quote:Op maandag 27 september 2004 07:46 schreef D-Devil het volgende:
Mogguh.
* Vertrekt naar het werk.
tsja als je in je eentje bent kan je niet zoveel meenemenquote:Op maandag 27 september 2004 08:56 schreef Fugie het volgende:
maandag zuigt
er is dit weekend ingebroken hier op kantoor, en ze hebben van de 30 pc's (p4 enzo) en nog wat beamers en laptops alleen een beamer en een laptop meegenomen
nee da is, en we missen ook de papierbakkenquote:Op maandag 27 september 2004 08:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja als je in je eentje bent kan je niet zoveel meenemen![]()
![]()
papierbak fetishquote:Op maandag 27 september 2004 09:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee da is, en we missen ook de papierbakken![]()
Scherp!quote:Op maandag 27 september 2004 08:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsja als je in je eentje bent kan je niet zoveel meenemen![]()
![]()
Je bent toch niet na 1 dag al je frontje verloren en een murk heeft em uit de lift gejat eh :'(quote:
Ik mag hopen van niet, ik leg niet gauw iets uit handen dus ik kan het me niet voorstellen maar ja thuis vind ik zo snel ook niets ! Best kut, maar het was vroeg en ik moest redelijk snel zijn met alles dus ik kon niet uitbundig zoeken.quote:Op maandag 27 september 2004 09:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent toch niet na 1 dag al je frontje verloren en een murk heeft em uit de lift gejat eh :'(![]()
![]()
Duur grapje, nabestellen ook anders zouden er veel meer radio's gejat worden hoor zonder frontje !quote:Op maandag 27 september 2004 09:11 schreef Fugie het volgende:
ik vind het wel grappig![]()
wel een duur grapje volgens mij als je hem niet meer vindt, of zou je die nog na kunnen bestellen ?
markjebeebsquote:Op zondag 26 september 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
TwiFight liefje van me
wat eenquote:Op maandag 27 september 2004 09:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
markjebeebs
quote:Op maandag 27 september 2004 09:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
markjebeebs
Ja er zijn mensen die van me houdenquote:Op maandag 27 september 2004 09:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat eenliefde
hier op de vroege ochtend
![]()
Burnout 3 fulldvd nou al? of loop je nog steeds met 3 cd's te kuttenquote:Op maandag 27 september 2004 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die van me houden![]()
Heb gisteren de DVD opgehaaldquote:Op maandag 27 september 2004 09:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Burnout 3 fulldvd nou al? of loop je nog steeds met 3 cd's te kutten
Zo niet dan heb ik wel een cadeautje voor je als je thuis komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |