http://members.home.nl/gorefest/gf-ned.htmquote:Laatste update 23 juni 2004
Er zijn veel geruchten dat Gorefest weer bij elkaar zou komen.
Deze geruchten zijn niet helemaal onjuist maar of ze echt weer bij elkaar komen om een nieuwe cd op te nemen of op tour te gaan is nog onzeker.
Wel gaan de heren na 6 1/2 jaar weer eens gezamenlijk de oefenruimte in.
Al met al goed nieuws, wie weet wat er allemaal van komt
Alleen het brein van Dissection, Jon zat vast wegens doodslag. HIj is nu weer vrij en volgens eigen zeggen gaat hij de meest geweldige metal plaat aller tijden uitbrengen.quote:Op zondag 26 september 2004 22:05 schreef Dr.Death het volgende:
Hé, is Dissection weer bij elkaar dan? Daavanr zat de helft toch vast wegens moord?
Ontopic: Gorefest was een goede band!
Of hun "Deep Purple-periode".quote:Op zondag 26 september 2004 23:16 schreef Summoner het volgende:
Dat mensen nog zitten te wachten op een nieuwe Gorefest plaat zeg. Wordt het wel een death metal plaat, of kunnen we een unofficial Marilyn Manson tribute-album verwachten? Want in interviews destijds werd je ermee doodgegooid dat Jan-Chris De Koeyer Manson zo geweldig vond.
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:07 schreef Man_Made_God het volgende:
Maar even een vraag. Is het nou duidelijk in welke samenstelling ze verder gaan?
Want ik heb wat rondgevraagd, en alleen de naam Jan Chris de Koeyer hoor ik als iemand die er mee door is gegaan, maar zijn de andere bandleden er nog bij enzo?
Dat reflecteerde zich in de koers van Gorefest en de muzikale plannen van Jan-Chris. Muzikanten hebben nogal eens de neiging om beinvloed te worden. Hij had toen geen zin meer in (extreme) metal en die laatste plaat was prut, dus dan lijkt het mij wel op z'n plaats om je af te vragen hoe die nieuwe Gorefest plaat gaat klinken. Volgens de laatste berichten wordt het wel een echte death metal plaat. Dat vind ik mooi, want op een Manson-geinspireerd industrial (death) metal album zat ik persoonlijk niet te wachten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:31 schreef GODFLESH het volgende:
"Want in interviews destijds werd je ermee doodgegooid dat Jan-Chris De Koeyer Manson zo geweldig vond." Ja...en?
Een volledige misinterpretatie van mijn opmerking. Hoe zou ik dat ooit kunnen beweren met topics als deze op m'n naam:quote:De leden van Napalm Death luisteren ook naar alles inclusief b.v. Jane's Addiction & "ambient" ....hun zijn toch ook niet soft geworden? Net alsof je als metahead alleen maar naar metal moet luisteren.
Op deze provocatie ga ik niet in. Mij 'narrowminded' noemen bewijst dat je nog nooit één topic van mij geopend hebt.quote:Luister eens naar Sacred Reich: 31 Flavors ..gaat over dit soort "narrowmindedness".
quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:33 schreef GODFLESH het volgende:
Vind ze meestal niet interresant...vandaar.
Is dit 1 van de muzikanten uit zo'n avantgarde bm band?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Is dit 1 van de muzikanten uit zo'n avantgarde bm band?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |