* HomerJ bast Raymanquote:Op maandag 27 september 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
............... basht raymannl of word gebashed
quote:Op maandag 27 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
het gaat er natuurlijk om wat jij onder hemel verstaat he
* HomerJ bast Raymanquote:Op maandag 27 september 2004 16:47 schreef HomerJ het volgende:
quote]Op maandag 27 september 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
............... bash raymannl of word gebashed
dat schreef ik nietquote:Op maandag 27 september 2004 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan zonder steiger en lingerie.![]()
Die derde is een 55+ travestiet.quote:Op maandag 27 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Deze was het herhalen wel waard
Idd ! En wat denk je hiervan?quote:Op maandag 27 september 2004 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Deze was het herhalen wel waard
Ik had hem gelijk gekocht voor 60euries in de winkel. Hoezo ?quote:Op maandag 27 september 2004 16:51 schreef mordradead het volgende:
roi wat had je betaald voor je mario kart?
SUPER mario kart natuurlijk..... snes... had je net gepost op segaforum (of gister ofzo)quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik had hem gelijk gekocht voor 60euries in de winkel. Hoezo ?
daar! daar!quote:Op maandag 27 september 2004 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Noobs waar
quote:Op maandag 27 september 2004 16:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Idd ! En wat denk je hiervan?
[afbeelding]!
Kssst, opzouten....quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
hier
Lol, wist niet dat jij daar ook zatquote:Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
SUPER mario kart natuurlijk..... snes... had je net gepost op segaforum (of gister ofzo)
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige postsquote:Op maandag 27 september 2004 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kssst, opzouten....![]()
overal met dat soort topics ben ikquote:Op maandag 27 september 2004 16:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Lol, wist niet dat jij daar ook zat. Ik heb er 20¤ betaald, dat is inc. Donkey Kong Country opbergdoos dus.
Het hele topic staat al vol met domme, onzinnige posts, dus je zult niet opvallenquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige posts![]()
daar hebben wij een woord voor: raymannlquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ga dit hele topic verpesten met domme, onzinnige posts![]()
Goh, nee wat jammer nouquote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het hele topic staat al vol met domme, onzinnige posts, dus je zult niet opvallen
wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 27 september 2004 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Suggestie voor volgende slowchat topic : Inteelt hier, buitenstaanders rot op
Oe, dat woord is wel erg ingewikkeldquote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar hebben wij een woord voor: raymannl
jij bent nog te kort hier om dat te begrijpen n00bjequote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef woutabest het volgende:
[..]
Oe, dat woord is wel erg ingewikkeld
Whehe, ik heb gewonnenquote:Prijsvraag-alert: Geef hier in een reactie je mening over of en hoe deze game Halo zal verslaan. De twee best beargumenteerde reacties krijgen van FOK! een preview van deze game voor de PS2 thuisgestuurd!
Het is echt leuk om mee te lezen wat die andere nu weer allemaal hebben gekocht, op Assemblegamer zit ik echt met open mond te lezenquote:Op maandag 27 september 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
overal met dat soort topics ben ikik post alleen niet meer zoveel omdat ik nooit meer iets krijg (en om van 1 ding een foto te maken is niks, daar ben ik te lui voor
)
mooie prijs, die van mij was 7,50 alleen dan zonder boekje![]()
misschien als nl in hoofdletters stonden...quote:Op maandag 27 september 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij bent nog te kort hier om dat te begrijpen n00bje
quote:Op maandag 27 september 2004 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar hebben wij een woord voor: raymannl
ach... ik heb veel unboxed en zonde rmanual... dat is nu eenmaal zo omdat ik zo weinig geld hebquote:Op maandag 27 september 2004 17:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is echt leuk om mee te lezen wat die andere nu weer allemaal hebben gekocht, op Assemblegamer zit ik echt met open mond te lezen. Opzich is die 7.50 voor Mario Kart ook wel een mooi bedrag, wel jammer (voor de verzamelaar) dat er geen boekje bijzit.
Hetzelfde als dat ik een maand of wat geleden ook deed, toen je me ook newbie noemdequote:Op maandag 27 september 2004 17:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan?
Moet jij ook kloten met je dossier bij CKV?quote:Op maandag 27 september 2004 17:07 schreef HomerJ het volgende:
Wie heeft er een mooi plaatje voor de voorkant van mijn kunstdossier?
Ja, ik weet het ik ben lastig
Jup, heb jij toevallig al een mooie voorkant?quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Moet jij ook kloten met je dossier bij CKV?
en terechtquote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat ik een maand of wat geleden ook deed, toen je me ook newbie noemde
Moet er nog 1 kopenquote:Op maandag 27 september 2004 17:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, heb jij toevallig al een mooie voorkant?![]()
Inderdaad, waar blijft de goede oude tijd dat alleen prinsen CKV-achtig onderwijs kregen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef taart het volgende:
CKV sucked
NOG leuker?quote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef taart het volgende:
ik kan geen leuke avatar vinden
woutabest en pbateman..... jij niet, jij bent 1337quote:Op maandag 27 september 2004 17:15 schreef RetepV het volgende:
Wie is Noobies?
Link geupdatequote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef mordradead het volgende:
wat een loser zegassemblegamers doet het trouwens niet
heb ik de komende tijd weer wat te doenquote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Roi het volgende:
http://www.assemblergames.com/phpbb2/index.php. Ik ben er lid maar heb nog 0posts)
ik.quote:Op maandag 27 september 2004 17:46 schreef HomerJ het volgende:
Wie kan er mooie letters maken met Photoshop of iets dergelijks?![]()
100 euro, graag of nietquote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik.
50 euro.
kreeg vanmiddag verslag terug van engelsdaar moesten we een voorkant van een boek maken,quote:Op maandag 27 september 2004 17:46 schreef HomerJ het volgende:
Wie kan er mooie letters maken met Photoshop of iets dergelijks?![]()
deal. ik msn je mijn bankgegevens wel.quote:Op maandag 27 september 2004 17:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
100 euro, graag of niet![]()
Dat heeft iets met het vak CKV te maken. Vakjargon m.a.w.quote:Op maandag 27 september 2004 17:34 schreef RetepV het volgende:
Oh God, Roi, kom jij uit Hillegom? Bollenboer?
BTW. Wat is een kunstdossier? Hetzelfde als een portfolio?
Jij of Pkwartsquote:Op maandag 27 september 2004 17:49 schreef taart het volgende:
[..]
kreeg vanmiddag verslag terug van engelsdaar moesten we een voorkant van een boek maken,
dus ik een plaatje van google afgehaald, simpel met photoshop er de titel op zetten...
krijg ik zo een reactie; heb je die voorkant zelf gemaakt?
dat kan je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 27 september 2004 18:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij of Pkwarts
Zouden jullie deze iets groter kunnen maken(Audio CD hoesje formaat) en Nana's song met mooie letters op zetten?
Het hoeft eigenlijk niet meer zonnodigquote:Op maandag 27 september 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
ben overigens nog bezig die icons voor je te vinden gina....
Als dit aan mij gericht is, sorry, sorryquote:Op maandag 27 september 2004 18:37 schreef pkwarts het volgende:
heb je me daarvoor wakker gemaakt?
quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef Roi het volgende:
Ik heb wel is bollen gepeld maar ik ben geen bollenboerHoe ken jij Hillegom bdw ?
Paint is lelijkquote:Op maandag 27 september 2004 18:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat kan je toch zelf ook wel?
gewoon vergroten met irfanview en dan met paint letters erop gooien.
GIMP!quote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Paint is lelijk
Ik vond je vorige icoon mooierquote:Op maandag 27 september 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
GIMP!
quote:Op maandag 27 september 2004 18:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vond je vorige icoon mooier
je hebt een knopje op de achterkant waar nokia opstaat waar je op moet drukken en dan kan je dat klepje zo naar bove schuivenquote:Op maandag 27 september 2004 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
hoe haal je de cover van een nokia 3310 af?
geintje hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als dit aan mij gericht is, sorry, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik hem dan iets te hard heb laten vallen, hij wil niet meer schuivenquote:Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt een knopje op de achterkant waar nokia opstaat waar je op moet drukken en dan kan je dat klepje zo naar bove schuiven
dan zie ik nog maar 1 oplossing voor jequote:Op maandag 27 september 2004 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Denk dat ik hem dan iets te hard heb laten vallen, hij wil niet meer schuiven
Ach waarom ook nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef pkwarts het volgende:
wie doet er ff een missie met black arrow met me?
quote:Op maandag 27 september 2004 19:17 schreef Rahl het volgende:
HomerJ, misschien kan zij je helpen:
he, die had ik ook netquote:Op maandag 27 september 2004 19:23 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 september 2004 19:19 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb mijn pols gebroken bij gym, ik kan al redelijk snel typen met 1 handEn de dokter heeft niks gezegd dat ik geen Black arrow mag doen
quote:-U kunt een brief schrijven met daarop uw vraag. deze wordt ingestraald en mogelijk, als Jomanda voelt dat het zo mag zijn, beantwoordt.
quote:Op maandag 27 september 2004 19:25 schreef Rahl het volgende:
http://www.jomanda.nl/Contact/Index%20contact%20.html
[..]
Basketball,quote:Op maandag 27 september 2004 19:24 schreef Tain het volgende:
[..]hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op maandag 27 september 2004 19:25 schreef Rahl het volgende:
http://www.jomanda.nl/Contact/Index%20contact%20.html
[..]
kut sport dat basketball, ga ik over uurtje weer doenquote:Op maandag 27 september 2004 19:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Basketball,
Dunken,
Muur,
Auw
Een uurtje of 21:00 alsjeblieft, moet nog douchen, scheren, nagels vijlen en lakken etc. etc. etc.quote:Op maandag 27 september 2004 19:44 schreef Fliepke het volgende:
ginag wat zei je nou toen straks, uurtje of 9?
ik ben te lui om het vorige topic te gaan doorspitten.
Oh en die tweede met een nieuwe tag achter zn naam is nu een paar daagjes weg en zn naam begint met een g.
quote:Op maandag 27 september 2004 19:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een uurtje of 21:00 alsjeblieft, moet nog douchen, scheren, nagels vijlen en lakken etc. etc. etc.![]()
Jij vindt het leuk als vrouwen met beenhaar enzo rondlopen?quote:Op maandag 27 september 2004 19:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tering, ben je helderziend ofzoquote:Op maandag 27 september 2004 19:46 schreef taart het volgende:
gieling?
Zo lang je een broek aan hebt, maakt het mij niks uitquote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als vrouwen met beenhaar enzo rondlopen?![]()
*ril
EDIT!!!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk als vrouwen met beenhaar enzo rondlopen?![]()
*ril
dat je dat nog leuk vind he...begrijp ik echt nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef pkwarts het volgende:
wie doet er ff een missie met black arrow met me?
ik kan je psies vertellen waar je heen moetquote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef peristilius het volgende:
Ninja Gayden is stom
Zit ergens in chapter 4 rondjes te lopen, weet niet wat ik moet doen
Ook al hou ik mijn broek aanquote:Op maandag 27 september 2004 19:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zo lang je een broek aan hebt, maakt het mij niks uit.
Zodra je de broek uit doet uiteraard wel
dat je dat nog leuk vindtquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan je psies vertellen waar je heen moet
quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
begrijp ik echt nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
dat je dat nog leuk vindt
Zeg dan waar ik heen moetquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit wat in, ik voelde me ook een beetje raar toen ik er vanmiddag achter kwam dat ik ongeschoren in de supermarkt liep.quote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook al hou ik mijn broek aanVind het toch een fijn idee om er verzorgd bij te lopen
![]()
Ik ben verder dan jij met ninja gaidenquote:Op maandag 27 september 2004 19:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
begrijp ik echt niet![]()
Nope, ik ben wel een hele hoop deuren tegengekomen die op slot zatenquote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
kan je iets precieser zijn? ben je al bij hans bar geweest?
wtf heb jij voor een gehandicapte avatar danquote:Op maandag 27 september 2004 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
great...een overvloed aan info
ok, en waarom heb je dat in je ava?quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
is een progamma van RTV utrechtzomer op dennedaal
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebtquote:Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, en waarom heb je dat in je ava?![]()
je geilt op hem?quote:Op maandag 27 september 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebt
dat mag ik niet voor je hopenquote:Op maandag 27 september 2004 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zelfde reden waarom jij een camera in je ava hebt
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that isquote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben verder dan jij met ninja gaiden
In 2 uur
Koopt ie een spel, speelt ie het niet![]()
'may be a little high', kom op zegquote:Hello,
Currently we are using UPS as our only shipping provider. We understand that these rates may be a little high, especially for International orders. We are investigating other shipping options and will do our best to get these rates down for you in the near future.
I would be glad to take your order via email and we can mail it to you USPS. Let me know what you would like to do.
Kind regards,
Kind regards,
Stephanie Bryant
Fulfillment Coordinator
Sunrise Identity
14051 NE 200TH ST
Woodinville Wa. 98072
Confidentiality Notice: The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, any dissemination, distribution, or copying of this e-mail message is strictly prohibited. If you think you have received this e-mail message in error, please e-mail the sender at stephanieb@sunriseid.com
-----Original Message-----
From: Ruben Maas [mailto:rubenmaas@hotmail.com]
Sent: Sunday, September 26, 2004 8:21 AM
To: _All-Bungiestore Contacts
Subject: Estimated Shipping Coasts?
Hello,
I was planning on buying a t-shirt and a spinner key tag from your new bungiestore. The coasts were $16,20. Since I'm living in The Netherlands, which is quite a long way from the US, I know there are some shipping coasts that have to be added. That is normal and all makes perfect sense.
Now my question is, is the current Estimated Shipping Coasts correct? Because if I'd place my order now It'd coast me an additional $82,20 which is, for a package of like 1 lbs, quite a lot.
Is this due the fact that the bungie store has just opened and still has just one Service-type, and if so, are there any more, far cheaper, to come? Or is this just a mistake?
If not, I don't think you'll recieve many orders from Europe, which is quite a pitty.
Yours sincerely,
Ruben Maas
ik heb het nog steeds niet weer geprobeerdquote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that is
Euhm als ik in iets meer dan 2 uur halverwege chapter 4 zit moet dat toch wel te doen zijn?quote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
je krijgt een pluim als je verder dan rahl komt binnen 5 uur. halverwege chap 6 that is
coasts?quote:Op maandag 27 september 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
'may be a little high', kom op zeg![]()
En dan ook nog vragen of ik die order nog wil bevestigen ook.
Goed, dit wordt dus een nasty antwoord
hmm. chap 4 is simpel, maar chap 5 gaat je vies tegenvallen.... chap 6 ook. dus ik denk het niet...quote:Op maandag 27 september 2004 20:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm als ik in iets meer dan 2 uur halverwege chapter 4 zit moet dat toch wel te doen zijn?
Mijn nagels, ik moet mijn nagels nog doenquote:Op maandag 27 september 2004 20:46 schreef Fliepke het volgende:
okay m'n Xbox staal al warm te draaien, bring it on
DON'T UNDERESTIMATE THE ZOMBIES!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 20:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
hmm. chap 4 is simpel, maar chap 5 gaat je vies tegenvallen.... chap 6 ook. dus ik denk het niet...
ssssssssssstquote:Op maandag 27 september 2004 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
die draken zijn een kwesite van hit and run
quote::S en die blackies ruiken lastig meer niet
ik pis op zombiesquote:Op maandag 27 september 2004 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
DON'T UNDERESTIMATE THE ZOMBIES!!!!!!
* zombietrauma heeft
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.quote:Op maandag 27 september 2004 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, reply is gemailed, eventjes duidelijk gemaakt dat de wereld groter is dan alleen de US (ze had 'international' nog echt bold gemaakt ook) en dat er hier, in dat vage rest van de wereld, ook nog wel wat bungie-fans wachten.
Ik wacht op haar reactie
hij doelde erop dat dat wijf alsnog die bestelling wou doen terwijl de verzendkosten gruwelijk hoog zijn...daar reageert ie opquote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.
Dat weet ik, heb haar gemailed maar gezegd dat dat ik begreep dat dit nu eenmaal UPS's rates waren.quote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
wie heb je gemaild? bungie kan er toch niks aan doen... UPS moet je hebben.
Dat ook ja, dacht ze dat ik die order alsnog wilde plaatsen ook, doeiquote:Op maandag 27 september 2004 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij doelde erop dat dat wijf alsnog die bestelling wou doen terwijl de verzendkosten gruwelijk hoog zijn...daar reageert ie op
Ik weet niet precies waar ik benquote:Op maandag 27 september 2004 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
he peri je zegt net dat je halverwege chapter 4 bent? je staat dus naast die bar?
quote:Op maandag 27 september 2004 21:03 schreef Gamedemon het volgende:Prince of persia uitgespeeld...wil je me aanraken raymannl? probeer het en ik breek je pols...dan lijk je op homerj
ben je al bij een grote kale bodygaurd geweest?quote:Op maandag 27 september 2004 21:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ik ben
Heb een hoop rondgelopen, ben wel al bij het winkeltje van die blacksmith geweest, heb alleen nog geen map, die zou wel handig zijn
ja.quote:Op maandag 27 september 2004 21:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Deze comic past wel in de algemene gedachtegang hiero:
[afbeelding]
natuurlijk niet. dat is pas aan het eind van chap 4quote:Op maandag 27 september 2004 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben je al bij een grote kale bodygaurd geweest?
dan krijg je een kaartje en dam moet je weer terug. dat is toch het einde of niet?quote:Op maandag 27 september 2004 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
nee joh hals...dan word je terug gestuurd naar die winkel om wat te kopen...
n00bquote:Op maandag 27 september 2004 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:
freaks
hehehehe game gearquote:Op maandag 27 september 2004 22:03 schreef mordradead het volgende:
leuk leuk..... ik heb pop compleet voor de game gear gewonnen
[GAM] Slowchat: Noobies, be gone!quote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenavond!
quote:Op maandag 27 september 2004 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[GAM] Slowchat: Noobies, be gone!
is de TT niet duidelijk genoeg?
BTw heb je POP al uitgespeeld?quote:Op maandag 27 september 2004 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[GAM] Slowchat: Noobies, be gone!
is de TT niet duidelijk genoeg?
Mja:quote:Op maandag 27 september 2004 22:20 schreef Frankeinstein het volgende:
wordt ik nog als newbie beschouwd?![]()
nee, niet gelijk naar mijn aantal posts kijken![]()
uiteraard...ga je nu weg?quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BTw heb je POP al uitgespeeld?
Goed zo!quote:Op maandag 27 september 2004 22:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
uiteraard
n00bquote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik nog niet, ben bij 75%
Geregistreerd op:zaterdag 8 november 2003 @ 13:45quote:Op maandag 27 september 2004 22:24 schreef Gamedemon het volgende:
Aantal posts: 3717 (gemiddeld 5 per dag)
Aantal posts: 7194 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef mordradead het volgende:
Aantal posts: 3719 (gemiddeld 5 per dag)
Aantal posts: 2960 (gemiddeld 10 per dag)
n00bs!!!!!!!!!!!!!
Als t goed is komt Angel in plaats van Top Gearquote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga tandenpoetsen, wat leren en topgear kijken, later
train?quote:Op maandag 27 september 2004 22:39 schreef rockstah het volgende:
wat boeit het aantal post's nou weer. registratie datum, daar gaat het omdat verklaart ook waarom capibar meer posts heeft dan train.
ben je terug gelopen naar het eerste save point of ben je een ander tegengekomen?quote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
Ik heb besloten dat ik halverwege chapter 4 ben, omdat ik al een aardig stukje gelopen heb en een hele hoop mannetjes heb gehakt
ik vandaag tien uur kotor gespeelt en heb het laatste deel van taris (vanaf begin military base) en geheel dantooine afgerond. wat was jou tijd ookalweer? kijken of ik het kan beatenquote:Op maandag 27 september 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:
Ik heb besloten dat ik halverwege chapter 4 ben, omdat ik al een aardig stukje gelopen heb en een hele hoop mannetjes heb gehakt
teruggelopen naar eerstequote:Op maandag 27 september 2004 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben je terug gelopen naar het eerste save point of ben je een ander tegengekomen?
je user id is meer dan 2 zo hoog als dat van mijquote:Op maandag 27 september 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
Als t om registratie datum gaat doe ik ook nog enigzins mee
Aantal posts: 848 (gemiddeld 3 per dag)
Tjoek! Tjoek?quote:Op maandag 27 september 2004 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
train?
Volgens mij ongeveer 36 uurquote:Op maandag 27 september 2004 22:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik vandaag tien uur kotor gespeelt en heb het laatste deel van taris (vanaf begin military base) en geheel dantooine afgerond. wat was jou tijd ookalweer? kijken of ik het kan beaten
quote:Op maandag 27 september 2004 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tjoek! Tjoek?![]()
Hey ik vergelijk mezelf ook niet met jouquote:Op maandag 27 september 2004 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
je user id is meer dan 2 zo hoog als dat van mij
ik zag het al staan toen ik aan het typen was maar ik vond het zo droog dat ik het heb laten staanquote:Op maandag 27 september 2004 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
train?
quote:Op maandag 27 september 2004 22:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zag het al staan toen ik aan het typen was maar ik vond het zo droog dat ik het heb laten staan
train.....
sterker nog, ik heb de volgende titel al bedacht:
"[GAM slowchat] de avonturen tain en thomper"![]()
![]()
droogheid OMG OMG OMG OMG!!!
* over de grond rolt
wat heb je op?quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef rockstah het volgende:
OMG OMG RED ALERT!
SONY SCHRUMPFT DIE PLAYSTATION2!!!!!!!!
[afbeelding]
help ik sterf!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JAWOHL!!!quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef rockstah het volgende:
OMG OMG RED ALERT!
SONY SCHRUMPFT DIE PLAYSTATION2!!!!!!!!
[afbeelding]
help ik sterf!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kleiner, leichter und das Innenleben überarbeitet: Sony präsentiert die PlayStation2 im neuen Design. MEHR
MEHR JAH MEHR!!
aarg ik word gek!![]()
![]()
Daar zit je toch elke dag in, met liefdequote:Op maandag 27 september 2004 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
train?
Met jou altijd tochquote:Op maandag 27 september 2004 23:27 schreef pkwarts het volgende:
werd uiteindelijk een heel vreemd potje black arrow
was wel gezellig hoor fliepke en gina
quote:Op maandag 27 september 2004 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
wat heb je op?
Niet echt. Haal het wel op dvd ooit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:04 schreef Gamedemon het volgende:
boeiuh?
Erg, erger, ergst:quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:06 schreef Gamedemon het volgende:
das nog erger...
Niet eens die gele pinda...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
omg een m&m
M&M zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
omg een m&m
over god gesproken...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
omg...ik ga maar slapen denk ik...
Nog altijd beter dan die smerige smarties...quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
M&M zijn
Ik heb nog steeds trauma's aan die roze smarties... echt foute kleurtjes hebben die dingen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die smerige smarties...
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef Fliepke het volgende:
verstoord.
Bedankt voor het zingen van het slaapliedje voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 07:55 schreef HomerJ het volgende:
Hoi
Doei
was het liedje zo saai dan dat je goed sliep?quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bedankt voor het zingen van het slaapliedje voor mij![]()
afgelopen nacht bijzonder goed geslapen overigens, God laat het toeval zijn![]()
Hmmm tsja wat is saai hij zong slaap kindje slaap voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:28 schreef Tain het volgende:
[..]
was het liedje zo saai dan dat je goed sliep?
je had bijna zijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmmm tsja wat is saai hij zong slaap kindje slaap voor mij![]()
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
je had bijna zijn moeder kunnen zijn
Wat snap jij niet aan de TT?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
goedenmorgen!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de TT?
heyquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lalalalalala, hoi
Wie gaat er dan ook een demo downlaoden van RCT 3quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hey
Hmm RCT 3 best saai, maar het is ook maar een Demo heh
Ikquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook een demo downlaoden van RCT 3
Dag, smoezepoes ook vrolijk vandaag?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik wel! Altijd hehquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dag, smoezepoes ook vrolijk vandaag?
Ik ben altijd vrolijk tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dag, smoezepoes ook vrolijk vandaag?
waarom denk je in vredesnaam dat de TT zo is?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]ik snap hem wel hoor, maar ik voel me niet aangesproken
Rahl lieverd onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
waarom denk je in vredesnaam dat de TT zo is?
Nou vandaag wel, maar soms....quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk toch![]()
Ik ben geen onkruidquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
Rahl lieverd onkruid vergaat niet![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rahl lieverd onkruid vergaat niet![]()
nee, dat is te veel eerquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben geen onkruid
Blij te lezen dat je tenminste een positief zelfbeeld hebtquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben geen onkruid
Ja gelukkig wel :')quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Blij te lezen dat je tenminste een positief zelfbeeld hebt![]()
En palastijn...quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
http://www.tshirthell.com/hell.shtml
Oke, als je zo op NY Airport aankomt zetten kom je het land echt niet in...quote:
echt zulke zieke shirts hebben ze daar, zie je al een baby rondlopen met dit shirtquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, als je zo op NY Airport aankomt zetten kom je het land echt niet in...
Ach, waarom ook niet. Zo'n baby weet toch niet wat er staatquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:28 schreef Tain het volgende:
[..]
echt zulke zieke shirts hebben ze daar, zie je al een baby rondlopen met dit shirt
[afbeelding]
Godverdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 22:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als t goed is komt Angel in plaats van Top Gear
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |