ovide met zijn vrienden.. (staat er ook bij)quote:Op zondag 26 september 2004 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Weet iemand hoe die tekenfilm heette met dat vogelbekdier (volgens mij) en nog meer beesten en die zaten op een tropisch eiland en er waren ook van die houtwurmen en die kwamen uit de grond?
bij mij wel.. luisterde hem netquote:Op zondag 26 september 2004 10:43 schreef yootje het volgende:
Die van Niels Holgersson doet het niet
Mij hoor ik nathalie1.asxquote:Op zondag 26 september 2004 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bij mij wel.. luisterde hem net
probeer deze anders ffquote:Op zondag 26 september 2004 10:45 schreef yootje het volgende:
[..]
Mij hoor ik nathalie.asx
Owja, Ovide! Snel even op die site kijken.quote:Op zondag 26 september 2004 10:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ovide met zijn vrienden.. (staat er ook bij)
op het einde van de intro schopt die slang de o van ovide naar de andere kant... zodat er video staat
http://www.kindertv.net/player/wmanilsholgerson.htmlquote:Op zondag 26 september 2004 10:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
probeer deze anders ff
http://www.kindertv.net/
Daar hebben ze ook Pieter Postquote:Op zondag 26 september 2004 10:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
probeer deze anders ff
http://www.kindertv.net/
aah, fantastisch!quote:Op zondag 26 september 2004 10:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Owja, Ovide! Snel even op die site kijken.
ja...quote:Op zondag 26 september 2004 10:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
aah, fantastisch!
Wat zingt ze nou 'kijk uit malloot, een kokosnoot'?
dat was de naam!quote:Op zondag 26 september 2004 10:50 schreef dragonkiss het volgende:
weet nog wel dat ik dat liedje van teddy ruxpin vroeger helemaal de shit vond, was grappig om m weer n keer te horen!!!!!!!
jeugdsentiment.................zucht............
Lachu man !quote:Op zondag 26 september 2004 10:05 schreef Ericjuh het volgende:
weet niet of dit al eerder gepost is... maar doe toch een poging...
(sluiten als dit al oud is!)
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp
wie herkent ze nog... ik heb volgens mij vroeger veel te veel tv gekeken, want ik ken de helft
Toen je zei 'teddy ruxpin' toen dacht 'owja, dat waren nog eens tijden'. Ah cool en dan luister je naar die tune en dan zie je dat weer voor. Dat was echt een ruige tekenfilm, zo maken ze ze tegenwoordig niet meerl!quote:Op zondag 26 september 2004 10:50 schreef dragonkiss het volgende:
weet nog wel dat ik dat liedje van teddy ruxpin vroeger helemaal de shit vond, was grappig om m weer n keer te horen!!!!!!!
die serie was gewoon super... vooral de laatste paar afleveringen .. die waren ontzettend engquote:Op zondag 26 september 2004 10:50 schreef dragonkiss het volgende:
kindernetquote:Op zondag 26 september 2004 10:55 schreef yootje het volgende:
Sindbad de Zeeman uit Baghdad
http://www.kindertv.net/quote:Op zondag 26 september 2004 11:04 schreef _Suzanne_ het volgende:
Waar the hell is David de Kabouter?
Catweazle bedoel je? die zit er wel bij hoor.quote:Op zondag 26 september 2004 11:01 schreef bonke het volgende:
en die tovenaar met die kikker die in onze tijd terrecht komt :-)
Heb gouden uren beleefd met die site. Gummiberen, David de kabouter, Ducktales, Barbapapa, blééf ze zingenquote:Op zondag 26 september 2004 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
op http://www.kindertv.net/ staan er een paar meer... zoals david de kabouter... rescue rangers..
quote:Op zondag 26 september 2004 13:03 schreef bonke het volgende:
yeah catweazle
daar kwam ik zelfs illegaal voor terug tijdens een oefening in mijn diensttijd :-)
koste me wel de nodige extra schoonmaakklusjes maar et was et waard :-)
Die ken ik niet. Wel Nathalie. Dat was zieligquote:Op zondag 26 september 2004 19:58 schreef drakenvrouw het volgende:
Oeh gaaf Candy Candy. Daar miste ik vroeger geen aflevering van. Oh wat dagdroomde ik vaak dat er ergens een prins op mij wachte. Ach je bent jong!
zijn daar dvd's vanquote:Op zondag 26 september 2004 20:47 schreef Koekwaus het volgende:
Toch maar de Boes DVD's weer eens uit de kast trekken...
Jaa ik ook.quote:Op zondag 26 september 2004 11:01 schreef bonke het volgende:
ik mis dokter who
en blake `s seven
q&q
en die tovenaar met die kikker die in onze tijd terrecht komt :-)
uhm.. ken ik niet.. is dat voor mijn tijd?quote:Op maandag 27 september 2004 14:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Jaa ik ook.
Dr who (wat vond ik die eng)![]()
haha ja, moet je die van Dr Snuggles eens luisteren, niet gezond hoe hoog die kids zingen!quote:Op zondag 26 september 2004 18:47 schreef Aces het volgende:
Leuke site. Roept weer een hoop herinneringen op. Vooral Teddy Ruxspin. Maar wat is die tune vals gezongen zeg
Jaaa, vooral toen die moeder wegging!quote:Op zondag 26 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Wel Nathalie. Dat was zielig
Die heb ik gister inderdaad ook gehoord. Niet om aan te horen, ik kreeg er de rillingen van.quote:Op maandag 27 september 2004 16:24 schreef edsuit het volgende:
haha ja, moet je die van Dr Snuggles eens luisteren, niet gezond hoe hoog die kids zingen!
bij die versie met die robot scheet ik in me broek :-)quote:Op maandag 27 september 2004 14:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Jaa ik ook.
Dr who (wat vond ik die eng)![]()
hee.. dat ken ik.. kan me alleen nix meer herinneren van dat tekenfilmpjequote:Op maandag 27 september 2004 16:24 schreef edsuit het volgende:
haha ja, moet je die van Dr Snuggles eens luisteren, niet gezond hoe hoog die kids zingen!
Elizaquote:Op maandag 27 september 2004 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jaaa, vooral toen die moeder wegging!
Candy was ook zielig. En dan dat ^*O&*&^%^%$%*&+_*%$#-wijf met die pijpenkrullen. Hoe heette dat sekreet ook weer?
malaviede ovidequote:Op dinsdag 28 september 2004 08:33 schreef Remzz het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnooot, wie laat ze malaviede olvide met zijn vrienden...
Ik de versie met dat schuim wat bezit nam van mensen, en het de mens veranderde in een soort insect brrrrquote:Op maandag 27 september 2004 16:48 schreef bonke het volgende:
[..]
bij die versie met die robot scheet ik in me broek :-)
Ehhh... "Wie laat ze lachen, gieren" is het volgens mij hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2004 08:33 schreef Remzz het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnooot, wie laat ze malaviede olvide met zijn vrienden...
En ik heb die aflevering van jou niet gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:37 schreef bonke het volgende:
ach ik heb ze niet allemaal gezien want de serie werd later ( als ik et me goed herinner ) van de buis gehaald omdat ie te eng was :-)
't Was: "Ga je mee naar SNORKELland in de diepe zee? En beleef de avonturen van de snorkels mee!" Snorkels rule!quote:Op maandag 27 september 2004 22:49 schreef _Boo_ het volgende:
Die van de smurfen ken ik helemaal niet!
Het was toch altijd gewoon ga mee naar smurfenland
Jammer dat Johan en Pierewiet er niet bij zit!
Daar heb ik de mp3 vanquote:Op zondag 26 september 2004 10:36 schreef yootje het volgende:
Jammer dat Pieter Post er niet bij zit .
quote:Op maandag 27 september 2004 22:49 schreef _Boo_ het volgende:
Die van de smurfen ken ik helemaal niet!
Het was toch altijd gewoon ga mee naar smurfenland
Jammer dat Johan en Pierewiet er niet bij zit!
Ik heb het over de smurfen, lijkt me niet dat daar een liedje over de Snorkels bij zatquote:Op woensdag 29 september 2004 00:11 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
't Was: "Ga je mee naar SNORKELland in de diepe zee? En beleef de avonturen van de snorkels mee!" Snorkels rule!![]()
Ik wilde alleen maar suggereren dat je wellicht de liedjes door elkaar hebt gehaaldquote:Op woensdag 29 september 2004 17:57 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over de smurfen, lijkt me niet dat daar een liedje over de Snorkels bij zat
Nee joh, het liedje van de smurfen was ook echt Ga mee naar smurfenland (welkom allemaal, Ga mee naar smurfenland een land van pracht en praal) maar bij die tunes hebben zij dus een anderequote:Op woensdag 29 september 2004 18:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar suggereren dat je wellicht de liedjes door elkaar hebt gehaald![]()
ja.. dat dacht ik ook... maar volgens mij is die tune er wel opgeweest.. volgens mij helemaal in het begin... als ik die tune vaker luister dan komt die me bekent voor...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee joh, het liedje van de smurfen was ook echt Ga mee naar smurfenland (welkom allemaal, Ga mee naar smurfenland een land van pracht en praal) maar bij die tunes hebben zij dus een andere![]()
Die 'Ga meer naar Smurfenland' is de nieuwe hoor. Met die rotte kindersmurfen. De eerste was een heel andere.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:52 schreef _Boo_ het volgende:
Nee joh, het liedje van de smurfen was ook echt Ga mee naar smurfenland (welkom allemaal, Ga mee naar smurfenland een land van pracht en praal) maar bij die tunes hebben zij dus een andere![]()
kijk uit mallot, een kokosnoot..........quote:Op zondag 26 september 2004 10:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Weet iemand hoe die tekenfilm heette met dat vogelbekdier (volgens mij) en nog meer beesten en die zaten op een tropisch eiland en er waren ook van die houtwurmen en die kwamen uit de grond?
bangepoepertquote:Op woensdag 29 september 2004 00:02 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik heb die aflevering van jou niet gezien.
Maar ik vind het nog steeds jammer dat ik de helft van de tijd naar de wc of wat te drinken op moest halen.![]()
![]()
quote:Beste bezoekers,
Vanaf heden is het niet meer mogelijk tunes te beluisteren totdat dit officieel met BUMA/STEMRA en SENA is geregeld. Tot die tijd vragen wij om uw begrip...
moet niet gekker worden... nahh ja.. dan gaan we hier maar verder...quote:Beste bezoekers,
Vanaf heden is het niet meer mogelijk tunes te beluisteren totdat dit officieel met BUMA/STEMRA en SENA is geregeld. Tot die tijd vragen wij om uw begrip...
zal het trouwens helpen als je mail naar hun stuurt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:00 schreef ChrisJX het volgende:
Van kindertv.net:
[..]![]()
![]()
is het illegaal als je die tunes van wannehave site donwload?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:28 schreef ChrisJX het volgende:
Op kindertv stonden er veel meer
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:52 schreef dragonkiss het volgende:
En ja, ik was ook zo'n meisje met een my little pony dekbedovertrek!!!Die stond er trouwens ook niet tussen.....
quote:Op zondag 26 september 2004 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
op http://www.kindertv.net/ staan er een paar meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |