Prachtige screensquote:Op zondag 26 september 2004 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die enthousiast over dit spel raakt, maar ik vind Okami dus echt schitterend uitzien.
http://down.videogamerx.net/tgs2004/quiter/okami.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet uit als een soort Windwaker en is van de makers van Viewtifull Joe.
http://63.236.94.187/satrailer/GTASA_TRAILER2_480X360.movquote:Op zondag 26 september 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Die GTA SA trailer ging echt nergens over
wel weer een spel waarvan je geen plaatjes moet zien, maar alleen bewegend materiaal. Ben ik trouwens de enige die dat heeft met Cell-Shaded? Plaatjes vind ik meestal niks, maar zodra je het bewegend zietquote:Op zondag 26 september 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Fantastische art die Okami !
Klopt, heb ik ook.quote:Op zondag 26 september 2004 09:50 schreef Tain het volgende:
wel weer een spel waarvan je geen plaatjes moet zien, maar alleen bewegend materiaal. Ben ik trouwens de enige die dat heeft met Cell-Shaded? Plaatjes vind ik meestal niks, maar zodra je het bewegend ziet![]()
Blijft een wereld-machinequote:Op zondag 26 september 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Sony is trouwens wel bezig met een inhaalslag.
Godverdomme.................quote:Op zondag 26 september 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Trailer van Dragon Quest VIII: http://www.mxec.net/uploader/6/so/No_0217.zip
Wanda and the Colossus: http://media.ps2.ign.com/media/490/490849/vids_1.html
Nog even en het is weer kerstquote:Op zondag 26 september 2004 10:11 schreef Tain het volgende:
Waarom moeten ze nu alle goede spellen gaan releasen
Misschien maar ik hou hem wel in de gaten !quote:Op zondag 26 september 2004 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Okami ziet er dope uit maar volgens mij wordt het gewoon een standaard adventure spel.
Sorry hoor, maar als je je een beetje in dit spel en de makers had verdiept sprak je niet over een "standaard adventure spel". Kortom: je lult uit je nek.quote:Op zondag 26 september 2004 21:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ach jezus wat triest zeg.
ik heb alleen de trailer gezien en baseer daar mijn mening op.quote:Op zondag 26 september 2004 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je je een beetje in dit spel en de makers had verdiept sprak je niet over een "standaard adventure spel". Kortom: je lult uit je nek.
de graphics zijn mischien wel dope maar voorderest lijkt het me ook een standaard avonturen spelletjequote:Op zondag 26 september 2004 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik neem mensen die "dope" in een zin gebruiken eigenlijk nooit serieus.
die ape escape apenquote:Op maandag 27 september 2004 11:26 schreef gijsje79 het volgende:
Metal Gear Solid 3 Snake Eater TGS 2004 Trailer
lol ! Johnny sasaki is weer terugquote:Op maandag 27 september 2004 11:26 schreef gijsje79 het volgende:
Metal Gear Solid 3 Snake Eater TGS 2004 Trailer
Je hebt hem net laten ombouwen?quote:Op maandag 27 september 2004 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga in ieder geval die nieuwe PS2 halenMijn vertoont kuren na 4 jaar trouwe dienst
Ben er best blij mee
.................... nu nog hopen dat die nieuwe snel uitkomt !
Ja maar hij draait mijn normale PAL games niet meer ! Moet toch gamen Gijs !quote:Op maandag 27 september 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt hem net laten ombouwen?
Die nieuwe PS2 is trouwens een top loader, dus je hebt kans dat er een soort Freeloader op verschijnt. Dat kon bij het huidge model niet omdat je dan die cd lade eruit zou moeten slopen.quote:Op maandag 27 september 2004 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar hij draait mijn normale PAL games niet meer ! Moet toch gamen Gijs !Mijn oude gebruik ik dan voor mijn import games zoals de machtige Xenosaga serie ! !
Ik vind hem prachtig Gijs !quote:Op maandag 27 september 2004 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die nieuwe PS2 is trouwens een top loader, dus je hebt kans dat er een soort Freeloader op verschijnt. Dat kon bij het huidge model niet omdat je dan die cd lade eruit zou moeten slopen.
Nee ik doe het ook niet meer. Zou best wel eens door de ombouw kunnen komen.quote:Op maandag 27 september 2004 13:04 schreef gijsje79 het volgende:
Komt van dat ombouwen.![]()
Heb het zelf wel gedaan met de PSX en heb toen alleen maar gezeik gehad.
Voor mij geen ombouw van een console.
ja daar moet je een PS1 memory kaart voor hebbenquote:Op maandag 27 september 2004 15:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Beginnersvraagje. Ik kwam afgelopen weekend een leuk spel tegen voor de PlayStation. Moet ik, als ik die op de PlayStation 2 wil spelen, daar een aparte memorycard voor halen? Ik meen zoiets gelezen te hebben ooit.
Klopt,...... je kan gewoon PSone games op je PS2 spelen, maar daar moet je idd een PSone memcard voor hebben die gewoon in je PS2 kan. De 8Mb PS2 memcard heeft een format waar geen PSone games op kunnen !quote:Op maandag 27 september 2004 15:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Beginnersvraagje. Ik kwam afgelopen weekend een leuk spel tegen voor de PlayStation. Moet ik, als ik die op de PlayStation 2 wil spelen, daar een aparte memorycard voor halen? Ik meen zoiets gelezen te hebben ooit.
Kan het wel begrijpen.quote:Op maandag 27 september 2004 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik doe het ook niet meer. Zou best wel eens door de ombouw kunnen komen.
Ja maar nu maakt het me niet meer uit. Dan game ik maar niet. PAL gamed toch lekkerder, omdat je ook weet dat je eventueel de games nog op je Europese PS3 kan spelen !quote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen.
Jij speelt natuurlijk games die niet PAL uitkomen.
Had het denk ik zelf ook wel gedaan.
Hij is zeker mooi. Maar ik wacht even tot die van mij echt stuk is.quote:Op maandag 27 september 2004 13:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind hem prachtig Gijs !
Eind oktober begin november ja !quote:Op maandag 27 september 2004 19:08 schreef Dauthi het volgende:
komt die PStwo nou in november al naar europa ?
Ik moet me inhouden haar niet te halenquote:Op maandag 27 september 2004 20:56 schreef CloudStrife het volgende:
Morgen Star Ocean 3! Finally!
Februariquote:Op maandag 27 september 2004 21:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden haar niet te halenFable komt ook al 9 oktober
Ik wil deze het liefst in de wintermaanden gamen !
Maar het blijft een bloedgeile trailer die mij alleen maar meer enthousiast heeft gemaakt.quote:Op maandag 27 september 2004 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
Die trailer van MGS3....zoveel spoilers!![]()
![]()
![]()
![]()
leuk lekker makertje he helaas is deze trailer niet het gene wat je terug ziet.quote:Op maandag 27 september 2004 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kijk altijd vluchtig maar kijk de Konami trailers nooit afquote:Op maandag 27 september 2004 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het duurt nog maar 1 maandjequote:Op dinsdag 28 september 2004 01:19 schreef Dauthi het volgende:
* P-Style twijfelt PS2 halen of wachten tot PStwo... moeilijk
Ja hoor, ga je gang!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef Hendrik38 het volgende:
Kan ik hier ook een hint vragen over jak and daxter the precursor legacy....?
Das dus ook het hele punt ps2 nu of pstwo later. Maar ik heb al besloten silver PS2 nu vanwege hdd supportquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het duurt nog maar 1 maandjeWellicht langer als je een kleine PS2 in een ander kleurtje wilt.
Haha!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:57 schreef Dauthi het volgende:
Das dus ook het hele punt ps2 nu of pstwo later. Maar ik heb al besloten silver PS2 nu vanwege hdd support
Hmmm... het is alweer te lang geleden hèhè... sorry... Ik weet wel dat ik 100 van de 101 powercells heb en dat de laatste die ik nog moet pakken in dat lava-level zit, ik weet ook hoé ik 'm moet pakken, maar dat lukt me niet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef Hendrik38 het volgende:
oehoehoeh oke...ik ben nu in de wereld "mountain pass" hier moet ik de "the hidden powecell" nog bemachtigen..ik zie dat verrekte balletje wel zitten maar ik weet nie hoe ik dr moet komen..iemand...?
Blijkbaar ben je een echte noob, ik heb er geen en weet zelfs dat je met de netwerkadapter een ide Hdd schijf kan inbouwen in je PS2, dan kan je een speciaal prog kopen of downloaden en kan je dus games mounten op die hdd, laadtijden worden zwaar verminderd, en met gehackte software zijn backups ook te spelen dus nooit meer beschadigde originele spellen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Haha!!!WELKE hdd-support?!?
Ik?? Noob??!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:13 schreef Dauthi het volgende:
Blijkbaar ben je een echte noob, ik heb er geen en weet zelfs dat je met de netwerkadapter een ide Hdd schijf kan inbouwen in je PS2, dan kan je een speciaal prog kopen of downloaden en kan je dus games mounten op die hdd, laadtijden worden zwaar verminderd, en met gehackte software zijn backups ook te spelen dus nooit meer beschadigde originele spellen.
Het is op een ongemodde Gebruik makend van de conectors die er op dat ding zitten. Het programma is nog steeds te krijgen (DUH) anders zou ik het niet weten. En de standaard HDD's die je tegenwoordig koopt bijvoorbeeld een Maxtor Max Diamond Plus 9 80 Gig schijf met 8mb cache, 1 van de meest gangbare hdd's around, past er gewoon in en doet het. Don't be ignorant.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik?? Noob??!
Dit heet geen hdd-support! Dit heet "een door sony un-supported programmaatje, dat trouwens al niet meer te krijgen is downloaden en proberen op een gemodde PS2 met un-officiële-sony-harde-schijf-die-fysiek-misschien-niet-eens-past spelletjes te spelen"
En dit noem jij hdd-support?Er is en komt geen hdd-support in Europa, punt.
Vertel mij maar eens waar je die HDLOADER (want zo heet het) nog kunt krijgen, dan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:28 schreef Dauthi het volgende:
Het is op een ongemodde Gebruik makend van de conectors die er op dat ding zitten. Het programma is nog steeds te krijgen (DUH) anders zou ik het niet weten. En de standaard HDD's die je tegenwoordig koopt bijvoorbeeld een Maxtor Max Diamond Plus 9 80 Gig schijf met 8mb cache, 1 van de meest gangbare hdd's around, past er gewoon in en doet het. Don't be ignorant.
Ik heb op het moment 3 versies op mijn comp staan + 2 memorycard hacks.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens waar je die HDLOADER (want zo heet het) nog kunt krijgen, dan.
Als je ze op je pc hebt staan, betekent dat dat je ze op cd-r of dvd-r moet zetten en dus een gemodde PS2 nodig hebt om die cd-r/dvd-r af te spelen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:38 schreef Dauthi het volgende:
Ik heb op het moment 3 versies op mijn comp staan + 2 memorycard hacks.
V9 PS2 Kan Dvd +/- R(W) afspelen. Krijg nou niks geen mod nodig. De nieuwe lasers van de PS2 draaien namelijk op 12volt en niet de oude 5 volt, damn wat een veranderingen allemaal.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je ze op je pc hebt staan, betekent dat dat je ze op cd-r of dvd-r moet zetten en dus een gemodde PS2 nodig hebt om die cd-r/dvd-r af te spelen.
DVD +/- R(W) FILMS, geen spellen!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:56 schreef Dauthi het volgende:
V9 PS2 Kan Dvd +/- R(W) afspelen. Krijg nou niks geen mod nodig. De nieuwe lasers van de PS2 draaien namelijk op 12volt en niet de oude 5 volt, damn wat een veranderingen allemaal.
Wie heeft het ingodsnaam over spellen.... Ik heb het over HD Loader.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
DVD +/- R(W) FILMS, geen spellen!!!Anders zou je al je spellen ook gewoon kunnen kopiëren. Je dacht toch zeker niet dat Sony z'n PS2 zou aanpassen zodat 'ie illegaal gebrande spellen op DVD +/- R(W) zou kunnen spelen?!
En je noemt mij ignorant?
Sorry... het had niet het woord "spellen" moeten gebruiken, maar "software"... Je kunt geen zelfgebrande software draaien op een PS2, als 'ie niet gemod is.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:02 schreef Dauthi het volgende:
Wie heeft het ingodsnaam over spellen.... Ik heb het over HD Loader.
De PS2Ownz Versie van HD Loader is simpelweg aftespelen op een DVD+RW in een PS2 V9quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sorry... het had niet het woord "spellen" moeten gebruiken, maar "software"... Je kunt geen zelfgebrande software draaien op een PS2, als 'ie niet gemod is.
Deze discussie is afgelopen.
Die nieuwe !quote:Op dinsdag 28 september 2004 01:19 schreef Dauthi het volgende:
* Chocobo twijfelt PS2 halen of wachten tot PStwo... moeilijk
misschien mensen die hem hebben en hem kwijt willen dan? (Ace Combat 4)quote:Op woensdag 29 september 2004 14:10 schreef gijsje79 het volgende:
Ace Combat 4 cool spel, zal je zeker wel mee vermaken.
Ace combat 5 komt pas volgend jaar dus dat is nog effen wachten.
Weet wel dat 4 moeilijk te verkrijgen is.
Ok laat even wat weten als je hem gevonden hebt via mail [mail adres verwijderd] en dan komen we er wel uitquote:Op woensdag 29 september 2004 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm.. Ace combat 4 moet ik hier ergens hebben liggen. ik zal m ff zoeken, speel het nooit meer.
wel leuk spel.
vandaag bij play.com opgestuurd dus heb hem over paar daagjesquote:Op woensdag 29 september 2004 21:01 schreef CloudStrife het volgende:
Star Ocean: Till the End of Time is zo mooi![]()
Gevechtssysteem is ook bruut.
Star Ocean: Till the End of Time![]()
Daar zit FFX toch ook bij als bonus? Misschien ga ik die ook maar eens proberen, twee spellen inéén.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag bij play.com opgestuurd dus heb hem over paar daagjes
Star Ocean: Till The End Of Time (Includes bonus Final Fantasy XII disc)quote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar zit FFX toch ook bij als bonus? Misschien ga ik die ook maar eens proberen, twee spellen inéén.
Ohw, een soort demo zeg maar. Ik dach al, mooie bundelquote:Op woensdag 29 september 2004 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Star Ocean: Till The End Of Time (Includes bonus Final Fantasy XII disc)
Bonus disc van FF XIIgeen compleet spel
Helaas, die tv waar ik de PS2 op heb aangesloten is heel erg oud en heeft alleen maar een antenneingang. Zelfs geneens een koptelefoonuitgangquote:Op woensdag 29 september 2004 22:21 schreef Tain het volgende:
heb je trouwens geen scart blokje + kabel die gewoon geluid geeft via je tv?
gewoon leuk breedbeeld tv'tje kopen, 9 van de 10 kan ntsc weergeven tegenwoordigquote:Op woensdag 29 september 2004 22:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helaas, die tv waar ik de PS2 op heb aangesloten is heel erg oud en heeft alleen maar een antenneingang. Zelfs geneens een koptelefoonuitgang
Ik ben nu op zoek naar een niet al te dure tv die ook ntsc kan, en ook scart aanlsuiting heeft. Dit is ook maar behelpen met 37 cm![]()
De opvolger heet HD Advance en die is wel te vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:35 schreef P-Style het volgende:
Vertel mij maar eens waar je die HDLOADER (want zo heet het) nog kunt krijgen, dan.
Sterker nog ,....... een lopend filmpje zeg maar.... je kan niet gamenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, een soort demo zeg maar. Ik dach al, mooie bundel![]()
Jimjim1983. Kan je aub even contact met me opnemen? Of kan een van de Mods zijn email adres even mailen. Dank uquote:Op woensdag 29 september 2004 16:40 schreef pilske01 het volgende:
hmmm.. Ace combat 4 moet ik hier ergens hebben liggen. ik zal m ff zoeken, speel het nooit meer.
wel leuk spel.
Ok laat even wat weten als je hem gevonden hebt via mail [mail adres verwijderd] en dan komen we er wel uit
Ikquote:Op donderdag 30 september 2004 17:48 schreef Chocobo het volgende:
Gamed iemand Star Ocean al?
Serieus ?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik
Dat is Ker niet Gijs...quote:Op donderdag 30 september 2004 17:53 schreef Chocobo het volgende:
Serieus ?Stink Ker
Ik zou bijna zeggen ... riiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 30 september 2004 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is Ker niet Gijs...
Dan mod je hem toch? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:05 schreef P-Style het volgende:
Sorry... het had niet het woord "spellen" moeten gebruiken, maar "software"... Je kunt geen zelfgebrande software draaien op een PS2, als 'ie niet gemod is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:02 schreef Kontiki het volgende:
Dan mod je hem toch? Wat is je punt?
Hij is echt te vetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:30 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... wil heel graag Star Ocean halen maar Fable komt ook al over 1 week. Ik wacht er wel even mee maar ben reuze benieuwd naar deze RPG !
Shitquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:48 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hij is echt te vet
als het erop zou zitten dan bestel ik em gelijkquote:Op donderdag 30 september 2004 21:57 schreef RijstNatie het volgende:
Vraagje: De G-con2 gun van Time crisis, zit daar trilfunctie op of trug slag??
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
Star Ocean besteld![]()
Ja ik game eerst Tales of Symphonia, Xenosaga en Fable uit maar ik wil hem alvast hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zoooooo graag
Maar moet van mezelf eerst RE0 , MP en Xenosaga uitspelen en daarna pas kopen
en ik ben cloudstrife niet![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik game eerst Tales of Symphonia, Xenosaga en Fable uit maar ik wil hem alvast hebben![]()
Zo terecht ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Shion gaat dood
Lijkt me sterk.... ze zit in deel 2 jij vieze spoiler hoerquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]Shion gaat dood
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:19 schreef NiMPhoenix het volgende:
Star Ocean 3 is idd steengoed. Heerlijke graphics mengeling van FFX en FFVII wat mij betreft.
+ dan nog een battlesysteem waar je u tegen zegtquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:19 schreef NiMPhoenix het volgende:
Star Ocean 3 is idd steengoed. Heerlijke graphics mengeling van FFX en FFVII wat mij betreft.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:27 schreef Jebus het volgende:
[..]
+ dan nog een battlesysteem waar je u tegen zegt
Is dat dat lava level? En dan die ceel waar die mijnkarretje omheen rijden? Zo ja dat moet je ff het beld uitlopen daarbuiten zit zo'n vlammetje pak deze en ren snel t veld in naar die powercell..quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef Hendrik38 het volgende:
oehoehoeh oke...ik ben nu in de wereld "mountain pass" hier moet ik de "the hidden powecell" nog bemachtigen..ik zie dat verrekte balletje wel zitten maar ik weet nie hoe ik dr moet komen..iemand...?
Nee PAL,.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:00 schreef Ker_Plunk het volgende:maaaaa, ik hou me in
Heb je de NTSC versie, Cho?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
*ook besteld heeft*
jammer dat er dan op de PS2 de meeste RPG's uitkomen van de consolesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:02 schreef Kremers het volgende:
Lopen hier alleen maar RPG'ers rond ofzo?
RPG's heb ik dus echt helemaal niets mee
Euh... Veel iigquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:02 schreef Kremers het volgende:
Lopen hier alleen maar RPG'ers rond ofzo?
RPG's heb ik dus echt helemaal niets mee
Noot, leg ToS weg en ga Star Ocean 3 halen en spelenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh... Veel iig
Ik speel overigens nu Def Jam op de PS2, en in november Ratchet 3
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Noot, leg ToS weg en ga Star Ocean 3 halen en spelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet
Ik ga volgende week Fable spelen, en daarna zit ik ook vol tot december/januari qua gamesDe komende week tot Fable speel ik wel Burnout en Def Jam. Hoe graag ik SO3 ook wil, ik laat hem echt even liggen
Gijs...werkelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu maar ff Mark of Kri aan het gamenErg cool, maar redelijk lastig in het begin met die besturing met de rechter analoge stick. Ging vrij snel dood de eerste keer. Nu lukt het wel
Spel ziet er super uit, de manier waarop het verteld wordt is ook geniaal. Alleen de FMV is bagger.
Serieus, ingame is mooier dan de FMVquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...werkelijk.
Ik heb um ook al een tijdje en wilde het weer gaan gamen, maar wat schept mijn verbazing "Hij zit g*d*e*d*m*e niet in het doosje AAAARRGGGGGHquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu maar ff Mark of Kri aan het gamenErg cool, maar redelijk lastig in het begin met die besturing met de rechter analoge stick. Ging vrij snel dood de eerste keer. Nu lukt het wel
Spel ziet er super uit, de manier waarop het verteld wordt is ook geniaal. Alleen de FMV is bagger.
Dat is waarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, ingame is mooier dan de FMV
Goed, maar dat is bij een boel games. Ik snap niet dat ze gewoon geen in-game beelden gebruiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe dan ook,....... Mark of Kri heerstquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed, maar dat is bij een boel games. Ik snap niet dat ze gewoon geen in-game beelden gebruiken.
moet je maar een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Mijn PS2 is echt mol nu![]()
Eerst Fable gamen..... haal een nieuwe PS2 als GTASA er is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je maar een nieuwe kopen
Nog 20 dagen dus ongeveerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst Fable gamen..... haal een nieuwe PS2 als GTASA er is.
Ja maar ik wil die GTA SA packquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog 20 dagen dus ongeveer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Mijn PS2 is echt mol nu![]()
Hij laad niet meer !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij laad niet meer !
Ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahaha
De mijne pakt psone mem-cards niet meer
Volgende keer haal ik gewoon een extra NTSC Playstation ipv ombouwen...
daar geef ik je 100% gelijk in...ingame loopt heel super...FMV is brak...ze haddden et net zoals bij ratchet and clank moeten doenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game vergeleken met Halo 2 erg gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wie gaat hiet Killzone kopen? Heb trouwens een demo, ga hem nu checken
Ja, Ps2 is 4 jaar oud, meteen bagger hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game vergeleken met Halo 2 erg gaat tegenvallen.
* Gamedemon wacht review afquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vraag & Aanbodquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoi
weet iemand nog een goed forum waar ik mijn PS2 Games etc. kan aanbieden ter verkoop?
thx
klik anders even op de link in mijn 1e postquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
dat bedoelde je toch of niet?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
De mijne pakt psone mem-cards niet meer
ja dat kleuren verschil is minimaal...ik vond het al een domme postquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klik anders even op de link in mijn 1e post
Dat denk ik ook,.... het zag er cool uit, maar niet echt bijzonder. Heb Killzone van mijn wishlist gehaald.... kom er niet aan toenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game vergeleken met Halo 2 erg gaat tegenvallen.
En je vind halo 2 er wel bijzonder uit zien? Kom op zeg, grote insectenquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,.... het zag er cool uit, maar niet echt bijzonder. Heb Killzone van mijn wishlist gehaald.... kom er niet aan toen![]()
Ja eerlijk gezegd wel jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
En je vind halo 2 er wel bijzonder uit zien? Kom op zeg, grote insecten
Killzone straalt echt van die nazistische vijanden uit, vind dat echt super gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd wel ja
Dan kan je beter MOH gamenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Killzone straalt echt van die nazistische vijanden uit, vind dat echt super gedaan
laat die flamewars ff weg aub...quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:03 schreef Jebus het volgende:
ik vind halo een beetje nep. De Masterchief is wel cool maar die aliens zien eruit alsof ze zo uit toystory komen.
hmpf killzone hoef ik ook niet hoor, ik dig de look van halo gewoon niet. Lekker boeiend...quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
laat die flamewars ff weg aub...
Killzone word cool
Halo 2 word cool...
iedereen blij
De officiële sony PS2 controllers zijn de beste controllers die beschikbaar zijn voor de PS2! Meer heb ik niet toe te voegen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:44 schreef Elegy het volgende:
Ik heb de laatste tijd een probleempje met de controllers. Het lijkt wel alsof de "down" toets blijft hangen, gaat dan als een gek van boven naar beneden.
Gebeurt meestal na een tijdje gamen, en soms ook wel eens meteen. Geen idee wat ik er aan kan doen. Ligt het misschien aan het merk? Het zijn Piranha controllers, dus niet de officiële PS2 controllers.
Het is trouwens consoleversie 39004
Ehm doe eens normaal? Waar je al niet een probleem van kan maken. Geen zin om er verder op in te gaan overgens, over en uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:51 schreef Gamedemon het volgende:
hou dat dan voor je want er is geen 1 playstation 2 gamer die het ook maar iets intreseert dat jij halo niet "digt" je trekt er aleen halo fanboys mee aan
Moet ik toch gaan sparenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
De officiële sony PS2 controllers zijn de beste controllers die beschikbaar zijn voor de PS2! Meer heb ik niet toe te voegen.
Ze zijn net zo duur als een platinum spel...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:13 schreef Elegy het volgende:
Moet ik toch gaan sparen![]()
Die gaan we in de gate houden. Ziet er fantastisch uitquote:Overall, however, I'm pretty optimistic about Shining Tears. While it likely won't be able to compete with some of the more titanic role-playing games of 2005 like Final Fantasy XII or Kingdom Hearts II, it still has the potential to bring us some pretty entertaining moments. After all, in the short time I spent with it, I was already fighting hundreds of ninja on a fortress rooftop, battling hordes of ugly troll creatures on the cliffs of a lofty mountain, and toppling a giant boss monster with a few hundred slashes of my sword. Sounds like a pretty good start to me.
Ik ga 'm niet kopen, maar ik ga 'm wel vet veel online spelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Keuzes keuzes, platinum spel of controllerquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze zijn net zo duur als een platinum spel...
quote:Items Shipped on Saturday, October 9 2004
• 1 of: Katamari Damacy @ $35.95ea.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
True, true. Hij begon wat eentonig maar wordt steeds leuker. Leuke afwisseling tussen het burnouten inquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Hoe dan ook,....... Mark of Kri heerst
En hier heb ik mijn PS2 dus voor laten ombouwen!quote:Metal Gear Solid 3: Snake Eater release date is November 17th (PS2)
Gamegossip has scoop on the official U.S. release date of November 17th for Komani's Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
For those don't know what the story is for this latest outing of the Metal Gear series:
Directed and produced by Hideo Kojima, Metal Gear Solid 3: Snake Eater sets players in the 1960s, as a character looking similar to Solid Snake; while playing through the jungles.
Prachtige machine,... mijn oude PS2 is er mee opgehouden Gijsquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
PSTwo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://ps2.ign.com/articles/557/557637p1.html
Network adapter misschien?quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:29 schreef Tain het volgende:
btw
[afbeelding]
wat is dit? en waarom zit dat zo?
die zit al ingebouwd..quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Network adapter misschien?
He, wat jammer nouquote:De PS2 is omgebouwd met een Apple chip
Ik zal niet de moraalridder uit gaan hangen (zou nogal hypocriet zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Owke ik zit dus met een probleempje :p
Leuk en aardig zo'n netwerk pack maar het wil niet werken
Ik kan instellen en de tests uitvoeren, niets aan t handje. Zodra ik dan wil connecten met Central Station krijg ik de leuke mededeling dat ik een PS2 disk in moet voeren.
De PS2 is omgebouwd met een Apple chip, zo eentje waarbij je je PS2 helemaal uit moet zetten, dan weer aan en dan werkt het pas. Ik denk zelf ook dat daar het probleem ligt want als de PS2 wil gaan connecten met Central Station dan lijkt ie het hoofdprogramma af te sluiten en een nieuw programma op te starten.
Zijn zulke fratsen bekend ? In dat geval zal ik maar eens nadenken over het ruilen van m'n PS2 voor een normaal exemplaar aangezien online gamen toch wel leuker is
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij had het iets met dat DNAS-systeem te maken. Dat checkt bij het online gaan of je apparatuur niet gewijzigd is o.i.d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 07:56 schreef UnleashMitch het volgende:
OwkeIk dacht dat alleen de Xbox dat 'probleem' had. Dan maar even thuis overleggen en met iemand een keer de PS2 omruilen voor een standaard
Was verbaasd over de graphics Gijsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga niets meer bekijken van GTAIk weet het nou wel
Nog een weekje.
Nee op die site staat duidelijk eerste week van November en dan heeft iedereen hemquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:22 schreef Geqxon het volgende:
http://shop.telfort.nl/info.php?id=8383 < hier kun je al aan die nieuwe pstwo komen, heeft iemand hier meer informatie over? Is hij al los te koop?
Ik merkte laatst dat mijn PS2 uit 2001, die ik altijd verticaal heb laten staan en het altijd prima gedaan heeft, moeite had met Vice City. Vice City is echt zo'n spel waarbij de PS2 constant van de DVD-ROM aan het lezen is... ik ging zo'n missie doen en de PS2 blééf maar laden (er gebeurde dus niks), ik deed de lade open, zette m'n PS2 horizontaal deed de lade weer dicht en het spel ging weer verder.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Nee op die site staat duidelijk eerste week van November en dan heeft iedereen hemKost los 149, Euro.... ik ga er 1 halen aangezien mijn oude bak mol is !
Die nieuwe PS2 past letterlijk 8 keer in de xbox!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:22 schreef Tain het volgende:
Prachtig dingetje hoor die nieuwe PStwo !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die nieuwe PS2 past letterlijk 8 keer in de xbox!!!
ik vind het alleen nog steeds jammer van dat toploaden, ik had hem liever wat hoger gezien met een echte cd lade dan toploader eigenlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig dingetje hoor die nieuwe PStwo !
Tja.. maar waarom eigenlijk? Zodat je'm in een ruimte van 3cm hoog kunt plaatsen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:28 schreef Tain het volgende:
ik vind het alleen nog steeds jammer van dat toploaden, ik had hem liever wat hoger gezien met een echte cd lade dan toploader eigenlijk.
Met een omgebouwde ps2 kan je best wel online hoor. Kwestie van de chip uitschakelen, als je dat kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Yup idd die error geeft ie ookNou ja alle voors en tegens afgewogen en over enige tijd zal er wel een originele PS2 naast komen te staan, zonder gezeik online gamen is wel leuk maar ik moet het nog even afwegen tegen het online gamen op de PC
meer dat je er ook nog mee kan stapelen en als je weinig ruimte hebt om hem idd in een kleine ruimte te stoppenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja.. maar waarom eigenlijk? Zodat je'm in een ruimte van 3cm hoog kunt plaatsen?
Tuurlijk zit hij met een haakje vast, anders blijft de klep niet dichtquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:28 schreef Geqxon het volgende:
Werkt niet! De top-loader zit nog met een haakje vast aan de binnenkant, waar je niet bij kan komenVerder wil en mag ik hier niet ver op in gaan
Het is helaas waar, maar wat ik vernomen heb is dat het hetzelfde gaat als bij de huidige PS2. Ik ga het wel nog even in de winkel proberenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:37 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
Tuurlijk zit hij met een haakje vast, anders blijft de klep niet dichtWat ik me wel kan voorstellen is dat de klep-open-knop gelijk de reset is zoals bij de huidige PS2, dan gaat het verhaal niet op maar als het alla PSX/DC/GC is is het geen probleem.
Maar goed, ga dat ding wel is bekijken zodra hij in de winkel ligt, tot die tijd moet m'n ouwe trouwe 35004 het maar doen, niet erg ... GTA SA is tenslotte nog maar 4 dagen van ons verwijdert
Je zit met de verkeerde console in je hoofd...quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:37 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat ik me wel kan voorstellen is dat de klep-open-knop gelijk de reset is zoals bij de huidige PS2, dan gaat het verhaal niet op maar als het alla PSX/DC/GC is is het geen probleem.
Je zit krap bij kas en gaat 3 spellen halen...quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn PS2-controller heeft na 2 jaar trouwe dienst het van de week begeven, zomaar uit het niets...ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan, nooit laten vallen of dergelijke maar hij begaf het gewoon 'ineens'![]()
Bovendien moet ik nu weer 35 euro uitgeven aan een belachelijke Dual Shock controller terwijl ik al zo krap bij kas zit en bovendien woensdag nog 3 spellen wou halen namelijk GTA:SA, Pro Evolution Soccer 4 en Burnout 3, dat gaat nu dus niet meer lukken...![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je zit met de verkeerde console in je hoofd...Bij de x-doos is de ejectknop gelijk de resetknop. De PS2 heeft nog altijd een apparte resetknop die tevens de standbyknop is (als je'm langer ingedrukt houdt). Het enige wat er gebeurt als je op de ejectknop drukt is dat het laadje opengaat. Je PS2 blijft gewoon aan staan hoor!
En bij de nieuwe kleine PS2 is de eject-knop eigenlijk een haakje dat de klep dichthoudt. Als je'm indrukt komt de klep omhoog.
Zover ik weet is er al een versie vanSwapmagic die werkt met de 'kleine' PS2quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:38 schreef pmponer het volgende:
Het lijkt me wel dat wanneer je het klepje van de psTwo opendoet de bios reset om het werken met boot dvd-s tegen te gaan. Wanneer ze dit niet doen wordt het wel erg mainstream om swap-"trics" te gebruiken
Weet niet , hoe lang is de garantie dan? want ik heb het ding al 3 jaar ofso...ik heb hem gelijk gekocht met GTA3 dus ga maar na hoe lang....quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Heb je nog garantie?
quote:I've spent the last six pages making my case for why Grand Theft Auto: San Andreas is best game I've played on the PS2 thus far, and I still haven't even begun to touch on how much it really has to offer. I've spent almost every waking moment of last week doing nothing else but playing this massive beast and have put well over 60+ hours into it. And yet despite that fact, I'm only barely hovering over the 50% finished mark (which is all you really need to complete the story), and I still have a ways to go. Hidden horseshoes, graffiti tags, special photographs, and a myriad of other hidden items still elude my grasp (nearly 300 of them), while a huge assortment of things I can't even tell you about make me wish that I wasn't so protective about spoilers -- there's some seriously cool secret stuff in here.
But that's why San Andreas is so awesome: it's a world that can offer different people different things. If a solid storyline and some incredibly tough missions are all that you're looking for, then you can have them. If you'd rather spend your time doing nothing but exploring the city and finding new ways to make money, destroy property, and dress like a pimp, then you can do that too. Live the life you want to live, do the things you want to do; it's entirely up to you. But however you choose to do it, do it now. Drop everything and do it right now. This is the best PlayStation 2 game ever made. Period.
10 Presentation
If you remember what it was like in the 1990s and have lived in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas, then you'll be able to immediately appreciate how accurate San Andreas truly is.
8.5 Graphics
The framerate, pop-in, collision and streaming issues that plagued the earlier games are back once again, but at a far less frequent rate. The rest of the game is absolutely beautiful, though.
9.5 Sound
GTA sports a powerful 90s-era fully licensed soundtrack and a broad range of sound effects. Plus, there's great digital encoding and terrific vocal talents (Samuel Jackson!). It's all you need.
10 Gameplay
The often-chastised targeting system has been improved, the vehicle physics have been reworked, and the mechanics feel terrific. There's a wide array of gameplay styles too and its hard as hell.
10 Lasting Appeal
To complete storyline-related challenges, it'll still take you anywhere from 40-60 hours… and that's only half the game. It's five times larger than Vice City and has more sidequests than most RPGs.
9.9 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
IGN review van GTA: SA
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je daar wat meer info over?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:55 schreef GF het volgende:
[..]
Zover ik weet is er al een versie vanSwapmagic die werkt met de 'kleine' PS2
Yeah baby yeah! Dat vind ik zo geweldig van GTA: je kan je dagenlang vermaken met in feite niks nuttigs doen.quote:If you'd rather spend your time doing nothing but exploring the city and finding new ways to make money, destroy property, and dress like a pimp, then you can do that too.
Uber must have !quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 9.9![]()
Ik heb inmiddels genoeg gelezen over swapmagic en pstwoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:11 schreef TAG-Speedy het volgende:
Inderdaad, wat meer info over die Swapmagic aub (*voelt GT4 komen*)
Net als in het echte leven!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Yeah baby yeah! Dat vind ik zo geweldig van GTA: je kan je dagenlang vermaken met in feite niks nuttigs doen.
bron: http://ourworld.compuserve.com/homepages/gamefront/release.htmquote:PlayStation 2
SCEI
New Design PlayStation 2
70004
29.10.04 --------
149,95¤
PlayStation 2
Ja precies, maar ik neem aan dat sommige shops hem wat eerder verkopenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
29 oktober pas GIjs:
[..]
bron: http://ourworld.compuserve.com/homepages/gamefront/release.htm
Die laatste dagen duren altijd het langst.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:50 schreef Chocobo het volgende:
Ja precies, maar ik neem aan dat sommige shops hem wat eerder verkopenRelease is nog maar 2 dagen weg zeg maar !
dat laatstequote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Hakkert het volgende:
Als je mgs 2: son of liberty voor de tweede keer doet kan je dan een extra stuk met snake spelen? op een boot. Of zat dit ook wel in de eerste keer dat je het spel speelt?
Het hangt ervan af wat je kiest in het begin van het spel, volgens mij krijg je het tanker stuk als je kiest dat je een ervaren mgs speler bentquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef Hakkert het volgende:
Als je mgs 2: son of liberty voor de tweede keer doet kan je dan een extra stuk met snake spelen? op een boot. Of zat dit ook wel in de eerste keer dat je het spel speelt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat laatste![]()
Ik ben ervarenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het hangt ervan af wat je kiest in het begin van het spel, volgens mij krijg je het tanker stuk als je kiest dat je een ervaren mgs speler bent
Vandaag??! In de winkel?! Is ie er al?!?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:13 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb die PStwo vandaag ffe bekeken in de winkel. Toch wel erg stylie en aantrekkelijk om te kopen, vind ik zelf. Alhoewel ik de 'gewone' PS2 nog steeds erg mooi vind.
quote:Closing Comments
Of course the most common debate among PlayStation 2 gamers these days is "Which is better, Ratchet 3 or Jak 3?" And while I'll leave that debate up to each individual player once both games have been released, I can safely say that Ratchet and Clank: Up Your Arsenal is easily the single best effort in that entire series of titles so far. Granted, it would have been a close race if not for the inclusion of Ratchet's online mode, but once that feature has been considered it's all over -- the sheer amount of fun you'll have when playing against seven other people in the ten different maps and various gameplay modes here is almost immeasurable -- it's that damn good.
But what impresses me most about Up Your Arsenal is the fact that the single-player adventure didn't suffer in the least. It's just as entertaining, interesting, and fun as the online segment. What's more, is that Ratchet 3 can be picked up and played by just about anyone and be enjoyed equally; offering a viable Christmas alternative for people that are apprehensive about the curse-ridden violent opus that is Grand Theft Auto: San Andreas. It's only real detriment is the fact that it's a bit on the easy side (easier than Going Commando), but that's really about it. The rest is all gravy, and an unabashed must-own for every PS2 gamer with a pulse. Enjoy!
-- Jeremy Dunham
9.0 Presentation
The brand new interface and cleverly hidden load times supplement and fully realized intergalactic world. Up Your Arsenal's storyline is pretty damn funny too.
9.5 Graphics
Ratchet boasts some seriously wicked graphics technology each and every year, and Up Your Arsenal is no different. There's no slowdown, plenty of objects onscreen, and tons of special effects.
9.0 Sound
Up Your Arsenal's soundtrack is top-notch (though a little less impressive than last year's) and is supported rather well by a terrific vocal cast and powerful audio effects.
10 Gameplay
The all-new control schemes feel fantastic and the tightened physics are phenomenal. Level design may still be linear but it's fun as hell and the online mode kicks ass.
9.5 Lasting Appeal
Though limited to ten maps, the online mode is the best PS2 Internet option since SOCOM with a ton of cool stats that can be tracked. The single-player game is addictive and will last 20+ hours.
9.6 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Nee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb gister zo een Pstwo gekocht
maar hoe zit dat nou met online gamen?
als ik nu bijv Socom ga kopen hoef ik geen andere shit meer erbij te kopen of zo?
In die nieuwe PS2 zit toch al zo een gedoe om online te kunnen spelen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee.
Ja. Dat vroeg je toch, of je er niets meer bij hoefde te kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In die nieuwe PS2 zit toch al zo een gedoe om online te kunnen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |