Welke precies ook alweer?quote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat iedereen ook zegt, het boeit me totaal niet. Tuurlijk is dit ONZ, tuurlijk wordt hier een heleboel afgezeikt. So do I. Maar ik vraag je alleen maar om net díe opmerkingen achterwege te laten. Wat je verder tegen me zegt, boeiend. Who cares? Maar alleen die opmerkingen... Is dat nou zo moeilijk?
Typen is ook moeilijk...quote:Op maandag 27 september 2004 17:06 schreef Insomaniac het volgende:
GEWOON JEZELLUF BLIJFE RIPLIE! DAN BEN JE LEUK!
Bijna net zo lauk als een Tijn.quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef Tijn het volgende:
Ripley is sowieso wel leuk natuurlijk.
ANGE IS LARA FLYNN BOYLE!!!quote:Op maandag 27 september 2004 17:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ripley vindt dat Lara Flynn Boyle 80 lijkt en daarom loopt ANGE te janken?![]()
Zo geen zin om met JOU in discussie te gaan..quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welke precies ook alweer?
Opmerkingen dus..
Wat ben je dan voor kutwijf als je zegt dat ze 80 is!quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
ANGE IS LARA FLYNN BOYLE!!!![]()
Zou jij zo vriendelijk willen zijn SERIEUS op m'n vraag in te gaan?quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
ANGE IS LARA FLYNN BOYLE!!!![]()
IK hoef ook geen discussie.quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef ANGE het volgende:
[..]
Zo geen zin om met JOU in discussie te gaan..
SORRY ANGE/LARA! IK WIST HET NIET!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor kutwijf als je zegt dat ze 80 is!rrrrrrrrrr
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn SERIEUS op m'n vraag in te gaan?
Ripley heeft het begrepen. Da's genoeg.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK hoef ook geen discussie.
Jij legt gewoon even uit welke opmerkingen er van jou niet gemaakt worden en wij kijken of we ons daaraan houden.. Niks geen discussie.
ANGE, ik krijg een beetje hoofdpijn van je gedram. Ga Jack Nicholson even lastig vallen of zo.quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutsmoes. "Ik wist het niet".quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
SORRY ANGE/LARA! IK WIST HET NIET!!!!!![]()
Ze valt op vrouwen Tijn. Slijmjurkquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.
En dan is ze nog niet warm gedraaidquote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik van je lees, maar ik vind je nu al hilarisch.
Wat is dat nou weer voor zin?quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK hoef ook geen discussie.
Jij legt gewoon even uit welke opmerkingen er van jou niet gemaakt worden en wij kijken of we ons daaraan houden.. Niks geen discussie.
Leg eens uit Ripley.quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ripley heeft het begrepen. Da's genoeg.
Ik vind het echt een beetje jammer dat jij geen rekening met anderen wilt houden, hoor..quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
ANGE, ik krijg een beetje hoofdpijn van je gedram. Ga Jack Nicholson even lastig vallen of zo.![]()
WORDEN!quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor zin?
Het gaat er juist om dat er wél gemaakt zijn.![]()
Ik maak d'r wel hetro.quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen Tijn. Slijmjurk
Nee, ANGE heeft jeuk.quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Rest het volgende:
is dit weer zo'n neprel die fok leuk moet houden?
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie isquote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit Ripley.
Ja, nu ben ik ook helemaal van slag. Komt allemaal door Ripley's opmerking.quote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WORDEN!
Ze is wel helemaal jouw tiep verder Tijn!quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak d'r wel hetro.
Zo ben ik.
Wow!quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel helemaal jouw tiep verder Tijn!
Lekker labiel en zo![]()
Is dat alles.quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie is![]()
Je weet heel goed wat ik bedoel. En als je niet een beetje rekening kunt houden met me, jammer. Vind dat een beetje triest.quote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ANGE een potje is. Ik geloof dat dat de essentie is![]()
Ja Ripley! Triest ben je!quote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel. En als je niet een beetje rekening kunt houden met me, jammer. Vind dat een beetje triest.
It's official: nu begrijpt niemand je meerquote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel.
Dus zelfs jij kan het niet uitleggen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
It's official: nu begrijpt niemand je meer
quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
Potjes hebben toch ook gewoon toeten?
Triest, nietwaarquote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus zelfs jij kan het niet uitleggen?
Wat hij zei!quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
So be it. Laat het maar. Ik vind dit echt ontzettend triest. Ik vind iets vervelend. Ik vraag je (let wel: RUSTIG en NETJES) of je die opmerkingen achterwege wilt laten en jij schijnt niet in staat te zijn een beetje respect daarvoor op te brengen, dan wel daar een beetje rekening mee te houden. Jammer. ONZ of geen ONZ, je kunt nog wel een beetje rekening daarmee houden. Maar als dat voor jou teveel gevraagd is...quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
It's official: nu begrijpt niemand je meer
Dusch...quote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Dirkh het volgende:
Te triest voor woordenquote:Op maandag 27 september 2004 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Triest, nietwaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |