abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2004 @ 20:24:34 #101
103181 tienervaders
If you don't try, you wil
pi_23005533
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als (tiener)vader heb je heel weinig recht als je niet meer samen bent met degene die het kindje heeft gebaard. Het enige recht wat je hebt is om je portomonnee te trekken als er geld voor het kind op tafel moet komen.
Dit is helaas waar inderdaad. Overigens reagerende op een andere post, nee ik kan niet zo makkelijk voogdij aanvragen want mn zoontje kent mij niet, en dat zou dus slecht voor hem zijn want hij zou er erg door ontregeld zijn. Dus dat lijkt me niet verstandig.. wel is het handig als moeders zou meewerken om mij een omgang te gunnen met mn zoontje zodat ik ook een deel van de opvoeding met moeders kan doen. Om het weekend en de helft van de vakantie's is dan best reeel.

Ik zal binnenkort een deel van de motivatie van de rechter publiceren hier, nu nog even niet want elke keer als ik het lees krijg ik een best harde klap
Grt
Remko
Tienervader voor Tienervaders <dot> org
  donderdag 4 november 2004 @ 16:39:51 #102
103181 tienervaders
pi_23077246
En als klap op de vuurpijl kreeg ik nu een overzichtje van de afgelopen periode van mn zoontje. Met daarin ook de woorden dat men me wegens smaad wilt aanklagen omdat ik op mijn website had geschreven dat ik me als crimineel behandeld voelde worden. Men voelt zich zeker aangesproken..
Grt
Remko
pi_23514686
Damn dude, het zit je ook niet mee. Je kan je afvragen hoe de rechter over die smaad zou oordelen? Ik zou er eens advies over inwinnen bij je advocaat. Zelf denk ik dat de rechter gehakt maakt van zo'n aanklacht... maar ja niks is onmogelijk.

Maar weet je al wat je nu gaat doen? Wat jouw volgende stap is? Laat je het rusten en zoek je (professionele) hulp of ga je het gevecht verder aan?

Ik ga zo jouw site lezen en misschien vind ik er wel de antwoorden op: iig veel succes, je zal het (helaas) nodig hebben!
Danmark: more usefull every day!
pi_23515294
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef tienervaders het volgende:
En als klap op de vuurpijl kreeg ik nu een overzichtje van de afgelopen periode van mn zoontje. Met daarin ook de woorden dat men me wegens smaad wilt aanklagen omdat ik op mijn website had geschreven dat ik me als crimineel behandeld voelde worden. Men voelt zich zeker aangesproken..
ik vind het knap dat je je zo houdt. ik was al lang door gedraaid. 1 ding zie je echter fout. je bent NOOIT als crimineel behamdeld dus hoe kan je dat zo voelen ??? zoals ik het zie wordt jij SLECHTER dan een crimineel behandeld!!!

ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je dit overwint!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:38:45 #105
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_23516236
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef tienervaders het volgende:
Als jij zegt dat je je als crimineel behandeld VOELDE, valt dat geloof ik onder vrijheid van meningsuiting. In dat geval hebben ze geen poot om op te staan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_23516773
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Als jij zegt dat je je als crimineel behandeld VOELDE, valt dat geloof ik onder vrijheid van meningsuiting. In dat geval hebben ze geen poot om op te staan...
nee iets voelen is geen mening, iets VINDEN wel. maar een gevoel mag en kan niet bestraft worden dus ze zijn echt kansloos (waren ze IMO al voor ze over smaad begonnen) wat een 1e rangs klerelijers (hopelijk lezen ze dit ook!)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23517289
kunnen we de ouders van de moeder niet nomineren voor de gouden zwatelaar?

pi_23517429
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:21 schreef HeyFreak het volgende:
kunnen we de ouders van de moeder niet nomineren voor de gouden zwatelaar?

[afbeelding]

pi_23517493
quote:
In Kopspijkers gaan we iedere uitzending op zoek naar 'de Zwatelaar van de week.' Een 'zwatelaar' is iemand die uit zijn nek kletst, iemand die met twee monden praat, iemand die irritant is, een persoon die vervelend doet, dom is, of iemand die een grote fout of vergissing maakt. Aan het einde van het seizoen wordt de Gouden Zwatelaar uitgereikt aan de ergste en grootste zwatelaar die we zijn tegen gekomen.

We willen benadrukken dat De Gouden Zwatelaar zeker geen ereprijs of onderscheiding is waar diegene die hem krijgt trots op mag zijn. Diegene die 'm krijgt wordt voor heel Nederland te kijk gezet en moet zichzelf diep schamen voor zijn actie of uitspraak.

Deze week een zwatelaar gezien, gehoord of tegengekomen in de media? Stuur je reactie naar Kopspijkers@vara.nl.
Dus: Kopspijkers@vara.nl
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:03:46 #110
103181 tienervaders
pi_23524235
:-) Heheh

Wederom een update:
Aangezien ik niet helemaal zeker ervan ben of ik wel de vader van het kleine hummeltje ben heb ik aangevraagd om een DNA test te laten doen waarvan ik de kosten zou dragen (deze zijn niet gering).
Aangezien men mij allerlei kosten afhandig wilt maken leek me dit wel een oplossing die gedragen zou worden, het zou voor mij een bevestiging zijn dat ik de vader ben en zij krijgen extra bevestigd dat ik de vader ben etc.
Wat wil het feit: Men wilde een DNA test toestaan onder een waslijst aan voorwaarden: waaronder dat ik mijn recht op hogerberoep op zou zeggen. en dat ik dingen vooruit zou gaan betalen etc.
Natuurlijk reist bij mij dan de vraag; bluffen ze nu en proberen ze me af te kopen, of proberen ze een win win situatie te creeeren?

--> Update 2
Ik had een brief geschreven aan D66 leider Boris Dittrich en ik kreeg van de Juridisch woordvoerder een reactie: men vind mijn initatief goed (zie mn site) en zit erover na te denken om het in te brengen als punt voor de Juridische begroting. Ik wacht in spanning af :-)
Grt
Remko
pi_23524620
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
.
Wat wil het feit: Men wilde een DNA test toestaan onder een waslijst aan voorwaarden: waaronder dat ik mijn recht op hogerberoep op zou zeggen. en dat ik dingen vooruit zou gaan betalen etc.
Natuurlijk reist bij mij dan de vraag; bluffen ze nu en proberen ze me af te kopen, of proberen ze een win win situatie te creeeren?
Ik denk dat bij mij inmiddels het stoom uit mijn oren zou fluiten....
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:41:37 #112
103181 tienervaders
pi_23526889
Nou ja, het is niet echt makkelijk allemaal, maar je houd je in om je kind te kunnen zien uiteindelijk.
Want er is maar 1 doel met al deze zaken; het gewoon normaal kunnen zien van mn kind 1 weekend per 2 weken en meehelpen in zijn opvoeding in die tijd.
Grt
Remko
pi_23527349
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
:-) Heheh

Wederom een update:
Aangezien ik niet helemaal zeker ervan ben of ik wel de vader van het kleine hummeltje ben heb ik aangevraagd om een DNA test te laten doen waarvan ik de kosten zou dragen (deze zijn niet gering).
Aangezien men mij allerlei kosten afhandig wilt maken leek me dit wel een oplossing die gedragen zou worden, het zou voor mij een bevestiging zijn dat ik de vader ben en zij krijgen extra bevestigd dat ik de vader ben etc.

--> Update 2
Ik had een brief geschreven aan D66 leider Boris Dittrich en ik kreeg van de Juridisch woordvoerder een reactie: men vind mijn initatief goed (zie mn site) en zit erover na te denken om het in te brengen als punt voor de Juridische begroting. Ik wacht in spanning af :-)
ja die gasten proberen een win win situatie te creeeren, ik krijg zo de indruk dat die gast (die toch wel het voortouw neemt volgens mij) zijn eigen kind nog zou verkopen als hij een aantrekkelijk bod zou krijgen...

ik heb alles gevolgd vanaf het begin (sterker nog ik heb je aangeraden om deze post te starten )(rekening stuur ik wel op (geintje)) en ik moet echt KOTSEN om dat soort zieke gasten

over de DNA test gewoon doorzetten en NIKS accepteren van die klote lijst van ze, wat denken ze wel niet zeg! als hun allimentatie willen mogen ze wel aantonen dat JIJ de vader bent. toch ????????
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:16:31 #114
103181 tienervaders
pi_23527958
Inderdaad GewoneMan, dankzij jou ben ik hier terecht gekomen :-)

En inderdaad ik gok dat ze op een win-win situatie uit zijn, maar toch kriebelt het.. ze hebben al
vaker van die rare sprongen gedaan dus ook daar twijfel ik af en toe aan.

De DNA test komt er gewoon, daar kunnen ze weinig tegen doen. Als ik zekerheid wil voor de 19 jaar die ik er nog aan vast zit heb ik het recht om zeker te weten dat het inderdaad mijn kind is, zeker als je allemaal van die nare geruchten hoort continue (over haar vele vriendjes). Is wel het minste wat ze kunnen doen lijkt me...
Grt
Remko
pi_23528121
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:16 schreef tienervaders het volgende:
Inderdaad GewoneMan, dankzij jou ben ik hier terecht gekomen :-)

En inderdaad ik gok dat ze op een win-win situatie uit zijn, maar toch kriebelt het.. ze hebben al
vaker van die rare sprongen gedaan dus ook daar twijfel ik af en toe aan.

De DNA test komt er gewoon, daar kunnen ze weinig tegen doen. Als ik zekerheid wil voor de 19 jaar die ik er nog aan vast zit heb ik het recht om zeker te weten dat het inderdaad mijn kind is, zeker als je allemaal van die nare geruchten hoort continue (over haar vele vriendjes). Is wel het minste wat ze kunnen doen lijkt me...
idd en ALS jij de vader niet bent... ALLES terug eisen, met rente uiteraard
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:27:24 #116
103181 tienervaders
pi_23528401
nee,
Dan heeft ``betty'' zoveel problemen dat ze fijn mag houden wat ze tot heden gehad heeft etc. En kan ze het verder bekijken, alleen levert dat nog veel meer emotionele problemen op voor mij, want ik gok dat dan mn 'kind' zal doodgaan...
Dus ik hoop gewoon dat bevestigd wordt dat ik inderdaad de vader ben, is dat in ieder geval zeker en kan daar nooit meer twijfel over bestaan
Grt
Remko
pi_23528821
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:27 schreef tienervaders het volgende:
nee,
Dan heeft ``betty'' zoveel problemen dat ze fijn mag houden wat ze tot heden gehad heeft etc. En kan ze het verder bekijken, alleen levert dat nog veel meer emotionele problemen op voor mij, want ik gok dat dan mn 'kind' zal doodgaan...
Dus ik hoop gewoon dat bevestigd wordt dat ik inderdaad de vader ben, is dat in ieder geval zeker en kan daar nooit meer twijfel over bestaan
nee zo moet je het niet zien, de gestappo (haar ouders dus) waren ook zo goed om jou tot op het bot uit te kleden en je nog een kutgevoel te geven ook! ik zou echt ALLES op ALLES zetten om echt ELKE cent eruit te persen... laat die bloedhonden die de situatie hebben verneukt het dan maar opknappen...

kom zeg je bent toch de lieve fee niet?????????
  woensdag 24 november 2004 @ 20:03:12 #118
103181 tienervaders
pi_23549405
Mja, misschien heb je wel gelijk. Ik zie dan wel wat ik doe, ik ga er niet vanuit dat dit gebeurd maar misschien is het niet onverstandig om alvast een plan de campagne op te zetten.
Thnx for the reality
Grt
Remko
pi_23554436
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:03 schreef tienervaders het volgende:
Mja, misschien heb je wel gelijk. Ik zie dan wel wat ik doe, ik ga er niet vanuit dat dit gebeurd maar misschien is het niet onverstandig om alvast een plan de campagne op te zetten.
Thnx for the reality
yw
  zondag 5 december 2004 @ 20:59:51 #120
103181 tienervaders
pi_23785284
Inmiddels ben ik een paar dagen in het buitenland geweest en lag er uiteraard een nieuwe brief op me te wachten.
Men wilde accoord gaan mits ik zou voldoen aan een aantal voorwaarden (now thats new...).
Onderzoek zou plaatsvinden in Leiden of ander DNA onderzoekslab waarbij de Moeder, Luca en ik tegelijkertijd aanwezig zouden moeten zijn om de test af te laten nemen.
De moeder en Luca houden zich het recht voor op een contra-expertise.
Ik zou vooraf de expertisekosten volledig moeten betalen
Resultaten moeten gelijktijdig aan iedereen verstuurd (lijkt me logisch)
- Aanvullende voorwaarden

Partijen Remko Lodder (ik) en Moeder komen voorafgaand aan de DNA-test voor beperkte
duur (bereiken 21 resp. 27 jaar door Luca) overeen dat door remko een maandelijke kinderalimetnatie wordt betaald van Eur 250,00 welk bedrag jaarlijks met CBS-index wordt aangepast tenzij uit de DNA-test mocht blijken dat hij niet de biologische vader is; in dat geval wordt de erkenning vaderschap teniet verklaard en vervallen alle rechten voor beide partijen (terzake vaderschap, omgang, kinderalimentatie e.d).

Erg vreemd weer dat er wederom eisen worden gesteld. Ik heb mijn advocaat dan ook gezegd dat ik niet inga op dit verzoek en de alimentatie kwestie gewoon laat voorkomen (ik laat fijn de rechter beslissen) en de DNA test zal gedaan moeten worden in onze ogen zonder voorwaarden.
Daarnaast vind ik het vreemd dat men mij tegelijkertijd bloed wil laten afnemen terwijl ik mn kleine knul niet mag zien..
Ook de contra expertise vind ik wazig, wordt dat achter de hand gehouden voor latere 'tegenwerking' of? en waarom zou Luca zich het recht voorhouden voor contra-expertise, dat is iets wat ik nog veel minder kan plaatsen.

Enfin, weer helemaal op de hoogte
Grt
Remko
  zondag 5 december 2004 @ 21:00:57 #121
103181 tienervaders
pi_23785321
hrr, owja
de brief / fax is ondertekend door
<-- De moeder -->
Vreemd is dat de moeder nooit zo 'wijs' praat en er nooit een handtekening onderstaat, aka 100% kans dat het wederom de vader van haar is.
Grt
Remko
Tienervader voor Tienervaders &lt;dot&gt; org
  zondag 6 februari 2005 @ 15:17:01 #122
103181 tienervaders
pi_24953797
Inmiddels is duidelijk dat de alimentatie rechtzaak op 23 februari as zal plaatsvinden.
Ook is het hoger beroep ingediend voor de omgangszaak.

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

P.s de DNA-test zaak is afgezegd en de moeder van Luca en haar ouders hebben dit forum gevonden.
Grt
Remko
  zondag 6 februari 2005 @ 15:48:00 #123
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_24954253
Ben je al lid van Fathers 4 Justice?
pi_24954331
Veel sterkte Remko!
Het is niet zo verwonderlijk dat ze dit topic gevonden hebben denk ik. Zo groot is het internet uiteindelijk nou ook weer niet en met zoekmachines kom je een heel eind. Ik hoop voor jullie allemaal in ieder geval dat er nu eens duidelijkheid komt over alles en dat er een goeie oplossing gevonden gaat worden. We horen natuurlijk hier een eenzijdig verhaal van jou kant, en terecht of niet, ik weet uit ervaring dat je niet de enige vader bent met deze problemen. Helaas is het kind uiteindelijk de dupe van zulk gesteggel tussen de ouders. De moeder van Luca mag dan niks meer met je te maken willen hebben en wie weet loopt dit niet goed voor je af, maar bedenk ook dat je kind op een gegeven moment ouder gaat worden en wellicht vragen gaat stellen. Topics als dit, je correspondentie en je internetpagina zijn zulk overtuigend bewijs later voor je kind dat je het er echt niet bij hebt laten zitten en dat je echt niet zomaar je kleine in de steek hebt gelaten.
pi_24954384
Misschien nog een andere groep waar je steun en informatie vandaan kunt halen: Gescheiden vaders
  zaterdag 12 februari 2005 @ 18:17:17 #126
103181 tienervaders
pi_25059585
@Bankrupcy: Ik heb contact met Fathers 4 Justice ja :-)

@Tasha: Ik ga inderdaad eens kijken bij gescheiden vaders, thanks
Inderdaad trouwens, het laatste wat ik wil is dat Luca denkt dat ik hem
in de steek gelaten heb. Ik wil er dolgraag voor hem zijn, hem meehelpen
opvoeden en ook leuke dingen kunnen doen (en uiteraard ook de minder leuke
dingen meemaken). Als hij oud genoeg is en vraagt naar wat er gebeurd is zal ik
hem alles laten lezen (nadat ik hem heb gezegd dat dit zijn beeld heel erg zou kunnen
veranderen). En ik vrees dat dan heel zijn wereld op zijn kop gaat

Voor de rest: Na de 23e zal ik in ieder geval de resultaten van de aankomende rechtzaken even
laten weten.
Grt
Remko
pi_25069475
klasse tienervader, succes met de hele situatie.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:37:48 #128
81237 releaze
best of both worlds
pi_25069948
hey remko, pittig topic, heb me zitten op te eten terwijl ik het las. ik was al compleet door het lint gegaan als ik zo tegengewerkt werd in het zien van mn bloedeigen zoon, ongelooflijk.

aangezien alles wat ik voelde wel is gezegd in de voorgaande posts wil ik nog wel even reageren op dat hele "smaad" gebeuren in oktober, (heb je daar trouwens nog meer van vernomen?) ik vind dat je je in dit topic echt heel fatsoenlijk heb uitgelaten over je exschoonouders. heel rustig en kalm, het hoofd koel, nergens waar jij hen de grond in boort, petje af. je vertelt de situatie vanuit hoe jij het ervaart, dat is toch geen smaad? je voert in dit topic geen kruistocht tegen haar ouders, ik voel vooral je frustratie over de omgang in je posts en niet de haat tegenover haar ouders, of tegenover haar. echt heel goed van je.
ik ga zo eens even je tienervaders website lezen, kijken wat daar nogmeer op staat.

heel veel sterkte en ik blijf je topic volgen.
  zondag 13 februari 2005 @ 12:28:48 #129
103181 tienervaders
pi_25070696
@Releaze: Nee het smaad gebeuren is stopgezet. Misschien had mijn brief wel impact (Laten we beiden wijs zijn en daar niet aan denken), maar misschien zijn ze zelf tot inkeer gekomen.

En inderdaad, ik kan alleen vertellen hoe ik het ervaar en hoe ik het zie, dat anderen dat anders zien, prima, ik hoef het daar niet mee eens te zijn maar ze hoeven het ook niet te laten om hun mening te geven. Alleen hoop ik dan wel dat mensen dat op een normale manier kunnen doen ipv "Je site moet offline" achtige dingen.

Je hebt gelijk; ik frustreer me over de omgang. Vroeg of laat ga ik Luca toch zien, daar twijfel ik niet aan, alleen naarmate dat later wordt, wordt de kans groter dat hij beschadigd raakt als hij ineens erachter komt dat hij een andere vader heeft dan hij altijd gedacht had. Ik hoop maar dat dat op tijd ingezien wordt.
Grt
Remko
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 18:01:31 #130
34726 Fratz
Max
pi_27282046
ik heb net alles doorgelezen en ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het verder is gegaan. is de DNA test nog doorgegaan? zie je je zoon nu wel regelmatig?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_27292330
Volgens mij heb ik tienervaders laatst gezien op tv en als hij dat was gaat het best aardig nu. Ik zocht naar dit topic toen, maar kon het niet vinden. De aanhouder wint.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:56:08 #132
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27292379
Mooi, dat had hij ook wel verdiend zou ik zeggen
Vampire Romance O+
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:53:31 #133
103181 tienervaders
pi_27318940
Hoi!,

Inderdaad, goed opgelet want dat was ik op tv (hart van nederland). Dankzij zn moeder zie ik hem nu inderdaad weer regelmatig en gaat alles prima :-). De DNA test hebben we afgezegd en ook alle verdere rechtzaken zijn stopgezet wnat dat schiet allemaal niet op, in tegendeel. Inmiddels is er zelfs een hele berg hulpverlening op touw gezet door 4 studenten van de hogeschool Fontys in Eindhoven dus alles gaat goed.. Bedankt allemaal voor de interesse!
Grt
Remko
pi_27319933
Ooo wat goed! Ik heb dit topic zojuist voor het eerst doorgelezen en was best geėmotioneerd bij bepaalde stukken.
Echt fijn om te lezen dat de omgang met je zoontje nu goed geregeld is!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:22:28 #135
103181 tienervaders
pi_27321398
:-) daar ben ik ook heel blij mee. Alles is te danken aan zn moeder en ik ben haar superdankbaar
Grt
Remko
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:04:28 #136
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27322406
Overigens zijn er genoeg plaatsen waar je verder geheel anoniem kan laten testen of een kind van je is of niet, door wat oorsmeer van hem mee te nemen en jezelf te laten testen. Ik denk dat je nog geen 1000 euro kwijt bent (ik zag hier pas op tv een programma over)
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:15:55 #137
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27322652
pi_27323012
Aangezien ik hier geen hart van Nederland kan ontvangen: wat is er gebeurt? Kan je misschien een korte synopsis geven van hetgeen is voorgevallen na de uitspraak van de rechtbank. Want ik ben even het verhaal kwijt.

Ben wel blij voor je, misschien toch een beetje Justice For Fathers?
Danmark: more usefull every day!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:33:20 #139
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_27323078
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef Keksi het volgende:
Aangezien ik hier geen hart van Nederland kan ontvangen: wat is er gebeurt? Kan je misschien een korte synopsis geven van hetgeen is voorgevallen na de uitspraak van de rechtbank. Want ik ben even het verhaal kwijt.

Ben wel blij voor je, misschien toch een beetje Justice For Fathers?
Korte samenvatting:

Had relatie met meisje, die werd zwanger en woonde nog bij haar ouders. Ouders willen wel geld van hem maar geen verder contact, hij wel. Paar rechtzaken, hij wilde een ouderschapstest doen en nu heeft het meisje hem een regeling gegeven

Toch zou ik een testje doen voor die 450 euro Misschien heb je het er in anderhalve maand weer uit
pi_27340163
Nou, als ik jou was zou ik es op deze site gaan kijken:

http://www.f4j.nl/index2.html

Misschien denk je nu: Onzin, zoiets kan helemaal niet helpen. Maar het is het proberen waard.
Laat daar je verhaal horen en ze zullen je zeker proberen te helpen .

Kisses Feya

ps: owja, kheb niet het hele topic gelezen, dus don't blame on me.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:28:34 #141
103181 tienervaders
pi_27342141
Hoi!,

De DNA test is van de baan, ik was altijd al overtuigd en nu nog steeds. Het was alleen een mogelijke uitleg voor mij toendertijd, maar achteraf klopte dat gewoon totaal niet.

Overigens ben ik lid va Fathers-4-Justice, ik was zelfs pas op tv met ze bij Debat op 1 waarbij ik in het team van Fathers-4-Justice zat (1 van de webmasters...)

Groet,
Remko
Grt
Remko
pi_27358149
klasse remko ben blij dat het topic vruchten heeft afgeworpen, heb je ook enigzins normaal contact met je ex schoonouders? of is dat (nog) teveel gevraagd...

al met al toppie
  zondag 29 mei 2005 @ 16:37:47 #143
103181 tienervaders
pi_27455804
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef GewoneMan het volgende:
klasse remko ben blij dat het topic vruchten heeft afgeworpen, heb je ook enigzins normaal contact met je ex schoonouders? of is dat (nog) teveel gevraagd...

al met al toppie
Hoi GewoneMan,

Daar kan ik vrij goed mee overweg vind ik. Ik spreek ze (nog) niet zo heel veel maar als we elkaar even spreken gaat dat gewoon gemoedelijk. Dat was 1 van de dingen waar ik enigzins bezorgd om was, maar dat is dus helemaal niet nodig (Achteraf gezien).

Cheers!
Grt
Remko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')