Ja, jammer dat er geen frustratie gebotvierd werd op Jeremies.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik twijfel over Jeremies
En jullie zouden moeten weten dat resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst (zowel sportief als financieel).quote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.
Dat klopt maar vorig jaar waren we heel dicht bij in de poule des doods en de jaren daar voor ging PSV niet op tijd voetballen omdat PSV te veel op de spits leunde. Nu heeft PSV een sterk collectiefquote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.
Het feit dat je jullie spits gaat vergelijken met die van Feyenoord sloopt gelijk de hele fundering onder je verhaalquote:Op woensdag 29 september 2004 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat klopt maar vorig jaar waren we heel dicht bij in de poule des doods en de jaren daar voor ging PSV niet op tijd voetballen omdat PSV te veel op de spits leunde. Nu heeft PSV een sterk collectiefHelaas is Ooijer geblesseerd maar we hebben wel routinier Cocu, voetballer pur sang Van Bommel. Lamey, Alex, Lee en Bouma die beter zijn dan Grygera, Obodai en Escudé en zeker niet onder doen voor Heitinga en De Jong. Verder hebben we het grote talent Farfan, de steeds beter wordende Park en de fysiek weliswaar matige maar technisch sterke en snelle linksbuiten Beasley. Tel daar de vechtlust van onze eigen Kuijt VOH op en er staat een Europese subtopper
Ik doel hiermee op de vechtlust die ik zowel in Kuijt als in VOH zie. Ik denk dat VOH een door niemand begrepen spits zal blijken te zijn die altijd in de schaduw van Kezman moest staan. Nu kruipt ie uit z'n schulpquote:Op woensdag 29 september 2004 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het feit dat je jullie spits gaat vergelijken met die van Feyenoord sloopt gelijk de hele fundering onder je verhaal
Neem eens contact op met methodmitchquote:Op woensdag 29 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik Koeman was zou ik trouwens die Babel in de spits zetten, slechter dan Sonck kan 't niet.
Ok, het magquote:Op woensdag 29 september 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
Topictitel enigszins aangepast.
Leuke vergelijking: Odd en Bayern staan voor jou op hetzelfde niveau?quote:Op woensdag 29 september 2004 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
Sprak vanmiddag nog een jood en hij heeft het iig gezellig gehad op de Oktoberfesten in september. Ik zal niet gaan sarren, want ik weet dat jullie dat ook niet zouden doen mocht Feyenoord verliezen van het machtige Odd...![]()
Gaat alleen een beetje moeilijk he als PSV blijft winnenquote:Op woensdag 29 september 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nee, sinds vanavond heb ik een ander slachtoffer op het oog om te gaan sarren de komende tijd. Een nieuwe "aanwinst" in VBL.
Ga nou maar eerst eens afwachten of PSV het onmogelijke klaar gaat spelen namelijk de tweede ronde halen.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gaat alleen een beetje moeilijk he als PSV blijft winnen
Dat hangt helemaal af van de wedstrijden tussen Juve en Bayern.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:14 schreef DIJK het volgende:
Waar is de eeuwige arrogantie en het geloof in eigen kunnen gebleven btw.. Winnen vs juventus uit en je hebt al weer een heel redelijke kans
ik schaam me nooit voor mijn club....quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:28 schreef Euc- het volgende:
Ik als Ajax fan zijnde schaam me. Ik ga slapen, welterusten.
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik schaam me nooit voor mijn club....
Dat ben ik dus absoluut niet met je eens.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
Zoals ik al na de vorige wedstrijden zei:
Van der Vaart en Schneijder komen gewoon te kort voor het echte werk. Ze zullen het allebei nooit redden bij een topclub, en mogen god op hun blote knieen danken dat ze in Ajax 1 mogen voetballen.
Niet zo dramatisch, voor van der Vaart zie ik ook geen toekomst bij een topclub (ontwikkeling stokt al tijdje+ geen topsport lijf, veel blessures) . Maar voor Sneijder is dat wel mogelijk. Die jongen is nog jong en Europees is er weinig eer te behalen voor hem met Ajax. Ik moet wel toegeven dat hij gisteren erg slecht voetbalde.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
Van der Vaart en Schneijder komen gewoon te kort voor het echte werk. Ze zullen het allebei nooit redden bij een topclub, en mogen god op hun blote knieen danken dat ze in Ajax 1 mogen voetballen.
Weer een naam op mijn lijstje van niet serieus te nemen fokker.....quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |