Ik vond hem ook leuk, maar ik dacht niet dat hij mij leuk zou vindenquote:Op maandag 27 september 2004 18:56 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal. Vind jij hem ook leuk of komt dat leuk vinden meer van hem?
Tja ik had hem de eerste keer al gevraagd waarom hij niet gebeld had, maar dan krijg ik gelijk die smoes dat zn beltegoed op is. Mijn vraag is nu: wat zouden jullie doen in zo'n geval? Deze persoon laten vallen? Vandaag belt ie sowieso al niet meer, want ik had gezegd dat ie voor 5 uur moest bellen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom vraag je het hem niet gewoon?
Ik denk niet dat wij echt een conclusie kunnen geven waarom hij niet belt.
Ik zou hém in ieder geval niet gaan bellen.quote:Op maandag 27 september 2004 19:00 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Tja ik had hem de eerste keer al gevraagd waarom hij niet gebeld had, maar dan krijg ik gelijk die smoes dat zn beltegoed op is. Mijn vraag is nu: wat zouden jullie doen in zo'n geval? Deze persoon laten vallen? Vandaag belt ie sowieso al niet meer, want ik had gezegd dat ie voor 5 uur moest bellen.
En inderdaad is het een bijbaantje.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou hém in ieder geval niet gaan bellen.
Jij hebt het initiatief al genomen, nu mag hij wel eens wat doen. Want een telefoontje plegen is nou ook weer niet zóveel moeite..
Dus gewoon even met rust latenWie weet belt ie wel
![]()
DUS, misschien dat ik hem dan morgen bel en vraag wat er met hem aan de hand is dat ie zich niet aan zn afspraak houdt? Dat is wel een idee ja.quote:Op maandag 27 september 2004 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat hij een erg onzeker iemand is. Hij durfde je nummer niet te vragen, en waarschijnlijk durfde hij je ook niet te bellen. De maandag is natuurlijk nog niet om, maar als hij vanavond nog niet gebeld heeft zou ik het zelf doen en vragen wat er nu precies aan de hand is met hem. Zeg dat je verwacht dat hij belt als hij zegt dat hij dat zal doen.
Als hij jou niet leuk zou vinden was hij niet zo enthousiast geweest, en had hj je niet uitgevraagd. Zou ik in ieder geval niet doen in dat geval. Veel succes ermee, laat even weten hoe het is afgelopen he.
Ik heb het vermoeden dat dat het enige probleem is. Neem het hem niet kwalijk maar wees eerlijk tegen hem. Dat kan hem waarschijnlijk over zijn onzekerheid helpen en ervoor zorgen dat hij je gewoon opbelt.quote:Op maandag 27 september 2004 19:08 schreef NB_TD het volgende:
[..]
DUS, misschien dat ik hem dan morgen bel en vraag wat er met hem aan de hand is dat ie zich niet aan zn afspraak houdt? Dat is wel een idee ja.
Het zou wel kunnen inderdaad dat hij gewoon niet durft, want ik hoorde van die collega, dat hij tegen hem had gezegd, dat hij mij heel bijzonder vond ofzoMaar dan moet ie wel moeite doen vind ik dan weer
ja daar ben ik ook nog bang voor ja! Dat hij bij onze afspraak niet eens zal komen opdagen. Echt raar is dat, hij is 2 jaar ouder dan ik (21) en dan nog steeds bang om afgewezen te worden ofzo? Ik heb toch echt JA gezegd.quote:Op maandag 27 september 2004 19:19 schreef daReaper het volgende:
Ik denk dat hij gewoon erg verlegen is, zoals anderen al zeiden. Is hij een verlegen type? Je hebt het ijs in ieder geval al gebroken door hem te bellen, verder hoop ik voor jullie dat die vriend hem een beetje kan motiveren een aanmoedigen. Anders moet je na verloop van tijd hem maar weer eens bellen, en een concrete afspraak maken, waarbij hij jou niet hoeft te bellen. En kijken of je die vriend er toe kan zetten dat ie er voor zorgt dat ie ook echt op komt dagen!
Succes
Wedden? weet je het zo zeker dan??quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef AvaloneLabel het volgende:
haha, wedden dat hij niet durft te bellen ?![]()
naja, ik heb het zelf ook een keer gehad. Was een meisje dat echt superleuk was. Ik had wel haar msn-adres maar ik durfde haar niet toe te voegen... Nu ben ik blij dat ik het toch maar wel gedaan heb !quote:Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Wedden? weet je het zo zeker dan??
ik had het verhaal trouwens ook verteld aan iemand op mn werk waar ik goed contact mee heb, en die zei dat hij het heel dapper vond van die persoon om contact met mij te leggen. Ligt het nu toch aan mij misschien![]()
Dat is niet dapper, maar gewoon normaal. Als hij een heel onzeker persoon is is het voor zijn doen misschien wel dapper ja.quote:Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Wedden? weet je het zo zeker dan??
ik had het verhaal trouwens ook verteld aan iemand op mn werk waar ik goed contact mee heb, en die zei dat hij het heel dapper vond van die persoon om contact met mij te leggen. Ligt het nu toch aan mij misschien![]()
ja want je zou toch verwachten dat die onzekerheid wel weg is, als je laat blijken dat je hem leuk vindt? het feit dat ik met hem wel een keertje wil afspreken zegt genoeg lijkt mij? Maar zelfs daarna kan/wil hij gewoon niet bellen. vreemd hoor......... eind deze week zal ik hem nogmaals bellen, denk ik.quote:Op maandag 27 september 2004 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is niet dapper, maar gewoon normaal. Als hij een heel onzeker persoon is is het voor zijn doen misschien wel dapper ja.
Het ligt niet aan jou, het is gewoon vervelend als iemand niet terugbelt, om wat voor reden dan ook. Alleen lijkt het er volgens de mensen hier op dat dat andere redenen heeft dan dat jij dacht.
Het is ook moeilijk vol te houden met zo'n bangeschijterd hoor, ook al heeft ie nog zulke goede bedoelingen, dus als hij echt zo is houdt daar dan maar rekening mee.
Tja, dat zou je wel denken he.quote:Op maandag 27 september 2004 19:47 schreef NB_TD het volgende:
[..]
ja want je zou toch verwachten dat die onzekerheid wel weg is, als je laat blijken dat je hem leuk vindt? het feit dat ik met hem wel een keertje wil afspreken zegt genoeg lijkt mij? Maar zelfs daarna kan/wil hij gewoon niet bellen. vreemd hoor......... eind deze week zal ik hem nogmaals bellen, denk ik.![]()
Herken je jezelf hierin ofzo? Je praat alsof je hem begrijptquote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, dat zou je wel denken he.
Ik zou hem nog maar een keertje bellen, je moet natuurlijk niet aan de gang blijven. Je bent tenslotte zijn psychiater niet.
Niet bepaald.quote:Op maandag 27 september 2004 20:13 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Herken je jezelf hierin ofzo? Je praat alsof je hem begrijpt![]()
hm ja, het probleem is: ik ook. Daarom vind ik het erg moeilijk om hem daarmee te confronteren, omdat ik denk dat ik hem daarmee kwets ofzoquote:Op maandag 27 september 2004 21:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet bepaald.![]()
Maar ik heb wel enige sympathie voor zoiets...![]()
Aah, wat overdreven lief.quote:Op maandag 27 september 2004 21:22 schreef NB_TD het volgende:
[..]
hm ja, het probleem is: ik ook. Daarom vind ik het erg moeilijk om hem daarmee te confronteren, omdat ik denk dat ik hem daarmee kwets ofzo![]()
Okok, je hebt gelijkquote:Op maandag 27 september 2004 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Aah, wat overdreven lief.Weet je, ergens moet hij er gewoon van leren denk ik, misschien knapt hij nog wel op ooit. Maarre, wacht voorlopig nou maar even af, misschien belt 'ie je morgen ineens op en dan hoef je niet meer zulke medelijden-kwekende topics te openen.
quote:Op maandag 27 september 2004 19:30 schreef NB_TD het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook nog bang voor ja! Dat hij bij onze afspraak niet eens zal komen opdagen. Echt raar is dat, hij is 2 jaar ouder dan ik (21) en dan nog steeds bang om afgewezen te worden ofzo? Ik heb toch echt JA gezegd.![]()
Het gekke is dat hij er Ali B style uitziet en toch niet durft te bellenDat zegt dus weer helemaal niks he.
Maar goed, ik bel hem binnenkort nog eens op, als ik een week niks van zijn kant hoor. Maar als het altijd zo blijft dat is het toch echtdenk ik.
???? Ik mis een beetje de link. Hoe trek jij die conclusie aan de hand van zn outfit? Of bedoel je het sarcastisch? Het blijft natuurlijk wel typischquote:Op maandag 27 september 2004 21:46 schreef Modwire het volgende:
[..]![]()
:')
OT: Hijs verlegen, bel hem idd!
nee, dat heb ik namelijk al aan zn vriend gevraagd. Ik vroeg: heeft hij het druk met school ofzo? En toen zei hij: nou dat valt wel mee, want hij heeft genoeg tijd over om met zn vrienden leuke dingen te doen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:28 schreef Nuek het volgende:
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Misschien heeft ie het gewoon erg druk en is ie niet in de mood na zijn werk nog even te bellen. Dat verklaart ook waarom hij wel blij reageert als jij hem belt.
Ook als je al tegen hem hebt gezegd dat je met hem uit wilt gaan?quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef HenryHill het volgende:
Dat gevoel dat jij (en/of je vriendinnen) wel eens hebt dat je graag wat met die ene leuke jongen af zou willen spreken, maar dat je niet durft te bellen en stiekem gewoon hoopt dat hij jou belt (of tegenkomt, of via-via contact legt, of whatever)...
Dat hebben jongens ook wel eens met meiden.Eng he...
Joh, ik ken mensen die zijn sowiezo al een beetje nerveus in de buurt van hun 'love interest', maar als ze dan eindelijk een date kunnen krijgen knallen ze bijna uit elkaar van de zenuwen en "ow-als-ik-maar-niks-fout-doe".quote:Op maandag 27 september 2004 23:13 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ook als je al tegen hem hebt gezegd dat je met hem uit wilt gaan?![]()
Hm ja hij heeft wel een paar vriendinnen gehad, maar hele andere types dan ik. Ik was eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd dat hij geinteresseerd in mij was. We zijn eigenlijk 2 tegenpolen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:18 schreef Poerkie het volgende:
Hoeveel ervaring heeft hij hier al mee? Heeft die al een gedate bijvoorbeeld? Als dat niet zo is en hij erg verlegen is, kan ik me voorstellen dat hij min of meer dichtklapt als het erop aankomt. Hij zal zoiets dan niet gewend zijn en durft wegens zijn verlegenheid/onzekerheid helemaal niks meer. Alles komt dan ineens heel dichtbij voor hem.
Hmm, misschien vind die je echt heel leukquote:Op maandag 27 september 2004 23:28 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Hm ja hij heeft wel een paar vriendinnen gehad, maar hele andere types dan ik. Ik was eerlijk gezegd ook een beetje verbaasd dat hij geinteresseerd in mij was. We zijn eigenlijk 2 tegenpolen.![]()
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 27 september 2004 23:29 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hmm, misschien vind die je echt heel leuk![]()
de meiden die ik ken die lullen zelfs nog meer door... wat jij zegt is std. kameraad van mij is keer te horen gekomen dat meid waarmee die het 1x had gedaan door had verteld over z'n minder grote penis.. dus dat jij het vreemd vind dat hij zoiets doorverteld vind ik zeer normaalquote:Op maandag 27 september 2004 23:34 schreef NB_TD het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook![]()
Ik vroeg zijn vriend nog of ie blij was dat ik gebeld had. En toen zei hij dat hij superblij was. Alleen een beetje minder was wel dat hij ons hele gesprek doorgebriefd had aan die vriend. Hij wist mij gewoon alles te vertellen wat ik aan de telefoon gezegd hadMisschien iets TE enthousiast.....
Maar goed, dan blijf ik erbij dat als je zegt dat je maandag belt, dat je dat dan ook doet.
...en nu had je gewild dat 'ie verlegen was. Dan had je tenminste niet al zijn drankjes en andere fratsen hoeven te betalenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:20 schreef NB_TD het volgende:
bedankt hier voor de tipsJullie hadden het in ieder geval bij het rechte eind dat hij verlegen was, want dat heeft ie tegen mij gezegd. Hij zei dat hij het heel moeilijk vond om iets tegen mij te zeggen.
![]()
Ja! ik ben met m uitgeweest vandaag! Het was echt super. Hij was niet normaal verlegen, echt liefquote:Op woensdag 29 september 2004 12:39 schreef Binnetie het volgende:
En zijn jullie al aan het brunchen?![]()
*pinkt traantje weg*quote:Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ja! ik ben met m uitgeweest vandaag! Het was echt super. Hij was niet normaal verlegen, echt liefHij kon mij meestal niet eens aankijken als ie wat tegen mij zei ( en zn handen trilden in het begin!). Hij had nooit verwacht zei hij dat ik met hem uit zou willen gaan. Hij zei dat hij dacht: wat moet zo'n meisje met zo'n gewone jongen als ik? Verder vertelde hij dat hij heel erg verbaasd was, dat ik hem in het begin gelijk gebeld had, daar was ie super blij mee. Nou ik ook
![]()
Hij klinkt behoorlijk wanhopig moet ik zeggen. Sterkte ermee.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ja! ik ben met m uitgeweest vandaag! Het was echt super. Hij was niet normaal verlegen, echt liefHij kon mij meestal niet eens aankijken als ie wat tegen mij zei ( en zn handen trilden in het begin!). Hij had nooit verwacht zei hij dat ik met hem uit zou willen gaan. Hij zei dat hij dacht: wat moet zo'n meisje met zo'n gewone jongen als ik? Verder vertelde hij dat hij heel erg verbaasd was, dat ik hem in het begin gelijk gebeld had, daar was ie super blij mee. Nou ik ook
![]()
En jij zult vanaf nu altijd het initiatief moeten nemen: waar jullie naar toe zullen gaan met uitgaan, met de eerste zoen, de eerste keer seks..quote:Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef NB_TD het volgende:
[..]
![]()
hmm ben ik het niet mee eens. Toen ik me huidige meisje leerde kennen vond ik haar een hele hele toffe meid en ik ben normaal echt niet op me mondje gevallen maar ik had gewoon nooit gedacht dat zij me leuk zou vinden. Ik vind haar zo mooi en zo leuk .. tis gewoon eng. Ik was aan het begin ook ontzettend zenuwachtig als ik iets met haar afsprak. Niet zo zenuwachtig dat ik haar niet durfde te bellen ofzo, maar nu ben ik ook al wat ouder. Ik denk dat ik een paar jaar geleden nog veel zenuwachtiger was geweest als ik haar had leren kennen... anyway hij zal je in ieder geval meer kunnen waarderen dan een jongen die het vanzelfsprekend vind dat je hem leuk vind ...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij klinkt behoorlijk wanhopig moet ik zeggen. Sterkte ermee.
Zou kunnen maar kan ook zeker nog bijdraaien!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij zult vanaf nu altijd het initiatief moeten nemen: waar jullie naar toe zullen gaan met uitgaan, met de eerste zoen, de eerste keer seks..
Veel plezier met Ali-Babaquote:Op donderdag 30 september 2004 19:11 schreef NB_TD het volgende:
Nee, dat is het m noujuist! Hij is verlegen tegenover mij, maar hij is diegene die telkens initiatief neemt. Hij zegt: zullen we dit doen of dat. Niet ik! Maar hij kijkt gewoon heel erg verlegen en soms kan ie gewoon niks zeggen, echt lief![]()
En ik vind hem nu ook echt leuk. Ik had nooit verwacht dat hij zo zacht was! Iedereen bedankt voor de reacties nogmaals! echt top!![]()
![]()
omgquote:Op maandag 27 september 2004 19:30 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Het gekke is dat hij er Ali B style uitziet en toch niet durft te bellenDat zegt dus weer helemaal niks he.
jij hebt het topic echt geweldig goed gelezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:12 schreef type_29 het volgende:
sorry, kans gemist
volgende keer beter
niet een hand vol maar een land vol
Ja toch?! Dat zijn toch meestal players of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:14 schreef keijz het volgende:
trouwens:
[..]
omg
Dat zegt niets, misschien heb je nu wel een wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Ja toch?! Dat zijn toch meestal players of zie ik het verkeerd?![]()
Players zijn in het begin altijd lief, zodat ze de prooi binnen kunnen halen. En jij bent zo stom, om erin te trappen ;xquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Je bent wel goedgelovig hè, dat wij dat suggereren, betekent nog niet, dat het ook zo is. Maar, de kans zit er wel in, maar dat is een risico van het vakquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:34 schreef NB_TD het volgende:
denk je dat echt?? Dus hij zit me gewoon te besodemieteren waar ik bij sta, wil je dus zeggen?
Volgens mij snap je niet wat hij bedoelt....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Hoeft niet, het kan. Kijk d'r zijn mensen die echt zo onzeker zijn en loskomen wanneer ze wat meer bevestiging krijgen. En d'r zijn mensen die het faken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:34 schreef NB_TD het volgende:
denk je dat echt?? Dus hij zit me gewoon te besodemieteren waar ik bij sta, wil je dus zeggen?
ja zal best, maar ik verbaaste me meer over die Ali B stylequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef NB_TD het volgende:
[..]
uiterlijk zegt uiteindelijk niets (over iemands karakter)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:12 schreef NB_TD het volgende:
ja precies! Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat we zo goed met elkaar konden opschieten. Uiterlijk zegt dus niet altijd alles.
Het is dan wel een lokkertje, maar dat heeft met drang tot voortplanting te maken. Iemand moet er gezond uitzien. Mannen vallen op jeugdig, liefst lange haren, helder oogwit, symetrie etc. Het is niet slechts een opwarmertje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:18 schreef milagro het volgende:
[..]
uiterlijk zegt uiteindelijk niets (over iemands karakter)
het is enkel een lokkertje
en een opwarmertje, want je moet er natuurlijk wel letterlijk warm voor lopen, een vent
Told you soquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 08:47 schreef NB_TD het volgende:
nee, hij durft niet. en ik ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:47 schreef Callas het volgende:
[..]
Het is dan wel een lokkertje, maar dat heeft met drang tot voortplanting te maken. Iemand moet er gezond uitzien. Mannen vallen op jeugdig, liefst lange haren, helder oogwit, symetrie etc. Het is niet slechts een opwarmertje.
Heb je zo'n slaap al joh?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:18 schreef milagro het volgende:
[..]ja en dat gaat allemaal door je hoofd als je iemand ziet natuurlijk.
je moet iemand gewoon lekker vinden, zij moet je kunnen opwarmen, heet kunnen maken anders wordt er helemaal niet vermenigvuldigd, kun je lekker gaan aftrekken in je eentje.
whatever.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:51 schreef Callas het volgende:
[..]
Heb je zo'n slaap al joh?
Wat door je hoofd gaat bij het aantrekkelijk vinden van iemand wordt daar nou juist door bepaald en anders gaat het licht uit.
Toch kunnen mensen hoteldebotel op elkaar worden zonder elkaar in het echt beleefd te hebben (zoals de crushesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:47 schreef Callas het volgende:
Het is dan wel een lokkertje, maar dat heeft met drang tot voortplanting te maken. Iemand moet er gezond uitzien. Mannen vallen op jeugdig, liefst lange haren, helder oogwit, symetrie etc. Het is niet slechts een opwarmertje.
9 vd 10 keer loopt dat bij een 1e ontmoeting op een teleurstelling uit, bij iig 1v 2quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Toch kunnen mensen hoteldebotel op elkaar worden zonder elkaar in het echt beleefd te hebben (zoals de crushesop internet). Hoe valt dat te rijmen met jouw stelling?
Je gaat toch niet elk klein dingetje helemaal kapot analyseren en dan vervolgens hier al je twijfels posten he?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef NB_TD het volgende:
hm ik merk wel dat hij liever belt dat smst. Ik had een paar keer een smsje gestuurd waarbij je toch wel een antwoord terug zou verwachten, maar ik krijg gewoon niks.Is dat een tactiek ofzo? Of heeft het alleen maar te maken met beltegoed?
Zolang hij geen geld heeft om zijn beltegoed op te waarderen, kan hij beter niet aan kinderen denkenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:50 schreef NB_TD het volgende:
Ow nee zal ik zeker niet doen![]()
maar het viel me gewoon op zeg maarEn ik heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring hiermee zal ik maar zeggen
![]()
Kijk, ik denk dat het gewoon te maken heeft met het feit dat ik bang ben om in de maling genomen te worden........ Ik was ook op onze eerste afspraak echt geschrokken van wat hij allemaal zei. Zo serieus! Hij vroeg of er een plaats voor hem was in mijn leven enzo. En of ik gek was op kinderen?! Hij stelde heel veel diepe vragen, alsof het al vast staat dat wij gaan trouwen ofzo! Ik zei dat ook later tegen hem dat hij een beetje hard van stapel ging, maar hij zei dat hij die vragen meer stelde vanuit nieuwsgierigheid?
Dr zijn mensen (zoals ik) die eigenlijk ook wel een tiefthekel aan SMS'en hebben, en inderdaad liever bellen, dus da's nixquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef NB_TD het volgende:
hm ik merk wel dat hij liever belt dat smst. Ik had een paar keer een smsje gestuurd waarbij je toch wel een antwoord terug zou verwachten, maar ik krijg gewoon niks.Is dat een tactiek ofzo? Of heeft het alleen maar te maken met beltegoed?
*Meldtquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:52 schreef daReaper het volgende:
[..]
Dr zijn mensen (zoals ik) die eigenlijk ook wel een tiefthekel aan SMS'en hebben, en inderdaad liever bellen, dus da's nix
omg.... gelijk zulke vragen stellen op de eerste date, en dan ook nog eens verlegen zijn? dat verlegen doen is trouwens vaak ook wel een tactiek hoor..quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:50 schreef NB_TD het volgende:
Kijk, ik denk dat het gewoon te maken heeft met het feit dat ik bang ben om in de maling genomen te worden........ Ik was ook op onze eerste afspraak echt geschrokken van wat hij allemaal zei. Zo serieus! Hij vroeg of er een plaats voor hem was in mijn leven enzo. En of ik gek was op kinderen?! Hij stelde heel veel diepe vragen, alsof het al vast staat dat wij gaan trouwen ofzo! Ik zei dat ook later tegen hem dat hij een beetje hard van stapel ging, maar hij zei dat hij die vragen meer stelde vanuit nieuwsgierigheid?
Jij moet echt zo heel erg oppassen.. Maar goed, dat zullen mijn vooroordelen zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:59 schreef NB_TD het volgende:
HAHA ja inderdaad! mevrouw Ali baba. Nou, eerlijk gezegd ben ik wel een beetje bang van die cultuur. Want in de marokkaanse cultuur gaat alles zo anders dan in de nederlandse! Ik vind echt de nederlandse cultuur veel prettiger; is minder strak
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Jij moet echt zo heel erg oppassen.. Maar goed, dat zullen mijn vooroordelen zijn.
kap er dan maar gelijk mee, zegquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:49 schreef NB_TD het volgende:
Ja he? ik heb ook het idee dat alles gewoon geslijm is totdat ie denkt dat ie je in de tang heeftDan komt de ware Ali Baba naar buiten......................en die wil je meestal niet kennen!!!
Ben je altijd zo evenwichtig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:11 schreef NB_TD het volgende:
Maar jullie hebben echt gelijk. Als er al direct twijfels zijn, kun je er beter niet aan beginnen. Bij Marokkanen heb ik altijd mijn twijfels, ook al blijken ze toch later een goed persoon te zijn! Het klinkt misschien racistisch, maar ik denk dat jullie wel begrijpen waarom ik zo denk
[/qoute]
nee
[quote]
Dus, ik denk dat ik toch tegen hem ga zeggen dat ik geen vertrouwen in hem heb en dat ik ermee wil stoppen......
Dat plus dat je met alle winden meewaaitquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:28 schreef NB_TD het volgende:
altijd uit balans zul je bedoelen
Tja, het viel mij ook al op dat je je vrij makkelijk iets aan lijkt te laten praten. Kan het ook mishebben hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:34 schreef NB_TD het volgende:
haha! Ja je hebt me goed geanalyseerd, zeker weten
Je weet toch.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:41 schreef NB_TD het volgende:
Naja, misschien is ie wel eerlijk tegen mij hoor. Maar ik ben gewoon wantrouwig. Met dat soort types weet je maar nooit he
complete fora nog welquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:13 schreef partychickie het volgende:
Als je het met dat soort types van te voren al weet. begin dan niet eens aan een afspraakje. Kost alleen maar geld en energie en je moet er forums over openen.
Niet alle marokkaanse meisjes zijn into sharia en streng gelovig hoor en zo hoor. Ik geef toe dat culturen kunnen botsen... maar een beetje een uitdaging is ook spannend hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:19 schreef daReaper het volgende:
[..]
complete fora nog wel
aan TS: Er was ook eens een marokkaans meisje die mij wel zag zitten. Veel meer dan SMS contact nadat ik haar nummer had gekregen in de supermarkt is er niet van gekomen, omdat ik ook niet echt wist wat ik met die cultuur aan moest
ik vind dat je gelijk hebtquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:41 schreef NB_TD het volgende:
Naja, misschien is ie wel eerlijk tegen mij hoor. Maar ik ben gewoon wantrouwig. Met dat soort types weet je maar nooit he
Ja maar dan heb je ook nog ouders en broers en complete families enzo...quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niet alle marokkaanse meisjes zijn into sharia en streng gelovig hoor en zo hoor. Ik geef toe dat culturen kunnen botsen... maar een beetje een uitdaging is ook spannend hoor![]()
Okee, het is mogelijk, en als ik helemaal stapelverliefd op haar was geweest, dan had ik het best geprobeerd. Over het algemeen val ik intercultureel nog wel redelijk in de smaak... Maar waarom al die moeite doen, als je haar uberhaupt niet erg interessant vondquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja, da's waar. Je kunt idd wel iemand leuk vinden, maar als de hele familie het niet zo leuk vindt, kan het wel een moeilijke bedoeling worden. Maar dan nog, het is niet onmogelijk. Ik heb een goede vriendin van marokkaanse afkomst, en die is niet echt gelovig of zo. En haar zussen varieren van wel gelovig tot net als zij. Zijn allen goed opgeleid. Haar ouders weet ik eigenlijk niet. Zijn wel moslims, maar vrij liberaal.
Ik heb ook een kuthekel aan sms'en, mijn vriendin weet dat ondertussen en heeft er geen problemen mee als ik niet steeds terug sms. Al dat gekloot met die toetsen... met die verhalen van mij is bellen toch goedkoperquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:42 schreef NB_TD het volgende:
Ben je toevallig een weegschaal van sterrenbeeld?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:28 schreef NB_TD het volgende:
altijd uit balans zul je bedoelen
Best duur voor een one night stand, vind je niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:58 schreef Paradiso het volgende:
Een kennis van me, die zelf in Marokko woont, vertelde mij dat marokkaanse jongens, in marokko en ook in Nederland, afspraken maken met elkaar in een vrienden groep. Ze doen eerst alles voor een meisje, zijn heel lief voor haar, bellen, geven kado's, van alles. Als ze haar echt in bed hebben gehad is t gedaan met alles en laten ze haar vallen als een baksteen.
*Wake up call*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:58 schreef Paradiso het volgende:
Een kennis van me, die zelf in Marokko woont, vertelde mij dat marokkaanse jongens, in marokko en ook in Nederland, afspraken maken met elkaar in een vrienden groep. Ze doen eerst alles voor een meisje, zijn heel lief voor haar, bellen, geven kado's, van alles. Als ze haar echt in bed hebben gehad is t gedaan met alles en laten ze haar vallen als een baksteen.
Ik ga toch geen cadeuas voor haar kopen als ik er nog niet in bed heb gehadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
*Wake up call*
Dit gebeurt echt niet alleen bij Marokkaanse jongens
Cadeaus kopen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:22 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik ga toch geen cadeuas voor haar kopen als ik er nog niet in bed heb gehad
Dat zou je wel eens een ban op kunnen leverenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:25 schreef NB_TD het volgende:
Het is duidelijk dat meerdere mensen hier ervaring hebben met marokkanenIk heb eigenlijk nooit iets positiefs gehoord over ze moet ik zeggen
Jammer dat ze niet gewoon als de meeste hollanders eerlijk kunnen zijn............
je bent echt een raar wijf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:25 schreef NB_TD het volgende:
Het is duidelijk dat meerdere mensen hier ervaring hebben met marokkanenIk heb eigenlijk nooit iets positiefs gehoord over ze moet ik zeggen
Jammer dat ze niet gewoon als de meeste hollanders eerlijk kunnen zijn............
Nee, niet gelijk. Ik dacht dat je nog tien keer zou veranderen van gedachten. Binnen het uur welteverstaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef NB_TD het volgende:
Dachten jullie nou echt dat ik hem gelijk zou dumpen??
nee mijn vader heeft het net op tijd ontdekt eigenlijk, want ik ging alleen nog maar met hem uit en hij was zo superlief aan het doen....eigenlijk had ik het toen al moeten kappen maar ok, het is gebeurd. Ik mocht wel nog gewoon met anderen praten hoor, zo erg was het niet. Ze zijn wel gauw jaloers als je met andere mannen praat dat wel ja. Maar hij heeft zelf gezegd: als je niet meer wilt, moet je het zeggen. Maar in het begin heb ik al een keer tegen hem gezegd dat ik wilde stoppen vanwege 'zijn mankementen'. Toen ging hij terplekke huilen en dat maakte mij aan het twijfelen eerlijk gezegd. En een crimineel die huilt, heb ik ook nog nooit van gehoord. Dus daardoor dacht ik hij is anders dan de rest en heb ik hem toch een kans gegeven.quote:Op zondag 14 november 2004 22:54 schreef -moi- het volgende:
meen je dit nou serieus??
waarom had ik dit gevoel al aan het begin van het topic?
maar het is dus een slechte loverboy als ie geen geld heeft
maareh heeft ie jou nu dus ook proberen te strikken voor bepaalde 'klusjes'? en heeft ie sociaal contact met anderen verboden? want als dat echt zo is, dan kom je ook niet zo makkelijk van em af denk ik
nee helemaal niks. Ik was nog in de beginfase. Hij deed alleen maar leuke dingen met mij. Maar mijn vader zei al: als dit langer was doorgegaan, was je misschien helemaal verkeerd terecht gekomen. Ik ben van veel te goed vertrouwen, maar dat heb ik nu wel afgeleerd!quote:Op zondag 14 november 2004 22:56 schreef -moi- het volgende:![]()
ik snap er niks van.. moest je ook dingen doen voor hem..?
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 14 november 2004 23:02 schreef NB_TD het volgende:
Ik ben van veel te goed vertrouwen, maar dat heb ik nu wel afgeleerd!
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 14 november 2004 23:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Als een jongen je huilend in de ogen kijkt en zegt dat hij wel anders is, vermoed ik dat je al zwichtquote:Op zondag 14 november 2004 23:14 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Door deze gebeurtenis, zal ik echt niet meer zo snel iemand in vertrouwen nemen.....![]()
vond de opmerking wel meevallen Frenkie, hij had wel gelijk. Met zulke figuren moet je gewoon oppassen.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
Let op mijn woorden jij krijgt in de toekomst meer te maken met dit soort snuiters. Sommige mensen trekken dat gewoon aan.
Staat zelfs bij racistische mafkees??? Ik zeg alleen dat je niet met marokkanen moet daten. Dat is gewoon mijn mening. Eng kereltje die Frenkie meteen mensen voor racist uitmaken, en hij is ook nog een mod!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef -moi- het volgende:
[..]
vond de opmerking wel meevallen Frenkie, hij had wel gelijk. Met zulke figuren moet je gewoon oppassen.
Die gozer post alom discriminerend geblaat. Het zal wel een optelsom zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:14 schreef -moi- het volgende:
[..]
vond de opmerking wel meevallen Frenkie, hij had wel gelijk. Met zulke figuren moet je gewoon oppassen.
Om kritisch te zijn naar Marokkanen is niks racistisch aan. Als jij doelt op het topic in het klaagbaak dat is gewoon puur onzin maar dat druipt ook van alle posts af in dat topic. Maar goed dit is offtopic dusquote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die gozer post alom discriminerend geblaat. Het zal wel een optelsom zijn.
En Catch22, TS is er inmiddels al achter dat die gozer een hele foute was (ws. een zogenaamde loverboy) en heeft hem de bons gegeven.
quote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef NB_TD het volgende:
Lieve Tina
Eerder een wazig verhaal, heb nu alles gelezen en tja, het is een loverboy blijkbaar....quote:Op woensdag 17 november 2004 17:16 schreef Lempicka het volgende:
vaag topic
Dat werd in dit topic ook herhaaldelijk duidelijk, hoe gemakkelijk TS zich laat beinvloeden door anderen. Ik voorzie nog meer problematische mannen in de toekomstquote:Op woensdag 17 november 2004 23:38 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Eerder een wazig verhaal, heb nu alles gelezen en tja, het is een loverboy blijkbaar....
denk eerder dat zij zooooo enorm makelijk te manipuleren is dat ze het zelf niet eens door heeft![]()
Of Milagro - met haar gemoeds-pH van 1 ook wel eens gekscherend 'die wandelende batterij' genoemd - in staat is om 'in een scheur te liggen' waag ik te betwijfelen, maar wat betreft je opmerking na de smiley... díé is inderdaad op en top Milagro.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:44 schreef Frenzy_ls het volgende:
Denk dat Milagro nu wel in een scheur ligt"Told you so !! "
[..]
Zou speed kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:28 schreef NB_TD het volgende:
En ik weet niet of jullie wat over verslavingen afweten. Maar hij is wel vrij mager en heeft altijd, maar dan ook echt altijd erg zweterige handen. Kan dit laatste met drugs te maken hebben?
Veel meer dan dat ze in dit topic gepost heeft weet ik niet van Milagro. Vond het alleen wel grappig dat ze vanaf het begin gewoon wel gelijk had.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:58 schreef Bombie het volgende:
[..]
Of Milagro - met haar gemoeds-pH van 1 ook wel eens gekscherend 'die wandelende batterij' genoemd - in staat is om 'in een scheur te liggen' waag ik te betwijfelen, maar wat betreft je opmerking na de smiley... díé is inderdaad op en top Milagro.
Knap inzicht, hoor.
Nee, ff zonder gekheid... ze weet haar mening wel op een koddige manier uit te braken, maar ze zou het beter doen in een pluche konijntje dat de hele dag niets anders doet dan op een trommeltje slaan.
Vooral omdat Milagro zelf ook niet veel anders doet dan 'de hele dag op een trommeltje slaan'.
Daar heb ik nooit echt op gelet eigenlijk. Zn ogen waren wel vaak rood, maar dat heeft meer met het blowen te maken volgens mij. Ik dacht dat zn pupillen vrij klein waren, maar hij is zelf nogal een mager typje en vrij snel. Hij friemelt wel vaak aan zijn ogen valt me op. Mijn vader dacht aan cocaine maar ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef Frenzy_ls het volgende:
[..]
Veel meer dan dat ze in dit topic gepost heeft weet ik niet van Milagro. Vond het alleen wel grappig dat ze vanaf het begin gewoon wel gelijk had.
Ff ontopic. TS had ie ook vaak grote pupillen ?
ik heb even het topic doorgelezen en vraag me af of jij niet vreselijk naïef bent, sowieso te beïnvloedbaar om straks vrij los te lopen in een ziekenhuis, gezien je wens ingeloot te worden voor geneeskunde; alle mogelijke toeters en bellen heb ik zien voorbijkomen (waar je echt geen einstein voor hoeft te zijn) en nog trap je er met beide benen inquote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef NB_TD het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit echt op gelet eigenlijk. Zn ogen waren wel vaak rood, maar dat heeft meer met het blowen te maken volgens mij. Ik dacht dat zn pupillen vrij klein waren, maar hij is zelf nogal een mager typje en vrij snel. Hij friemelt wel vaak aan zijn ogen valt me op. Mijn vader dacht aan cocaine maar ik weet het niet hoor
Anders lees je het topic even. Het is al lang en breed uit. En Oprah wordt zwaar overschatquote:Op maandag 22 november 2004 23:42 schreef superbossy het volgende:
Bij Oprah zijn ze daar heel kort over: "He is just not that in to you!"
Oprah is gewoon een jankerig grafwijf met een slechte invloed op vrouwen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even. Het is al lang en breed uit. En Oprah wordt zwaar overschat
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:59 schreef Muertez het volgende:
[oprah mode]
HE'S JUST NOT THAT INTO YOU!
[/oprah mode]
Verlegen om geld en seks ja, erg verlegenquote:Op dinsdag 23 november 2004 02:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Klinkt als een erg verlegen jongen.
Je vergeet drugs.quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verlegen om geld en seks ja, erg verlegen![]()
Alleen omdat het een Marokaan is?quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je vergeet drugs.
shit je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 02:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
je valt in herhaling![]()
nee, omdat TS daar signalen van heeft opgevangen zoals overmatig zweten. Waarom ga je nou meteen weer van discriminatie uit? Mag er tegenwoordig dan helemaal niets meer gezegd worden? Beetje kortzichtig van jou dusquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:40 schreef Rest het volgende:
[..]
Alleen omdat het een Marokaan is?
Jullie lijken die vader van TS wel.
Als het een nette jongen is die goed en respectvol met meisjes om gaat en die gewoon netjes een studie of iets volgt dan zou die vader daar volgens mij helemaal geen problemen mee hebben. Wat een onzin dus.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:40 schreef Rest het volgende:
[..]
Of je leest gvd de rest van het topic een keer. Dat geldt voor meer mensen hier.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:40 schreef Rest het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet: alles is een complot tegen Marokkanenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of je leest gvd de rest van het topic een keer. Dat geldt voor meer mensen hier.![]()
Wat doet het er nou toe die mongool toevallig een Marokkaan is?
Mijn vader kent ook alle loverboys uit de omgeving van naam en gezicht.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die vader wist dat die gast een verleden had met drugs en criminaliteit en een vermeende lover boy was.
Ik zeg niet dat het discriminatie is. Ik zeg alleen dat het helemaal nog niet bewezen is dat die jongen een lover boy is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, omdat TS daar signalen van heeft opgevangen zoals overmatig zweten. Waarom ga je nou meteen weer van discriminatie uit? Mag er tegenwoordig dan helemaal niets meer gezegd worden? Beetje kortzichtig van jou dus![]()
Nee je had het niet over het bewijs voor zijn loverboyschap, maar je had het over drugs en dat we omdat hij Marokkaan is er niet meteen vanuit moeten gaan dat hij aan de drugs is. Wat ook trouwens niemand hier gesuggereerd heeft. Maar als jij je eigen posts al niet eens meer kunt onthouden, houdt de discussie wat mij betreft opquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het discriminatie is. Ik zeg alleen dat het helemaal nog niet bewezen is dat die jongen een lover boy is.
En als het een autochtoon was geweest hadden meer mensen hier daar aan getwijfeld.
Dat heeft niks met kortzichtigheid te maken. Ik probeer me gewoon die situatie in te beelden.
ga toch nog maar even het hele topic lezen, daarin zul je voor jou verrassende (voor mij voorspelbare) plotwendingen aantreffenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:25 schreef danni het volgende:
Heb niet alles helemaal doorgelezen nog, maar ik ik denk aan de hand
van wat de TS zegt, dat die gozer gewoon niet durft.
dat met die beltegoed is wel een smoes dat ie ter plekke heeft staan verzinnen,
dat hoor je zo. mischien is ie wel heeeeeeeeeeeeeeel verlegen.
kwam ie verlegen over toen jullie nog collegas waren??
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee je had het niet over het bewijs voor zijn loverboyschap, maar je had het over drugs en dat we omdat hij Marokkaan is er niet meteen vanuit moeten gaan dat hij aan de drugs is. Wat ook trouwens niemand hier gesuggereerd heeft. Maar als jij je eigen posts al niet eens meer kunt onthouden, houdt de discussie wat mij betreft op
Als jij nu gewoon direct zegt wat je bedoelt en quotes aanhaalt die daarop van toepassing zijn is er niets aan het handje. En verder is die gast gewoon onbetrouwbaar en dat staat los van zijn afkomst. In het geval van een Irakees, een Chinees of een Nederlander was het nog steeds een onbetrouwbare klootzak geweestquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef Rest het volgende:
[..]
Als jij niet kunt begrijpend lezen houdt het op.
Ik heb het over het 'criminele' van die gast in het algemeen.
Ik reageer op één losse quote waar toevallig net het woordje drugs staat. Maar ik zeg ook 'jullie'.
Dat is nou meervoud, dat betekent dat ik het over de hele tendens in dit topic heb.
Jij baalt er gewoon van dat er bij jou niet direct alarmbelletjes gingen rinkelen he? Dat je het op onzekerheid gooidequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:34 schreef danni het volgende:
Nu heb ik wel alles gelezen
Ik denk dat de TS ons allemaal in de zeik zit te nemen. echt.
dit klopt echt niet,het stinkt naar vis. mischien heeft dat meisje (TS) haar ali-bombali
vriendje verteld over deze topic op fok.nl en heeft die ali
het van haar overgenomen en zit ons gewoon een beetje te 'fokken'..
(reacties uitlokken van nederlanders enzo)
hoe typisch. slotje..!!
Ja, maar die onzekerheid was er toch echt wel bij die ali-jongen denk ik? :squote:Op dinsdag 23 november 2004 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij baalt er gewoon van dat er bij jou niet direct alarmbelletjes gingen rinkelen he? Dat je het op onzekerheid gooide
Volgens mij ben jij niet helemaal in orde.quote:Op woensdag 24 november 2004 03:27 schreef danni het volgende:
[..]
Ja, maar die onzekerheid was er toch echt wel bij die ali-jongen denk ik? :s
Nu lopen ze samen de boel te 'fokken' met ze tweën (ooooooooh wat romantisch..)
Ik weet nu wat je bedoelt met "verassende wendingen in het verhaal"
Mee eensquote:Op woensdag 24 november 2004 03:36 schreef MarMar het volgende:
Rare tactiek voor een loverboy... maar misschien is het een hele doorgewinterde.. ik kan er weinig van zeggen
Bij twijfel altijd nee is mijn motto.
Plus dat ze wel geld hebben en wel zelf bellen als ze een chickie willen ronselen... sjah.. maar misschien werkte dat niet meer en probeerde meneer het op deze manier, wie zal het zeggen...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef Frenzy_ls het volgende:
Opzich heb je wel gelijk, normaal gesproken zijn Loverboys nu eenmaal niet echt verlegen types
Hehe, nu TS aan het twijfelen brengen![]()
Even een kleine hint.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:59 schreef NB_TD het volgende:
verhaal
Hij wilt je manipuleren in de hoop dat je bij hem blijft. De macht over je krijgt. Hij praat je stom weg op deze manier een schuldgevoel aan.quote:Maar dat ie nu helemaal de slechte kant opgaat is zeker. Hij gaf het zelf namelijk al aan. Hij zei dat als ie mij niet tegengekomen was, dat ie dan helemaal het criminele circuit ingegaan zou zijn. heel prettig om te horen![]()
+2 SCHERP.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:28 schreef suus21 het volgende:
he is NOT that in to you
Oprah quoten zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:28 schreef suus21 het volgende:
he is NOT that in to you
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oprah quoten zou verboden moeten worden![]()
OMFG, run while you can!quote:Op maandag 27 september 2004 19:30 schreef NB_TD het volgende:
[..]
hij er Ali B style uitziet
Overigens ligt de nadruk op THAT, en niet op 'not'.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
+2 SCHERP.
Of je leest de rest van het verhaal.
verpest het nou niet!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:37 schreef shredder het volgende:
Het is misschien wel een lowlife, maar ik krijg niet de indruk dat het een loverboy is,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |