Hm, 50 euro is niet helemaal wat ik in gedachten had,quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Ooohhh die cartoons, én in de juiste maat![]()
Zien er idd goed uit.... maar het is gewoon te veel geld voor mij op dit moment, ik bied heel brutaal 50
Ik zou eventueel naar Utrecht Centraal kunnen komen als ik vrij benquote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef mrkoenz het volgende:
ik zal mijn vriendin eens vragen, die heeft er denk ik wel oren naar.
edit: kom je wel eens in Utrecht?
Afspreken is okquote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef keona het volgende:
Ik ben de vriendin van mrKoenz, trouwens.
Misschien kunnen we een keer afspreken op Utrecht Centraal!
Noem maar een dag dat het je uitkomt...
Dan trek je toch 2 paar sokken aanquote:Op woensdag 29 september 2004 11:33 schreef teigan het volgende:
Die blauwe zijn wel errug stoer, maar ik ben bang dat ze mij net iets te groot zijn...
Ik zal vanavond even mijn huidige paar opzoeken, even kijken welke maat die zijn..
Jep, ik zelf voeten met een hoge wreef en breed (kom nooit in instappers enzo), maar deze zitten als gegotenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:33 schreef teigan het volgende:
Btw, nog een vraagje erbij, zijn ze een beetje geschikt voor bredere voeten?
Dat is een heel mooie prijs mensen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Zondagmiddag-schopje.
k heb nogsteeds volledige goede hoop dat iemand mijn blauwe laarzen wil kopen.
En bij deze gaat de vraagrprijs terug naar 60 euro.
De maat staat niet op de schoenen naar ik weet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:17 schreef mel723 het volgende:
O sorry ik was het weekend weg. Maat 7 is idd mijn maat (stond het trouwens wel in de schoen of op de doos zo? aangezien je het hebt over een omrekentabel). ik denk nog heel even na.
Nog steeds.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoi. Schopje. Classpc.. nog interesse?
Prachtige schoenen en niet duur!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef classpc het volgende:
Maar wordt niets voor mij, ik heb amper 30 euro te besteden na die Allstars.
wanneer denk je dat je dan wél geld hebt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Nog steeds.
Maar zoals ik al zei
[..]
Er valt altijd wel iets te regelenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef neusaap het volgende:
[..]
wanneer denk je dat je dan wél geld hebt?![]()
misschien valt er wel wat te reglen met razztwizzle
Hoi, ik wil ze wel hebben maar dan biedt ik 50 euries inclusief verzendkosten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zal trouw elke dag dit topic een schop blijven geven.
No tnx ik zie er vanaf.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor ¤55 inclusief verzendkosten stuur ik ze naar je op.
En ik ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik zal trouw elke dag dit topic een schop blijven geven.
dan moet ik als haar vriend ook maar een gastschopje gevenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Gastschopje voor m'n MSN-vriendinnetje
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Genoeg onpopulaire mensen op Fok toch
En hij heeft toevallig geen interesse in deze geweldige hippe toffe leuke blauwe laarzen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:11 schreef H-blast het volgende:
Offtopic
Vriend van me heeft ook Docs, kisten. En die zit altijd een half uur ze veters te strikken
Maar het zijn wel top schoenen!!!![]()
Ook niet voor 40 euro?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ze wel leuk, maar met mijn nick kan ik natuurlijk niet met blauwe laarzen aankomen
U heeft mailquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Wiskey het volgende:
Mail anders even naar douze12@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |