Heb je werk gevonden????quote:Op maandag 27 september 2004 09:12 schreef dutchie het volgende:
LB, ik ws nog 3 weekjes.Raar hè?
Jeetje meiden! Zijn jullie bijna allemaal alweer ongesteld geweest?![]()
Ik zit nog steeds te wachten. Maar gezien de licht teruglopende bv zal het niet lang meer duren.![]()
Gatsie, en dat over iets wat zo leuk moet zijn. Ik hoop dat jullie er goed uit komenquote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef pluisje het volgende:
WIj hebben ons verhaal gedaan bij de geschillencommissie, die zaak had een maand om te reageren, maar heeft dat nog niet gedaan (heeft nu nog een kleine week). Daarna komt er ws binnenkort een zitting,
Dat is zodat je morgen kan zeggen; wat is het een mooie dag vandaagquote:Op maandag 27 september 2004 22:27 schreef Anitra het volgende:
En alles gebeurt met een reden zeggen ze iddik ga zoeken naar de reden van vandaag
quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:43 schreef pluisje het volgende:
Ok dit moet ik even kwijt:
Zoals gezegd vannacht voor het eerst Tobias zijn deur dicht gelaten. En wie stond er vanmorgen bezorgd boven zijn bedje?
Niet mama
Papa daarentegen is een watje
Succesquote:Op maandag 27 september 2004 17:51 schreef pluisje het volgende:
WIj hebben ons verhaal gedaan bij de geschillencommissie, die zaak had een maand om te reageren, maar heeft dat nog niet gedaan (heeft nu nog een kleine week). Daarna komt er ws binnenkort een zitting,
Leuk, dan krijg je dus ook een beetje 'de vrije hand', lijkt me wel erg prettig! Fijn ook dat 24 uur mogelijk is, helemaal te gekquote:Op woensdag 29 september 2004 11:17 schreef dutchie het volgende:
Merisse miss_d, ze wilden een contract maken van 20 uur. Maar ik heb aangegeven liever 24 uur te gaan werken. Dat kon.
Ze hebben geen idee hoeveel tijd dit werk gaat kosten nl. En ik ben van mening die 24 uur echt nodig te hebben. Daarnaast komt dat financieel gezien ook beter uit.
Het is wel grappig, ze willen echt dolgraag iets met sales en marketing doen, maar ze hebben geen flauw idee. En ze zijn zo blij dat ik dat van hun over ga nemen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuk, dan krijg je dus ook een beetje 'de vrije hand', lijkt me wel erg prettig! Fijn ook dat 24 uur mogelijk is, helemaal te gek
Nog niet geweldig. Net de HA aan de telefoon gehad omdat ik van mezelf aardig geschrokken ben de laatste dagen. Ik reageer overal zo fel op en ben zo agressief. Lijk wel een wandelende bom. Dus net gebeld of dat door die medicijnen kan komen. Ja dat kan dus nu krijg ik een lagere dosis. Maar ben gewoon bang voor mezelf, durf niks aan iemand te vragen of commentaar te geven op iets, want als ik tegen woord krijg dan ontplof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:31 schreef poemojn het volgende:
Leuk Dutchie!
Anitra, hoe is 't nu?
Getsie Anitra misschien een andere ad een oplossing, weet dat agressie een bijwerking kan zijn van seroxat.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nog niet geweldig. Net de HA aan de telefoon gehad omdat ik van mezelf aardig geschrokken ben de laatste dagen. Ik reageer overal zo fel op en ben zo agressief. Lijk wel een wandelende bom. Dus net gebeld of dat door die medicijnen kan komen. Ja dat kan dus nu krijg ik een lagere dosis. Maar ben gewoon bang voor mezelf, durf niks aan iemand te vragen of commentaar te geven op iets, want als ik tegen woord krijg dan ontplof ik.
Zit er een zenuw klem Pluisje? Of een ontsteking vlakbij de zenuw. Dat is zo rot die tinteling, hoop dat je van het weekend idd lekker rust neemt en dat het daarna een stuk beter gaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:58 schreef pluisje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik heb nu ook al heel de week een tintelend been
Volgens mij komt het hier omdat er een ontsteking in mijn heup zit te vervelen overigens. Gelukkig is het weekend...kan moeders lekker bijkomen
Ik denk een ontsteking bij een zenuw, waardoor er eentje klem zit. Het trekt ook mijn rug in namelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zit er een zenuw klem Pluisje? Of een ontsteking vlakbij de zenuw. Dat is zo rot die tinteling, hoop dat je van het weekend idd lekker rust neemt en dat het daarna een stuk beter gaat
Ik herken het juist heel erg Pluisje. Met Djen kwam dat gevoel pas echt nadat ze ruim een jaar was. Nu met de 2e heb ik het gevoel eerder omdat ik het gevoel had dat ik met Djen een hoop gemist heb.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:35 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik denk een ontsteking bij een zenuw, waardoor er eentje klem zit. Het trekt ook mijn rug in namelijk.
Het is niet nieuw voor me, maar wel blegh. Maar goed, 2 dagen niet met Tobias sjouwen zal wel schelen.
Trouwens heel stom misschien, maar ik ga met de dag meer van hem genieten. De eerste weken waren leuk hoor, maar ik had op zich nog niet zo veel met hem (oooh, wat klinkt dit naar), omdat ik denk ik nog teveel met mijn eigen herstel bezig was. Nu kan ik hem soms helemaal platknuffelen en mompelen dat ik hem zo lief vind
Gelukkig is het een echte knuffeldoos, en gaat ie over het algemeen heerlijk liggen prietpraten als ik hem knuffel. Ben wel blij dat dat overweldigende gevoel toch nog gekomen is, ik was al bang dat ik een emotieloze bitch was ofzo
Probeer Dutchie even ergens aan te schieten, ik weet dat zij daar ervaring mee heeft. Maar ik zou in ieder geval de nacontrole even afwachten, daar zeggen ze het vaak zelf al namelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:03 schreef Sugar het volgende:
Toch lief, Pluis? Maar idd, het "Grote Loslaten" begint nu al!![]()
![]()
Even hier zelfde vraag als in "ks ervaringen": wanneer mag je weer gaan sporten na een keizersnee of gewone bevalling?
Het is heel bekend Sugar, ik zie ook echt op tegen volgende week, bah. Als er wat is bel ik mams als eerste en als er echt iets is staat mams binnen 20 minuten voor de deur. En volgende week zit ze in Oostenrijk want de caravan gaat daar de camping op en dan is ze echt niet binnen 20 minuten hier en ik ben juist heel bang dat er dan wat gebeurt. Dus nerveus, bang en verlangen om mams te zien.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:35 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, Maria zit onder de pukkeltjes... Laat ik echt niet zien!
Dus jij herkent dat wel, Anitra? Gelukkig... Ik ben echt een beetje sip ervan. En dat terwijl uitgerekend vandaag vriendje vrij heeft genomen om met ons iets leuks te gaan doen. Ik weet niet wat en heb juist nergens zin in.
Nou Tan dat vind ik dus echt niet te veel gevraagd, Connor (4,5 jaar oud) moet dit ook allemaal van mij, niet dat ie het allemaal uit zichzelf doet hoor en het gaat ook zeker niet altijd zonder dreinen en mopperen van zijn kant, maar gebeuren zal het. Maar goed dat gevoel dat je nu hebt herken ik heeeeeeeel goed, wij hebben hier ook meestal van die periodes dat ik me meer politie-agent voel dan leuke moeder, dat ik mijzelf weer betrap op het verheffen van mijn stem(lees gillenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:30 schreef Tan het volgende:
Nou vraag ik even jullie mening:
- eigen kamer /speelgoed opruimen na het spelen
- schoenen niet midden in de gang laten slingeren + jas ophangen
- bordje afruimen na het eten
- opschieten als je naar school moet gaan
- dekbed rechttrekken als je 's ochtends uit bed stapt
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou Tan dat vind ik dus echt niet te veel gevraagd, Connor (4,5 jaar oud) moet dit ook allemaal van mij, niet dat ie het allemaal uit zichzelf doet hoor en het gaat ook zeker niet altijd zonder dreinen en mopperen van zijn kant, maar gebeuren zal het. Maar goed dat gevoel dat je nu hebt herken ik heeeeeeeel goed, wij hebben hier ook meestal van die periodes dat ik me meer politie-agent voel dan leuke moeder, dat ik mijzelf weer betrap op het verheffen van mijn stem(lees gillen) Nee Tan, kinderen hebben is niet altijd even leuk
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:15 schreef pluisje het volgende:
Ik wou dat mijn schoonouders ook als regels hadden, had mij een boel werk bespaard nu
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:26 schreef Anitra het volgende:
Tan het komt mij heel bekend voor. Ik mail wel even vanavond oke?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:48 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm lijkt ze niet gewoon een beetje op d'r moeder![]()
Ja en dat is dus inderdaad de andere kant van Chinook... recht voor haar raap, goudeerlijk, vertederend... en zo... zichzelf. Daarom vinden veel mensen haar echt een 'lekker kind' (ik behoor daar ook bijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:58 schreef Luchtbel het volgende:
Zal ik d'r dan toch maar op eten, ik vind d'r eigenlijk een beetje te groot maar ze ziet er wel lekker uit![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:43 schreef snoopy het volgende:
Mmmmm, ik zou best een beetje 'Chinook' willen hebben in mijn karakter![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:49 schreef Luchtbel het volgende:
ga maar lekker uitrusten van je vakantie![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:52 schreef Tan het volgende:
Sjeen, mooie foto's!! Waar zijn jullie precies geweest?Dat heb ik even niet meegekregen
Pluis, erg vervelend inderdaad!! Spandoeken maken en demonstraties voor de deurOf een flinke fles whisky (voordeel van laatste is dat als omkoping niets helpt, kun je 'm nog gebruiken als molotov-coctail
)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:32 schreef pluisje het volgende:
En nu even wat leukers: we moeten echt eens meeten
Je zou uit de ouderlijke macht gezet moeten worden Loena-tikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef Loena-tik- het volgende:
(hebben meer dames hier last van?) Meiden ik weet het ik heb mij ernstig misdragen![]()
Zekers, maar daarna mag er nog wel 10 kilo af, maar dat gaat toch niet gebeuren, ik vind lijnen namelijk niet leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:17 schreef Anitra het volgende:
Oh Loena dat gaat de goeie kant op![]()
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:29 schreef Anitra het volgende:
Bv blijven gevenNet zolang tot je op je streef gewicht zit
Persoonlijk hou ik meer van mensen met iets houvast, die magere dingen die je vast moet zetten als het stormt (zoals mijn dochter) is ook niks
Dus ik laat mijn 4 kilo er lekker aan zitten
Oh, wow 60 kilo!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:36 schreef Anitra het volgende:
ik heb 120 gewogen en door stress en ziekte ben ik 60 kilo afgevallen en het is heel raar om nog maar de helft van jezelf te zijn. Ben nu 66,5 en dat vind ik heel erg netjes en komt er iets bij jammer dan lekker laten zitten.
* Githa heeft medelijden met de mama van Loena ....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Loena heeft volgens mij nog nooit 66,5 gewogen![]()
HIHIHI, op mijn geboortekaartje stond dan ongeveer deze tekst:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:47 schreef Githa het volgende:
[..]
* Loena-tik- heeft medelijden met de mama van Loena ....Dat moet een zware bevalling zijn geweest
![]()
Ik ben maar 1,68, maar heb lange pootjes en kort bovenlijfjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh, wow 60 kilo!!!En die 66,5 kg is wel heel erg netjes!!!(volgens mij ben je ook best lang toch?)
Loena heeft volgens mij nog nooit 66,5 gewogen![]()
Fotoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHI, op mijn geboortekaartje stond dan ongeveer deze tekst:
Hoera Loena is geboren ze is 53 cm lang en weegt 133 pond![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHI, op mijn geboortekaartje stond dan ongeveer deze tekst:
Hoera Loena is geboren ze is 53 cm lang en weegt 133 pond![]()
gaat goed hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
LadyS, hoe is het eigenlijk met de zwangerschap van je schoonzusje, gaat alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niet lacht, ben je dood.
euhm.. is dat omdat jullie "in the heat of the moment" het een en ander waren vergetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:15 schreef Loena-tik- het volgende:
HIHIHI, was wel even spannend Dutch!!! Maar gelukkig dat je toch niet zwanger was, zou wel erg snel zijn, ook voor je buikwond natuurlijk. Dat gekloot ook altijd met die rubbers, Loena wil daar niet meer aan hoor
ook slechte ervaring(die later een goede ervaring bleek
) mee, want oeps daar was Connor "ineens" , hihihi
Uhm.....nou laat ik het zo zeggen LadyS, ze zijn idd best betrouwbaar...als je ze aandoetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
euhm.. is dat omdat jullie "in the heat of the moment" het een en ander waren vergetenof omdat die dingen toch niet zooooo betrouwbaar zijn?
![]()
nu durf ik geen sex meer te hebben
hahahaha
Joehoeee !!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:37 schreef dutchie het volgende:
Phluphy, oehoi!!Hier moet jij zijn.
Ik wil graag weten hoe het nou met jou gaat. Danyel is nu eindelijk fijn thuis waar hij hoort en het is denk ik tijd dat jij en Jeroen eens allen laten bezinken. Het zal best moeilijk zijn om al je emoties van de afgelopen periode te verwerken, maar neem er je tijd voor.
Maar hoe gaat het dan vandaag na de eerste dag met Danyel thuis? Hoe voel mama zich?
Zijn cheffin komt vrijdag terug van vakantie, dus we wachten nog even af. Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje, is het nog gelukt met de roosters van Rick??
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:44 schreef Anitra het volgende:
Phluphy ik heb het ook nog dagelijks dat ik het ritme niet heb, me afvraag waar de tijd blijft en controleer of alles okee is. Daar kom je voorlopig niet van afik doe het zelfs bij Djen nog en die is bijna 10
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Ik leg af en toe ook mijn oor zowat tegen Morris zijn mondje om te horen of hij nog ademt.
Ik aai over zijn handje en dan gaat er zo'n siddering door hem heen. Dan leeft hij dus nogquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:05 schreef LadyS het volgende:
soms por ik amber wel eens heel zachtjes
ik prik dan zachtjes in haar buikje.. en vaak beweegt ze dan haar handje ofzo..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik aai over zijn handje en dan gaat er zo'n siddering door hem heen. Dan leeft hij dus nog![]()
Ik zal morgen nog eens kijken of ik wat leuke plaatjes kan schieten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
phluph, heb je nog foto's?
Botontkalking? Is sowieso ook voor de opbouw van botten en tanden. Babies komen nog niet genoeg in aanraking met zonlicht (stimuleert aanmaak van vit. D). In flesvoeding zit het al toegevoegd schiijnbaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zal morgen nog eens kijken of ik wat leuke plaatjes kan schieten.
En jullie?
Dames, vanochtend was er een leuk mens van het cons. bureau hier voor een intakegesprek. Ze vroeg me of ik wel wist dat niet alleen Danyel vitamine D moet krijgen (naast vit K), maar ik als moeder ook (5 druppels per dag).
Is jullie dat ook verteld? De reden is dat het preventief werkt tegen ......... nu ben ik het even kwijt, maar het heeft te maken met je botten die kwalitatief gaan afnemen zodra je in de overgang gaat komen.
Altijd Lief Pigletje !!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:11 schreef piglet het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de hormonale groepsknuffel???
Valt hartstikke mee! Ik deed het je niet na iig...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:30 schreef Sugar het volgende:
Deze moeder is blij! Ik mag weer sporten en alles gewoon doen (dus ook alle buikspieroefeningen gewoon weer!)! Jippie, 6 weken na ks en ik kan en mag alles weer!
Valt toch 1000 % mee?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |