hmm oke...ik heb niks gezegdquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat lukt niet als je de stand maar 1 keer per week binnenhaalt. dan zou je het bv. elk uur of zo moeten doen.
breuls ziet me aankomen.
bovendien kost het verwerken van de data al veel meer tijd......
dat wilde ik eigenlijk als verrassing achter de hand houdenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de nr. 3 ?
zo hoort t ook, maar dan wel in een nieuw topic. dit is dan vast ook al vol.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:01 schreef 9christensen het volgende:
Ben benieuwd
ik zoek m alvast opquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend!!!!!!! Vooral de 324st idd! Zoooo mooi!
Helpt topic volposten.
* Againzender is ook benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:01 schreef 9christensen het volgende:
Ben benieuwd
Ik had eens een scriptje gemaakt voor het ophalen van alleen mijn gegevens elk uur. Maar dat wil je niet voor alle users gaan doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe maar het moet wel kunnen lijkt me, met de gegevens die je nu hebt zou je grafieken kunnen maken van wie wanneer het meeste post, want de drukste periode was voor een user enzo
zo'n 106.000 is gewoon erg veelquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had eens een scriptje gemaakt voor het ophalen van alleen mijn gegevens elk uur. Maar dat wil je niet voor alle users gaan doen![]()
Kijk dat zijn nog 's statistiekenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk niet spannend
de koekepan-index is 2039 geworden zag ik wel
hmmm vertel is wat meerquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had eens een scriptje gemaakt voor het ophalen van alleen mijn gegevens elk uur. Maar dat wil je niet voor alle users gaan doen![]()
106k alweer? Best veel....quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo'n 106.000 is gewoon erg veel
Gewoon, scriptje om de gegevens direct in SQLServer te pompen. Ik wilde eens testen om webpagina's automatisch op te halen en te verwerken. En je eigen profiel is daar erg geschikt voor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hmmm vertel is wat meer
'vroeger' kon je gewoon ieder moment de stand zienquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat lukt niet als je de stand maar 1 keer per week binnenhaalt. dan zou je het bv. elk uur of zo moeten doen.
breuls ziet me aankomen.
bovendien kost het verwerken van de data al veel meer tijd......
place your bets nowquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:57 schreef dolle_hond het volgende:
maar vanavond zien we ook wie er bv. op 324 staat
Ja, kan dat niet weer ingesteld wordenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'vroeger' kon je gewoon ieder moment de stand zien
Misschien toch is PHP gaan leren...quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewoon, scriptje om de gegevens direct in SQLServer te pompen. Ik wilde eens testen om webpagina's automatisch op te halen en te verwerken. En je eigen profiel is daar erg geschikt voor.
kan vast wel, deze forumsoftware zou nl. beter moeten zijn, dus meer mogelijkhedenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, kan dat niet weer ingesteld worden?
al zie ik tot nu toe alleen minder mogelijkheden, zal wel omdat dit nog 'nieuw' isquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan vast wel, deze forumsoftware zou nl. beter moeten zijn, dus meer mogelijkheden
alvast welkomquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:06 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik volgende week de Top 100 ga naderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |