idd maxwell wel en Pienaar niet, wie zetten we op de plek van Pienaar?quote:Op maandag 27 september 2004 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
jeej, Maxwell waarschijnlijk toch fit volgens At5!
Ik neem aan dat hij Galasek als verdedigende middenvelder mee telt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Waanzin, 5 verdedigers tegen Bayern dat vaak genoeg met maar 1 spits speelt...
hoe kunnen de bobo's dat spandoek kapot maken? die zitten toch aan de overkant?quote:Op maandag 27 september 2004 18:36 schreef The_Hives het volgende:
en supporters uit 112
uuh ja?quote:Op maandag 27 september 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Galasek als verdedigende middenvelder mee telt.
Het wordt dan:quote:Op maandag 27 september 2004 21:53 schreef Leshy het volgende:
Mja, dat zeg volgens mij net zoveel als de opstelling:
Sneijder
Maxwell, Sonck, Van der Vaart, Grygera
Obodai, Grygera, Lobont, De Jong
Heitinga
Welk vak het was weet ik niet precies, maar het gaat iig om die gasten die in de skybox zaten onder Vak 410 (op de foto onder de tekst 'Vak')quote:Op maandag 27 september 2004 20:59 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe kunnen de bobo's dat spandoek kapot maken? die zitten toch aan de overkant?
En hoe kunnen de mensen van vak 112 het doek kapot maken? Die zitten er toch onderWaarom is dat gebeurd dan?
(en hoeveel kost zo'n doekje dan, valt toch wel mee)
Het was 110/111/skybox, maar zeker niet 112, die zitten aan de andere kant van de opening tussen de tribunes.quote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Welk vak het was weet ik niet precies, maar het gaat iig om die gasten die in de skybox zaten onder Vak 410 (op de foto onder de tekst 'Vak')
[afbeelding]
Het spandoek werd uitgerold toen de spelers het veld betraden en bleef uiteraard een tijdje hangen. Na een minuutje of 2 hadden die gasten er echter genoeg van en trokken ze het doek in tweeën
En hij kostte 410 euro, als ik het spandoek afgelopen zaterdag mag geloven
Ik had begrepen dat hij meer kostte, en dat die 410 euro symbolisch wasquote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
En hij kostte 410 euro, als ik het spandoek afgelopen zaterdag mag geloven
nee, ik niet.quote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Wie speelt er trouwens nog meer mee in de quiz op Ajax Netwerk.to?
Ik hoorde het vanochtend! Galasek ook 100% fit. Alles komt goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:56 schreef VoreG het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=63740/sc=6ebaed
Maxwell kan gelukkig meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |