abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22289022
Ik ben nog steeds boos.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289029
Kunnen we geen toernament maken van: wie moet de nieuwe coach van Ajax worden, of is dat te voorbarig?
That's all folks!
pi_22289036
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben nog steeds boos.
Hier nog een
  woensdag 29 september 2004 @ 18:07:22 #229
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_22289293
Wat trouwens ook raar is, Rosales was gehaald omdat hij een echte rechtsbuiten zou zijn maar in een interview in de voorbeschouwing gisteren zei hij dat hij dat hij meer een erg zwervende nr. 9 is. Waarom is hij dan gehaald?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  Trouwste user 2022 woensdag 29 september 2004 @ 18:09:01 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_22289328
Hij was betaalbaar waarschijnlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22289347
4-0! Genieten was het zeg de "nabeschouwing" op de werkvloer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22289369
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat trouwens ook raar is, Rosales was gehaald omdat hij een echte rechtsbuiten zou zijn maar in een interview in de voorbeschouwing gisteren zei hij dat hij dat hij meer een erg zwervende nr. 9 is. Waarom is hij dan gehaald?
Omgekeerde Mido dus. Dat soort aankopen hebben ze wel vaker...
pi_22289490
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4-0! Genieten was het zeg de "nabeschouwing" op de werkvloer.
moet je nagaan hoe het met je eigen club gaat dat je van het verlies van andere kan genieten maar goed bij jullie is europees natuurlijk nooit haalbaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22289541
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

moet je nagaan hoe het met je eigen club gaat dat je van het verlies van andere kan genieten maar goed bij jullie is europees natuurlijk nooit haalbaar.
Je kan er ook niet op reageren .
slettebak [@] gmail.com
pi_22289542
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee, met de laagste begroting van de Eredivisie is de kans dat je Europees haalt niet zo groot.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22289553
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, met de laagste begroting van de Eredivisie is de kans dat je Europees haalt niet zo groot.
En dan kom je zitten zeuren als Ajax verliest. Ik heb je hier godverdomme nooit eerder gezien. Blijf dan ook weg als het minder gaat.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289560
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef JaWi het volgende:

[..]

Je kan er ook niet op reageren .
Dat neem ik terug.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289588
Dalijk trainen En dat Ajax shirt gaat gewoon weer aan hoor
Koning.
pi_22289630
quote:
Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Dit was geen incident. Al twee jaar is het bagger in europa, Brugge Celta de Vigo, Juve, Bayern. Allemaal een maatje te groot.

Er zit iets heel erg fout bij Ajax.

Verliest nu zelfs tong80 zijn positivisme...
Dat is het teken dat het niet goed gaat...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22289667
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:19 schreef JaWi het volgende:

[..]

En dan kom je zitten zeuren als Ajax verliest. Ik heb je hier godverdomme nooit eerder gezien. Blijf dan ook weg als het minder gaat.
Dan zou ik toch wat aan je ogen laten doen. Ik post regelmatig in VBL. Ik bepaal zelf overigens wanneer ik in welk topic post.
pi_22289712
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan zou ik toch wat aan je ogen laten doen. Ik post regelmatig in VBL. Ik bepaal zelf overigens wanneer ik in welk topic post.
In VBL heb je inderdaad wat posts. Je laatste post in een aan Ajax gerelateerd topic was de avond na Ajax - Juve. Zegt genoeg. Je komt hier alleen maar om te kloten.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289738
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:26 schreef JaWi het volgende:

[..]

In VBL heb je inderdaad wat posts. Je laatste post in een aan Ajax gerelateerd topic was de avond na Ajax - Juve. Zegt genoeg. Je komt hier alleen maar om te kloten.
Ik dacht hier een leuke nabeschouwing aan te kunnen treffen. Valt me dat even tegen.
  woensdag 29 september 2004 @ 18:27:31 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22289747
Ik zie het nog steed somber voor de nabije toekomst in als er niet op korte termijn 2 echte spitsen en 2 echte verdedigers bij komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22289765
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik dacht hier een leuke nabeschouwing aan te kunnen treffen. Valt me dat even tegen.
Dat je niet inhoudelijk reageert zegt nog meer. Flikker toch op. Voor nabeschouwingen mag je overigens in de aan de wedstrijd gerelateerde topics zijn.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289782
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat je niet inhoudelijk reageert zegt nog meer. Flikker toch op. Voor nabeschouwingen mag je overigens in de aan de wedstrijd gerelateerde topics zijn.
Dit gaat toch ook over Ajakkes?
pi_22289811
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit gaat toch ook over Ajax?
Algemeen. Het is alleen te zien dat je enkel in Ajax topics komt, wanneer er wat te sarren of kloten valt.
slettebak [@] gmail.com
pi_22289829
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dit gaat toch ook over Ajakkes?
Waar was je naar Den Bosch - Ajax 0-5 ??
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 29 september 2004 @ 18:31:18 #248
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22289847
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gewoon hier,check de topics maar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22289854
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.
pi_22289867
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:29 schreef JaWi het volgende:

[..]

Algemeen. Het is alleen te zien dat je enkel in Ajax topics komt, wanneer er wat te sarren of kloten valt.
Nog steeds gefrustreerd over die genante vertoning van gisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')