Toch ben ik geschrokkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:39 schreef cerror het volgende:
Ze proberen het veilig te houden...
Dont hate them for that
EEn heel saai dorp waar anders nooit iets gebeurt! dit had ik echt niet verwachtquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:40 schreef ondeugend het volgende:
Jeeee dat gebeurt mij nou nooit
terechtquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:41 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Toch ben ik geschrokken
Daarom juist.quote:Op dinsdag 28 september 2004 02:41 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
EEn heel saai dorp waar anders nooit iets gebeurt! dit had ik echt niet verwacht
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:28 schreef calvobbes het volgende:
Mja ik vind het wel een goede zaak dat ze de boel in de gaten houden.
En ze hebben het toch ook netjes opgelost? Het is niet zo dat ze je in de boeien ofzo hebben geslagen.
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:36 schreef Asics het volgende:
ze doen gewoon graag een beetje kuttig. zo zijn de meeste wouten nou eenmaal.
Ik ga meestal wat later op pad dan half tweequote:Op dinsdag 28 september 2004 07:10 schreef Balthar het volgende:
Er loopt dan juist veel inbrekersvolk e.d. rond.
P'don?quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?
Hé als je aan Gerard komt dan... dan... uh..he bah !quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow, jij bent één van die hersenloze Jolink-mongolen die alleen maar op de politie kunnen zeiken?
Als de politie tegen je praat, pleeg je al een misdrijf! Dat je dat niet wist!quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:02 schreef _Denker het volgende:
Ze hebben je aangehouden? Op verdenking waarvan?
gerard heet jolingquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:12 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hé als je aan Gerard komt dan... dan... uh..he bah !
Dit is iets waar ze mij nou een bekeuring voor zouden geven!...die joden naaien me altijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:38 schreef DarcMarc het volgende:
dus vroegen m me identiteits bewijs die had ik niet bij me![]()
Dat is de oplossing, en ik heb een hondquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
moet je met een hond gaan lopen, dan is alles ok. Als je 's avonds laat in het donker alleen loopt omdat het dan zo lekker rustig is buiten ben je verdacht en wordt je nagekeken. Loop je echter met een hond dan zegt iedereen je nog gedag ook want dan heb je een goede reden kennelijk
Zoiets zeiden zij ook ja! toen ze met me terug liepenquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:40 schreef raimen het volgende:
Wie gaat er dan ook om 1:30 de straat op in het zwart. Je had nog net geen bivakmuts op zeker
Misschien was je wel een junk die van plan was om in te breken.
Ik zal er voortaan aandenkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 08:50 schreef beestjuh het volgende:
Ik ga ook wel eens midden in de nacht aan de wandel, in het zwart gekleed of niet, en mij houden ze ook wel eens aan. Ik ben er blij mee hoor, stel dat ik (of jij dus!) wel een inbreker was? En aangezien de nationale veiligheid sinds kort ongevraagd een hele smak van mijn belastingcenten opslurpt () moeten ze wel.
Zorg gewoon als je 's nachts een luchtje gaat scheppen, dat je altijd je ID-bewijs of paspoort bij je hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |