote:Op woensdag 29 september 2004 09:30 schreef kib het volgende:
hoe is het trouwens met die fokstok ?
Nopequote:Op woensdag 29 september 2004 09:35 schreef Inu het volgende:
Niet onder een plaatsnaambord
Dude ... READ!!quote:Op woensdag 29 september 2004 09:48 schreef daNpy het volgende:
Klinkt eerder als in de schuur
Of dudettequote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef blieblie het volgende:
Wel foto's maken van de dude die em op komt halen
Hij wordt als het goed is binnen nu en een half uur opgehaaldquote:Op woensdag 29 september 2004 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
Good busy Lau![]()
die aflevering is like sooo three days agoquote:Op woensdag 29 september 2004 12:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij wordt als het goed is binnen nu en een half uur opgehaald![]()
"I knew it! I told you meecrob is a curseword!!"
True ... maar wel een erg vette Cartman opmerkingquote:Op woensdag 29 september 2004 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
die aflevering is like sooo three days ago![]()
Zitten aan elkaar vast met een ijzerdraadquote:Op woensdag 29 september 2004 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Hoe zit het nou met de stok? was het er 1? en zo ja wat hebben jullie met mijn backup-balk gedaan?
Kom je ook ooit porno tegen? Dan zouk me echt rotschamen als ik die klant wasquote:Op woensdag 29 september 2004 12:42 schreef Blueman het volgende:
Altijd leuk als er een laptop van een klant binnenkomt met 12,5 GB aan muziek
Wel al oude zooi maar wel leuk voor de TV Theme raadspellen
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zitten aan elkaar vast met een ijzerdraad
Geen idee eigenlijk, heb em niet eens uit de plastic zak gehaaldquote:Op woensdag 29 september 2004 13:10 schreef gazylady2 het volgende:
en staat er inmiddels iets van eindhoven-topic-crew op ofzo?![]()
Uhm... Ja... als eerlijk ben, ben ik dit wel eens tegen gekomen ja...quote:Op woensdag 29 september 2004 13:08 schreef Inu het volgende:
Kom je ook ooit porno tegen? Dan zouk me echt rotschamen als ik die klant was
IWij komen ook weleens porno tegen jaquote:Op woensdag 29 september 2004 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Kom je ook ooit porno tegen? Dan zouk me echt rotschamen als ik die klant was
Je krijgt dan altijd een heel ander beeld van de pc eigenaarquote:Op woensdag 29 september 2004 14:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
IWij komen ook weleens porno tegen ja
En niet alleen downloadbare
chantagemateriaal kan altijd van pas komen natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 15:50 schreef Inu het volgende:
Ik kan het me voorstellen ja![]()
Of kopieer je t dan gelijk?
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:50 schreef Inu het volgende:
Bij de klant op lokatie een pr0n dvd uit zijn laptop vissen waar zijn vrouw naast staatquote:Op woensdag 29 september 2004 18:02 schreef blieblie het volgende:
en wat zijn de meest weirde dingen wat jullie tegengekomen zijn?
Anders ga je ff vissen totdat iemand ja antwoord en het dan afkeurenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:57 schreef Inu het volgende:fout hoor, omegaproject...
nej, ik heb het over pc's leeghalenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Anders ga je ff vissen totdat iemand ja antwoord en het dan afkeuren
Whehehequote:Op woensdag 29 september 2004 18:27 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Dat
Die PC heeft overigens nog een flinke tijd gedraaid zo. De klant wist niet waar die 'gekke koeler' moest....
En nog een Hells Angel look a like met gay pron en nudie pics van zichzelf erop
Vorige week nog een complete website van de eigenaar en eigenaresse van de site
Beterquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat nou als het 1 man en 2 vrouwen waren?![]()
al erg oud ja, maar blijft humorquote:Op woensdag 29 september 2004 20:27 schreef blieblie het volgende:
http://mfile.akamai.com/9(...)40430_CLIP2_HIGH.asx
Ongetwijfeld weer oud, maar toch wil ik het jullie niet onthouden.... pimp my bride![]()
dat hangt er geheel en af van hoe lekker die vrouwen warenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef gazylady2 het volgende:
en wat nou als het 1 man en 2 vrouwen waren?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:20 schreef tomster het volgende:
http://www.collegehumor.com/img/v/vote_kerry.w492.jpg
ik heb gisteren Fahrenheit 9/11 gezien
Soooow, wie is die "vrouw" die mee was op vakantie??quote:Op woensdag 29 september 2004 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb eindelijk mijn über13373 () fotoalbum draaiend op m'n eigen server
http://flowdesign.gotdns.com/fotos/
Dalijk drive-by shooting langs jouw huis jonguh...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:56 schreef daNpy het volgende:
De 2 pics erna: worse
No image to displayquote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef blieblie het volgende:
Oh, en flow, de redirect naar de meest populaire foto's is een beetje fuckedup.
als ik klik op een foto krijg ik een andere te zien dan ik wil...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
No image to display
wat is daar fucked up aan?
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:09 schreef tomster het volgende:
check bij Nature One site eens dat filmpje van Chris Liebing.. volgens mij ben ik maar een beetje in beeld?
Als je naar mijn gebeuren vnv refereert.. tsjaa ach, i got used to itquote:Op woensdag 29 september 2004 23:42 schreef blieblie het volgende:
Jow.... vrouwen moeten ze afschaffen.
Bah....
2 blonde zussen zelfsquote:Op donderdag 30 september 2004 00:01 schreef blieblie het volgende:
Flow! Is die blonde van de vakantie nu je zus?
Hahaha... vetquote:Op donderdag 30 september 2004 00:09 schreef tomster het volgende:
check bij Nature One site eens dat filmpje van Chris Liebing.. volgens mij ben ik maar een beetje in beeld?
Maar waar klik jij op? Bij Top Rated bedoel je toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
als ik klik op een foto krijg ik een andere te zien dan ik wil...![]()
vertel...quote:Op donderdag 30 september 2004 01:24 schreef febster het volgende:
[..]
Als je naar mijn gebeuren vnv refereert.. tsjaa ach, i got used to itplenty enough fish in the sea
PSV 1-0 gewonnen dat maakt veel goed
Irritant werk lijkt me dat, maar verdient wel goedquote:Op donderdag 30 september 2004 11:22 schreef Inu het volgende:
Callcenter
Het is tussen bedrijven, dus ik hoef geen mensen thuis te bellenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Irritant werk lijkt me dat, maar verdient wel goed
dat scheeltquote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is tussen bedrijven, dus ik hoef geen mensen thuis te bellen![]()
Tsjaa ik vond/vind een barvrouwtje wel oke, en ik dacht zij mij ook wel... Gister daar PSV gekeken, en BB zat zich te verbijten dat ik niks deed aangezien het leek alsof ze met me aan het flirten was... maar goed we gingen ik nog ff met haar staan praten (ik wist dat ze ging verhuizen...) en idd ze ging met der vriend verhuizenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
vertel...PSV
Aan barpersoneel hoor je ook niet te merken dat ze een vriend(in) hebben.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:02 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa ik vond/vind een barvrouwtje wel oke, en ik dacht zij mij ook wel... Gister daar PSV gekeken, en BB zat zich te verbijten dat ik niks deed aangezien het leek alsof ze met me aan het flirten was... maar goed we gingen ik nog ff met haar staan praten (ik wist dat ze ging verhuizen...) en idd ze ging met der vriend verhuizen(hier 2 minuten vandaan) oftewel die heeft flirten gewoon als mannelijke omgangsvorm ofzo
![]()
Aan meisjes die een lange relatie hebben is, naar mijn mening, niet echt vaak te merken dat ze een vriend hebben...Behalve als hij erbij is natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 12:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Aan barpersoneel hoor je ook niet te merken dat ze een vriend(in) hebben.
Maargoed het positieve was natuurlijk wel dat PSV gewonnen had
Dat vaak ook ja !quote:Op donderdag 30 september 2004 12:16 schreef Inu het volgende:
Aan meisjes die een lange relatie hebben is, naar mijn mening, niet echt vaak te merken dat ze een vriend hebben...Behalve als hij erbij is natuurlijkOf als ze alleen maar over hem praat
Ja en beiden was niet het gevalquote:Op donderdag 30 september 2004 12:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Aan meisjes die een lange relatie hebben is, naar mijn mening, niet echt vaak te merken dat ze een vriend hebben...Behalve als hij erbij is natuurlijkOf als ze alleen maar over hem praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |