Bij de 20 krijg je ook geen dock en ook geen beschermingshoesjequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:41 schreef GiSH het volgende:
[..]
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.
Dus ik ga voor de 20 GB bij de Dixons..
erm niet alle nummers van u2 staan er op. Je krijgt een zwart rode ipod met de handtekeningen van de band gegrafeerd. Wat extra's en 50 euro korting in de MusicStore op de volledige collectie van U2, das het nieuwe album wat binnenkort uitkomt. Het album kost geloof ik 150 of 200 euro.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk kopen
Alleen hoor ik nu veel slechte dingen over de IPod wat betreft werking
Ik had trouwens nog een vraagje.. als ik nummers via Kazaa download.. kan ik ze er dan ook opzetten?
Ja je kan kazaa mp3's er op zetten maar je kan niet je iPod aansluiten op andermans computer volstouwen met zijn muziek en dan terug brengen bij je thuis met iTunes.quote:Available for just $349, it comes with an exclusive U2 poster and, of course, the signature white iPod earbuds. As an extra special treat, it includes an iTunes Music Store coupon you can use to get $50 off your purchase of “The Complete U2.” As unique as the iPod itself, this digital boxed set brings together an amazing 400 U2 tracks.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Bij de 20 krijg je ook geen dock en ook geen beschermingshoesjebestel via internet via school krijg je 30 euro korting krijg het beschermingshoesje bijna gratis
(btw tarblop gish platform game owned)
die 320 cd's hoeveel gig is dat.. dat hangt een beetje van de compressie af..quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:46 schreef hydraulix het volgende:
Heb een paar vragen:
- Is de iPod photo een verbetering in vergelijking met de 'normale' iPod (zeg maar beide met 40 Gig geheugen?)
- Als je ongeveer 320 cd's heb, hoeveel Gig. is dat?
- Is de iPod photo (60 Gig.) al te koop bij de Mediamarkt en zo ja: hoeveel kost deze?
Alvast bedankt.
Ben best wel een n00b betreft mp3-spelers etc.![]()
gebruik je win of OS x?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb vandaag toch maar de mini aangeschaft
groot voordeel vind ik toch wel de grootte, die mini past goed in je zak en ik vond de normale iPod toch wel wat groot, helemaal als je hem bijvoorbeeld in je zak hebt tijdens het fietsen.
Ik heb ook wel veel mp3's op mn pc (zo'n 20 gig) maar ik vind dat je daar dan een mooie selectie uit kan maken van 4 gig.
Van iTunes vind ik het heel irritant dat hij steeds ingesteld wordt als afspeelmedia van mn mp3's, zonder dat hij daarnaar vraagt.
Dat was voor mij precies de reden om van mijn kleine mp3-stick (128 mb) meteen naar een iPod 20gb te gaan, en niet naar een mini; ik ben te lui om telkens een nieuwe selectie te maken- al hoef je dat bij 4 gb natuurlijk nog steeds niet heel vaak te doen. Maar ik vind het gewoon fijn om altijd al mijn muziek bij me te hebben. Zodra ik iets nieuws heb, update ik mijn iPod ook meteen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:05 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb ook wel veel mp3's op mn pc (zo'n 20 gig) maar ik vind dat je daar dan een mooie selectie uit kan maken van 4 gig.
Maar je kan toch wel je iPod als opslagmedium gebruiken, die files thuis op je HD zetten, en die weer importeren in itunes? (en dan evt. weer op je iPod zetten....quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
erm niet alle nummers van u2 staan er op. Je krijgt een zwart rode ipod met de handtekeningen van de band gegrafeerd. Wat extra's en 50 euro korting in de MusicStore op de volledige collectie van U2, das het nieuwe album wat binnenkort uitkomt. Het album kost geloof ik 150 of 200 euro.
[..]
Ja je kan kazaa mp3's er op zetten maar je kan niet je iPod aansluiten op andermans computer volstouwen met zijn muziek en dan terug brengen bij je thuis met iTunes.
Moet je even het vorige iPod-topic doorlezen, daar staan heel veel opmerkingen en discussies over die koptelefoon.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
hoe zit het met de hoofdtelefoon die er bij zit? is die echt zo slecht?
Sony's zijn beter, ik gebruik zelf MDR-ED31 earphones die zijn echt veel beter dan die standaards en ze zijn niet zo opzichtig, die witte vallen heel erg op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
Ik vind ze prima te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef GiSH het volgende:
hahaha grappig ik kende het niet, heb m'n nick ontleend aan het Album van de Smashing Pumpkinsquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:22 schreef Dauthi het volgende:
[..]
http://www.chroniclogic.com/gish.htm << GISH
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:42 schreef Quarks het volgende:
Ik vind ze veel te groot, ze passen nauwelijks in mijn oren
Ik gebruik gewone philips in-ear, die zitten lekkerder
Geen idee, ik heb de SBCHE915quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef GiSH het volgende:
[..]
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?
Ik denk dat je beter de duurdere philips', sony's of sennheisers kan kopen, dat zijn 3 gerenomeerde merken met altijd een goede kwaliteit wat dat betreft. eigenlijk het beste advies dat ik je kan geven is testen, voor jezelf luisteren wat je het beste vindt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef GiSH het volgende:
[..]
die hebben ze toch ook van apple (in het opzichtelijke wit)?
win xpquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:09 schreef GiSH het volgende:
[..]
gebruik je win of OS x?
Ja, maar er is een gratis trial die je gewon kan blijven gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Avalanche.. het volgende:
En oja, dat Xplay, moet je daarvoor betalen?
Al je CD's omzetten naar 320kb mp3'squote:Op dinsdag 9 november 2004 18:41 schreef GiSH het volgende:
[..]
Ik was gewoon eens benieuwd wat euro/GB prijs was.. ik schrok idd van het prijs verschil tussen de 20 GB en de mini. En dan ook nog te bedenken dat je bij de mini geen Dock krijgt. (tot 21 november bij de Dixons krijg je deze bij de 20 GB) Ik denk dat de 20 GB de meest intresants is voor een gemiddelde gebruiker. Knappe jongen die 20 GB aan muziek weet samen te krijgen en dan ook nog alles leuk vindt.
Dus ik ga voor de 20 GB bij de Dixons..
Ik gebruik Music Match Box / ePHPod, maar ook in iTunes kan dat ja. Althans ik neem aan dat je het over de ID3 tag hebt. Rechtermuisklik en ergens ID3 tag zoeken.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:29 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
win xp
Weet iemand ook hoe ik de naam van het album als ''artiest - album'' weer kan laten geven op de iPod?
nu doet ie namelijk alleen de naam vh album. Moet ik dan gewoon de naam aanpassen in iTunes?
Om meer uit je batterij te halen raad apple aan om een compressie aan van 128/192 kbquote:Op woensdag 10 november 2004 10:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Al je CD's omzetten naar 320kb mp3'sKheb mijn 5GB vaak niet eens vol staan.
met eMule downloaden er is idd een trail verisequote:Op woensdag 10 november 2004 10:30 schreef Avalanche.. het volgende:
En oja, dat Xplay, moet je daarvoor betalen?
Anders ga je er ff serieus op in...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef GiSH het volgende:
[..]
Om meer uit je batterij te halen raad apple aan om een compressie aan van 128/192 kb
Ik zit momenteel met een iPod aansluitings probleempje en op de andere PC's staat geen ephPod. Uhm, ff uit het blote hoofie dan: Sluit je iPod aan, start ephPod op, kies een song en klik rechter muisknop. Ergens onderaan staat dacht ik edit ID3-tag.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:18 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik heb nu net ephPod gedownload, werkt ook wel goed.
Maar hoe kan ik dan in ephPod de naam van het album aanpassen?
Pakjesmiddag is vroeg dit jaarquote:Op woensdag 10 november 2004 13:58 schreef GiSH het volgende:
kom net terug van dixons.. ben benieuwd..
Precies vond/vind ik ook. Of wat voor een heb je er? Inear of Earbud?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:37 schreef GiSH het volgende:
hoofd telefoon is gewoon goed..
mooiquote:en rest zover nog toppie
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Precies vond/vind ik ook. Of wat voor een heb je er? Inear of Earbud?
[..]
mooiKan ook niet anders natuurlijk
ja natuurlijk, dat zijn dingen die niet horen.. terug met dat dingquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef The_Yellowman het volgende:
Nu heb ik sinds kort (3 weekjes) een iPod mini... en ik kom thuis van school... en wil 'm aandoen krijg ik ineens alle tekens door mekaar... en tijd enzo ook heel dat beeldscherm is brak...
Heeft iemand dit ook welleens gehad? en valt dit binnen de garantie???
Wat GiSH zegt, heeeeel snel terugbrengen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef GiSH het volgende:
[..]
ja natuurlijk, dat zijn dingen die niet horen.. terug met dat ding
nee is zonder afstandbediening.. maar ik ben er wel blij mee.. neem hem ok mee naar de sportschool en doe het touwtje onder m'n shirt.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat GiSH zegt, heeeeel snel terugbrengen.
Die oordoppies ja. Die had ik ook. Deze is met afstandsbediening? Volgende vraag is dan : zit die vast aan het snoer of is dat een tussenstukje? Ik wil namelijk weer nieuwe dopjes (oude zijn kapot te veel lukraak in en uit mijn broekzak getrokken), maar zie dat overal staat "enkel voor de 10Gb, 20Gb etc etc" ik heb nog een 1e Gen 5GB.
nope.. discman er even bij gepakt, (gelijk even fototje maken en marktplaats pleuren)quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef superheist het volgende:
lijkt me niet dat ie past... al die afstandbedieningen zijn anders.. maar probeer gerust..
Dan denkt ie dat het een andere cd is, soms een typefoutje, soms ook gewoon willekeurig. Even alle nummers van het album tegelijk selecteren in iTunes (ephod werk ik niet mee), rechterklik en dan op info het juiste album en de juiste artiest invullen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Hoe komt het dat ik soms, als ik een album op mn iPod zet, 1 liedje van dat album in een aparte map krijg. Die aparte map ziet hij dan als album. Dus een album met 1 liedje. Meestal is het het eerste liedje van het album.
Ik gebruik ephPod, maar dit had ik ook al eens met iTunes.
ja dat heb ik gemerkt, een vriend van mij heeft een 3rd gen ipod en ik heb een 4th gen ipod. We probeerde toen die 3rd gen op mijn pc aan te sluiten... Zijn ipod crashte de hele tijdquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:39 schreef phunkk het volgende:
Vanmiddag m'n Ipod 20 gig gehaaldIk ben verliefd!
Ik ging langs een maatje (die een mini heeft), en wilde daar "even" wat nummers op m'n liefje zetten.. Nou dat kon ik mooi vergeten, fucking 2 uur zitten kloten voor het fatsoenlijk ging. Dus ajb:
sluit GEEN 2 ipods aan op 1 pc ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |