abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22285113
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:22 schreef encore04 het volgende:
Als Makaay er al 3 inschiet dan schieten VoH, Landzaat, van Bommel, Kalou en Kuijt er ook minstens 1 in.

Ik zou me heel erg zorgen gaan maken als Ajaxcied.
:')

deze kan weer in het rijtje domste opmerkingen van een psv'er

Ik maak me dus totaal geen zorgen voor de HCE, daar zijn de tegenstanders te matig voor, daar kan alleen psv op lange termijn meekomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door F1Bas op 29-09-2004 14:50:15 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22285551
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

:')

deze kan weer in het rijtje domste opmerkingen van een psv'er
Geef maar eens een argument waarom dat een domme opmerking was
quote:
Ik maak me dus totaal geen zorgen voor de HCE, daar zijn de tegenstanders te matig voor, daar kan alleen psv op lange termijn meekomen.
Nee, heel de top 3 gaat strijden om de landstitel en als Ajax zich niet versterkt worden ze zelfs 3e.
  woensdag 29 september 2004 @ 15:15:45 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22285813
Zondag de topper tegen AZ.

Sinds wanneer boeit de CL iemand?
Gewoon een trainingspartijtje was het.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22285831
Nou, lekker was dat.

Enkele zaken die mij opvielen:

A. Uiteraard het gebrek aan stootkracht. Viel te verwachten, met Sonck in de punt. Die gaat tussen Lúcio en Linke kruipen, duels ontlopen en hopen op een momentje. Zo speelt die jongen nu eenmaal. Geen enkele andere speler in de selectie had dat gisteren beter gedaan, vrees ik. Je mag die jongen dan niet vergelijken met Zlatan, maar als die er toch nog was geweest.... Zlatan had altijd dreiging, zelfs als hij slecht speelde. Nu zie ik eigenlijk niemand die een goal zou kunnen maken.

B. Rafael van der Vaart speelde weer niet goed. Kan gebeuren, maar waarom bezondigt hij zich dan wel aan ongepast gallery-play? Die hakjes en dergelijke. Hij wordt nooit meer een geniale spelverdeler, zoals we ooit dachten. Als momentenvoetballer heeft hij toekomst. Maar een goede momentenvoetballer profiteert van zo'n slippertje als van Linke bij die Sonck-voorzet.

C. Waar is de John Heitinga van vorig jaar? Die jongen die zelfverzekerd Inzaghi uit de wedstrijd speelde, dapper lange passes gaf en de defensie leidde. Gisteren speelde hij als een jonge juffrouw en dat is niet de eerste keer dit jaar. Bovendien was hij ook nooit coachend bezig.

D. De zwakke organisatie. Niet alleen de schuld van Lobont, maar toch. De eerste goal was onhoudbaar, puur omdat het Makaay was. Negen van de tien spitsen loopt nog door, hij knalt gelijk. Maar die tweede... Waarom staat er niemand bij de paal? Zet Sneijder daar neer, die wint toch geen kopduel.

Alleen de halffitte Maxwell en Nigel de Jong scoorden een voldoende, Rosales krijgt die ook omdat het zijn eerste duel was. Maar verder...

Je moet nu dus door en 2 x van Maccabi Tel Aviv winnen en dan 3e worden. Dat is achter Juve en Bayern geen schande, maar de manier waarop je nu al kansloos bent, is wel Ajax-onwaardig. Het leek net of ik naar PSV keek, die speelden ook vaak van die bange duels.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 september 2004 @ 15:26:03 #205
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22286025
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Het leek net of ik naar PSV keek, die speelden ook vaak van die bange duels.
*zucht*

maar ff wat anders, voor de wedstrijd postte je ergens dat je ajax liever zonder spits had zien beginnen, kun je dat nog ff toelichten? Ben ik wel benieuwd naar namelijk.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22286068
Heb ik in dit topic al gedaan en ook daar nog herhaald voor je. Zoek maar even, pagina 4, 5 of 6.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 september 2004 @ 15:29:03 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22286089
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Heb ik in dit topic al gedaan en ook daar nog herhaald voor je. Zoek maar even, pagina 4, 5 of 6.
whehe

-edit-

ff nagelezen, leuke ideetje dat spelen zonder spits. zal ongetwijfeld beter uitpakken dan spelen met 3 verdedigers.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22286310
Precies. Maar goed, het is iets te revolutionair om zo toe te passen vrees ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_22286465
Bah, dat was een koude douche gisteravond.
Meteen na de aftrap, zag ik het al somber in. Die Sonck stond letterlijk en figuurlijk de hele wedstrijd buitenspel, ik word daar zo ziek van. De aanval was een lachertje, er was geen kracht achter de bal; Kahn heeft volgens mij een van zijn makkelijkste avonden gehad (op die bal van nota bene zijn eigen verdediger na).

Dan het middenveld, dat werd totaal overlopen. Ze hadden een middenveld van ongeveer 5 man, en nog konden de Duitsers moeiteloos oversteken. Waar zijn Sneijder en Van Der Vaart? Na een poging tot een hakballetje, heb ik Rafael niet meer gezien. Van Der Vaart, dat is de echte 'fantoom'.

Dan de verdediging, als Makaay twee keer scoort (penalty niet meegerekent) en Grygera moet hem dekken, dan zegt dat wel iets over het spel van de Tsjech gisteravond.
De man van vorig seizoen, Heitinga, viel op door afwezigheid hij liep als een bang hondje te verdedigen, en doordat hij een man liep lopen was een Duits doelpunt het gevolg.
Lobont, haalde een paar ballen er netjes uit. Maar ik vind hem altijd een onrustige indruk maken; die ene kopbal terug en dan die verre uitloop waar hij net op tijd de bal van de lijn kon weghalen.

Het lijkt wel of het talentvolle Ajax van twee jaar geleden, stil staat met ontwikkelen. 'Talenten' worden geen 'voetballers', maar ze blijven 'talenten'. Nu zal dat in de HCE nog (!) niet zoveel uitmaken, maar Europees gezien kun je het nu al vergeten. UEFA-cup misschien?
pi_22286505
schandalige wanprestatie gisteren.
snel vergeten en op naar AZ.
pi_22286860
Grygera kan je niet eens veel verwijten. Hij maakte wel wat fouten, maar ja, Makaay verdedigen is sowieso vreselijk. Die doet namelijk niks. Maar dan ineens, boem.
www.thuisuiteten.nl
pi_22287135
ik hoop wel dat iedereen nu wakker geschud is en dat ze vanaf nu de sterren van de hemel spelen.
pi_22287165
quote:
Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan je niet eens veel verwijten. Hij maakte wel wat fouten, maar ja, Makaay verdedigen is sowieso vreselijk. Die doet namelijk niks. Maar dan ineens, boem.
Was Sonck maar zo
pi_22287217
Sonck zou het willen. Die kan het tegen hele kleine clubs ook wel.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 september 2004 @ 16:55:52 #215
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22287902
quote:
Op woensdag 29 september 2004 16:19 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Was Sonck maar zo
Hij probeerde het wel in de eerste minuut tegen Juve.....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 29 september 2004 @ 17:27:21 #216
82589 S-Two
barba macacu
pi_22288523
quote:
Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:

Alleen de halffitte Maxwell en Nigel de Jong scoorden een voldoende, Rosales krijgt die ook omdat het zijn eerste duel was. Maar verder...
Okay het was de eerste wedstrijd van Rosales, maar ik vond het ook echt 3x niks hoor. En ook Maxwell vond ik zwak, voor mij haalde alleen de Jong een kleine voldoende.

De diepste punten waren wel voor Sonck en ook Heitinga (geen pass kwam aan, en ook het verdedigen was gewoon niks).

En dan Obodai.. waarom hebben we Yakubu laten gaan?? En ik was nogal teleurgesteld in Ajax door Trabelsi weer op te nemen, maar laat hem ALSTUBLIEFT zo snel mogelijk spelen!!!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 17:28:51 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_22288546
Dit was geen incident. Al twee jaar is het bagger in europa, Brugge Celta de Vigo, Juve, Bayern. Allemaal een maatje te groot.

Er zit iets heel erg fout bij Ajax.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 september 2004 @ 17:32:33 #218
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22288611
Ik vond Rosales inderdaad ook erg tegenvallen. Het was dan wel zijn eerste wedstrijd vanaf de 1e minuut, maar die jongen heeft niet één actie gemaakt geloof ik...
Dat deed De Ridder toch beter die paar minuutjes dat ie mee mocht doen.
pi_22288636

Toe maar Humberto, zeg ze maar eens duidelijk waar het op staat. Pak ze stevig aan!
...drop it like it's hot...
pi_22288696
Co zou hebben gezegd: "...Nadat we de grens over zijn, mogen jullie het stuk naar Amsterdam lopen..."

Helaas zijn ze met het vliegtuig
pi_22288704
Eigenlijk is het spelersbeleid van Koeman gewoon een grote flop. Kijk maar.

Gehaald en geflopt:
Boukhari
Soetaers
Sonck
Escude
Grygera
Yannis

Waarom moesten zij weg?
Yakubu
Pasanen

En ik moet ook nog maar zien wat het met Rosales en die andere Zuid-Amerikanen wordt.
pi_22288722
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Co zou hebben gezegd: "...Nadat we de grens over zijn, mogen jullie het stuk naar Amsterdam lopen..."

Helaas zijn ze met het vliegtuig
Vanaf Schiphol naar de arena is ook nog best een eind lopen.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 17:38:46 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_22288729
Jan Mulder liet gisteren niets heel van Rosales.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 september 2004 @ 17:40:53 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_22288765
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Eigenlijk is het spelersbeleid van Koeman gewoon een grote flop. Kijk maar.

Gehaald en geflopt:
Boukhari
Soetaers
Sonck
Escude
Grygera
Yannis

Waarom moesten zij weg?
Yakubu
Pasanen

En ik moet ook nog maar zien wat het met Rosales en die andere Zuid-Amerikanen wordt.
je vergeet Zlatan nog :p
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 29 september 2004 @ 17:54:09 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22289002
Waarom zit Koeman nog? Co, Morten, Jan, ze waren allemaal om minder weggestuurd, maar Ronald kan alles maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')