Biertje Shark?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
en dat zonder statiefquote:Op donderdag 30 september 2004 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ben even wat aan het spelen geweest met Vuescan + Polaroid-speelgoed
Resultaat van mijn 28-70mm lens (met ingebouwde macrostand). Met tussenringen moet dit helemaal
worden
[afbeelding]
Leeuw @ 200mm
[afbeelding]
Zelfde leeuw @ ergens tussen 300 en 400 mm(dus met teleconvertor
[afbeelding]
Hij is een tikkie onderbelicht om de sluitersnelheid acceptabel te houden. Daarom....volgende keer gewoon statiefquote:Op donderdag 30 september 2004 21:22 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
en dat zonder statief
wel beetje bruin, of had je een sepia rolletje![]()
![]()
Ga dat maar uitvechten met Shark.Bait. Hij vond zijn jas te roodquote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef Offy het volgende:
Ik vond mijn haarkleur op de 'oude bewerking' mooier
Deze jas bleek toch een beetje sleets, en daar hebben we in soep nog geen knop voorquote:Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef Bowiefan het volgende:
laat die een normale jas aantrekken de volgende keer![]()
Vind de eerste bewerking ook mooier... krachtiger contrast.... die nieuwe is mij wat te fletsquote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef Offy het volgende:
Ik vond mijn haarkleur op de 'oude bewerking' mooier
danQquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke foto's Xilantof
Offy heeft er zo te zien geen zin inquote:Op donderdag 30 september 2004 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Biertje Shark?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke foto's Xilantof
Heb je Offy erbij nodig om hem uit te trekken of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Offy heeft er zo te zien geen zin in
Iemand nog een beroemde rode jas kopen?
Ik hoor het alweer....jij verveelt je niet dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:26 schreef Ouwesok het volgende:
Bij Ouwesok snort de scanner inmiddels ook, en er ligt ook nog wel wat digitaal postspul te wachtenben zo gaar als een banaan
Komend weekend staat er nogal wat aan te komen dus
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:34 schreef Bowiefan het volgende:
heb ik het weer gedaan
maar je liegt: ik wil wel mee, maar ik kan niet
1,5 uur rijden vanaf Delftquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwadendamme mijn hemel.... Hoe bloederig ver is dat wel niet???
Pluralis Majestatis??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Allemachtig wat zien we er daar gaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |