:')quote:Op woensdag 29 september 2004 14:22 schreef encore04 het volgende:
Als Makaay er al 3 inschiet dan schieten VoH, Landzaat, van Bommel, Kalou en Kuijt er ook minstens 1 in.
Ik zou me heel erg zorgen gaan maken als Ajaxcied.
Geef maar eens een argument waarom dat een domme opmerking wasquote:Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
:')
deze kan weer in het rijtje domste opmerkingen van een psv'er
Nee, heel de top 3 gaat strijden om de landstitel en als Ajax zich niet versterkt worden ze zelfs 3e.quote:Ik maak me dus totaal geen zorgen voor de HCE, daar zijn de tegenstanders te matig voor, daar kan alleen psv op lange termijn meekomen.
*zucht*quote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Het leek net of ik naar PSV keek, die speelden ook vaak van die bange duels.
whehequote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Heb ik in dit topic al gedaan en ook daar nog herhaald voor je. Zoek maar even, pagina 4, 5 of 6.
Was Sonck maar zoquote:Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan je niet eens veel verwijten. Hij maakte wel wat fouten, maar ja, Makaay verdedigen is sowieso vreselijk. Die doet namelijk niks. Maar dan ineens, boem.
Hij probeerde het wel in de eerste minuut tegen Juve.....quote:Op woensdag 29 september 2004 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was Sonck maar zo![]()
Okay het was de eerste wedstrijd van Rosales, maar ik vond het ook echt 3x niks hoor. En ook Maxwell vond ik zwak, voor mij haalde alleen de Jong een kleine voldoende.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Alleen de halffitte Maxwell en Nigel de Jong scoorden een voldoende, Rosales krijgt die ook omdat het zijn eerste duel was. Maar verder...
Vanaf Schiphol naar de arena is ook nog best een eind lopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Co zou hebben gezegd: "...Nadat we de grens over zijn, mogen jullie het stuk naar Amsterdam lopen..."
Helaas zijn ze met het vliegtuig![]()
je vergeet Zlatan nog :pquote:Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Eigenlijk is het spelersbeleid van Koeman gewoon een grote flop. Kijk maar.
Gehaald en geflopt:
Boukhari
Soetaers
Sonck
Escude
Grygera
Yannis
Waarom moesten zij weg?
Yakubu
Pasanen
En ik moet ook nog maar zien wat het met Rosales en die andere Zuid-Amerikanen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |