Brrr, wat een melkmuiltje.quote:Op maandag 27 september 2004 16:10 schreef Neva het volgende:
ik laat mijn kussen liever opkloppen door aaron van atwt![]()
Ja man, broekiequote:Op maandag 27 september 2004 16:19 schreef Neva het volgende:
hmm ik ben zelf ook nog maar een gup dus
Nee dat vind ik ook helemaal niksquote:Op maandag 27 september 2004 16:24 schreef Neva het volgende:
alhoewle de meest sexy man op aarde vind ik toch wel Bonodie stem
, zijn charisma
,
Dat is de lekkerstequote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Thuis lekker Earl Grey van Simon Lefelt!of is het toch met een v?
Ik heb een zak munt meegenomen uit Turkijequote:Op maandag 27 september 2004 16:49 schreef snoopy het volgende:
Wat een luizenleventje heb jij met zulke tijden Sylvana![]()
Ik neem nog een kopje muntthee met zoetstof dit keer. Moet echt een paar kilootjes kwijt zien te raken![]()
Oeh dat klinkt goedquote:Op maandag 27 september 2004 16:29 schreef Neva het volgende:
anitra ga je morgen vanuit bed de herhaling kijken
En ik hou weer niet van smaakjestheequote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Bosvruchten en zwarte bes hoef je mij ook niet voor te zetten. Geef mij maar vanille, caramel en zo.
Wat fijn!quote:Op maandag 27 september 2004 18:49 schreef Syrena het volgende:
Nou, goed nieuws en slecht nieuws.
Goede nieuws: ik heb vanmiddag op Marktplaats een oproepje geplaatst voor boekjes van Lilian Jackson Braun, en ik heb al drie mails van mensen !! Eentje heeft 24 delen in de aanbieding !
Balen zeg, normaal weet je wel wat je aankruist lijkt me, en doe je zoiets niet zomaar lijkt mequote:Slechte nieuws: Bestelmaar.nl stuurt me een kopie van mijn contract....en ik heb dus WEL aangekruisd dat ik een gespecificeerde rekening wilde.... *&^%$@#(*()))^^%##@@@. Ik snap er echt niks van. Godzijdank heb ik het wel al laten stopzetten (per december...).
Die kopie is natuurlijk gewoon zwart/wit.... Ik snap het ook echt niet, ik bel 2 keer in de maand HOOGSTENS met m'n GSM, dus waarom zou ik een specificatie willen?! Het is gewoon niet logisch.quote:Op maandag 27 september 2004 18:57 schreef snoopy het volgende:
Kunnen ze bewijzen dat JIJ dat kruisje hebt gezet![]()
Ik zal straks ff goed opletten, Run DMC weet ik in elk geval zekerquote:Op maandag 27 september 2004 19:29 schreef Sylvana het volgende:
naja, Syrena heeft niet gereageerd en ik ga nu naar bodypump, dus dan merk ik volgende week vanzelf wel of ik dezelfde oefeningen als haar heb
Hee dat is toch van 1 kleine foto zo'n heeeeeeeeeele grote maken ? Dat is ZO gaaf.quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef lady-wrb het volgende:vriendje heeft een printer gekocht
nu kan ik eindelijk een foto van luca rasterbaten
quote:Op maandag 27 september 2004 19:51 schreef Lois het volgende:
Die arme kleine kindjes![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
(jee, dat is morgen alweer vier jaar geleden)
quote:Op maandag 27 september 2004 20:14 schreef Lois het volgende:
[mag je eigenlijk ook grapjes maken? ja he?]
Trijntje heeft zeker ook nog zwangerschapsdementie, want ze heeft een spiekbrief met de tekst![]()
Syrena, wat vragen ze voor die boekjes? Heb misschien wel interesse.quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Syrena het volgende:
Hee, wil er nog iemand anders de kattenboekjes gaan sparen?! Ik heb de vierde mail erover ook al binnen ! Had ik nu eerder een advertentie gezet zeg.
Hier nog eenquote:Op maandag 27 september 2004 20:26 schreef Luchtbel het volgende:
Mij kan het echt niks schelen
Gelukkig... Ze zijn weer opgezoutenquote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Paskwal
quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plaskwal
ik heb nog wel een kipfiletje voor jequote:Op maandag 27 september 2004 21:15 schreef daniman het volgende:
* lady-wrb baalt van het feit dat men geld vraagt voor een wavefiletje... en het daardoor niet downen kan
quote:Op maandag 27 september 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kipfiletje voor je
quote:Op maandag 27 september 2004 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kipfiletje voor je
je sorry hoor, ik heb het geloof ik 10 x moeten lezen voordat ik doorhad wat het was.....quote:Op maandag 27 september 2004 21:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
jeetje luckepuck wat een ellende allemaal! Hopelijk gaat het morgen heel wat beter afquote:Op maandag 27 september 2004 21:09 schreef Luckepuk het volgende:
heel verslag
quote:Op maandag 27 september 2004 21:37 schreef Spindizzy het volgende:
Gatver daar heb je die glijer
Postbankterrorist
Ik hoop dattie met vleugel en al van het podium flikkertquote:Op maandag 27 september 2004 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zingt die walgelijke kwal 'zij gelooft in mij'
quote:Op maandag 27 september 2004 21:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik hoop dattie met vleugel en al van het podium flikkert
Ja ze hadden het Hazes zelf moeten laten doenquote:Op maandag 27 september 2004 21:40 schreef daniman het volgende:
jeetje ik ben geen hazesfan, maar een lied van hazes door een andere artiest gezongen lijkt me nou totaal niks, als een tang op een varken!
Nu is het goedquote:Op maandag 27 september 2004 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas....
Ik vind het een heel mooi en geloofwaardig lied, maar als xander-ik-neuk-me-een-slag-in-de-rondte-lekker-puh het zingt, is het nix
Spindizzyquote:Op maandag 27 september 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja ze hadden het Hazes zelf moeten laten doen
Het had dan een verdriedubbeling aan kijkcijfers gescoord denk ik...quote:Op maandag 27 september 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja ze hadden het Hazes zelf moeten laten doen
quote:Op maandag 27 september 2004 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik had Jan Mulder nog wel verwacht in een blauw leeuwenpak toen ze reclame maakten voor internetbankieren ivm met de inzameling voor het standbeeld van Andre![]()
al speelt ie geen piano en zingt ie het russisch volkslied, dan blijft ie nogquote:Op maandag 27 september 2004 21:55 schreef Lois het volgende:
Ik vind Xanderrrrrrook best leuk hoor Jessie en hij speelt prachtig piano. En ik vond het een prachtige uitzending en een heel mooi afscheid.
Oh gelukkig, ik heb alweer drie nieuwe berichten ! Nu vind ik het weer erg om mensen teleur te stellen, wat een muts ben ik he. De vraagprijs varieert van 1,50 tot 2,50 euro.quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Syrena, wat vragen ze voor die boekjes? Heb misschien wel interesse.
Morgen kan ie zijn briefje eindelijk zelf bezorgen.quote:Op maandag 27 september 2004 21:59 schreef Spindizzy het volgende:
De vlieger
*Aansteker in de lucht*
Hee kewl, was je in Sittard? Dat is bij mij in de buurt! (oke, 11 km verder, maar toch).quote:Op maandag 27 september 2004 22:06 schreef Jelief het volgende:Ok ik ben er achter, ik ben een ontzettende pietlut!
Ik had zaterdag een vest gekocht bij miss E. in Sittard. Trek ik hem thuis aan is er een heel klein stukje los van het naadje aan de mouw. Ik vandaag naar de winkel in H'lem om te kijken of ze nog een hadden die heel was. nee dus, ook niet in schalkwijk. Dus ik vraag of ik dan wat korting kan krijgen (ik had al 15% lorting van de Libelle). verkoopster gaat overleggen en ja ik kan 2 euro korting krijgen. Dus dat word verrekend met het oorspronkelijke bedrag, voor die 15 %. Komt het er op neer dat ik 1,70 terug krijg. Man wat voelde ik mij een zeur zeg.. maar ja ik heb wel een mooi vest...![]()
Zonder gebakquote:Op maandag 27 september 2004 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
toch bijna een kop koffie...
wat?quote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Iemand enig idee of dit nog eens ergens herhaald gaat worden?
Nee, we openen steeds een nieuw bankjequote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Iemand enig idee of dit nog eens ergens herhaald gaat worden?
quote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik zei tegen mijn vriend: spindizzy eet ze met satesaus
hij: wie??????
Tussen de stukjes is pauze om je gewichten te wisselen, maar ik heb alles hetzelfde gehouden, dus ik kon ff lekker pennenquote:Op maandag 27 september 2004 22:31 schreef snoopy het volgende:
Knap hoor, bodypumpen en schrijven tegelijk![]()
Thnx!quote:Op maandag 27 september 2004 22:30 schreef Syrena het volgende:
Is Sylvana al gesignaleerd? Ik heb braaf aantekeningen gemaakt bij m'n Bodypump-les. Ik kende alleen de titels van de liedjes niet, dus ik moest gokken
Komt ie:
Warming up: DJ Jurgen - One step away
Squats:Captain Jack - Give it up
Borst: Danzel - Pump it up
Rug/bil : XTM/feat. Annia - Fly on the wings of love
Triceps: Milk & Sugar - Let the sun shine (begint met een dom stemmetje: It's so lovely when it's sunny)
Biceps: Run DMC/Aerosmith - Walk this way
Lunges: iets met heel vaak surrender erin (niet Lasgo)
Push ups/ Schouders: iets met check that body en work that body
Buikspieren: Jamelia - Superstar
Cooling down: geen idee, iets depressiefs
ik ben een dagje weg geweest met mijn schoonzusje (en beste vriendin, handig twee ineenquote:Op maandag 27 september 2004 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hee kewl, was je in Sittard? Dat is bij mij in de buurt! (oke, 11 km verder, maar toch).
Ik vind je geen pietlut, ik vind het stoer dat je dat gewoon gaat vragen!
Het is dat ik dat Telfort genuek via internet en telefoon kon regelen *geen held is*
quote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag lekker spruitjes gegeten.
ik zei tegen mijn vriend: spindizzy eet ze met satesaus
hij: wie??????
Oow, wel handig dat de tellen hetzelfde zijnquote:Op maandag 27 september 2004 22:42 schreef Syrena het volgende:
Nee we hebben deze nu drie weken ofzo. De biceps is zwaar, die duurt echt keilang, maar het liedje is echt superlekker. De rest is wel ok, tellen is ook steeds hetzelfde (bij ons dan) 4 tellen langzaam, 2 tellen op, 2 neer, singles, en 3 op en single omlaag.
Wow, dat klinkt gaaf he, en het stelt geen reet voor *hahahahaha* We hadden vandaag een nieuwe jongen erbij die alles precies andersom deed. Iedereen zakt, hij staat, iedereen komt recht, hij zakt.... *leedvermaak*
Ahhh hou op, moet morgen de locatiekip weer bellen. Ik HOEF al helemaal geen schaal meer erbij....quote:Op maandag 27 september 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
Bellen
Ja, precies, die spiegels hangen der niet voor niks hoorquote:Op maandag 27 september 2004 22:53 schreef Syrena het volgende:
Ik ben zoooo slecht in sport, echt erg. Alleen Pilates ging goed, maar dat had ik thuis al gedaan.
Maar ik bedoel, als je toch ziet dat iedereen naar beneden gaat, dan ga je toch mee?! Hij bleef het gewoon missen, maar ik heb niet gelachen ofzo, alleen innerlijk
ik moet al weken een nieuwe afspraak maken bij de tandarts, in april een afspraak vergeten. maar ik 'vergeet' het steedsquote:Op maandag 27 september 2004 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ahhh hou op, moet morgen de locatiekip weer bellen. Ik HOEF al helemaal geen schaal meer erbij....
-edit- ik zie hem toch wel alleen is zijn icon pleite.!quote:Op dinsdag 28 september 2004 07:28 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeeeee thunderchild is weer boven water!
hoi TC
Nu kan het nog, want ik kan Christan tot 9.30 uur brengen op de crèchequote:Op dinsdag 28 september 2004 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
ziek he?![]()
Dan ben je ook nog het andere uiterste: de compleet onbereikbaren. Ik probeer al weken mijn moeder te bereiken. Of ze is in gesprek, of er wordt niet opgenomen. Ik begin te denken dat ze nummerherkenning heeft en gewoon niet opneemt. En zelf belt ze ook niet he... Ze wacht tot ik haar te pakken krijg en dan is het eerste dat ze zegt: "Zo! Kon je het ook eens opbrengen me te bellen"quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En wie belt er gister (terwijl ze van het weekend had gebeld en niet meer zo veel zou bellen!) tijdens het eten: juistem, mijn schoonmoeder.
Is ze boos op je danquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog het andere uiterste: de compleet onbereikbaren. Ik probeer al weken mijn moeder te bereiken. Of ze is in gesprek, of er wordt niet opgenomen. Ik begin te denken dat ze nummerherkenning heeft en gewoon niet opneemt. En zelf belt ze ook niet he... Ze wacht tot ik haar te pakken krijg en dan is het eerste dat ze zegt: "Zo! Kon je het ook eens opbrengen me te bellen"![]()
quote:Echt, als mijn kinders het huis uitgaan verbied ik ze gewoon om ooit nog contact op te nemen. Weten ze zeker waar ze aan toe zijn en bestaat er ook niet het risico dat zij ook te maken krijgen met zo'n moeilijke trut als moeder
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
praat me niet van moeders. ik heb mijn hele leven geprobeerd het haar naar de zin te maken en t is me tot op heden niet gelukt. en nu ben ik ook niet meer van plan het te proberen, dus exit moeder
Nee, nog gekker: het nummer dat ze me gaven is niet beschikbaar als je belt met een mobiele telefoon. En wat is de enige telefoon die ik hier heb?quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:52 schreef Spindizzy het volgende:
Daar zou ik ook even flink over klagen dan. Als je zedan toch aan de telefoon hebt
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nee, nog gekker: het nummer dat ze me gaven is niet beschikbaar als je belt met een mobiele telefoon. En wat is de enige telefoon die ik hier heb?
Juist
Hij doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Moussy, hij staat op www.uitzendinggemist.nl
Waar moet je anders over praten dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:32 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom praten mensen hier altijd over poepen?
zullen we het dan over defaceren hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:32 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil iets leuks doen maar ik weet niet wat
Goedemorgen
Waarom praten mensen hier altijd over poepen?
Ze is niet erg blij met de manier waarop ik mijn leven leef. Zij wilde altijd verder leren en daarna werken maar werd op haar 12de van school gehaald om bij opa op het land te werken. Ik wil niks liever dan samen met Taak en een hele berg kinders en een hele kudde huisdieren oud worden in een chaotisch, puinhopig huis. Daarom is ze nogal teleurgesteld in mij. In heel mijn leven heb ik geloof ik nog nooit iets goed gedaan. Ik kan me tenminste niet herinneren dat als ik iets vertelde dat haar eerste reactie was: "Goh, leuk!". Het is altijd: "Doe niet zo raar" of "Ben je wel helemaal lekker" of "Gatverdamme, weer zo'n gore kat erbij" of "Adoptiekinderen eindigen allemaal in de bak dat ondankbare boeventuig" of gewoon zo'n blik vanquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is ze boos op je dan![]()
Is niet duur nee. Maar ik wil vanaaf ook even op de Slegte kijken. Ze lijken me wel leuk, maar dan wil ik er toch eerst één lezen, voor ik er wie weet 24 koop.quote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik heb alweer drie nieuwe berichten ! Nu vind ik het weer erg om mensen teleur te stellen, wat een muts ben ik he. De vraagprijs varieert van 1,50 tot 2,50 euro.
Tip: bij de Slegte kun je online 7 titels kopen, gloednieuw, voor 1,99 euro! Die heb ik als eerste gekocht, en toen werd ik hebberig en wil ze nu allemaal
En uit dezelfde serie (qua uiterlijk) De Perry Masons. Die zijn ook zo heerlijk ouderwets.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Weet je wat ook een leuke serie is? De Mrs. Pollifax-serie van Dorothy Gilman. Die boekjes zien er ongeveer hetzelfde uit als de Kat-serie.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ze is niet erg blij met de manier waarop ik mijn leven leef. Zij wilde altijd verder leren en daarna werken maar werd op haar 12de van school gehaald om bij opa op het land te werken. Ik wil niks liever dan samen met Taak en een hele berg kinders en een hele kudde huisdieren oud worden in een chaotisch, puinhopig huis. Daarom is ze nogal teleurgesteld in mij. In heel mijn leven heb ik geloof ik nog nooit iets goed gedaan. Ik kan me tenminste niet herinneren dat als ik iets vertelde dat haar eerste reactie was: "Goh, leuk!". Het is altijd: "Doe niet zo raar" of "Ben je wel helemaal lekker" of "Gatverdamme, weer zo'n gore kat erbij" of "Adoptiekinderen eindigen allemaal in de bak dat ondankbare boeventuig" of gewoon zo'n blik van![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
En for what it's worth: ik vind je een kanjer! En Taak ook!![]()
Kan ook over plassen gaan. Of over Alfred J. Kwak die moet poepen en plassenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:29 schreef Spindizzy het volgende:
Gaan we het weer over poepen hebben?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
de makelaar begon meteen dat die tegeltjes er wel uitkonden en was geloof ik nogal geschokt omdat ik zei dat ik het prachtig vond...
aardappels half onder water, boerenkool er op, aanzetten, koken, als het kookt lager draaien, worst er op gooien en ongeveer 20 minuutjes laten doorkoken, worst op een bord gooien, afgieten en stampen maarquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo![]()
Snoop
Kan iemand me misschien vertellen hoe ik boerenkool moet maken? Ik heb gesneden boerenkool, ik heb aardappels en nu?
Ik heb gister 1 kilo piepers gedaan met 750 gram boerenkool en dat was lekker!! En voor vier personen en we hebben nog overquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
Nooit over nagedacht dat ik dan ook nog een stamper moest hebbendie ga ik wel ff lenen bij de buren. Is er ook nog een aardappel/boerenkool verhouding?
Kipfileetje, biefstuk uit de diepvries bij de Lidl, die kun je dan zelf in stukjes snijden of kleine gehaktballetjes maken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet helemaal niet van wat voor stamppot ik houik wist niet eens dat ik stamppot maakte
Nu we toch bezig zijn, zaterdag geef ik een gourmetavond ik werd gedwongen wat moet ik daarvoor kopen?
doe dan maar jus er bijquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet helemaal niet van wat voor stamppot ik houik wist niet eens dat ik stamppot maakte
ík heb met gourmetten altijd kleine gehaktballetjes, kipfilet, biefstuk, shoarma, garnalen en ongepaneerde schnitzel. Maar vaak koop ik ook wat er net in de aanbieding is. Is goedkoper dan zo'n schotel.quote:Nu we toch bezig zijn, zaterdag geef ik een gourmetavond ik werd gedwongen wat moet ik daarvoor kopen?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:10 schreef moussy het volgende:
Rewimo, heb jij voor mij een link of zo over dat gebeuren waar jij heen bent geweest in Turkije?
mn schoonouders willen met de hele fam. naar Turkije... en dus met 10 kinderen
All-in is veel lekkerder joh! Promoten die handel, anders heb je nog geen vakantiequote:Op dinsdag 28 september 2004 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze alleen in appartementen willen
Mwoah... heeeel duur vind ik ze niet en soms zijn ze wel makkelijk, want dan hoef ik niet alles los te halen. Ik krijg trouwens heel veel zin in gourmetten ineensquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:39 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij zijn die schotels gewoon afzetterij.
Je mag zaterdag gourmetten, dan ga ik er vandoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoah... heeeel duur vind ik ze niet en soms zijn ze wel makkelijk, want dan hoef ik niet alles los te halen. Ik krijg trouwens heel veel zin in gourmetten ineens![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
nee liever niet aan pietverdriet
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Je mag zaterdag gourmetten, dan ga ik er vandoor
Ik haat dus echt dat soort dingenen vorig jaar kregen we bij Bart Smit een gourmetset als Sinterklaascadeau (ipv kerstpakket) was ik net weggegaan bij m'n ex en ik had bijna niks bij me, behalve m'n gourmetset
word er nog steeds meegepest
![]()
Terwijl iedereen weet dat je het eigenlijk klaar hoort te maken om precies 3 minuten over 10 op de 26ste dag in de 11de maand in het jaar van de draak. Gekleed in een witte toga met een sinterklaasmijter op je hoofd. Anders is het NIET GOED! En niet de Ware Boerenkoolstampquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo, niks mis mee hoor, maar ik wil gewoon ordinaire boerenkool eten, het hoeft niet perfect het hoeft niet speciaal, zolang ik het maar kan eten
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:59 schreef Luchtbel het volgende:
Niks slechte herinneringik vind gourmetten gewoon geen reet aan, beetje als een stel debielen met van die poppenpannetjes zitten te klooien, je hele huis wordt vet en alles stinkt
Na zaterdag mag je dat ding van mij best hebben
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je het eigenlijk klaar hoort te maken om precies 3 minuten over 10 op de 26ste dag in de 11de maand in het jaar van de draak. Gekleed in een witte toga met een sinterklaasmijter op je hoofd. Anders is het NIET GOED! En niet de Ware Boerenkoolstamp
appartementen met all in toestand *kassa*quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
All-in is veel lekkerder joh! Promoten die handel, anders heb je nog geen vakantie![]()
In ruil ervoor wil ik een week van huis wisselen en dat je in die week alles iedere lucht in mijn huis, dan mag je het gourmetset meenemenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eens hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:59 schreef Luchtbel het volgende:
Niks slechte herinneringik vind gourmetten gewoon geen reet aan, beetje als een stel debielen met van die poppenpannetjes zitten te klooien, je hele huis wordt vet en alles stinkt
Na zaterdag mag je dat ding van mij best hebben
Mijn kind hoeft van mij echt geenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Neva het volgende:
zeg hoe doen jullie dat eigenlijk met eten als je iets zelf echt niet lust of mag hebben, maar je vind wle dat de kleine het wel moet eten althans proberen ?
Doperwten, rauwe tomaat en paprika mag ie lekker bij oma etenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Neva het volgende:
zeg hoe doen jullie dat eigenlijk met eten als je iets zelf echt niet lust of mag hebben, maar je vind wle dat de kleine het wel moet eten althans proberen ?
Ik bepaal wat we etenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Neva het volgende:
Wattesquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
In ruil ervoor wil ik een week van huis wisselen en dat je in die week alles iedere lucht in mijn huis, dan mag je het gourmetset meenemen
Ja goeie vraagquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wattes
Mijn kind MAG het proberen, maar ik zal het nooit dwingen om speklappen te eten of zoquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef Neva het volgende:
Ieuw, speklappenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kind MAG het proberen, maar ik zal het nooit dwingen om speklappen te eten of zo![]()
Ik kook ook wel dingen apart voor de kinderen, als wij zo heet eten dat de vlammen uit je reet slaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Neva het volgende:
hahah ja maar ik heb een kruidenallergie en kan niet tegen ui en alles wat daar familie van is![]()
bedoel moet mijn kind toch wel alles laten eten althans minimaal een keer. Ik zou geen verwend kind willen. Niet dat ik nu al aan d ekinjde sga maar vroeg ik me gewoon af hoe dat je dat dan oplost
Wij aten vroeger altijd worteltjes met vissticks, maar mijn ex was het dus met spinazie gewend. Ik vond dat eerst ook be-la-che-lijk.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Spinazie combineert anders erg lekker met visAl geef ik de voorkeur (Christan gelukkig ook) aan zalm in bladerdeeg
Wist je al dat je ook vissticks kunt kiezen bij je Happy Meal?
Laat je Jolie dan ook achterquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik bedoelde dus dat als je iedere dag alles lucht in mijn huis je het gourmetset bij vertrek mee mag nemen
Taak en ik zijn dus vegetarier maar als we straks kinderen hebben moeten ze er maar aan wennen dat ze bij mij geen vlees krijgen. Of ze vlees en vis willen eten als ze bij vriendjes of oma eten moeten ze zelf maar weten. Van mij mogen ze. Als ze het niet willen is het ook goed. Ik maak het in ieder geval niet klaar voor ze. En ik heb liever dat ze op hun 16de hun zakgeld bij de McD staan te verbrassen dan bij de locale heroinedealer...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Neva het volgende:
bedoel moet mijn kind toch wel alles laten eten althans minimaal een keer. Ik zou geen verwend kind willen. Niet dat ik nu al aan d ekinjde sga maar vroeg ik me gewoon af hoe dat je dat dan oplost
Heee, wat goed!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:07 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net de reparateur aan de foon gehad van de tv
Ze komen de tv halen en brengenergens daar tussen gaan ze hem maken en dat allemaal voor niks
Dus het is vandaag idd een heerlijke dag luchtbel
Wat goed Anitra!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:07 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net de reparateur aan de foon gehad van de tv
Ze komen de tv halen en brengenergens daar tussen gaan ze hem maken en dat allemaal voor niks
Dus het is vandaag idd een heerlijke dag luchtbel
Wat een goed nieuws allemaal hierquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:09 schreef pluisje het volgende:
Fanta belde me net terug, ze komen de fles ophalen, en ik krijg zowel de fles als de boodschappen die onder de Fanta zaten vergoed
En ik heb met het invullen van een enquete een hele stoere theekist van Zonnatura gewonnen, vol met mijn lievelingssmaakjes thee
Werd net bezorgd, mjammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |