Tsssssss....quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Heb weinig nut.. Maar mensen als Dizer, Duiveltja, Anita, ZOWIEE en Bupatih zouden het wel moeten doen vind ik.
.
Ik heb het hem al gevraagd in het GTST-topicquote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben voor bigmac als nieuwe mod
Misschien kun je als mod je eigen smilies invoeren...quote:Op maandag 27 september 2004 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik als mod. Dát is feest.
Ik kom alleen hier en in de GTST-topics
Ik blijft liever zwartquote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Heb weinig nut.. Maar mensen als Dizer, Duiveltja, Anita, ZOWIEE en Bupatih zouden het wel moeten doen vind ik.
.
quote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Blauw is weer in de mode..
quote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Misschien kun je als mod je eigen smilies invoeren...
quote:Op maandag 27 september 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat wel goed he..
Het wordt schatje.quote:Op maandag 27 september 2004 18:39 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is iedereen het erover eens dat BVO het moet worden, dus zou wel achterlijk zijn als ze iemand anders zouden kiezen![]()
Correctie, iedereen van ShowChatquote:Op maandag 27 september 2004 18:39 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is iedereen het erover eens dat BVO het moet worden, dus zou wel achterlijk zijn als ze iemand anders zouden kiezen![]()
Ja, die ken ik niet hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Correctie, iedereen van ShowChatIemand zoals Copycat, die veel post in de andere topics, maakt wat mij betreft ook veel kans
Goed punt! Dat heb je toch wel in je sollicitatie gezet he?!?quote:Op maandag 27 september 2004 18:45 schreef BVO het volgende:
Dat is wel zo. Alléén.... SHO is Soaps, Showbizz & Sterren. Static post veel over de laatste twee maar komt bijvoorbeeld nooir in GTST en ONM enzo. Daarom ben ik er voor om als tweede mod iemand te nemendie wel in de soaptopics komt enzo, anders hangt dat soapgedeelte er ook maar en beetje voor lul bij..
Dat heb ik gisteravond al gezegd ja.quote:Op maandag 27 september 2004 18:46 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk zou ik dus de perfecte mod zijn
Nee.quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed punt! Dat heb je toch wel in je sollicitatie gezet he?!?
quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar static lurkt hier..
Hij post ook opvallend veel hier de laatste tijdquote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Maar static lurkt hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |