Waar zou dat toch aan liggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Ymke het volgende:
Wat meeten jullie veel![]()
ehmmmmmmmmmm ehmmmmmmmmm ik geef Pea de schuldquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waar zou dat toch aan liggen
Wanneer meet je eens gezellig mee? Als ik me niet vergis had je een kleine thuis toch? Een dierentuin is per definitie geschikt voor kleintjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Ymke het volgende:
Wat meeten jullie veel![]()
Aan het feit dat wij gewoon geen offline leven hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waar zou dat toch aan liggen
Naarden valt niet in het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:22 schreef Xilantof het volgende:
wat een drukte hier.
ik ben zeker wel voor een nieuwe meet in een dierentuin!
maar valt nu Naarden niet in het niet?
iig: ik ben voor!
mij maakt niet uit waar het is ook.
Ben veels te verlegen om te meetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wanneer meet je eens gezellig mee? Als ik me niet vergis had je een kleine thuis toch? Een dierentuin is per definitie geschikt voor kleintjes
Zeg!quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
ehmmmmmmmmmm ehmmmmmmmmm ik geef Pea de schuld![]()
Hey! Zeeland.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In Zeeland, ook niet naast de deur ik weet het, maar voor ons dichterbij als Emmen
4434 NE Kwadendamme (Zeeland)
Idee voor een weekend dat je niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:47 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hey! Zeeland.
Mijn weekenden zijn grotendeels volgeboekt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Idee voor een weekend dat je niks te doen hebt?![]()
Tuurlijk! Met Naarden ook maar gelijk meerijden hequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:24 schreef RubberDuckey het volgende:
Heb je nog een plek PdeHoog? Als werkloze student is Emmen iets te duur om heen en weer te reizen
Ik kan wel gewoon naar Delft komen hoor of welk anders station in de buurt.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef Xilantof het volgende:
in de winter is er in de regel minder regen dan in de zomer
maar goed, ik vind alles best![]()
ik ga mee als ik kanmaar dat is al bekend, heb een leuk taxi bedrijf gevonden hier
Yeah right....wel 's avonds in de hoerenbuurt gaan staan voor een foto, maar niet willen meeten hequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ben veels te verlegen om te meeten
Hey viezerik, hoe weet jij dat? of heb jij die foto gemaakt soms?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah right....wel 's avonds in de hoerenbuurt gaan staan voor een foto, maar niet willen meeten he![]()
Oki, jij zegt ut.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk! Met Naarden ook maar gelijk meerijden he
Dat is waar ook, ja dan kan ze ook wel mee naar de dierentuin, da's bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 28 september 2004 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zat ze zelf uitgebreid te vertellen hoor. Daarom moest er iemand mee
. Het was ook voor de wedstrijd
zodra ik mijn laptop weer terug heb komen mijn foto'squote:Op dinsdag 28 september 2004 21:18 schreef Oceanonix het volgende:
Worden er hier nog foto's gepost? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zodra ik mijn laptop weer terug heb komen mijn foto's![]()
edit:
ik heb er 1 online, maar dat vind Offy neit leuk denk ik
Wat heb jij een zielig icoontjequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
Daar heb ik geen last van![]()
Wat heeft het maken van fotos in een hoerenbuurt te maken met mijn verlegenheid????quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zat ze zelf uitgebreid te vertellen hoor. Daarom moest er iemand mee
. Het was ook voor de wedstrijd
lezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Nóg een? of hebben we het over dezelfde?
Gaan we katten?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lezen
Daar denk ik liever niet meer aanquote:er staat : "ik ben er 1 (één) online"
welke enige foto heb ik laten zien?
Neuh, hoeft niet hoorquote:pcies
gaan we teletubbie doen? "nog een keer! nog een keer!"
Had je maar op moeten lettenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:47 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb hem nooit gezien dus kom maar op met die foto.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Photobucket , ik heb het een uurtje gelee nog gebruikt en geen enkel probleemquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
[afbeelding]
Photobucket lijkt nog helemaal nergens naar, en inmiddels weigert picserver.tk ook nog eens elke vorm van dienst
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Photobucket , ik heb het een uurtje gelee nog gebruikt en geen enkel probleem
quote:
quote:
Ook niet als ik heeeeeel dicht bij je kom staanquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:34 schreef Oceanonix het volgende:
Daar heb ik geen last van![]()
Ik zal even voor je kijken of hij het bij mij nu doetquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou je bij photobucket geband kunnen wordenzou niet weten waarom, maar toch....
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen, maar op het moment is het gewoon retetraag.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou je bij photobucket geband kunnen wordenzou niet weten waarom, maar toch....
Nou ja...als je daar durft te komen, durf je toch ook wel met een zooi rare FOK-kers te meetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat heeft het maken van fotos in een hoerenbuurt te maken met mijn verlegenheid????
Je hoeft niets te zeggen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Maar tegen jullie moet ik praten , tegen de hoertjes niet
Ik ga alleen mee , als we daarna gaan stappenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoeft niets te zeggen hoor. Je mag ook stil blijven
. Is alleen zo ongezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |