Echt een Idols-ripoff.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
Het is matig
en dat terwijl in Engeland en Australië hieruit Idols is voortgekomen ...quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
Volgende week nog kijken de week erop dus niet meer.
Wel matig aftreksel van Idols
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind Beau wel een verbetering.
Ik vond z'n opmerking leuk tegenover die anatevka-nicht: je moet niet bang zijn dat we je op transport terugzetten naar Rusland als je niet goed genoeg bentquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doen ze om niet op Idols te lijken.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:05 schreef MyMilkshake het volgende:
dat trappetje in het "decor" slaat ook nergens op zeg.
Nou, ik dacht zo, da's om te testen hoe chique en showbizzy je van de trap af kan komen, artiestsgewijs en zoquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:05 schreef MyMilkshake het volgende:
dat trappetje in het "decor" slaat ook nergens op zeg.
Met een 3-treden-trapquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik dacht zo, da's om te testen hoe chique en showbizzy je van de trap af kan komen, artiestsgewijs en zo
Alles is beter dan Tooskequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dooske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |