quote:Morris heeft er een met pijpjes en visjes erop, en een blauwe met pijpjes die heel stoer is van NoppiesHij kreeg bij die eerste ook een zonnebril en Nijntjezwembadje
![]()
Goed hè!quote:Op zondag 26 september 2004 17:19 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop wat goed van je, je hebt zomaar een nieuw topic ge-opend toen je de vorige dicht deed
dit was een houtoven pizza, uit de supermarktquote:Op zondag 26 september 2004 18:21 schreef snoopy het volgende:
Zeker niet zelfgemaakt Daniman? Ik heb eerst deeg gemaakt en dat moest een uur rijzen. En nu heb ik de eerste pizza de oven in. Geleerd van een echte italiaan. Maar goed, deze keer dus een zonder mozarella![]()
Dat heb ik nu met de hamblokjes, ik heb zo'n duopakje en de helft is leegquote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef snoopy het volgende:
Ik ben nu zelf pizza aan het makenMaar kwam er net achter dat vriendje de mozarella vrijdag in zijn eigen gerecht had verwerkt
Heeft ie er verdorie 2 bolletjes ingegooid en niet bedacht dat 1 bolletje voor de pizza zou zijn
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 19:53 schreef Neva het volgende:
Heb me Afstandsbediening weer![]()
Kan ik meU2
kijken
heb je hazelnoot?quote:Op zondag 26 september 2004 22:14 schreef Neva het volgende:
Als ik nou chocolade uitdeel komen er dan mensjes?
Jij ookquote:Op zondag 26 september 2004 22:35 schreef Jessicaa het volgende:
Clauwhee je hebt mail
quote:Wat was expeditie weer leuk vanavond!!!!
Dankjewel!quote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld even dat het cadeau voor Phluphy en Danyel onderweg is, de reden van vertraging was een zeer cute giraffe die de beer heeft verdrongen uit het pak
Verdere mededelingen (over het geld dat over is en waar dat precies naartoe gaat) komen via het speeltuinbankje. Troels postvak ontploft bijna onder de - uiteraard goedbedoelde - mailtjes
thnx!quote:Op zondag 26 september 2004 22:35 schreef Neva het volgende:
chocolader always does the trick
Geeft sylvana een stuk hazelnoot
De reden overigens van mijn niet zo heel veel posten hier heeft te maken met mijn drukke leventje en de sfeer die hier een beetje hangt. Als er vorderingen zijn zal ik ze hier melden, mailtjes laat ik lekker onbeantwoord, want anders heb ik daar een dagtaak aanquote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld even dat het cadeau voor Phluphy en Danyel onderweg is, de reden van vertraging was een zeer cute giraffe die de beer heeft verdrongen uit het pak
Verdere mededelingen (over het geld dat over is en waar dat precies naartoe gaat) komen via het speeltuinbankje. Troels postvak ontploft bijna onder de - uiteraard goedbedoelde - mailtjes
Ik kan Cas zn eerste stappen al bijna afdwingen door 24 uur per dag te gaan trainen!! Ik kan er niet zo goed aan wennen dat jongetjes trager zijn dan meiden. René was ook heel anders, jongetjes zijn al echt zo.. zo..... man.... Sorry heren, maar het is nou eenmaal een feit dat als jullie snot in je neus hebben, dat je meteen terminaal bent.quote:Op zondag 26 september 2004 23:06 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahaha geen lulletje hoor! Janneke speelt ook nog met stapelbekers. Maar is ook gewoon een tutje eigenwijs.
quote:Op zondag 26 september 2004 23:01 schreef Troel het volgende:
De reden overigens van mijn niet zo heel veel posten hier heeft te maken met mijn drukke leventje en de sfeer die hier een beetje hangt. Als er vorderingen zijn zal ik ze hier melden, mailtjes laat ik lekker onbeantwoord, want anders heb ik daar een dagtaak aan
Ik heb van de week een mailtje gehad van een lurker die ik verder niet bij naam zal noemen (heeft geen username) die het nodig vond mij in de mail er min of meer van te beschuldigen dat ik vast al het geld achterovergedrukt had. Het mailtje heb ik vrijwel meteen verwijderdquote:Op zondag 26 september 2004 23:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maarre, fijn dat het onderweg is
quote:Op zondag 26 september 2004 23:16 schreef Neva het volgende:
ow clauwchee nog een halve reep puur voor jouwas je helemaal vergeten excuus ..
* gaat zich in ene hoekje zitten schamen*
quote:Op zondag 26 september 2004 23:16 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahahahaha, nou mij lijkt dat af en toe dus best lekker he. Hier heb ik 2 van die meiden waarvan ik nu al weet als die ongesteld zijn mag Geer wel een weekie op vakantie![]()
![]()
Ik heb geloof ik aan het begin van de week verteld dat het wat vertraging had opgelopen omdat ik niet lekker was. Voor de rest heb ik telkens gewoon hier verteld wanneer het op de post zou gaan. Tja, ik heb het ook gewoon druk met mijn leven. Misschien ben ik wel kleinzerig, maar dat soort mailtjes vind ik gewoon kloterig en die trek ik mij wel aan.quote:Op zondag 26 september 2004 23:20 schreef coolbabe het volgende:
Dat je je daar drukt om maakt Troel... Er zijn altijd mensen bij die het slechtste van anderen denken. Niks van aantrekken dus. Toch denk ik wel dat het wél zo netjes was geweest om hier even door te geven (of te mailen) waarom je het pakketje later verstuurde en wanneer je het wel zou versturen (NOFI)
quote:Op zondag 26 september 2004 23:20 schreef Neva het volgende:
god zij dank clauwchee![]()
Neuh, maar dat is niet het enige... Ik heb er gewoon ff genoeg van. (Da's niet alleen ouders hoor, da;s heel fok!)quote:Op zondag 26 september 2004 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Maar dan hangt er hier toch niet meteen een negatieve sfeer?
Ik vind iedereen juist liev
(Ja Mous, emotrut)
* clauwheee zich bij aansluitquote:Op zondag 26 september 2004 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Maar dan hangt er hier toch niet meteen een negatieve sfeer?
Ik vind iedereen juist liev
(Ja Mous, emotrut)
is het niet verplichtquote:Op zondag 26 september 2004 23:26 schreef Luchtbel het volgende:
Als je er genoeg van hebt is er een hele makkelijke oplossing, het is namelijk niet verplicht
No Flame Intended. Iets van "niet kwaad worden want ik bedoel het niet rot" ofzoquote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef Jessicaa het volgende:
Wat is NOFI coolbabe?
quote:Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef Jessicaa het volgende:
Ja zeg dan gewoon NKWWIBHNR
Dat zal ik volgende keer doen ok?quote:Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef Jessicaa het volgende:
Ow succes dan. Maar joow 25 kilo in 2 maand..da kan toch nie goed zijn?quote:Op zondag 26 september 2004 23:36 schreef Neva het volgende:
clauwche ik probeer juist wat af te vallen daarom baal ik zo al blijf ik wle op gewicht na in 2 maanden tijd mysterieus dik 25 kilo aan gewicht te hebben verloren![]()
maarjah eens in de maand mag een dame zondigen
Ah zo...wel een beetje op jezelf letten hè?quote:Op zondag 26 september 2004 23:42 schreef Neva het volgende:
me bloed is getest en alles dus..
waarschijnlijk omdat ik door de laatste verhuizing een last van me af is gevallen ofzo...
heb beetje pech met woonsituaties gehad waardoor ik z'n 10 keer ben verhuisd in 2 jaar tijddus vermoed dat dat de reden was want ik eet niet veel anders als ik toen deed..
je maakt dingen zo wel nodeloos ingewikkeld hoor...quote:Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb chronisch meeting-vreesquote:Op zondag 26 september 2004 23:45 schreef Jessicaa het volgende:
Coolbabe waarom kom je ook niet naar de meeting?
Mijn kiddies??quote:Op zondag 26 september 2004 23:45 schreef Jessicaa het volgende:
Clauwhee waarom kom je ook niet naar de meeting (te ver weg zeker?)
Ik wil al die kiddies wel weer zien hoor!
Ja echt balen. De negende moet ik sowieso werken, van 12-17.quote:Op zondag 26 september 2004 23:53 schreef Jessicaa het volgende:
Coolbabe je doet ook minimeeten dan doe je gewoon met iedereen een kleine minimeet daarIs toch leuk!!!!
En Clauwhee jij heb hele leuke nichtjes die het vast erg leuk vinden. Wel balen dat je juist die zxaterdag dan werkt he. Maar ja. Je gaat ooit een keer mee gewoon!
En luchtbel gaat ook gewoon!
Muts. Nee noooooooooooooitquote:Op maandag 27 september 2004 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
![]()
Ben jij wel es in de maling genomen Clauwhee?
quote:Op maandag 27 september 2004 00:08 schreef Luchtbel het volgende:
Nu ook niet hoor
Je krijgt er echt 1!
[baasmode aan] als je kan ruimen kan je ook werkenquote:Op maandag 27 september 2004 07:28 schreef Rewimo het volgende:
TnxAch, misschien kan ik nu wel eens iets aan die zooi doen hier.
Vandaag nietquote:Op maandag 27 september 2004 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[baasmode aan] als je kan ruimen kan je ook werken[/baasmode uit]
Ja, dat heb ik al gedaan maar niemand wil iets hebben. O ja toch wel, mijn kinderstoel gaat naarquote:Op maandag 27 september 2004 07:55 schreef lady-wrb het volgende:
misschien iets in het overbodige spullen-topic?
(hahahahaha ik blijf er vrolijk in posten)
Wat heb je nog meer te koop danquote:Op maandag 27 september 2004 08:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al gedaan maar niemand wil iets hebben. O ja toch wel, mijn kinderstoel gaat naarDjulian
Hobbelpaard, driewieler, schoentjes, laarsjes (gratis nog wel)... plus wat ik straks nog tegen ga komenquote:Op maandag 27 september 2004 08:08 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer te koop dan![]()
Goedemorgen trouwens, Jolie ligt nog te maffen
Als je speelgoed weg gaat doen ben ik weel geinteresseerd, ik zoek nog spulletjes voor bij gastgezin en bij oma enzo. Thuis heeft ze zatquote:Op maandag 27 september 2004 08:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hobbelpaard, driewieler, schoentjes, laarsjes (gratis nog wel)... plus wat ik straks nog tegen ga komen
Ik zal eens kijken wat ik heb, maar het meeste babyspeelgoed is al de deur uit vrees ik.quote:Op maandag 27 september 2004 08:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Als je speelgoed weg gaat doen ben ik weel geinteresseerd, ik zoek nog spulletjes voor bij gastgezin en bij oma enzo. Thuis heeft ze zat![]()
Mjaah en groot... Gister zat hij bij mijn schoonouders in een ouderwetse houten kinderstoel, nou mooi dat ie met stol en al de lucht in ging toen ik hem er uit haaldequote:Op maandag 27 september 2004 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Dan is Cas wel erg spekkig, Christan past erin. En die is toch ook niet echt klein
Ik heb een neefje dat ook zo stijf is (zijn broertje niet). Hij klautert overal op, kan er dan niet meer af en laat zich dan gewoon vallen. Laatst had ie een voet gekneusd (tussen de spaken blijven zitten, ze weten nog steeds niet hoe hij dat nou gedaan heeft), met gipsbeen klimt ie op muurtje, *BATS*, andere been gebroken..... Twee beentjes in het gips dus.quote:Op maandag 27 september 2004 09:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Mjaah en groot... Gister zat hij bij mijn schoonouders in een ouderwetse houten kinderstoel, nou mooi dat ie met stol en al de lucht in ging toen ik hem er uit haaldeNou heeft ie ook als nadeel dat het een stijve hark is
Agossie, wat zielig!quote:Op maandag 27 september 2004 09:46 schreef Syrena het volgende:
Twee beentjes in het gips dus.
IEKS!quote:Op maandag 27 september 2004 09:57 schreef moussy het volgende:
maar je zou ff dat enge ding kunnen pakken en ff bellen
Ja, bij neefje mocht het gips eraf van de voet die gekneusd was. M'n tante: Het is de andere voet!!!! Te laat. Dokter komt, draait uiteraard flink aan de voet, neefje krijsen.... O, tja, eh, doe maar nieuw gips...quote:Op maandag 27 september 2004 09:54 schreef moussy het volgende:
Ach gos, kindjes in gips zijn zo zielig ....
Klasgenootje van René zat vorige week bij dr vader achter op de fiets, geen stoeltje, geen tassen, gewoon ff snel op de fiets. Het arme kind komt met dr benen tussen de spaken, ouders naar de huisartsenpost, gekneusd, ga maar koelen... Drie uur later lag het kind nog te gillen van de pijn en de HApost zei alleen maar; koelen. Toch maar even de EHBO gebeld, ze mochten meteen komen... scheenbeen dwars door midden
quote:Op maandag 27 september 2004 10:59 schreef moussy het volgende:
Hij heeft zelfs mini-bergschoenen![]()
Goed zoquote:Op maandag 27 september 2004 11:22 schreef snoopy het volgende:
Eerste avondje uit na de geboorte van Morris en het wsa errug leuk.
Oeh oeh, vertel!quote:Op maandag 27 september 2004 08:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hobbelpaard, driewieler, schoentjes, laarsjes (gratis nog wel)... plus wat ik straks nog tegen ga komen
knap van je. luchtbel, ik kan hem nog net aan en uit zetten.....quote:Op maandag 27 september 2004 13:33 schreef Luchtbel het volgende:
Och Anitra
Mensen ik heb zojuist m'n eigen pc gerepareerd
Dat mag je best kwijt op het Speeltuinbankje hoor !!! **KNUF**quote:Op maandag 27 september 2004 13:56 schreef Anitra het volgende:
Ja die had ik dus ook moeten krijgen en na de wazo de wao in. pfff kl*te instanties.
Het enige wat ik wil is gewoon een keer gelukkig kunnen zijn zonder achter me te moeten kijken wie er nog geld van me krijgt. (eerst ruim 2 jaar schulden van mijn ex afbetaald en nu zelf geen geld en dus schulden aan het opbouwen) Iedere keer als ik denk dat het oke is donderd alles voor me weer in elkaar.
Hmm niet echt speeltuinbankjes praat geloof ik.
Thanks voor de knuffels en schouders en dat ik ff van me af kon blazen
Waar zo'n ziek dagje wel niet al goed voor isquote:Op maandag 27 september 2004 14:01 schreef Rewimo het volgende:
Even uitpuffenIk kan het grootste deel van de vloer weer zien hier (en dus ook dat ik nodig moet stofzuigen
). Er ligt een (omgekeerde - buiten het gezicht dus) vuilniszak vol zooi in de kliko (met daaronder nog wat losse zooi. Nu het speelgoedkastje nog uitmesten en opnieuw inrichten en 2 boxen speelgoed naar boven verhuizen.
Ik zou gwoon ff bellen, misschien dat ze iets met terugwerkende kracht kunnen regelen voor je.quote:Op maandag 27 september 2004 14:23 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net de bon opgezocht van de tv. Het is 9 dagen na de garantie
Tussen de wc-bezoeken door kun je nog wel wat doen ja.quote:Op maandag 27 september 2004 14:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Waar zo'n ziek dagje wel niet al goed voor is![]()
Ja gaat echt rond hè, bah..groot gelijk hoor, gewoon op je eigen wc enzoquote:Op maandag 27 september 2004 14:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tussen de wc-bezoeken door kun je nog wel wat doen ja.
Nee, gaat wel, ik zorg dat ik genoeg drink (water) en ik heb wat ontbijtspul gegeten daarstraks.quote:Op maandag 27 september 2004 14:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja gaat echt rond hè, bah..groot gelijk hoor, gewoon op je eigen wc enzoVoel je je niet slap of iets dergelijks?
kapot mik ik meteen weg en foute autootjes en ander speelgoed 'verwijnen' hier ook zomaar ineensquote:Op maandag 27 september 2004 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Niet als het troepies en kapotte of erg foute autootjes zijn hoor
Dan krijg je iig wel nog reparatiekosten naar rato geloof ik hoor.quote:Op maandag 27 september 2004 14:23 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net de bon opgezocht van de tv. Het is 9 dagen na de garantie
Ja, inderdaad, een TV hoort niet na een jaar kapot te gaan. Doe vooral een beroep op clementie bij de leverancier. Het feit dat de garantie afgelopen is, wil niet zeggen dat de leverancier geen verplichtingen meer heeft.quote:Op maandag 27 september 2004 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan krijg je iig wel nog reparatiekosten naar rato geloof ik hoor.
Ik weet niet precies hoe ze dat noemen, maar het heeft iets te maken met hoe lang iets gemiddeld mee hoort te gaan. Als het bijvoorbeeld de beeldbuis is, die horen X jaar mee te gaan, dus dan gaan ze nav daarvan rekenen.
Althans, dat deden ze bij mijn wasmachine toen, en bij de ouders van mijn ex-vriend deden ze dat ook bij de TV.
Ja zoiets hoorde ik ook. Dan hoef je alleen voorrij kosten te betalen geloof ik. Maar onder tussen MM amsterdam aan de foon gehad, doorgestuurd naar utrecht, MM utrecht aan de foon gehad, doorgestuurd naar service punt in eindhoven en die is steeds in gesprekquote:Op maandag 27 september 2004 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan krijg je iig wel nog reparatiekosten naar rato geloof ik hoor.
Ik weet niet precies hoe ze dat noemen, maar het heeft iets te maken met hoe lang iets gemiddeld mee hoort te gaan. Als het bijvoorbeeld de beeldbuis is, die horen X jaar mee te gaan, dus dan gaan ze nav daarvan rekenen.
Althans, dat deden ze bij mijn wasmachine toen, en bij de ouders van mijn ex-vriend deden ze dat ook bij de TV.
*gelijk tv aanzet*quote:Op maandag 27 september 2004 15:27 schreef Neva het volgende:
ben oprah aan het kijken ga bijna over me nek
![]()
Dank jequote:Op maandag 27 september 2004 15:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
*gelijk tv aanzet*
Aaaah die hebbik al eens gezien! Leuke aflevering
Syreentje: bent geen sok, wel een beetje een mutsje![]()
Ingewanden laten zienquote:Op maandag 27 september 2004 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dank jeWat is er op Oprah dan?
Ik vind dit soort dingen vreselijk interessant. Ik ga in mijn volgende leven (als ik niet zo'n schijterd ben en niet zo bang voor bloed enzo) lijkensnijder wordenquote:Op maandag 27 september 2004 15:32 schreef Neva het volgende:
jij vind dat leuk ? jij bent ziek![]()
Ik ben opgegroeid met drie grote broers die altijd op mijn toetje zaten te azen. Dat deden ze oa door gore verhalen vertellen in de hoop dat ik mijn toetje niet meer zou lusten. Geloof me, er moet echt heel wat gebeuren wil ik mijn eetlust verliezenquote:Op maandag 27 september 2004 15:37 schreef Neva het volgende:
eetlust
![]()
Lekker he!quote:Op maandag 27 september 2004 15:54 schreef snoopy het volgende:
Zo, wat is het heerlijk weer buiten zeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |