Vandaar ook:quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij meer kostte, en dat die 410 euro symbolisch was
ik twijfelde al, maar zette het toch neer voor de volledigheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vandaar ook:
Galasek vind ik erg gewaagd. Liever niet inzetten en de rest van het seizoen wel, dan nu inzetten en weer een paar weken weg.quote:Maxwell en Galasek is goed nieuws overigens
Tja, het kan inderdaad ook verkeerd uitpakken. Maar Galasek is wel enorm belangrijk voor dit team, dat blijkt wel uit de afgelopen wedstrijden waarin we het zonder hem moesten doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:18 schreef The_Hives het volgende:
Galasek vind ik erg gewaagd. Liever niet inzetten en de rest van het seizoen wel, dan nu inzetten en weer een paar weken weg.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik niet.
Zag wel dat je een column topic geopend had.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Overigens verwachten de Duitsers Pienaar in de basis. Leuk.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:37 schreef Denni5 het volgende:
Geeft de 3e plek nog recht op UEFA-cup voetbal?![]()
Ik mag het van harte hopen, want op deze manier hebben we niets te zoeken in de Champions League. Ik verwacht niet dat we 'm winnen, maar een beetje meer inzet en concentratie kan geen kwaad volgens mij. Laten we hopen dat Ronald ze in de rust effe wakker schudt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
schade Ajax dove hondquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
Hoorde ik nou schade deutschland alles ist vorbei OF schade holland alles ist vorbei???
En nou weer oprotten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het maar een beetje nep spelers dat ajax heeft (snijder, pienaar, de jong, maxwell, grygera)
vooral pienaar is echt een trieste negerin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |