Ik wou eigenlijk hetzelfde tegen jou zeggenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:26 schreef BVO het volgende:
Gatver Svurno, wat heb jij een slechte smaak..
Roos, Arnie, Robin, Benjamin....quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk hetzelfde tegen jou zeggen![]()
Dian, Bowien en Rien hebben voor een stuk meer spanning gezorgd dan Benjamin, Robin en Arnie hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
Julian, Rien, Dian, Peter, Bowien, Stefano.
.
Van mij mag je je mening uiten hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
Artikel 10 - Vrijheid van meningsuiting
Die laatste keuze was moeilijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:20 schreef Svensational het volgende:
* ronde 4
Julian Verduyn
Arnie Alberts
Robin Visser
Peter Kelder
Bowien Galema
Sofia Sanders
Martine Hafkamp
Stefano Sanders
Hoe?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:37 schreef mark_03 het volgende:
Zo wint Robin natuurlijk nooit
Zou wel een vette actie zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zal ik even nog mijn modrechten misbruiken en alle stemmen op Martine veranderen in stemmen op Kim?.
dat zou echt gemeen zijn, als Mod be je onpartijdig hoor !quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zal ik even nog mijn modrechten misbruiken en alle stemmen op Martine veranderen in stemmen op Kim?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |