Zij toonde geen vertrouwen in jou met haar jaloerse gedrag. En zij is degene die van vakantie terugkomt met een nieuwe liefde. Beetje hypocriet van haar om te stellen dat jij geen vertrouwen in haar toonde.quote:De reden dat ze het toch niet meer met mij wil proberen is dat zij teveel vervelende herinneringen uit het verleden heeft. Vooral omdat ik het meedere keren uitmaakte en daarmee geen vertrouwen in haar toonde. Maar ze heeft natuurlijk ook die nieuwe jongen.
Lijkt mij ook wel de belangrijkste basis van een relatie, emotionele betrokkenheid. Anders is het vooral neuken zonder ziel. Ik maak hier alleen maar uit op dat ze zich niet wil binden, omdat als ze zich bindt, ze niet om kan gaan met die gevoelens. Ze wordt jaloers, wil haar partner bezitten...quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:18 schreef hellmondunited het volgende:
hey fokker200.. dat je ex zegt dat ze zich bij hem niet emotioneel verbonden voelt en bij jou wel slaat echt nergens op! In een relatie ben je namelijk altijd emotioneel verbonden! Wil ze dat niet zijn dan moet ze ff helemaal geen relatie hebben en niet gelijk naar een ander toe stappen. Ik vind het maar vaag wat ze zegt.. en zeker niet netjes..
hee kop op he
Misschien verwissel je hier heel makkelijk emotioneel binding tussen twee mensen en het begrip 'verliefdheid' ...quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:17 schreef Fokker200 het volgende:
Ze is wel emotioneel betrokken bij die jongen, maar nog lang niet zo extreem als ze dat bij mij was. Volgens mij is dat wel normaal hoor, dat verliefdheid soms even op zich laat wachten.
t komt er op neer dat ze dus gewoon een beetje rond wil neuken.. sorry tis hard.. maar daar komt het wel op neer..quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:13 schreef Fokker200 het volgende:
Wat ik eigenlijk gewoon bedoel is dat het voor haar allemaal veel makkelijker is met die nieuwe jongen: geen moeilijke gevoelens uit verleden, en nog geen 'houden van' wat haar verlatingsangst en jaloezie brengt. Alles met hem is nog nieuwe en dus probleemloos. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze voorlopig emotioneel een 'koelkast' wil zijn, omdat ze dan niet door diepe dalen hoeft. Tja, dit past helemaal niet bij haar! Ze doet nota bene de kunstacademie.
Ze is niet meer je vriendin, het heeft niet zoveel zin om door te blijven gaan over 'dat jij haar zo goed kent' en 'weet wat ze doet'... dat zaken 'niet bij haar passen', omdat ze nota bene de kunstacademie doet ...quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef Fokker200 het volgende:
nee, dat is het echt niet. Zo is ze niet, en ik ken haar erg goed. Ze vindt sex pas prettig als ze iemand helemaal vertrouwt. One night stands en korte sexflirts zijn niet haar ding.
En wie kwam er iedere keer bij jou terug en wilde het iedere keer opnieuw proberenquote:Op maandag 27 september 2004 23:58 schreef Fokker200 het volgende:
De reden dat ze het toch niet meer met mij wil proberen is dat zij teveel vervelende herinneringen uit het verleden heeft. Vooral omdat ik het meedere keren uitmaakte en daarmee geen vertrouwen in haar toonde. Maar ze heeft natuurlijk ook die nieuwe jongen.
ben heel blij voor je maar hoop niet dat de topicstarter dit als houvast gaat zien.. hij kan beter van het slechtste uitgaan.. Kan het alleen maar mee vallen, ALS het mee gaat vallenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:48 schreef El.Wulfo het volgende:
ik ben sinds vandaag weer bijeen met me ex na 10 maanden niets
in die 10 maande is ook vanalles gebeurt met ruzies enzow...ma nu is het weer helemaal goed![]()
er is genoeg wat jij kan doen. Jij gaat nu lekker voor jezelf zorgen. Vraagt de komende weken maar wat vrienden mee om wat leuke dingen te doen, want JIJ bent er ook nog! je laat je toch zeker niet in de stront weg zakken door die ex!quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:55 schreef Fokker200 het volgende:
RM-rf, ik probeer een zo volledig mogelijk beeld te geven, want het is al moeilijk genoeg voor iedereen hier om echt een goed beeld te kunnen vormen. Wat ik over haar schrijf is niet hoe ik wil dat ze graag is, maar wel informatie over hoe ze was. Kunstacademie-studenten leren juist om hun emoties de vrije loop te laten gaan, omdat dat de creativiteit en het ontwikkelen van een eigen stijl ten goede komt. Da's een algemene opmerking over kunstacademiestudenten, dus daarom noemde ik dat.
Verder denk ik wel dat je gelijk hebt dat ze 't momenteel gewoon allemaal niet kan opbrengen, en wegvlucht. De tijd zal het moeten leren. Misschien is er inderdaad niks meer wat ik nu nog kan doen...
ik ken dat zo hoor.. ik was altijd alles en ineens werd heel de grond onder mn voeten vandaan geschopt.. bleef veel te lang hangen in de hoop dat ze terug kwam o.i.d waardoor ik zelfs een tijdje depressief ben geweest. Ik ben in die tijd mezelf gewoon echt vergeten en deed alles voor haar ookal was het uit en ookal ging ik er zelf kapot van.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:08 schreef Fokker200 het volgende:
Thanks, Hellmondunited, ik krijg ook langzaamaan de indruk dat ik dat moet doen. Ik hoopte vandaag nog iets van haar te horen (dat ze er nog eens over wil denken ofzo, dat ze nog wat tijd wil). Ik heb vannacht en vandaag wel 3 SMSjes gekregen, omdat ze zich zorgen maakte of ik me niet had doodgereden met de auto, omdat ik zo overstuur wegging. Ik heb de SMSjes niet beantwoord, geen teken van leven gegeven. Dan voelt ze hoe het is om helemaal zonder mij te moeten....
Misschien hard, maar het was mijn beurt, vind ik.
Fijn om te horen dat het nu weer goed met je gaat! Het probleem is dat ik zelf ook iemand ben die heel lang hierin kan blijven hangen. Ik heb in 10 jaar 3x echt van een meisje gehouden en de gemiddelde tijd om haar te vergeten was zeker 6 maanden! En ik zit nu pas in mijn 5e week, of eigenlijk mijn eerste dag, want de afgelopen 5 weken heb ik besteed aan haar duidelijk te maken dat ik het nu eindelijk serieus meen met haar, en er definitief voor 100% voor wil gaan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Na een half jaar ben ik pas leuke dingen voor mezelf gaan doen en veel meer met vrienden opgetrokken.. merkte dat zoiets gewoon goed hielp om haar te vergeten. Vandaar dat ik het je ff op aan het dringen was![]()
(nu begrijp je waarschijnlijk ook waarom ik dit topic zo blijf volgen)
idd! ik heb er zon jaar over gedaan, dus je doet het in vergelijking met mij in ieder geval stukken beter! komt goed, t heeft idd gewoon tijd nodig.. maar tijdens die periode ga je gewoon leuke dingen doen, lekker uit huilen als dat nodig is en wat posten op fokquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:33 schreef Fokker200 het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het nu weer goed met je gaat! Het probleem is dat ik zelf ook iemand ben die heel lang hierin kan blijven hangen. Ik heb in 10 jaar 3x echt van een meisje gehouden en de gemiddelde tijd om haar te vergeten was zeker 6 maanden! En ik zit nu pas in mijn 5e week, of eigenlijk mijn eerste dag, want de afgelopen 5 weken heb ik besteed aan haar duidelijk te maken dat ik het nu eindelijk serieus meen met haar, en er definitief voor 100% voor wil gaan.
Ik weet dat ik nu de hoop moet opgeven en dat ik er alles aan heb gedaan, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan....
Dat is dan lastig genieten van seks als ze nooit iemand helemaal vertrouwtquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef Fokker200 het volgende:
nee, dat is het echt niet. Zo is ze niet, en ik ken haar erg goed. Ze vindt sex pas prettig als ze iemand helemaal vertrouwt.
Rake opmerking. Ik denk inderdaad dat ze het in het begin meer voor de ander doet dan voor haar eigen genot. In het begin van onze relatie heeft het met mij ook best wel een tijdje geduurd voordat ik zeker wist dat ze er echt van genoot.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is dan lastig genieten van seks als ze nooit iemand helemaal vertrouwt
Op de titel alleen afgaand, nee, zelden tot nooit.quote:Gaat het nog goedkomen tussen mij en mijn ex?
Het risico lopende je de totaal verkeerde richting in te duwen:quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:51 schreef Fokker200 het volgende:
Verder schijnt die nieuwe jongen zelf ook erg onzeker te zijn, en ze herkent veel van zichzelf in hem. Hij zou dus beter bij haar passen, zegt ze, omdat ik juist best zelfverzekerd ben.
wat je waarschijnlijk niet vol kunt houden is telkens die hoop te blijven koesteren, en haar op een voetstuk te zetten en blijven aanbidden..quote:Op woensdag 29 september 2004 00:07 schreef Fokker200 het volgende:
Het zijn haar eigen woorden over hem. Het moet dus wel waar zijn.
...Ik kan dat niet volhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |