je hoeft niet te reageren hoor, laat de mensen die er graag heen willen lekker blij zijn!quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:16 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Feest
fokkers on tour naar bryan adamsquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:33 schreef joriz88 het volgende:
koel, concert van afgelopen woensdag was echt super vet, ga s ff kijken of k ook kaartjes voor 5 december kan regelen![]()
toch welquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:36 schreef Evertje het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens ga
ben vorig jaar toch half verdwaald in Brussel op weg naar Vorst Nationaal, dus de weg kan ik me nu wel herinneren haha
Heb ik niet op gelet en op dat order bevestigingsscherm staat het niet vermeld.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef hellmondunited het volgende:
hoeveelste kaart had je steffie?
Staat in de bevestigings-mail die je, als het goed is, hebt ontvangenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:35 schreef Steffie het volgende:
[..]
Heb ik niet op gelet en op dat order bevestigingsscherm staat het niet vermeld.
Nope niets ontvangen hoor. Wel vreemd dan. Zal wel ff een mailtje sturen; ik heb wel een screenie van dat order bevestingsscherm waarop ook ordernummer enzo staat, dus neem aan dat het wel goed zit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:19 schreef meami het volgende:
Staat in de bevestigings-mail die je, als het goed is, hebt ontvangen
oei oei! ook niet in ongewenste post?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:56 schreef Steffie het volgende:
[..]
Nope niets ontvangen hoor. Wel vreemd dan. Zal wel ff een mailtje sturen; ik heb wel een screenie van dat order bevestingsscherm waarop ook ordernummer enzo staat, dus neem aan dat het wel goed zit.
liggen veilig in een laatjequote:Op zondag 10 oktober 2004 21:40 schreef hellmondunited het volgende:
kickje! nog meer fokkers die gaan?
onze evertje heeft de kaartjes van mij, himself en meami al binnen
the corrs, leven die ook nogquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
liggen veilig in een laatje
zaterdag gaat een vriend van me naar The Corrs (yak) in Vorst Nationaal. Kan hij al eens kijken of de route nog te rijden is haha. Maar volgens mij heeft hij navigatiesysteem in de auto.
Nee zat ook niet in m'n spam folder. Maar ik heb ze ondertussen al een tijdje in huis liggen. Systeem van hun zal wel niet helemaal lekker werken dan; mailtjes beantwoorden ze trouwens ook niet :/quote:Op woensdag 29 september 2004 10:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
oei oei! ook niet in ongewenste post?
of heb je gewoon niet betaald
die heb ik ook niet betaald, ga niet nog meer geld aan Brussel weggevenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik geen ¤ 5,- voor een waardeloze factuur ga betalen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:44 schreef Headlong het volgende:
Woei...ik ga ook. De kaarten zijn besteld, jeeej![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 1 november 2004 19:25 schreef pandoradoos het volgende:
adams smadams
was dat niet ook de originele prijs?quote:Op maandag 1 november 2004 16:09 schreef hellmondunited het volgende:
kaarten zijn ondertussen 42 euro geworden, dus veel zullen er niet meer zijn
hmm dacht eerst dat ze 38 waren, maar je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
was dat niet ook de originele prijs?
Heb mn R.E.M kaartjes trouwens inmiddels verkocht, daar ga ik wel naar toe op een festival ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |