ik geef momenteel de 1e voeding en de één na laatste (of laatst voeding) nog bv.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:39 schreef Belana het volgende:
Misschien heb ik niet voldoende gelezen hier, maar hoe gaat het nou met LadyS en de bv?
Ik kolf nu twee/drie keer om een beetje een regelperiode te faken. Vanmorgen had ik overigens al 55cc, dus het begint te 'wennen'. Ik heb een toeschietreflex (na een paar minuutjes begint het in heftige stralen te gaan, maar die hield niet zo lang aan. Nu duurt het alweer langer, dus ik denk dat ik gewoon echt de productie aan het ophogen ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Het kan heel goed dat je weer moet 'wennen' Sjeen. Vind je trouwens twee/drie keer per dag niet veel? Waarschijnlijk kolf je na de ochtendvoeding uit een borst (die waar Isa het minst gedronken heeft) ook al een heleboel.
Krijg je wel een toeschietreflex?
-knip-E.T.
ehhhh Lieve Sugar, die van de 17e heb je hopelijk wel ingevroren?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:25 schreef Sugar het volgende:
Het is van de 17e en de 19e (allebei ziet het er zo uit).
Nou, thanks, ik vertrouw het wel dan!![]()
Yep, 6 weken zijn berucht qua regeldagen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:46 schreef Sugar het volgende:
Ah, bestaan die? Zou kunnen dan! Maar kan het dan zo zijn dat ik ineens erg weinig te geven heb?![]()
Yepquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:29 schreef Sugar het volgende:
Ja, ET, wel tsr, maar niet meer dan 2 keer... En dan duurt dat straaltjes-schieten ook weer geen uur, helaas.![]()
Maar goed, komt jullie dus bekend voor? Gewoon doorgaan en misschien weer even wat vaker aanleggen en ook wat meer kolven?(Just checking
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |