abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2004 @ 15:15:50 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22236985
De regels van het zaakwaarnemen.
-Niet zonder toestemming een speler die al in een andere stal zit claimen.
- Wil men perse een speler, laat dit weten aan zijn agent. Onderhandelen kan altijd.
-Bij een conflict zal er eerst bemiddeld worden komt men er niet uit dan komen de wijzen in actie.
- Maximaal 10 spelers per stal.
-Een gefuseerde stal mag meer spelers huisvesten
- Een fusie mag tussen maximaal 3 bureaus. (= dus 30 spelers)
- Als een nieuwe speler wordt toegevoegd en de limiet is bereikt zal een ander verkocht moeten worden in dit topic.
- Een speler die verkocht wordt staat 5 werkdagen in de etalage hier. Daarna is hij een free agent.
(Het is niet netjes om de termijn te laten verlopen en dan direct een free agent te claimen. Dit wordt niet door uw collega's op prijs gesteld.
- Transfers worden in bier betaald in Hools of d.m.v. spelersruil. Weg geven mag ook natuurlijk.
- Alleen spelers claimen is niet goed genoeg. U moet geregeld uw gezicht in dit topic laten zien.
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko, Pedro Montarras en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros, Carragher,Josemi. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places. Contract met de Boer opgezegd

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman en Tony Montana67: Bureau South West PA* Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Gebroeders de Nooijer, Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán, Grünholz, Juan Sebastian Veron en Lionel Lord.

Popolon: Mateja Kezman*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta[BEE], Hidetoshi Nakata, Arvid Smit, Paul Beekmans en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu, Paolo Maldini, Basta en Kaki Pnoeema. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo en Arjan Wisse. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder, Anthony Aborah, Muller van Moppes, Kenneth Vermeer en Anthony Obodai. De sierlijkste aankomende voetballers van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken. Bureaunaam: Sterren van de Toekomst (SvdT).

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Bureau DGRW: Kolo Toure,Gael Clichy, Ruud van Nistelrooij, Ferne Snoyl en van der Meulen.

Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Bureau Veni Vidi Vici.Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont, Hatem Trabelsi, Galasek, Kiki Musampa en Reuser
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Karim Saidi, OLIveiro Jesús Álvarez González,Santiago Hernán Solari,Michel Salgado,Mejía, Ramon van Haaren,Guti , Juanito en Raúl Gonzalés Blanco. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou, Jay Jay Ockocha en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Sportsmanagement Agency Anonimous Inc.Shinji Ono, Pavel Nedved, Ricardo Izecson 'Kaká' Santos, en Patrick Vieira. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Bonaventure Kalou, Mounir El Hamdaoui, Christiano Ronaldo, Javier Zanetti en Johan Micoud.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas,Seitaridis, Vryzas, Papadopoulous, Choutos, Anastasiou,Armantidis, Charisteas, Salpigidis en Fyssas.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro,Javier Portillo, Joaquin , Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Adriano, Huntelaar, Tevez, Maduro en de Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel, Micheal Lamey, Jasar Takak en Gino Coutinho.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes, Carlos Alberto, Ailton en Benni Mccarthy.

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben, Lindgren, Morientes,Rosales en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol, Darius Vassell, Javier Pedro Saviola en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Ji SungPark, Young Pyo Lee, Sebastian Schweinsteiger, Alex, Heurelio da Silva Gomes en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate, Pantelic en Sangoy

Pyth : Johann Vonlanthen Otman Bakkal,Michael Jacobsen,Csaba Fehér, Phillip Cocu

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger, Hans Somers en Marcio Junqueira.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Bureau BB Kanu, Flamini, Fabregas, Meerdink , Haklander, Patrice Evra, Alberto Luque en Peter Scheppink ,Jack Tuyp, Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Bureau Eigen Voetballers Eerst. Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri Jason McAteer en Sören Pirson.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso, Ramon Zomer, Jan Vennegoor of Hesselink, Resit Schuurman, Simon Cziommer, Jason Culina, Raymond Fafiani en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert, van Duijnhoven, Buffon, Simic, Baraja en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Emre Belozöglu, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay Maris Vepakovskis, Anouar Diba, Iker Casillas, Valeron, Walter Pandiani en Harry Kewell.

Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.

Yeahinho: Bureau HAKAEC heeft Santi Kolkk, Gijs Cales, Biko Brazil, Cristopher Wreh en Andre de Ridder onder zijn beheer. Bureau Yeahinho's squad: Brayton Biekman, Paul Verhaegh, Maikel Aerts, Dennis Schulp en Peter Uneken.

Asskicker14: David Seaman, Fabien Barthez en Sander Westerveld.

WasQ: Didier Drogba, Wayne RooneyErnesto Javier Chevanton, Nicolas Anelka,
Ribeiro 'Maniche', Robinho en Cavenaghi.

Tyler..Durden: Bureau TBFD: Vreven, Scholes, Silvestre, Knopper en Dellas.

NRH: Marek Heinz, Huysegems, Vincent Kompany, Paolo Rink, Regilio Vrede en Fouzi Messaoudi

Spideyman: Spideyz Player Agency Multinational : Ludovic Giuly, Rommdahl en Eto'o

Dolle_Hond: Bureau Het Hondenhok. Savo Milosevic, Emile Mpenza, Zahovic Schenning, Jaliens, Mathijssen, Frode Johnsen, Kemi Augustien en Ujfalusi.

Chen: Castelen, Stroeve, Smith, Ramzi Del Piero
Devine Jester: Bureau DISCO: Chon Gug Song, Bruno Basto en Matias Florén

Max Power: Bureau Power Promotions Inc.: Edman en Palermo

twi's originele stal genaamd Luctor et Emergo met Zdenek Grygera, Julien Escude, Wesley Sonck, Bogdan Lobont en Hatem Trabelsi is uitgebreidt met Tomas Galasek, Kiki Musampa, Martijn Reuser en "elftalleider" Cristian Chivu, die de anderen naar een hoger niveau moet helpen tillen. 't Is een kwestie van tijd voordat de stalnaam veranderd in "Veni, Vidi, Vici!!

[ Bericht 4% gewijzigd door mr_anonimous op 27-09-2004 15:44:57 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 27 september 2004 @ 15:37:38 #2
92644 mr_anonimous
pi_22237455
De volgende spelers zoeken nog een zaakwaarnemer na de pensionering van hun vorige zaakwaarnemer.

Sikora voorheen Bureau Climbfall
Giuly, Rommedahl en Eto'o voorheen Bureau Spideyman
Carlos Alberto, Roberto Carlos, Freddy Adu en Ailton voorheen Bureau Magic Frankie.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  maandag 27 september 2004 @ 15:37:50 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22237460
Nogmaals, mijn bureau is Luctor et Emergo

Ik ben vanaf morgen drie weken afwezig. Bij terugkomst zal ik alles oppakken. Ik heb m'n jongens gebeld en gezegd dat ze de komende periode alleen in geval van nood contact op kunnen nemen met me. Helaas is mijn secretaresse niet zo'n kei met voetballen, dus de statistieken zal ik gedurende deze periode moeten laten voor wat ze zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door twi op 27-09-2004 17:20:32 ]
  maandag 27 september 2004 @ 15:39:50 #4
92644 mr_anonimous
pi_22237500
Op jacht naar nieuwe spelers Twi?
pi_22237543
Ik meld hier nog maar even dat ik in de winterstop afscheid neem van Haklander, Hleb zal hem gaan vervangen.
That's all folks!
  maandag 27 september 2004 @ 15:46:34 #6
92644 mr_anonimous
pi_22237633
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik meld hier nog maar even dat ik in de winterstop afscheid neem van Haklander, Hleb zal hem gaan vervangen.
Ik zal direct een lijstje maken.
  maandag 27 september 2004 @ 15:48:19 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22237667
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Op jacht naar nieuwe spelers Twi?
Ach wie weet wat ik daar tegen het lijf loopt. Maar pleasure gaat voor
  maandag 27 september 2004 @ 15:50:51 #8
92644 mr_anonimous
pi_22237715
Reyes voorheen Bureau Magic Frankie - Na 1 december Bureau Anonimous. (vervangt Baggio)
Hleb free agent - na 1 december Bureau Vaduz (vervangt Haklander)
Benni McCarthy voorheen Bureau Magic Frankie - Na 1 december Bureau Twi.
  maandag 27 september 2004 @ 15:52:23 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22237745
Benni zal met open armen worden ontvangen (mits 'ie niet in Eindhoven gaat ballen)
  maandag 27 september 2004 @ 15:58:10 #10
92644 mr_anonimous
pi_22237871
Twi je hebt wel je index in het verkeerde topic gepost trouwens. Die moet weer wel in het speltopic. Veel plezier trouwens op je vakantie.
pi_22239604
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
De volgende spelers zoeken nog een zaakwaarnemer na de pensionering van hun vorige zaakwaarnemer.

Sikora voorheen Bureau Climbfall
Giuly, Rommedahl en Eto'o voorheen Bureau Spideyman
Carlos Alberto, Roberto Carlos, Freddy Adu en Ailton voorheen Bureau Magic Frankie.
Ik wil wel een optie op Rommedahl nemen. Maar dan wil ik wel weten hoe dat zit met berekenen van de index. Ik bedoel krijg ik dan de startwaarde of de huidige waarde (die ik dus dan moet gaan berekenen?

Edit: Eto'o wil ik trouwens er ook wel bij hebben. Dan heb ik 10 spelers en is mijn stal vol.

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 27 september 2004 @ 18:55:05 #12
92644 mr_anonimous
pi_22241946
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik wil wel een optie op Rommedahl nemen. Maar dan wil ik wel weten hoe dat zit met berekenen van de index. Ik bedoel krijg ik dan de startwaarde of de huidige waarde (die ik dus dan moet gaan berekenen?

Edit: Eto'o wil ik trouwens er ook wel bij hebben. Dan heb ik 10 spelers en is mijn stal vol.
MM zal de startwaarden toekennen. De spelers die overgenomen zijn krijgen ook een nieuwe index toebedeeld op basis van de resultaten uit de eerste seizoenshelft.
pi_22242252
Ja, in de winterstop nieuwe spelers, nieuwe waarden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22242961
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ja, in de winterstop nieuwe spelers, nieuwe waarden.
OK, bedankt voor de info
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_22555304
Nieuwe dimensie.

De "hete tip".

In deze serie uit elke grote competitie een hete tip, voor mensen die in de winterstop hun stal willen verversen!

Uit de Bundesliga:

Jeronimo Cacau (VfB Stuttgart)

Cacau is een Braziliaanse aanvaller van 23 jaar, die ook vanaf de flanken kan spelen. Mede door blessureleed bij Kevin Kuranyi krijgt Cacau, die vorig seizoen overkwam van Nürnberg, een kans. In de 6 Bundesligaduels tot nu toe wist Cacau 5 keer te scoren. Als hij die vorm doortrekt, is hij voor elke zaakwaarnemer een interessante optie.

Een belangrijk voordeel is ook dat Cacau vermoedelijk geen gekke dingen gaat doen buiten de lijnen. De diep gelovige Braziliaan is aangesloten bij de "kirchenkreis" en laat geen mogelijkheid onbenut om zijn liefde voor Jezus te tonen. Zie ook de foto.

Nadeel kan zijn dat Cacau door zijn bescheiden persoonlijkheid zijn plaats weer kan verliezen als Kuranyi terugkomt.

www.thuisuiteten.nl
pi_22555441
Uit de Premier League:

Yakubu Ayegbeni (Portsmouth)

De Nigeriaan Ayegbeni, die in december 22 wordt, is een speler die zich stormachtig ontwikkeld heeft. Eerder speelde hij voor Maccabi Haifa en maakte toen ook goals in de Champions League. Portsmouth contracteerde hem vorig seizoen om de ploeg aan de goals te helpen die hen in de PL moesten houden. Ayegbeni slaagde daarin, door een prima slotfase van de competitie, waarin hij zijn seizoenstotaal richting 16 tilde. Dit seizoen gaat hij vrolijk verder, want 7 duels leverden al 4 goals op.

Voordelen aan het aantrekken van Ayegbeni zijn de volgende: hij heeft onbetwist een basisplaats bij Portsmouth en werd al diverse keren gelinkt aan grotere Engelse clubs. Een transfer en dus verdubbeling van zijn waarde is dan ook niet ondenkbeeldig.

Een nadeel kan zijn dat hij duels zal moeten missen door interlandverplichtingen en dat zijn club geen Europese duels zal spelen, waardoor hij in die toernooien geen punten zal pakken.

www.thuisuiteten.nl
pi_22555581
Uit de Franse Ligue 1:

Rio Antonio Mavuba (Girondins Bordeaux)

Mavuba is één van de grote talenten uit de opleiding van Bordeaux. Samen met leeftijdsgenoten als Marouane Chamakh en Juan Pablo Francia staat hij dit seizoen in de basis. Zijn entree in het eerste was vorig seizoen denderend. De van oorsprong Angolese Mavuba knalde vanaf 25 meter een bal binnen tegen Montpellier. Inmiddels maakte de gave technicus en felle verdedigende middenvelder al zijn debuut bij de nationale ploeg. Men noemt hem wel al de nieuwe Jean Tigana, ook door zijn geringe lengte van 1.71 m.

Wie Mavuba contracteert, kan bijna zeker zijn van een transfer aan het eind van het seizoen. Het moet raar lopen wil Mavuba zijn belofte niet inlossen en niet naar een grote Europese club trekken.

Een nadeel is wel dat Mavuba geen goalgetter is en dus niet veel punten zal scoren door een doelpunt.

www.thuisuiteten.nl
pi_22555732
Uit de Serie A

Mauro Esposito (Cagliari)

De 25-jarige Esposito is een relatieve laatbloeier. Bij Cagliari had hij vorig seizoen een belangrijk aandeel in de promotie en dit seizoen is hij zelfs één van de verrassingen van de eerste weken in de Serie A. Zelfs zodanig dat Esposito al is geselecteerd voor de nationale ploeg. Hij ontpopt zich als een scorende middenvelder, getuige zijn 3 goals in 5 duels.

Als je Esposito contracteert maak je kans op nog wat goals en een transfer, want die kan met zulke prestaties niet lang uitblijven.

Wel moet je incalculeren dat Cagliari niet zo heel veel zal winnen en dat de ontvlambare Esposito wel eens tegen een kaart oploopt.

www.thuisuiteten.nl
pi_22555818
Uit de Primera División

Vladimir Manchev (Levante)

Promovendus Levante besloot kort voor de transferdeadline een nieuwe aanvaller te halen in de persoon van Vladimir Manchev, een 27-jarige Bulgaar die uitkwam voor Lille in Frankrijk. Daar scoorde de rechtsbenige Manchev ook aardig wat goals. Bij Levante verrast hij momenteel met 4 goals in 5 duels en lijkt hij weer zo'n spits van een kleinere club te worden die tussen de 10 en 20 goals gaat maken, zoals er in Spanje jaarlijks een paar opstaan.

Voordeel is dat Manchev onbetwist in de basis zal staan en met zijn neus voor doelpunten een garantie voor goals is. Tevens zou Ajax nog sluimerende interesse in hem hebben.

Een nadeel is dat Levante niet tot de top hoort en waarschijnlijk niet veel zal winnen.

www.thuisuiteten.nl
pi_22556016
Uit Nederland:

Salomon Kalou (Feyenoord)

Niemand had vooraf gedacht dat de kleine Kalou, zoals men hem noemde, zich zo snel tot topper zou opwerken. In het huidige Feyenoord is hij smaakmaker en sterkhouder ineen. Zijn dribbels doen defensies huilen en het publiek smullen. Bovendien heeft hij rendement, getuige zijn 8 competitiegoals. De 19-jarige is dan ook dé tip uit de HCE.

Voordeel is dat Kalou getuige zijn basiskwaliteiten niet zo snel een vreselijke terugval zal krijgen en zijn concurrenten bij Feyenoord niet bij machte lijken hem te benaderen. Bovendien wil hij Nederlander worden, waardoor ook Oranje lonkt.

Het enige nadeel kan zijn dat hij door zijn leeftijd misschien tot ietsje gaat terugzakken en dan wel eens een dure aankoop kan blijken.

www.thuisuiteten.nl
pi_22556115
Algemene tip:

Alexei Eremenko Jr. (Lecce)

De jonge Fin Eremenko Jr. is stormachtig naar de top van de voetbalwereld gesneld. Hij is nog volop in ontwikkeling, maar zijn 5 goals in de WK-kwalificatiereeks bezorgden hem faam. Zijn vrije trappen zijn prima. Als hij zich bij Lecce in de basis speelt, kan een transfer naar een betere ploeg niet uitblijven en kan Eremenko Jr. wel eens een gouden aanwinst voor je bureau zijn!

www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 oktober 2004 @ 23:51:56 #22
92644 mr_anonimous
pi_22565611
Puik werk MM! Jammer dat mijn stalletje al vol zit.
pi_22565691
Leuk al die feitjes! Ik zal mijn stal nog eens goed onder de loep nemen. Er komen in ieder geval een paar aanpassingen aan. Mijn bureau moet zich immers verder ontwikkelen.
That's all folks!
pi_22577499
Uiteraard. Een stilstaande stal is dikwijls een achteruitgaande, tenzij je 10 toppers onder contract hebt.
www.thuisuiteten.nl
pi_22579170
De volgende aanpassing die Vaduz BB in de winterstop wil doorvoeren is de volgende: Jack Tuyp verlaat mijn stal en Helder Postiga komt hiervoor in de plaats. Verder verlaat Mathieu Flamini mijn stal om plaats te maken voor Alexei Eremenko Jr (bedankt voor de hottip!) De strategie achter deze aanpassingen is om meer spelers uit verschillende landen aan mn bureau toe te voegen. Internationalisering (en dan hou ik het bij Europa) is van belang om de markt beter te leren kennnen. Hier hoop ik op termijn gebruik van te kunnen maken. Verder hou ik altijd een aantal Nederlanders aan in mn bestand.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')