Dit is helaas waar inderdaad. Overigens reagerende op een andere post, nee ik kan niet zo makkelijk voogdij aanvragen want mn zoontje kent mij niet, en dat zou dus slecht voor hem zijn want hij zou er erg door ontregeld zijn. Dus dat lijkt me niet verstandig.. wel is het handig als moeders zou meewerken om mij een omgang te gunnen met mn zoontje zodat ik ook een deel van de opvoeding met moeders kan doen. Om het weekend en de helft van de vakantie's is dan best reeel.quote:Op maandag 1 november 2004 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als (tiener)vader heb je heel weinig recht als je niet meer samen bent met degene die het kindje heeft gebaard. Het enige recht wat je hebt is om je portomonnee te trekken als er geld voor het kind op tafel moet komen.
ik vind het knap dat je je zo houdt. ik was al lang door gedraaid. 1 ding zie je echter fout. je bent NOOIT als crimineel behamdeld dus hoe kan je dat zo voelen ??? zoals ik het zie wordt jij SLECHTER dan een crimineel behandeld!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef tienervaders het volgende:
En als klap op de vuurpijl kreeg ik nu een overzichtje van de afgelopen periode van mn zoontje. Met daarin ook de woorden dat men me wegens smaad wilt aanklagen omdat ik op mijn website had geschreven dat ik me als crimineel behandeld voelde worden. Men voelt zich zeker aangesproken..
Als jij zegt dat je je als crimineel behandeld VOELDE, valt dat geloof ik onder vrijheid van meningsuiting. In dat geval hebben ze geen poot om op te staan...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef tienervaders het volgende:
En als klap op de vuurpijl kreeg ik nu een overzichtje van de afgelopen periode van mn zoontje. Met daarin ook de woorden dat men me wegens smaad wilt aanklagen omdat ik op mijn website had geschreven dat ik me als crimineel behandeld voelde worden. Men voelt zich zeker aangesproken..
nee iets voelen is geen mening, iets VINDEN wel. maar een gevoel mag en kan niet bestraft worden dus ze zijn echt kansloos (waren ze IMO al voor ze over smaad begonnen) wat een 1e rangs klerelijers (hopelijk lezen ze dit ook!)quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je je als crimineel behandeld VOELDE, valt dat geloof ik onder vrijheid van meningsuiting. In dat geval hebben ze geen poot om op te staan...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:21 schreef HeyFreak het volgende:
kunnen we de ouders van de moeder niet nomineren voor de gouden zwatelaar?
[afbeelding]
Dus: Kopspijkers@vara.nlquote:In Kopspijkers gaan we iedere uitzending op zoek naar 'de Zwatelaar van de week.' Een 'zwatelaar' is iemand die uit zijn nek kletst, iemand die met twee monden praat, iemand die irritant is, een persoon die vervelend doet, dom is, of iemand die een grote fout of vergissing maakt. Aan het einde van het seizoen wordt de Gouden Zwatelaar uitgereikt aan de ergste en grootste zwatelaar die we zijn tegen gekomen.
We willen benadrukken dat De Gouden Zwatelaar zeker geen ereprijs of onderscheiding is waar diegene die hem krijgt trots op mag zijn. Diegene die 'm krijgt wordt voor heel Nederland te kijk gezet en moet zichzelf diep schamen voor zijn actie of uitspraak.
Deze week een zwatelaar gezien, gehoord of tegengekomen in de media? Stuur je reactie naar Kopspijkers@vara.nl.
Ik denk dat bij mij inmiddels het stoom uit mijn oren zou fluiten....quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
.
Wat wil het feit: Men wilde een DNA test toestaan onder een waslijst aan voorwaarden: waaronder dat ik mijn recht op hogerberoep op zou zeggen. en dat ik dingen vooruit zou gaan betalen etc.
Natuurlijk reist bij mij dan de vraag; bluffen ze nu en proberen ze me af te kopen, of proberen ze een win win situatie te creeeren?
ja die gasten proberen een win win situatie te creeeren, ik krijg zo de indruk dat die gast (die toch wel het voortouw neemt volgens mij) zijn eigen kind nog zou verkopen als hij een aantrekkelijk bod zou krijgen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
:-) Heheh
Wederom een update:
Aangezien ik niet helemaal zeker ervan ben of ik wel de vader van het kleine hummeltje ben heb ik aangevraagd om een DNA test te laten doen waarvan ik de kosten zou dragen (deze zijn niet gering).
Aangezien men mij allerlei kosten afhandig wilt maken leek me dit wel een oplossing die gedragen zou worden, het zou voor mij een bevestiging zijn dat ik de vader ben en zij krijgen extra bevestigd dat ik de vader ben etc.
Wat wil het feit: Men wilde een DNA test toestaan onder een waslijst aan voorwaarden: waaronder dat ik mijn recht op hogerberoep op zou zeggen. en dat ik dingen vooruit zou gaan betalen etc.
Natuurlijk reist bij mij dan de vraag; bluffen ze nu en proberen ze me af te kopen, of proberen ze een win win situatie te creeeren?
--> Update 2
Ik had een brief geschreven aan D66 leider Boris Dittrich en ik kreeg van de Juridisch woordvoerder een reactie: men vind mijn initatief goed (zie mn site) en zit erover na te denken om het in te brengen als punt voor de Juridische begroting. Ik wacht in spanning af :-)
idd en ALS jij de vader niet bent... ALLES terug eisen, met rente uiteraardquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:16 schreef tienervaders het volgende:
Inderdaad GewoneMan, dankzij jou ben ik hier terecht gekomen :-)
En inderdaad ik gok dat ze op een win-win situatie uit zijn, maar toch kriebelt het.. ze hebben al
vaker van die rare sprongen gedaan dus ook daar twijfel ik af en toe aan.
De DNA test komt er gewoon, daar kunnen ze weinig tegen doen. Als ik zekerheid wil voor de 19 jaar die ik er nog aan vast zit heb ik het recht om zeker te weten dat het inderdaad mijn kind is, zeker als je allemaal van die nare geruchten hoort continue (over haar vele vriendjes). Is wel het minste wat ze kunnen doen lijkt me...
nee zo moet je het niet zien, de gestappo (haar ouders dus) waren ook zo goed om jou tot op het bot uit te kleden en je nog een kutgevoel te geven ook! ik zou echt ALLES op ALLES zetten om echt ELKE cent eruit te persen... laat die bloedhonden die de situatie hebben verneukt het dan maar opknappen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:27 schreef tienervaders het volgende:
nee,
Dan heeft ``betty'' zoveel problemen dat ze fijn mag houden wat ze tot heden gehad heeft etc. En kan ze het verder bekijken, alleen levert dat nog veel meer emotionele problemen op voor mij, want ik gok dat dan mn 'kind' zal doodgaan...
Dus ik hoop gewoon dat bevestigd wordt dat ik inderdaad de vader ben, is dat in ieder geval zeker en kan daar nooit meer twijfel over bestaan
ywquote:Op woensdag 24 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
Mja, misschien heb je wel gelijk. Ik zie dan wel wat ik doe, ik ga er niet vanuit dat dit gebeurd maar misschien is het niet onverstandig om alvast een plan de campagne op te zetten.
Thnx for the reality
Korte samenvatting:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef Keksi het volgende:
Aangezien ik hier geen hart van Nederland kan ontvangen: wat is er gebeurt? Kan je misschien een korte synopsis geven van hetgeen is voorgevallen na de uitspraak van de rechtbank. Want ik ben even het verhaal kwijt.
Ben wel blij voor je, misschien toch een beetje Justice For Fathers?
Hoi GewoneMan,quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef GewoneMan het volgende:
klasse remko ben blij dat het topic vruchten heeft afgeworpen, heb je ook enigzins normaal contact met je ex schoonouders? of is dat (nog) teveel gevraagd...
al met al toppie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |