Ik denk Filipe, daar is hij nu eenmaal voor gehaald.quote:Op zondag 26 september 2004 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
oke, wie gaat er voor Maxwell spelen? De Jong? Escude? Filipe?
ja maar hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld.quote:Op zondag 26 september 2004 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk Filipe, daar is hij nu eenmaal voor gehaald.
Geen dankquote:Op zondag 26 september 2004 15:26 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Dank u!
* Heeft nog steeds spierpijn van het onhandig zitten en spuiten
Op basis van het eerste half uur had Ajax inderdaad voor moeten staan! Daarna kregen wij zelf de grootste kansen, en als je die niet maakt dan is er nog zo'n ongeschreven voetbalwetquote:Op zondag 26 september 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Escudé linksback. Lijkt me logisch.
Overigens had Ajax gisteren bij rust best al voor mogen staan. En Yannis was een verademing ten opzichte van Sonck.
iddquote:Op zondag 26 september 2004 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld.
maar het pakt altijd goed uit als Ajax jonge spelers voor de leeuwen gooit.
quote:Ajax wil Bergkamp na Arsenal als trainer
Ajax probeert Dennis Bergkamp terug te halen naar Amsterdam, niet al voetballer maar als coach, aldus de Sunday Mirror vandaag. De spelverdeler van Arsenal zou een trainersloopbaan ambiëren, maar nog pas na volgend seizoen willen stoppen met het profvoetbal.
Daarom is Ajax momenteel nog niet in beeld, maar wel voor in de toekomst. De 35-jarige Bergkamp wil dit seizoen en het seizoen daarop nog voor Arsenal spelen. Om vervolgens te stoppen en direct verder de gaan als trainer. Bij Ajax komt er medio 2006 een plekje vrij, aangezien Ronald Koeman zo goed als zeker vertrekt.
Maar voorlopig denkt de international die van 1986 tot 1993 voor de club uit zijn geboortestad uitkwam en vervolgens na twee jaar Internazionale bij Arsenal terechtkwam, nog niet aan stoppen met voetballen. Bergkamp voetbalt nog als een twintiger bij Arsenal en is onmisbaar voor de Londense club.
bron: voetbalzone
Boeman weg? Topquote:Op zondag 26 september 2004 17:35 schreef Nashje het volgende:
Er stond al een stukje over in het vorige topic:
[..]
dat beentje over de railing, is boven het trapgat neem ik aan?quote:Op zondag 26 september 2004 21:05 schreef NordKaos het volgende:
Presente in Munchen!
(Met 4 spandoeken en 2 bandieri's....)
4-3-3 zal het denk ik niet worden. en bovendien is Maxwell geblesseerd.quote:Op zondag 26 september 2004 21:09 schreef DarKZeN het volgende:
Lobont
De Jong Heitinga Grygera Maxwell
Sneijder Galasek Vd/Vaart
Rosales Anastasiou Mitea
Als koeman met deze 11 gaat spelen hebben we wel wat kans maar helaas ontbreekt de kwaliteit van een echt "Zlatan"
Misschien een idee om Filipe dan linksachter te laten beginnen? Hij schijnt het goed te doen in de 2e dus ;-)quote:Op zondag 26 september 2004 21:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4-3-3 zal het denk ik niet worden. en bovendien is Maxwell geblesseerd.
Anastasiou vond ik gister trouwens bedroevend slecht spelen. maar hij scoort wel gelukkig.
quote:Op zondag 26 september 2004 21:26 schreef DarKZeN het volgende:
[..]
Misschien een idee om Filipe dan linksachter te laten beginnen? Hij schijnt het goed te doen in het 2e dus ;-)
Het is nu te kort dag. Maar dat is inderdaad niet duur. Hoeveel gaan er ongeveer?quote:Op zondag 26 september 2004 21:07 schreef NordKaos het volgende:
Dat is inclusief kaartje.
Ik was 25 euro voor het kaartje en 66 voor de busreis kwijt, niet te gek vind ik. Vliegen naar Turijn schijnt nu ook nog goedkoop te zijn...
het gaat ff slecht en koeman mag alweer weg van jou.. nepjoodquote:Op zondag 26 september 2004 19:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Boeman weg? Top![]()
Laat em maar lekker naar PSV gaan, was ie in '86 ook al zo goed in.
flikker zelf ff opquote:Op zondag 26 september 2004 21:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
het gaat ff slecht en koeman mag alweer weg van jou.. nepjood
Wordt al een jaar geroepenquote:Op zondag 26 september 2004 21:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
het gaat ff slecht en koeman mag alweer weg van jou.. nepjood
Anastasiou in de CLquote:Op zondag 26 september 2004 21:09 schreef DarKZeN het volgende:
Lobont
De Jong Heitinga Grygera Maxwell
Sneijder Galasek Vd/Vaart
Rosales Anastasiou Mitea
Als koeman met deze 11 gaat spelen hebben we wel wat kans maar helaas ontbreekt de kwaliteit van een echt "Zlatan"
Onzin, Yannis speelde dramatisch totdat 'ie scoorde. Dat was mede te wijten aan Lobont en de anderen die 'm lange ballen gaven, maar het enige wat Yannis de gehele wedstrijd door aan het doen was, was vallen, struikelen en de bal kwijtraken. Ik vrees dat je met je missie Sonck de grond in te stampen een beetje verblind wordt door de realiteit, mm.quote:Op zondag 26 september 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Escudé linksback. Lijkt me logisch.
Overigens had Ajax gisteren bij rust best al voor mogen staan. En Yannis was een verademing ten opzichte van Sonck.
Juist. Sonck legt er gewoon 2 in dinsdagquote:Op zondag 26 september 2004 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Yannis speelde dramatisch totdat 'ie scoorde. Dat was mede te wijten aan Lobont en de anderen die 'm lange ballen gaven, maar het enige wat Yannis de gehele wedstrijd door aan het doen was, was vallen, struikelen en de bal kwijtraken. Ik vrees dat je met je missie Sonck de grond in te stampen een beetje verblind wordt door de realiteit, mm.
Een balvast aanspeelpunt die de hele tijd op de grond gaat liggen rollebollen, bij elke voorzet verkeerd staat, en te langzaam is voor de counter. Nee, daar hebben we veel aan.quote:Op zondag 26 september 2004 22:24 schreef JaWi het volgende:
Een balvast aanspeelpunt hebben we meer aan dan een stuntelende belg die niet lekken in zijn vel zit.
quote:Op maandag 27 september 2004 00:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben ook geinteresseerd in hoeveel man/vrouw er gaat.quote:Op maandag 27 september 2004 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
wat is in jou ogen hinderlijk of dreigend?quote:Op maandag 27 september 2004 01:00 schreef JaWi het volgende:
Op iedere hoek stonden 4 busjes ja
Maar ze waren nou niet echt hinderlijk of dreigend aanwezig.
Ja, aan beide kantenquote:Op maandag 27 september 2004 01:16 schreef The_Hives het volgende:
ok, op die manier.
Als ik zoveel busjes zie (zeker bij een club als roda), krijg ik altijd (negatieve) kriebels. niet dat ik ga rellen ofzo, maar zo'n overmacht is overbodig. En als ze dan ook met 2 busjes naast de ingang staan
Bij Ajax nietquote:Op maandag 27 september 2004 14:19 schreef Sloggi het volgende:
Een spits kan het zich permiteren slecht te spelen, zolang hij maar scoort.
Dat was meer te wijten aan de slechte aanvoer en bijsluiting vanaf het middenveld dan aan Yannis zelf.quote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Yananas een verademing? Ik zie die gast het liefst aan Haarlem verhuurt worden ofzo. Die gast was me toch slecht zeg zaterdag!
Sonck snelquote:Op zondag 26 september 2004 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt. Ook al stuntelt Sonck nogal eens, in Europa heb je aan Jannes helemaal niks. Met de snelheid van Sonck kan je tegen de niet al te snelle Bayern verdediging veel meer uitrichten. En Escude moet linksback spelen als Maxie er niet bij is. Escude heeft de pass in huis en dat is handig als Mitea ervoor loopt.
Valt best mee. Yannis hield tenminste nog af en toe een bal vast. Sonck zal tegen Bayern steeds tussen Linke en Lúcio wegkruipen, daar heb je ook niks aan.quote:Op zondag 26 september 2004 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Yannis speelde dramatisch totdat 'ie scoorde. Dat was mede te wijten aan Lobont en de anderen die 'm lange ballen gaven, maar het enige wat Yannis de gehele wedstrijd door aan het doen was, was vallen, struikelen en de bal kwijtraken. Ik vrees dat je met je missie Sonck de grond in te stampen een beetje verblind wordt door de realiteit, mm.
Sonck is vooral snel in het uitschelden van medespelers en het zeuren bij de arbiter.quote:Op maandag 27 september 2004 17:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sonck snel![]()
![]()
de hele 2e helft heeft Yannis geen enkele bal goed geraakt, behalve die goal. Luypers had hem in z'n zak.quote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt best mee. Yannis hield tenminste nog af en toe een bal vast. Sonck zal tegen Bayern steeds tussen Linke en Lúcio wegkruipen, daar heb je ook niks aan.
Beter is trouwens om gewoon geen centrumspits op te stellen.
Nou, ik denk dat juist als je Bayern wilt verrassen, je geen statische nummer 9 moet neerzetten. Yannis kan een bal vasthouden, mee eens, maar is wel wat statisch. Linke kan lekker tegen hem aan leunen, zoals die graag doet. Dan speel je het zwakste deel van Bayern, de defensie, juist in de kaart. Door Linke juist geen directe opponent te geven, maak je hem zenuwachtig. En zoals gezegd, een Lúcio wordt dan overmoedig en gaat lopen naar voren. Dan kunnen Mitea, Rosales, Van der Vaart en De Ridder optimaal profiteren van de ruimte. Bovendien zijn die alle 4 erg handig in de kleine ruimte. Ook de backs van Bayern zullen zich dan ongemakkelijk voelen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Het daar op duiken vind ik niet genoeg. Ik verwacht dat Bayern in eigen huis toch wel druk naar voren wil gaan zetten. Om daar onderuit te komen heb je juist een spits nodig die een bal vast kan houden. Dus zie ik daar graag Anastasiou spelen. Niet Sonck, omdat hij heeft bewezen tegen Juve thuis dat hij daar niet de speler voor is.
Zit opzich wel wat in, maar denk niet dat Koeman zonder echte spits gaat spelen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik denk dat juist als je Bayern wilt verrassen, je geen statische nummer 9 moet neerzetten. Yannis kan een bal vasthouden, mee eens, maar is wel wat statisch. Linke kan lekker tegen hem aan leunen, zoals die graag doet. Dan speel je het zwakste deel van Bayern, de defensie, juist in de kaart. Door Linke juist geen directe opponent te geven, maak je hem zenuwachtig. En zoals gezegd, een Lúcio wordt dan overmoedig en gaat lopen naar voren. Dan kunnen Mitea, Rosales, Van der Vaart en De Ridder optimaal profiteren van de ruimte. Bovendien zijn die alle 4 erg handig in de kleine ruimte. Ook de backs van Bayern zullen zich dan ongemakkelijk voelen.
idd maxwell wel en Pienaar niet, wie zetten we op de plek van Pienaar?quote:Op maandag 27 september 2004 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
jeej, Maxwell waarschijnlijk toch fit volgens At5!
Ik neem aan dat hij Galasek als verdedigende middenvelder mee telt.quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Waanzin, 5 verdedigers tegen Bayern dat vaak genoeg met maar 1 spits speelt...
hoe kunnen de bobo's dat spandoek kapot maken? die zitten toch aan de overkant?quote:Op maandag 27 september 2004 18:36 schreef The_Hives het volgende:
en supporters uit 112
uuh ja?quote:Op maandag 27 september 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Galasek als verdedigende middenvelder mee telt.
Het wordt dan:quote:Op maandag 27 september 2004 21:53 schreef Leshy het volgende:
Mja, dat zeg volgens mij net zoveel als de opstelling:
Sneijder
Maxwell, Sonck, Van der Vaart, Grygera
Obodai, Grygera, Lobont, De Jong
Heitinga
Welk vak het was weet ik niet precies, maar het gaat iig om die gasten die in de skybox zaten onder Vak 410 (op de foto onder de tekst 'Vak')quote:Op maandag 27 september 2004 20:59 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoe kunnen de bobo's dat spandoek kapot maken? die zitten toch aan de overkant?
En hoe kunnen de mensen van vak 112 het doek kapot maken? Die zitten er toch onderWaarom is dat gebeurd dan?
(en hoeveel kost zo'n doekje dan, valt toch wel mee)
Het was 110/111/skybox, maar zeker niet 112, die zitten aan de andere kant van de opening tussen de tribunes.quote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Welk vak het was weet ik niet precies, maar het gaat iig om die gasten die in de skybox zaten onder Vak 410 (op de foto onder de tekst 'Vak')
[afbeelding]
Het spandoek werd uitgerold toen de spelers het veld betraden en bleef uiteraard een tijdje hangen. Na een minuutje of 2 hadden die gasten er echter genoeg van en trokken ze het doek in tweeën
En hij kostte 410 euro, als ik het spandoek afgelopen zaterdag mag geloven
Ik had begrepen dat hij meer kostte, en dat die 410 euro symbolisch wasquote:Op maandag 27 september 2004 22:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
En hij kostte 410 euro, als ik het spandoek afgelopen zaterdag mag geloven
nee, ik niet.quote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Wie speelt er trouwens nog meer mee in de quiz op Ajax Netwerk.to?
Ik hoorde het vanochtend! Galasek ook 100% fit. Alles komt goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:56 schreef VoreG het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=63740/sc=6ebaed
Maxwell kan gelukkig meedoen
Vandaar ook:quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij meer kostte, en dat die 410 euro symbolisch was
ik twijfelde al, maar zette het toch neer voor de volledigheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vandaar ook:
Galasek vind ik erg gewaagd. Liever niet inzetten en de rest van het seizoen wel, dan nu inzetten en weer een paar weken weg.quote:Maxwell en Galasek is goed nieuws overigens
Tja, het kan inderdaad ook verkeerd uitpakken. Maar Galasek is wel enorm belangrijk voor dit team, dat blijkt wel uit de afgelopen wedstrijden waarin we het zonder hem moesten doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:18 schreef The_Hives het volgende:
Galasek vind ik erg gewaagd. Liever niet inzetten en de rest van het seizoen wel, dan nu inzetten en weer een paar weken weg.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, ik niet.
Zag wel dat je een column topic geopend had.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Overigens verwachten de Duitsers Pienaar in de basis. Leuk.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:37 schreef Denni5 het volgende:
Geeft de 3e plek nog recht op UEFA-cup voetbal?![]()
Ik mag het van harte hopen, want op deze manier hebben we niets te zoeken in de Champions League. Ik verwacht niet dat we 'm winnen, maar een beetje meer inzet en concentratie kan geen kwaad volgens mij. Laten we hopen dat Ronald ze in de rust effe wakker schudt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
schade Ajax dove hondquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:37 schreef RijstNatie het volgende:
Hoorde ik nou schade deutschland alles ist vorbei OF schade holland alles ist vorbei???
En nou weer oprotten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het maar een beetje nep spelers dat ajax heeft (snijder, pienaar, de jong, maxwell, grygera)
vooral pienaar is echt een trieste negerin
He Rijstnazi, Pienaar speelde inderdaad erg slecht vandaag!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het maar een beetje nep spelers dat ajax heeft (snijder, pienaar, de jong, maxwell, grygera)
vooral pienaar is echt een trieste negerin
Je zult maar in een kutdorp wonenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Je zult maar Amsterdammer zijn,dan blijf je janken.Gisteren met Hazes nu met Ajaks.
Dan moet je als boer al helemaal een kutleven hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:47 schreef chelloboy het volgende:
Je zult maar Amsterdammer zijn,dan blijf je janken.Gisteren met Hazes nu met Ajaks.
Ik twijfel over Jeremiesquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:50 schreef Leshy het volgende:
Het Ajax-shirt staat ook bijna iedereen goed
Als Bayern brandhout is, wat is ajax dan wel niet?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
1-2.
Bayern is momenteel brandhout. Hoor Makaay net nog zeggen dat ze een beter team hebben dan Ajax. Waarschijnlijk iets teveel braadworsten gegeten. Oja, ook maar meteen uit de selectie van Oranje gooien. Wegens een chronische voetbal-n00b-aandoening.
ik heb het over pienaar in het algemeen, gewoon een kwal...quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
He Rijstnazi, Pienaar speelde inderdaad erg slecht vandaag!
waarom denkt iedereen altijd dat het kut wonen is in een dorp??quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je zult maar in een kutdorp wonen![]()
{sub]alle boeren uitgerukt nu?[/sub]
En een goede voetbalclub in de buurt.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen altijd dat het kut wonen is in een dorp??
Voordelen: Het is rustig, geen steekpartijen, je hebt veel ruimte, groter huis, 2auto's, boot, tuin, gratis parkeren....
Dat vroeg ik me dus ook af, Co heeft natuurlijk nog steeds last van een complexje. Deze wedstrijd moet je snel vergeten, maar ik vraag me af of ze dat ook kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:45 schreef Againzender het volgende:
Eens kijken of Co aanstaande zondag het zelfvertrouwen een nog grotere knal geeft
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef chelloboy het volgende:
[..]
En een goede voetbalclub in de buurt.
Kruip terug onder je steen, kutboer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:56 schreef cultheld het volgende:
AZ gaat ons nog een handje helpen in de competitieHet gaat dit jaar echt tussen PSV en Feyenoord
![]()
Dat was nog het enige voordeel van Vleutenquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:02 schreef chelloboy het volgende:
[..]
En een goede voetbalclub in de buurt.
Alsof ik hier normaal niet reageer? Ik zei het al in de zomervakantie en toen lachte iedereen me uit: PSV is momenteel beter dan Ajax en Ajax brengt het niet in de CL dit jaarquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kruip terug onder je steen, kutboer.![]()
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof ik hier normaal niet reageer? Ik zei het al in de zomervakantie en toen lachte iedereen me uit: PSV is momenteel beter dan Ajax en Ajax brengt het niet in de CL dit jaar
Ja, jammer dat er geen frustratie gebotvierd werd op Jeremies.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik twijfel over Jeremies
En jullie zouden moeten weten dat resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst (zowel sportief als financieel).quote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.
Dat klopt maar vorig jaar waren we heel dicht bij in de poule des doods en de jaren daar voor ging PSV niet op tijd voetballen omdat PSV te veel op de spits leunde. Nu heeft PSV een sterk collectiefquote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jullie hebben de schijn anders ook behoorlijk tegen gezien de ervaringen afgelopen seizoenen.
Het feit dat je jullie spits gaat vergelijken met die van Feyenoord sloopt gelijk de hele fundering onder je verhaalquote:Op woensdag 29 september 2004 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat klopt maar vorig jaar waren we heel dicht bij in de poule des doods en de jaren daar voor ging PSV niet op tijd voetballen omdat PSV te veel op de spits leunde. Nu heeft PSV een sterk collectiefHelaas is Ooijer geblesseerd maar we hebben wel routinier Cocu, voetballer pur sang Van Bommel. Lamey, Alex, Lee en Bouma die beter zijn dan Grygera, Obodai en Escudé en zeker niet onder doen voor Heitinga en De Jong. Verder hebben we het grote talent Farfan, de steeds beter wordende Park en de fysiek weliswaar matige maar technisch sterke en snelle linksbuiten Beasley. Tel daar de vechtlust van onze eigen Kuijt VOH op en er staat een Europese subtopper
Ik doel hiermee op de vechtlust die ik zowel in Kuijt als in VOH zie. Ik denk dat VOH een door niemand begrepen spits zal blijken te zijn die altijd in de schaduw van Kezman moest staan. Nu kruipt ie uit z'n schulpquote:Op woensdag 29 september 2004 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het feit dat je jullie spits gaat vergelijken met die van Feyenoord sloopt gelijk de hele fundering onder je verhaal
Neem eens contact op met methodmitchquote:Op woensdag 29 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik Koeman was zou ik trouwens die Babel in de spits zetten, slechter dan Sonck kan 't niet.
Ok, het magquote:Op woensdag 29 september 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
Topictitel enigszins aangepast.
Leuke vergelijking: Odd en Bayern staan voor jou op hetzelfde niveau?quote:Op woensdag 29 september 2004 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
Sprak vanmiddag nog een jood en hij heeft het iig gezellig gehad op de Oktoberfesten in september. Ik zal niet gaan sarren, want ik weet dat jullie dat ook niet zouden doen mocht Feyenoord verliezen van het machtige Odd...![]()
Gaat alleen een beetje moeilijk he als PSV blijft winnenquote:Op woensdag 29 september 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nee, sinds vanavond heb ik een ander slachtoffer op het oog om te gaan sarren de komende tijd. Een nieuwe "aanwinst" in VBL.
Ga nou maar eerst eens afwachten of PSV het onmogelijke klaar gaat spelen namelijk de tweede ronde halen.quote:Op woensdag 29 september 2004 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gaat alleen een beetje moeilijk he als PSV blijft winnen
Dat hangt helemaal af van de wedstrijden tussen Juve en Bayern.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:14 schreef DIJK het volgende:
Waar is de eeuwige arrogantie en het geloof in eigen kunnen gebleven btw.. Winnen vs juventus uit en je hebt al weer een heel redelijke kans
ik schaam me nooit voor mijn club....quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:28 schreef Euc- het volgende:
Ik als Ajax fan zijnde schaam me. Ik ga slapen, welterusten.
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik schaam me nooit voor mijn club....
Dat ben ik dus absoluut niet met je eens.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
Zoals ik al na de vorige wedstrijden zei:
Van der Vaart en Schneijder komen gewoon te kort voor het echte werk. Ze zullen het allebei nooit redden bij een topclub, en mogen god op hun blote knieen danken dat ze in Ajax 1 mogen voetballen.
Niet zo dramatisch, voor van der Vaart zie ik ook geen toekomst bij een topclub (ontwikkeling stokt al tijdje+ geen topsport lijf, veel blessures) . Maar voor Sneijder is dat wel mogelijk. Die jongen is nog jong en Europees is er weinig eer te behalen voor hem met Ajax. Ik moet wel toegeven dat hij gisteren erg slecht voetbalde.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
Van der Vaart en Schneijder komen gewoon te kort voor het echte werk. Ze zullen het allebei nooit redden bij een topclub, en mogen god op hun blote knieen danken dat ze in Ajax 1 mogen voetballen.
Weer een naam op mijn lijstje van niet serieus te nemen fokker.....quote:Op woensdag 29 september 2004 10:29 schreef Stpan het volgende:
En toch denk ik dat er een limiet zit aan de compenseren. Al kun je nog zo goed voetballen. Met een type Vierra als directe tegenstander kom je gewoon te weinig aan de bal vrees ik voor hem.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat het geniale programma Babetrap nog bestaat. Maargoed, Wesley zou nog best bij zo'n club terecht kunnen komen. 'Die dwerg' leert wel hoe hij zn fysiek kan compenseren.
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:05 schreef popolon het volgende:
Een behoorlijk pak op de broek.
Vernedering, werd weer 'ns tijd natuurlijk
Niks mis mee, komt allemaal wel weer in orde, duurt gewoon even
Ajax !
Het enige nadeel is dat we dit jaar weer de CL niet winnenquote:Op woensdag 29 september 2004 11:05 schreef popolon het volgende:
Een behoorlijk pak op de broek.
Vernedering, werd weer 'ns tijd natuurlijk
Niks mis mee, komt allemaal wel weer in orde, duurt gewoon even
Ajax !
Borgarde is ook wel aardig groot toch?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een type Vieira naast je die je uit de wind houdt kan je al heel veel compenseren.
Die scoort al aan de lopende band in Frankfurt. Onhaalbaar dus.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:26 schreef mitt het volgende:
Ze hebben Arie al gepolst
quote:Verwarring bij Ajax compleet
DICK SINTENIE
MÜNCHEN - Een koninkrijk voor een spits. Geef Ajax een aanvaller als Roy Makaay en de club is bij het bestormen van de voetbalhemel al halverwege. Die opinie kan na de lijdensweg in München overboord: een goede spits is niet het enige dat Ajax op het hoogste niveau tekort komt.
Was het een incident dat Ajax twee jaar geleden de kwartfinales van de Champions League haalde of was de uitschakeling vorig seizoen in de eerste ronde dat? De verse nederlagen tegen Juventus (1-0) en Bayern München (4-0) in de huidige editie van het prestigieuze bekertoernooi geven daarop het antwoord. Ajax is soms bij machte heel aardig mee te voetballen met de sterkste ploegen in Europa, maar het overwegend jonge elftal kan ook ronduit stuntelen. Zelfs tegen de 'onderdeurtjes' in de Nederlandse eredivisie.
Opvallend genoeg worden de barre tochten van Ajax langs nietige tegenstanders als ADO Den Haag (3-3) afgedaan als 'bedrijfsongevalletjes'. Het zijn vooral de zonnige beelden (twee kampioenschappen, mooie resultaten tegen Arsenal, Celta de Vigo en AS Roma, een heroïsche strijd met AC Milan) die beklijven. Ajax vecht in de Champions League tegen een hoog verwachtingspatroon dat het zicht op de werkelijkheid ontneemt.
Ook in het buitenland bestaat een vertroebeld beeld van Ajax, de club die na een sportief verval eind jaren negentig op de weg terug is. Want Ajax komt altijd terug. Het seizoen 2002/2003 in de Champions League werd en wordt in de ons omringende landen bijna algemeen aanvaard als de Amsterdamse opmaat naar nieuwe, internationale successen. Ajax is, kortom, weer een opponent om rekening mee te houden.
Dat was de afgelopen dagen ook de teneur in Zuid-Duitsland. In kranten werd onder anderen oud-Ajacied Gerald Vanenburg om zijn advies gevraagd. ''Flink pressie spelen, want als Ajax de ruimte krijgt om te voetballen, ben je gezien.''
Boulevardblad Bild deed er nog een schepje bovenop. De 'woonwagentactiek' van Ajax moest worden bestreden door het gaspedaal zelf diep in te trappen. 'Bayern mag niet links en rechts (vleugelspitsen, red.) worden ingehaald door die auto's met een caravan. Daarom: riemen vast en scheuren, want anders kom je in de file te staan.'
De waarschuwingen waren volstrekt overbodig, want Ajax-trainer Ronald Koeman heeft een heel ander beeld van zijn selectie. Koeman liet gisteren alleen de Argentijn Mauro Rosales op de rechtervleugel opdraven, de linkerspitspositie liet hij vervallen om een extra middenvelder op te kunnen stellen. Het hielp geen zier. Bayern schudde Ajax zonder problemen af.
De defensieve knieval is het 'recht' dat Koeman zich twee jaar geleden in de Europese omgang heeft verworven en dat hij zich niet laat ontnemen door technisch directeur Louis van Gaal, die het afgelopen jaar een beleidsplan schreef voor de club waarin 'onderscheidend voetbal' (lees: 4-3-3) wordt gepropageerd.
De komst van Van Gaal, bijna een jaar geleden, heeft de verwachtingen bij de achterban nog eens extra opgeschroefd. Hij was ten slotte de architect van het succes in 1995. En zo'n tocht op de rondvaartboot, zei Van Gaal bij zijn rentree, dat wilde hij nog wel eens meemaken. Van Gaal is er ook van overtuigd dat dat kan. In het beleidsplan liet hij opnemen dat Ajax eens per vijf jaar de halve finales van de Champions League of de halve finales van de strijd om de Uefa Cup moet halen.
Het was koren op de molen van het kritische en de laatste jaren weinig verwende Ajax-publiek. Maar na twee mistroostige rondjes Champions League is de verwarring compleet. Ook al omdat de ambitieuze Van Gaal ermee heeft ingestemd dit seizoen op het laatste moment spits Ibrahimovic te laten gaan naar Juventus, nota bene een van de tegenstanders in de poule.
Natuurlijk mist Ajax Ibrahimovic, maar Ajax mist op dit moment nog veel meer. Na de uitschakeling in Brugge vorig seizoen had Koeman de tijd en de gelegenheid om Ajax in de competitie een half jaar 'onderscheidend' te laten voetballen. Maar hij koos ervoor om zich tactisch een weg te puzzelen naar het kampioenschap.
Dit seizoen legt de trainer zich wél toe op de speelwijze die de meeste van zijn voetballers in de jeugd bij Ajax hebben leren hanteren, maar die op het hoogste niveau veel van de spelers eist. De omschakeling verloopt met horten en stoten. Ajax voetbalt deze jaargang in de competitie beter en aantrekkelijker dan het in jaren heeft gedaan, maar aan het resultaat is dat nog niet altijd af te lezen.
Koeman schrikt daarom ook niet van een nederlaag zoals gisteren. Het is voor hem een bevestiging van wat hij al wist. Bayern München was niet alleen beter omdat Wesley Sonck een mindere spits is dan Ibrahimovic. Bayern was Ajax in alle opzichten de baas.
Koeman: ''Daarom heb ik geen vertrouwen in datgene wat de club internationaal van dit Ajax verwacht. Nationaal gezien wel. We hebben een selectie die kampioen van Nederland kan worden. Al weet ik niet hoe lang deze klap doorwerkt. We spelen zondag tegen AZ, en ook dat is voor ons een moeilijke wedstrijd.''
Whehehe.quote:"En als we met Ajax mee willen doen met de grote jongens moeten we Zidane losweken bij Real Madrid.''
je krant had tegenwind vandaag?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:33 schreef encore04 het volgende:
• Volgens Nol Hendriks heeft zich voor Arouna Koné een club gemeld die groter is dan Ajax. Dat zijn er dus nogal wat.
:')quote:Op woensdag 29 september 2004 14:22 schreef encore04 het volgende:
Als Makaay er al 3 inschiet dan schieten VoH, Landzaat, van Bommel, Kalou en Kuijt er ook minstens 1 in.
Ik zou me heel erg zorgen gaan maken als Ajaxcied.
Geef maar eens een argument waarom dat een domme opmerking wasquote:Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
:')
deze kan weer in het rijtje domste opmerkingen van een psv'er
Nee, heel de top 3 gaat strijden om de landstitel en als Ajax zich niet versterkt worden ze zelfs 3e.quote:Ik maak me dus totaal geen zorgen voor de HCE, daar zijn de tegenstanders te matig voor, daar kan alleen psv op lange termijn meekomen.
*zucht*quote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Het leek net of ik naar PSV keek, die speelden ook vaak van die bange duels.
whehequote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
Heb ik in dit topic al gedaan en ook daar nog herhaald voor je. Zoek maar even, pagina 4, 5 of 6.
Was Sonck maar zoquote:Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Grygera kan je niet eens veel verwijten. Hij maakte wel wat fouten, maar ja, Makaay verdedigen is sowieso vreselijk. Die doet namelijk niks. Maar dan ineens, boem.
Hij probeerde het wel in de eerste minuut tegen Juve.....quote:Op woensdag 29 september 2004 16:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was Sonck maar zo![]()
Okay het was de eerste wedstrijd van Rosales, maar ik vond het ook echt 3x niks hoor. En ook Maxwell vond ik zwak, voor mij haalde alleen de Jong een kleine voldoende.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Alleen de halffitte Maxwell en Nigel de Jong scoorden een voldoende, Rosales krijgt die ook omdat het zijn eerste duel was. Maar verder...
Vanaf Schiphol naar de arena is ook nog best een eind lopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Co zou hebben gezegd: "...Nadat we de grens over zijn, mogen jullie het stuk naar Amsterdam lopen..."
Helaas zijn ze met het vliegtuig![]()
je vergeet Zlatan nog :pquote:Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Eigenlijk is het spelersbeleid van Koeman gewoon een grote flop. Kijk maar.
Gehaald en geflopt:
Boukhari
Soetaers
Sonck
Escude
Grygera
Yannis
Waarom moesten zij weg?
Yakubu
Pasanen
En ik moet ook nog maar zien wat het met Rosales en die andere Zuid-Amerikanen wordt.
Hier nog eenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben nog steeds boos.
Omgekeerde Mido dus. Dat soort aankopen hebben ze wel vaker...quote:Op woensdag 29 september 2004 18:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat trouwens ook raar is, Rosales was gehaald omdat hij een echte rechtsbuiten zou zijn maar in een interview in de voorbeschouwing gisteren zei hij dat hij dat hij meer een erg zwervende nr. 9 is. Waarom is hij dan gehaald?
moet je nagaan hoe het met je eigen club gaat dat je van het verlies van andere kan genieten maar goed bij jullie is europees natuurlijk nooit haalbaar.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4-0! Genieten was het zeg de "nabeschouwing" op de werkvloer.
Je kan er ook niet op reagerenquote:Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe het met je eigen club gaat dat je van het verlies van andere kan genieten maar goed bij jullie is europees natuurlijk nooit haalbaar.
Nee, met de laagste begroting van de Eredivisie is de kans dat je Europees haalt niet zo groot.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe het met je eigen club gaat dat je van het verlies van andere kan genieten maar goed bij jullie is europees natuurlijk nooit haalbaar.
En dan kom je zitten zeuren als Ajax verliest. Ik heb je hier godverdomme nooit eerder gezien. Blijf dan ook weg als het minder gaat.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, met de laagste begroting van de Eredivisie is de kans dat je Europees haalt niet zo groot.
Dat neem ik terug.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je kan er ook niet op reageren.
Verliest nu zelfs tong80 zijn positivisme...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Dit was geen incident. Al twee jaar is het bagger in europa, Brugge Celta de Vigo, Juve, Bayern. Allemaal een maatje te groot.
Er zit iets heel erg fout bij Ajax.
Dan zou ik toch wat aan je ogen laten doen. Ik post regelmatig in VBL. Ik bepaal zelf overigens wanneer ik in welk topic post.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dan kom je zitten zeuren als Ajax verliest. Ik heb je hier godverdomme nooit eerder gezien. Blijf dan ook weg als het minder gaat.
In VBL heb je inderdaad wat posts. Je laatste post in een aan Ajax gerelateerd topic was de avond na Ajax - Juve. Zegt genoeg. Je komt hier alleen maar om te kloten.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wat aan je ogen laten doen. Ik post regelmatig in VBL. Ik bepaal zelf overigens wanneer ik in welk topic post.
Ik dacht hier een leuke nabeschouwing aan te kunnen treffen. Valt me dat even tegen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
In VBL heb je inderdaad wat posts. Je laatste post in een aan Ajax gerelateerd topic was de avond na Ajax - Juve. Zegt genoeg. Je komt hier alleen maar om te kloten.
Dat je niet inhoudelijk reageert zegt nog meer. Flikker toch op. Voor nabeschouwingen mag je overigens in de aan de wedstrijd gerelateerde topics zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik dacht hier een leuke nabeschouwing aan te kunnen treffen. Valt me dat even tegen.
Dit gaat toch ook over Ajakkes?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat je niet inhoudelijk reageert zegt nog meer. Flikker toch op. Voor nabeschouwingen mag je overigens in de aan de wedstrijd gerelateerde topics zijn.
Algemeen. Het is alleen te zien dat je enkel in Ajax topics komt, wanneer er wat te sarren of kloten valt.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook over Ajax?
Waar was je naar Den Bosch - Ajax 0-5 ??quote:Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit gaat toch ook over Ajakkes?
Gewoon hier,check de topics maarquote:Op woensdag 29 september 2004 18:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar was je naar Den Bosch - Ajax 0-5 ??
Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar was je naar Den Bosch - Ajax 0-5 ??
Nog steeds gefrustreerd over die genante vertoning van gisteren?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Algemeen. Het is alleen te zien dat je enkel in Ajax topics komt, wanneer er wat te sarren of kloten valt.
Nee idd, ik ga alleen naar thuiswedstrijden.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.
Je had ook niet de ballen om te melden dat je afgedroogd was. Ik snap dat er mensen zijn die ajax liever niet zien winnen, maar de manier waarop jij die uit is irritant. Vooral omdat je bijna nooit in VBL komt, laat staan in Ajaxtopics.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na die wedstrijd bedoel je? (Nederlands is een kunst). Toen was ik in het stadion. Jij niet waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef The_Hives het volgende:
pfff, schenk er toch niet zoveel aandacht aan. Je weet dat ze dat gaan doen.
Ik probeerde hetquote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef Suijk het volgende:
Wat een gehap zeg.
Ik kom vaak genoeg in VBL. Het geneuzel over Ajax kan me doorgaans weinig boeien. Volgens mij heb ik gezegd dat we een kansloze nederlaag hebben geleden tegen Ajax. Maar dat zul je wel niet gezien hebben.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je had ook niet de ballen om te melden dat je afgedroogd was. Ik snap dat er mensen zijn die ajax liever niet zien winnen, maar de manier waarop jij die uit is irritant. Vooral omdat je bijna nooit in VBL komt, laat staan in Ajaxtopics.
Daar zitten we op te wachtenquote:Koeman: O'Brien dicht bij rentree
Tegenover Voetbal International liet Ajax coach Ronald Koeman weten dat de Amerikaan John O'Brien dichtbij een rentree in de selectie van Ajax is. Volgens Koeman zit inmiddels weer op 90%. O'Brien speelde de afgelopen weken enkele malen een helft mee met het tweede elftal om heel voorzichtig ritme op te doen. Hij kwam al lange tijd niet meer in actie voor Ajax.
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar zitten we op te wachten.
Nou hoe meer mensen fit, hoe beter, want er raken er altijd genoeg geblesseerd.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
quote:He! Wij genieten hier, het is ruim 30 graden. Vandaag zijn we wezen duiken. Het is prachtig weer en we gaan zo lekker uit eten. Wat heeft ajax gedaan?
Verpest zijn vakantie maar niet en sms maar terug dat we ruimschoots hebben gewonnen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef JaWi het volgende:
Smsje van mij pa (ouders op vakantie):
[..]!
Ik wieger hier inderdaad op te antwoorden. Ik stuur wel terug dat ik hard studeer en dat ik rustig aan doe hier thuisquote:Op woensdag 29 september 2004 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Verpest zijn vakantie maar niet en sms maar terug dat we ruimschoots hebben gewonnen.
Goh en als ik dat zeg is het 'dom'.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:27 schreef golfer het volgende:
Ik zie het nog steed somber voor de nabije toekomst in als er niet op korte termijn 2 echte spitsen en 2 echte verdedigers bij komen.
Nee dat is geloofswaardigquote:Op woensdag 29 september 2004 18:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wieger hier inderdaad op te antwoorden. Ik stuur wel terug dat ik hard studeer en dat ik rustig aan doe hier thuis.
Totaal niet geloofwaardig nee. Gelukkig was ik gisteren aardig bezopen. De krant bracht echter de harde werkelijkheid. En dan is het helemaal kut als je thuis 4 kranten hebt.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee dat is geloofswaardig![]()
Dat Ajax met 4-0 verliest is nog geloofwaardiger![]()
Waarom kan hij niet zo'n prestatiecontractje krijgen? Desnoods haal je hem binnen als halve trainer om Heitinga en co een lesje verdedigen te geven. Zo'n man kan toch alleen maar goed zijn voor de selectie?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het geheel niet raar vinden als Ajax toch Bogarde maar eens zou polsen... Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
Hier had ik het gisteravond nog met wat vrienden over. Bogarde proberen kan geen kwaad. Hoe lang blijft hij nog meetrainen eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zou het geheel niet raar vinden als Ajax toch Bogarde maar eens zou polsen... Maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
En Obodai, ja. Hard werken is leuk en zijn enthousiasme is aanstekelijk, maar jongen jongen, wat voetbalt hij matig. Fout staan, waardoor hij voornamelijk eigen fouten corrigeert. Verkeerde agressie en domme tackles. Dan was Yakubu wel een ietsje beter, maar goed.
Ik ben het altijd eens geweest op dat punt. Sonck kots ik al weken uit, en Babel is naar mijn mening in potentie echt een topper. Koeman heeft alleen niet de kloten om hem op te stellen.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Een spits willen we allemaal, JaWi. Een beter moment om BABEL eens in te zetten kan niet komen. Slechter dan Sonck kan ie het nooit doen, dus laat hem nu al rijpen en groeien.
Blind waarschijnlijk. Is ook een laffe coach, maar wellicht beter dan Koeman.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ja van mij mag Babel nu ook wel eens zijn kans krijgen.
en als koeman weggaat, zou Van Gaal dan terugkomen?
Bogarde wacht op een mooie club, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn. Hij mag overigens eindeloos meetrainen bij Jong Ajax.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier had ik het gisteravond nog met wat vrienden over. Bogarde proberen kan geen kwaad. Hoe lang blijft hij nog meetrainen eigenlijk?
En Obodai heb ik me eerlijk gezegd mateloos aan lopen irriteren. Ik zei nog, dan zie ik liever Yakubu terug.
En ik wil godverdomme een spits zien.
Nee. Kijk maar hierboven.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Gras, ook weer zo genoten van Antonio?
Ik denk niet dat Louis dat gaat doen hoor. En het bestuur zal dat ook vast niet zien zitten.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:33 schreef JaWi het volgende:
Als van Gaal terugkomt, is dat echt de meest smerige coup uit de geschiedenis.
Ik zie hem er dus wel voor aan.. En het bestuur gaat makkelijk mee.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef gras het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Louis dat gaat doen hoor. En het bestuur zal dat ook vast niet zien zitten.
Mocht het voor mij bestemd zijn. Ik was het er vrijwel geheel mee eens. En dat is inhoudelijk spijtig.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Okee. Wat vond je hiervan: Het enige echte Ajax Topic #94: Terug van München!
Ja, klopt allemaal wel. Maar het was ook een collectieve off-day. Niemand haalde z'n hoge niveau.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Okee. Wat vond je hiervan: Het enige echte Ajax Topic #94: Terug van München!
We zullen zien. Ik verwacht van niet, is immers slecht voor Louis' reputatie.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik zie hem er dus wel voor aan.. En het bestuur gaat makkelijk mee.
Die reputatie is toch al niet zo denderend...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:47 schreef gras het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik verwacht van niet, is immers slecht voor Louis' reputatie.
Nationaal gezien, niet echt meer nee.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Die reputatie is toch al niet zo denderend...
Ja, uitstekende speler. Kan Galasék goed vervangen.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt, de jeugdopleiding en het spelersbeleid.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:28 schreef tong80 het volgende:
Dit was geen incident. Al twee jaar is het bagger in europa, Brugge Celta de Vigo, Juve, Bayern. Allemaal een maatje te groot.
Er zit iets heel erg fout bij Ajax.
Rosales speelt dan ook voor het eerst echt op de vleugel, zo heb ik begrepen uit het interview van gister. Dat je De Ridder geen echte rechtsbuiten vind kan, maar om dan als rechtsbuiten ook niet een echte rechtsbuiten te kopen is natuurlijk suf (hoewel die Rosales me op zich een prima voetballer lijkt).quote:Op woensdag 29 september 2004 17:38 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder liet gisteren niets heel van Rosales.
Maar volgens mij speelt Argentia niet met vleugelspitsen ...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Hij was bij Newell´s een zwervende spits. Bij de nationale ploeg is hij rechtsbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |