.............................................................................quote:Op maandag 27 september 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
het zijn geen gijsjes, maar het is op zeker wel lekker![]()
ZOENENDE VROUWEN
quote:Op maandag 27 september 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
ZOENENDE VROUWEN
Ik vertrouw het voor geen meter... dus ik klik niet....quote:Op maandag 27 september 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
ZOENENDE VROUWEN
ZOENENDE VROUWEN
ik wilde het eerst zo posten:quote:Op maandag 27 september 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TYFUS wat ranzig
Als het goed betaald.quote:Op maandag 27 september 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wilde het eerst zo posten:
Roy: hier een vacature voor jou:
maar dat vorige topic was al dicht
ah strol word ook games crewquote:Op maandag 27 september 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, Gieling: http://forum.fok.nl/topic/607682
Waarom stop je?quote:Op maandag 27 september 2004 12:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah strol word ook games crewen ik stop met crew zijn
quote:Op maandag 27 september 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, Gieling: http://forum.fok.nl/topic/607682
quote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef O-Ren het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef O-Ren het volgende:
![]()
![]()
tijd tekort en de tijden waarop ik nieuws kan posten is alles al weg, daarom vind ik het niet eerlijk tegenover de mensen die wel hun quotum halen ( alle 3quote:Op maandag 27 september 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom stop je?
Ah, ok. Jammer!quote:Op maandag 27 september 2004 12:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
tijd tekort en de tijden waarop ik nieuws kan posten is alles al weg, daarom vind ik het niet eerlijk tegenover de mensen die wel hun quotum halen ( alle 3). Ik moet echt tijd aan cursussen gaan besteden e.d. anders krijg ik ruzie met me baas
ach heb het een tijd gedaan met een pauze ertussen. Enige wat ik qua crew nog veel deed was op irc hangen dus echt veel zal ik het niet missen denk & hoop ikquote:Op maandag 27 september 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, ok. Jammer!
ZOENENDE VROUWEN
wtf is een pruller?quote:Op maandag 27 september 2004 12:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
pruller
Gouden handdruk word toch van je ww afgetrokken hequote:Op maandag 27 september 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hé lekker. We kregen net een nadere toelichting over die extra 3000 man die eruit moeten. Kans is aanwezig dat ik daar ook tussen zit.
NOOOOO WAAAYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 27 september 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
Hé lekker. We kregen net een nadere toelichting over die extra 3000 man die eruit moeten. Kans is aanwezig dat ik daar ook tussen zit.
Kom ik niet eens voor in aanmerking, WW trouwens ook niet, daar werk ik nog niet lang genoeg voor.quote:Op maandag 27 september 2004 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Gouden handdruk word toch van je ww afgetrokken he?
Dat zou mooi balen zijn nu je net verhuisd bent.quote:Op maandag 27 september 2004 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
ww niet? hoe lang moet je daar dan voor werken?quote:Op maandag 27 september 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom ik niet eens voor in aanmerking, WW trouwens ook niet, daar werk ik nog niet lang genoeg voor.
Komt wel goed Gijs,quote:Op maandag 27 september 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom ik niet eens voor in aanmerking, WW trouwens ook niet, daar werk ik nog niet lang genoeg voor.
Geen idee, is nog allemaal heel wazig. Ze hebben binnen deze toko echt geen idee waar ze mee bezig zijn. Het ontbreekt totaal aan visie. Officiële reden van die ontslagen: toekomstige privatisering WAO. Officieuze reden: we hebben vorig jaar 220 mln teveel uitgegeven aan nutteloze projecten en om dat te compenseren moeten er 3000 man uit. Eerst zou er t.a.v. de personeelsreductie worden gekeken naar geschiktheid van de functie. Dan zou ik goed zitten! Echter, het CWI doet moeilijk dus het criteria kan ook gewoon leeftijd x dienstjaren worden. En dan is het exit Strolie.quote:Op maandag 27 september 2004 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
NOOOOO WAAAYYYYYYYYYYYYYYY![]()
serieus gijs???? dat zuigt man..... wanneer weet je wat meer??
Aangekondigde 6500 + 3000 extra. Dan is dus de helft van het personeel binnen UWV. En van die verhuiskosten van mij liggen ze echt niet wakker...maar goed afwachten dus. Sorry als ik jullie ermee lastig val, moest even van me afschrijven.quote:Op maandag 27 september 2004 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Komt wel goed Gijs,
ze gaan echt geen verhuiskosten e.d. betalen als je mischien weg moet. Die plannen zijn er echt al wel langer. En je wilde toch al iets anders. Dan word het nu alleen wat eerder.
3000 man is veel. Daar word echt wel een goed sociaal plan voor opgesteld
maakt niet uit Gijs, het is kut nee het is zwaarder dan kut en dan is het fijn als je je ei ff kwijt kanquote:Op maandag 27 september 2004 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aangekondigde 6500 + 3000 extra. Dan is dus de helft van het personeel binnen UWV. En van die verhuiskosten van mij liggen ze echt niet wakker...maar goed afwachten dus. Sorry als ik jullie ermee lastig val, moest even van me afschrijven.
Je hebt de 4-uit-5 eis, iemand moet gedurende 4 van de 5 kalenderjaren voorafgaand aan het jaar waarin de werkloosheid is ontstaan, over ten minste 52 dagen per jaar loon uit dienstbetrekking ontvangen hebben. Als dit het geval is heb je recht op 70% van het laatst verdiende loon. Ik werk nu 3 jaar.quote:Op maandag 27 september 2004 12:51 schreef Magneet het volgende:
maakt niet uit Gijs, het is kut nee het is zwaarder dan kut en dan is het fijn als je je ei ff kwijt kanmaar ik had het idee dat jij al langer dan 5 jaar werkt en dat is toch de grens voor ww?
zoiets was het jaquote:Op maandag 27 september 2004 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt de 4-uit-5 eis, iemand moet gedurende 4 van de 5 kalenderjaren voorafgaand aan het jaar waarin de werkloosheid is ontstaan, over ten minste 52 dagen per jaar loon uit dienstbetrekking ontvangen hebben. Als dit het geval is heb je recht op 70% van het laatst verdiende loon. Ik werk nu 3 jaar.
quote:Op maandag 27 september 2004 12:53 schreef O-Ren het volgende:
Zwaar klote strolie.......![]()
IT en UWV zuigenquote:Op maandag 27 september 2004 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Het is afwachten, hopelijk loopt het niet allemaal zo’n vaart. Dit soort verhalen hoor ik al 2 jaar lang, eigenlijk sinds ik al in dienst ben bij het UWV. Ik hoopte eigenlijk dat ik er nu vanaf zou zijn. Niet dus.
serieus dat is echt zwaaaaaarrrr klotequote:Op maandag 27 september 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, is nog allemaal heel wazig. Ze hebben binnen deze toko echt geen idee waar ze mee bezig zijn. Het ontbreekt totaal aan visie. Officiële reden van die ontslagen: toekomstige privatisering WAO. Officieuze reden: we hebben vorig jaar 220 mln teveel uitgegeven aan nutteloze projecten en om dat te compenseren moeten er 3000 man uit. Eerst zou er t.a.v. de personeelsreductie worden gekeken naar geschiktheid van de functie. Dan zou ik goed zitten! Echter, het CWI doet moeilijk dus het criteria kan ook gewoon leeftijd x dienstjaren worden. En dan is het exit Strolie.
quote:Op maandag 27 september 2004 13:21 schreef kepler het volgende:
strolie
gelukkig ben je net aangenomen bij games![]()
hopelijk mag je wel blijven (bij je echte werk dan)
en jij moet??quote:Op maandag 27 september 2004 13:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Beetje drukquote:Op maandag 27 september 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jij moet??
Bij de tandarts hoef je alleen maar te liggen, de garagedeur komen ze ophangen, bij de fysio hoef je zelf ook niet veel te doen. Enige is eigenlijk vrijdag, bier schenkenquote:Op maandag 27 september 2004 13:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje druk
Kuiken viert vrijdag verjaardag
Donderdag naat tandarts
woensdag komen ze de garagedeur hangen'
dinsdag kachel zetten
Vandaag fysio .
Moet het huis nog leegruimen
en ook nog ff werken ergens deze week
Ik zei niets over de kachelquote:Op maandag 27 september 2004 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Mmmh, de garage zal toch leeg moeten denk ik
Zal toch moeten zorgen dat die kachel past in de muur
....
....en het bier weet je te staan
Het woordje gratis doet het `m meestal welbij julliequote:Op maandag 27 september 2004 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zei niets over de kachel
Maar dat wordt dus weer zelf service
Het is ook nooit goed ook niet hequote:Op maandag 27 september 2004 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het woordje gratis doet het `m meestal welbij jullie
daarom ben ik er ook nietquote:Op maandag 27 september 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed ook niet heKom ik dan loop je te huilen over hoe duur het is, kom ik niet loop je te huilen dat ik er nooit ben
quote:Op maandag 27 september 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jij moet??
nog lekker geslapen??quote:Op maandag 27 september 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:
Strol... dat zuigt man... gelukkig is het nog niet bekend en moet je de hoop houden..
![]()
![]()
![]()
Prima geslapen dikke...quote:Op maandag 27 september 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog lekker geslapen??![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Prima geslapen dikke...![]()
Het werd ook wel tijd dat ik wakker zou worden... ik had er al 10 uur opzitten...
Jij?
weg ik heb het hele weekend gewerkt, mag ik ook es vrij hebbenquote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
was maar een garpjequote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef Nadientje het volgende:
[..]
weg ik heb het hele weekend gewerkt, mag ik ook es vrij hebben![]()
het was trouwens echt grappig vandaag, we hadden een mystery guest die de service enzo komt controleren door te doen alsof hij een gast is, maar ik had hem lekker door![]()
dus ging extra overdreven vriendleijk doen enzo
nu wordt ie vast afgekeurd
quote:Op maandag 27 september 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, weer thuis. Was nog even gaan sporten.
ik ookquote:Op maandag 27 september 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, weer thuis. Was nog even gaan sporten.
Als ik eenmaal daar ben ga ik er ook voor.quote:Op maandag 27 september 2004 18:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook
nou ja..... sportenheb me omgekleed daar
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik eenmaal daar ben ga ik er ook voor.
Zeg eens dat Renske in Nieuw-Vennep komt werken! Ga ik nog vaker!![]()
Inderdaad...al die mensen. Prachtig afscheid.quote:Op maandag 27 september 2004 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Indrukwekkend dat afscheid ! Die arme kinderen !
mooi dat de familie het publiek ook een afscheid gunt. Vaak gebeurt dat niet met beroemde mensen...quote:Op maandag 27 september 2004 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Gijs, ik zit hier zelfs met kippevelquote:Op maandag 27 september 2004 20:13 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...al die mensen. Prachtig afscheid.
quote:Op maandag 27 september 2004 20:17 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi dat de familie het publiek ook een afscheid gunt. Vaak gebeurt dat niet met beroemde mensen...
quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs, ik zit hier zelfs met kippevel
en heb af en toe moeten slikken
wat een respect
idd, ik heb ze wel eens beter gehoord.quote:Op maandag 27 september 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een waardeloze toespraak van Frits Barend trouwens.
Viel mij niet op.... vond hem primaquote:Op maandag 27 september 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Huh?? .... Vond hem erg mooi,... recht uit het hart .. dat merkte ik echt!!!quote:Op maandag 27 september 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 20:27 schreef silver-surfer het volgende:
Huh?? .... Vond hem erg mooi,... recht uit het hart .. dat merkte ik echt!!!
Misschien ben ik een beetje bevooroordeelt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:25 schreef Chocobo het volgende:
Viel mij niet op.... vond hem primaSterker nog,.......... perfect
nee hoor. Ik vond hem ook niet echt goed. Zat geen echte emotie achter... Althans dat gevoel had ik. Bijna alsof hij het niet zelf had geschreven...quote:Op maandag 27 september 2004 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik een beetje bevooroordeelt.
Die donkere Arena toen die kist binnen kwam... ik zeg het niet graag maar ik kreeg kippevel van die betonbakquote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs, ik zit hier zelfs met kippevel
en heb af en toe moeten slikken
wat een respect
ik ookquote:Op maandag 27 september 2004 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook
Maar het blijft zeer indrukwekkend. André
heb gewoon met respect naar die stomme Amsterdammers gekekenquote:Op maandag 27 september 2004 20:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die donkere Arena toen die kist binnen kwam... ik zeg het niet graag maar ik kreeg kippevel van die betonbak
quote:Op maandag 27 september 2004 21:07 schreef Quinny het volgende:
en men wat heeft die Gerard Joling een pens zeg
Voor zijn imago moeten ze hem ook maar niet vaak in beeld zettenquote:Op maandag 27 september 2004 21:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das ook het eerste wat ik zei toen hij in beeld kwam
![]()
![]()
![]()
de munk?quote:Op maandag 27 september 2004 21:09 schreef Chocobo het volgende:
Trek Danny niet![]()
Weinig negers in die zaal trouwens.quote:Op maandag 27 september 2004 21:07 schreef mr_Brown het volgende:
heb gewoon met respect naar die stomme Amsterdammers gekeken![]()
ik heb er 1 gezienquote:Op maandag 27 september 2004 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig negers in die zaal trouwens.
quote:Op maandag 27 september 2004 21:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor zijn imago moeten ze hem ook maar niet vaak in beeld zetten
Ja, maar het is toch een van de 'hoofd'rolspelers van de avond Gijsquote:Op maandag 27 september 2004 21:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja idd.... zwart kleed normaal af, maar bij hem .......
quote:Op maandag 27 september 2004 21:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch een van de 'hoofd'rolspelers van de avond Gijs
Die Paul de Leeuw...... dat die gewoon op zijn stoel gaat staanquote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef silver-surfer het volgende:
Prachtig die ere ronde
quote:Op maandag 27 september 2004 21:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb er 1 gezien![]()
dacht zeker dat Ajax moest spelen
Unieke tv inderdaad... nog nooit gezien... zelfs de Freddy Mercury tribute viel hierbij helemaal in het niet..quote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelden zulke indrukwekkende tv gezien...
Pim was ook indrukwekkend !quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Unieke tv inderdaad... nog nooit gezien... zelfs de Freddy Mercury tribute viel hierbij helemaal in het niet..
Is dit verder ooit wel eens gebeurd??
Joeyquote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Heb trouwens ook nog Friends gekeken tussendoor. Moest erg lachen om die penistaart
quote:Op maandag 27 september 2004 22:17 schreef Chocobo het volgende:
Pim was ook indrukwekkend !
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joey
Ik hoop dat ze die nieuwe series van hem snel hier uitzenden!
Nou, Freddy was persoonlijk nog wel iets indrukwekkender... Dat was vele malen groter. Maar nationaal gezien was dit toch wel het hoogtepunt. Voor zover je zoiets een hoogtepunt kan noemen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Unieke tv inderdaad... nog nooit gezien... zelfs de Freddy Mercury tribute viel hierbij helemaal in het niet..
quote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat Daan nooit slaaptquote:Op maandag 27 september 2004 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig waren wij trouwens enthousiaster over de 1e verjaardag van Daantje.
Freddy was groter ja... maar dit was een stuk emotioneler.quote:Op maandag 27 september 2004 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, Freddy was persoonlijk nog wel iets indrukwekkender... Dat was vele malen groter. Maar nationaal gezien was dit toch wel het hoogtepunt. Voor zover je zoiets een hoogtepunt kan noemen.
Het afscheid van Claus was ook indrukwekkend, maar meer op een normale manier. Dit was ook echt voor de mensen.
dat heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 27 september 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Heb trouwens ook nog Friends gekeken tussendoor. Moest erg lachen om die penistaart
quote:Op maandag 27 september 2004 22:26 schreef Magneet het volgende:
[..]Freddie was niet alleen vanwege zijn dood maar werd ook gebruikt als start van een campagne voor aids awareness, het was dan ook pas een paar maanden na zijn dood.
quote:Op maandag 27 september 2004 22:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat heb ik dus niet gezienik ging toen op mijn afstandsbesdiening zitten en toen ging dat kut ding uit
![]()
Freddie was biquote:Op maandag 27 september 2004 22:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Freddy was een homo en homo's doen altijd overdreven
quote:Op maandag 27 september 2004 22:32 schreef mr_Brown het volgende:Freddy was een homo en homo's doen altijd overdreven
Hier neem nog een koekje, want je hapt zo lekkerquote:Op maandag 27 september 2004 22:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Freddie was bi
en zie de officiële site voor de goede spelling
quote:Op maandag 27 september 2004 22:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hier neem nog een koekje, want je hapt zo lekker
freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddyquote:Op maandag 27 september 2004 22:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
Freddie was bi :')
en zie de officiële site voor de goede spelling
He, does niet zo onaardig.quote:Op maandag 27 september 2004 22:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy freddy
homo homo homo homo homo homo homo homo homo homo homo homo
whehehehehehequote:Op maandag 27 september 2004 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He, does niet zo onaardig.
Strolie75quote:Op dinsdag 28 september 2004 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Join the club huilie.
quote:Ernstige verkeershinder verwacht op A12
Uitgegeven: 28 september 2004 07:31
Laatst gewijzigd: 28 september 2004 07:48
UTRECHT - Weggebruikers op de snelweg A12 tussen Den Haag en Utrecht moeten dinsdag in de ochtendspits rekening houden met forse vertraging. Door uitgelopen werkzaamheden tussen Gouda en Woerden is de komende uren slechts een van de drie rijstroken beschikbaar. Rijkswaterstaat verwacht daardoor "ernstige verkeershinder", zei een woordvoerster.
Even na zeven uur stond er al een file van twaalf kilometer tussen Zoetermeer en Reeuwijk. Aan de andere kant, richting Den Haag, rijdt het verkeer over een lengte van zes kilometer langzaam. Het was de bedoeling dat de asfalteringswerkzaamheden om vijf uur in de ochtend klaar zouden zijn. De woordvoerster vermoedt dat dat nu rond half negen het geval zal zijn.
Verkeer vanuit Rotterdam richting Utrecht krijgt het advies via de A16, A15 en A27 te rijden en verkeer vanuit Den Haag kan het beste via de A4, A9 en de A2 gaan
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kut file![]()
![]()
Hé Nuon...... das een tijd geleden??? alles goed meid??quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:35 schreef Nuongirl het volgende:
Hai
Ja hoor prima , drukjes enzo , maar voor de rest gaat alles goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hé Nuon...... das een tijd geleden??? alles goed meid??![]()
Ok, dit is een kloon, maar van wie ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Das het ergste... Het is geen kloonquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:09 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ok, dit is een kloon, maar van wie ?![]()
mwah.... tis de laatste tijd een beetje rustig hier....quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:08 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja hoor prima , drukjes enzo , maar voor de rest gaat alles goed
hier ook ?
hmm, ben ik dan zo afschrikwikkend dat hij schrok ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das het ergste... Het is geen kloon
Herfstdip ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mwah.... tis de laatste tijd een beetje rustig hier....
Anders lees je terug.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsss...... ik zou me doodlachen als ze gewoon bij jou om de hoek zouden komen te wonenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Tokkies hebben nog altijd geen huis![]()
![]()
Bijna in Nieuw-Vennep.
Ik had het beloofd he ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:19 schreef Strolie75 het volgende:Nuon
ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss...... ik zou me doodlachen als ze gewoon bij jou om de hoek zouden komen te wonen![]()
![]()
Dan had ik geloof ik nog liever een moskee.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
Gijsss...... ik zou me doodlachen als ze gewoon bij jou om de hoek zouden komen te wonen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:20 schreef O-Ren het volgende:
ik ook![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
MORGUUUUUHH![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk hoor en met u.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:24 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hoe is het met je?
Beetjequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heerlijk hoor en met u.![]()
![]()
Mmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan had ik geloof ik nog liever een moskee.
Ben je te laat gaanquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Beetjemaar voor de rest
![]()
Nee ben niet te laat gaan slapen.....maar heb een beetje te veel gedaan met sportenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ben je te laat gaandan of is je
leven zo
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:35 schreef Nuongirl het volgende:
Maarre is Tiggy er nog, en Ker en Bobo en Sliffer en Bastard ?
Nee, af en toe, ja, ja en jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:35 schreef Nuongirl het volgende:
Maarre is Tiggy er nog, en Ker en Bobo en Sliffer en Bastard ?
Kepquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
En Nadientje ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, af en toe, ja, ja en ja
Die is er gelukkig nog welquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En Nadientje ?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Kep
Da`s weer minderquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is er gelukkig nog welZe is er alleen wat weinig omdat ze veel moet werken
En hoe gaat het met jou ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
prima, lekker druk met studeren, games.fok enzoquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou ?
Primaquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk dat je er weer een keer bent NuonHoe issut met Senna?
Strikdiplomaquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:59 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Prima
Ze is nu bezig met haar veterstrikdoploma, dus flink oefenen nu
Ja die van mij ook, lang geleden toen ik nog lief was.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
StrikdiplomaDat was mijn eerste diploma
Ghehe, hoe schattigquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:06 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, lang geleden toen ik nog lief was.
Maar voel me nu echt weer 5, als Senna en ik aan het oefenen zijn
Sterktequote:Op dinsdag 28 september 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, hoe schattig
Maar goed, ik ga eens wat dingen doen![]()
Wel een kloon. Ik ben het, Gaaaastquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
hmm, ben ik dan zo afschrikwikkend dat hij schrok ?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
StrikdiplomaDat is mijn enige diploma
Uhuh druk gehad met van alles en nog wat en had gisteren tegen Strol gezegd dat ik vandaag hier weer zou komen buurtenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wel een kloon. Ik ben het, Gaaaast
Lang geleden weer zeg
Ik kan de 30ste niet. Dan hadden we al een avondjes Crazy Pianos staan in Scheveningenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:21 schreef Nadientje het volgende:
zeg gaat dat nog door 30 oktober, jullie zouden me dat nog allebei laten weten, roy en struik![]()
idd Leuk dat je er weer eens bent. Mooi dat alles lekker gaat met Sennaquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Uhuh druk gehad met van alles en nog wat en had gisteren tegen Strol gezegd dat ik vandaag hier weer zou komen buurten
ja dat had je wel es eventjes wat eerder mogen zeggen ... nou goed jammer danquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kan de 30ste niet. Dan hadden we al een avondjes Crazy Pianos staan in Scheveningen![]()
![]()
Kan er niet onderuit
Lekken!quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Uhuh druk gehad met van alles en nog wat en had gisteren tegen Strol gezegd dat ik vandaag hier weer zou komen buurten
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekken!
Ja belachelijk is het niet.. en als jij als Hollander wat zegt moet je uitkijken dat je niet meteen een boete aan je reet hebt voor beledigen van ambtenaar in functie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ga maar weer flitsen jongens, is veel veiliger.
Groep Marokkanen terroriseert politie Ede
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:11 schreef SailingAce het volgende:
Serieus die ME'er die word gezocht door die hooligans lijkt echt veel op Strolie
http://www.forza-utreg.nl/
Zullen we hem erbij naaien?
Burnout 3 is binnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond RS3BA? Er is een nieuwe map
quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
Dat kunnen we ook gaan spelenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Burnout 3 is binnen![]()
Hoe mijn adres op die enveloppe stond
Ha poepiequote:Op dinsdag 28 september 2004 15:02 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Ik kan allebei niet spelen vanavondquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook gaan spelen
MoeilijkBurnout of RS3BA !
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kan allebei niet spelen vanavond... heb avonddienst
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ha poepie![]()
Beter ik moet gewoon nog beginnen!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
Weet thuis.
Jij krijgt betaald om te sporten...ik betaal ervoor.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
Beter ik moet gewoon nog beginnen!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Beter ik moet gewoon nog beginnen!![]()
Moet jij nog niet weg?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:22 schreef mr_Brown het volgende:moet jij nog niet weg??
Mag jij nog niet wegquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moet jij nog niet weg?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:21 schreef Nadientje het volgende:
zeg gaat dat nog door 30 oktober, jullie zouden me dat nog allebei laten weten, roy en struik![]()
Ja, wij mogen blijkbaar ook niet meer mee.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:28 schreef kepler het volgende:
![]()
Tot 23.00 niet neequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mag jij nog niet weg
Zal ik, zal ik, zal ik????quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:47 schreef silver-surfer het volgende:
Tot 23.00 niet nee
Je mag nog wel bij mij komen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, wij mogen blijkbaar ook niet meer mee.
Royquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:39 schreef Nadientje het volgende:
30 okt zouden we naar de biios in antwerpen gaan en ik ging ervan uit dat iedereen kon die meeging zoals kep en strolbehlave roy en struik wisten het weer niet dus ... maar gaat niet door dus , doe maar volgend jaar, ik had pas 3 maanden van te voren aangegeven dat we dan zouden kunnen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
RoyStruik
Als ik wat dichterbij woonde had ik wel mee gewild
Ik wist ook van niks..quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:39 schreef Nadientje het volgende:
30 okt zouden we naar de biios in antwerpen gaan en ik ging ervan uit dat iedereen kon die meeging zoals kep en strolbehlave roy en struik wisten het weer niet dus ... maar gaat niet door dus , doe maar volgend jaar, ik had pas 3 maanden van te voren aangegeven dat we dan zouden kunnen
Heb je volgende week woensdag tijd ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist ook van niks..
Oh stom
Je wil me er natuurlijk helemaal niet bij hebben.
Hadden mijn woorden kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist ook van niks..
Oh stom
Je wil me er natuurlijk helemaal niet bij hebben.
Gijssss.. ja geloof van welquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je volgende week woensdag tijd ?
Bieren bij Bastard!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb je volgende week woensdag tijd ?
Ik moest ook aan je denkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hadden mijn woorden kunnen zijn
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijssss.. ja geloof van wel
Biertje doen dan?
Mooi.. dan haal ik wel een kratje bier opquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bieren bij Bastard!
Kom je dan eerst langs mij Gijs? Gaan we samen! Als hij deze week tenminste niet weer katten bij zijn schoonmoeder moet gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker
Dat was toch de bedoeling, slet van de zaak!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef -Struikrover- het volgende:kom jij ook ?
Heb je anders niks in huis danquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi.. dan haal ik wel een kratje bier op
Twas mn eigen moeder eiquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je dan eerst langs mij Gijs? Gaan we samen! Als hij deze week tenminste niet weer katten bij zijn schoonmoeder moet gaan kijken.
Euh nee gijs.. tis geen feestquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je anders niks in huis dan
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je dan eerst langs mij Gijs? Gaan we samen! Als hij deze week tenminste niet weer katten bij zijn schoonmoeder moet gaan kijken.
Ow.. das vervelend voor jequote:Op dinsdag 28 september 2004 19:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben zwaar allergies voor katten
dik, hard en lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef Toadette het volgende:
Hoe gaat het met je Willy?
Kutquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef Toadette het volgende:
Hoe gaat het met je Willy?
Mijn eerste gedachte bij die zin was ook WTF???quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:38 schreef Strolie75 het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 september 2004 19:20 schreef Bastard het volgende:
dik, hard en lekker
Ja ik ging eten, was ook erg lekker.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kut
Jij ging toch eten
gelukkig heb ik jou nog![]()
Schijnt idd erg goed te zijn! Met Nathan Algrenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel eens bioscopen met mensen die hier in de buurt wonen hoor.Colleteral schijnt erg cool te zijn.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Schijnt idd erg goed te zijn! Met Nathan Algren
collegaquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
--> Fok Games
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je mee?
Als jij dat wilt stuk, jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:56 schreef Toadette het volgende:
is dat ook een Tallie film?
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/collateral/quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:56 schreef Toadette het volgende:
is dat ook een Tallie film?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:56 schreef Ker_Plunk het volgende:![]()
je weet toch dat al die dingen niet op mijn pc heb om filmpjes te kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/collateral/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |