He Rijstnazi, Pienaar speelde inderdaad erg slecht vandaag!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het maar een beetje nep spelers dat ajax heeft (snijder, pienaar, de jong, maxwell, grygera)
vooral pienaar is echt een trieste negerin
Je zult maar in een kutdorp wonenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Je zult maar Amsterdammer zijn,dan blijf je janken.Gisteren met Hazes nu met Ajaks.
Dan moet je als boer al helemaal een kutleven hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Je zult maar Amsterdammer zijn,dan blijf je janken.Gisteren met Hazes nu met Ajaks.
Ik twijfel over Jeremiesquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Leshy het volgende:
Het Ajax-shirt staat ook bijna iedereen goed
Als Bayern brandhout is, wat is ajax dan wel niet?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
1-2.
Bayern is momenteel brandhout. Hoor Makaay net nog zeggen dat ze een beter team hebben dan Ajax. Waarschijnlijk iets teveel braadworsten gegeten. Oja, ook maar meteen uit de selectie van Oranje gooien. Wegens een chronische voetbal-n00b-aandoening.
ik heb het over pienaar in het algemeen, gewoon een kwal...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
He Rijstnazi, Pienaar speelde inderdaad erg slecht vandaag!
waarom denkt iedereen altijd dat het kut wonen is in een dorp??quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je zult maar in een kutdorp wonen![]()
{sub]alle boeren uitgerukt nu?[/sub]
En een goede voetbalclub in de buurt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen altijd dat het kut wonen is in een dorp??
Voordelen: Het is rustig, geen steekpartijen, je hebt veel ruimte, groter huis, 2auto's, boot, tuin, gratis parkeren....
Dat vroeg ik me dus ook af, Co heeft natuurlijk nog steeds last van een complexje. Deze wedstrijd moet je snel vergeten, maar ik vraag me af of ze dat ook kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef Againzender het volgende:
Eens kijken of Co aanstaande zondag het zelfvertrouwen een nog grotere knal geeft
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef chelloboy het volgende:
[..]
En een goede voetbalclub in de buurt.
Kruip terug onder je steen, kutboer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:56 schreef cultheld het volgende:
AZ gaat ons nog een handje helpen in de competitieHet gaat dit jaar echt tussen PSV en Feyenoord
![]()
Dat was nog het enige voordeel van Vleutenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef chelloboy het volgende:
[..]
En een goede voetbalclub in de buurt.
Alsof ik hier normaal niet reageer? Ik zei het al in de zomervakantie en toen lachte iedereen me uit: PSV is momenteel beter dan Ajax en Ajax brengt het niet in de CL dit jaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kruip terug onder je steen, kutboer.![]()
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof ik hier normaal niet reageer? Ik zei het al in de zomervakantie en toen lachte iedereen me uit: PSV is momenteel beter dan Ajax en Ajax brengt het niet in de CL dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |