Control Vquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
*knip*
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:43 schreef nikky het volgende:
wie weet waar dat topic staat met in welke speciale auto's je hebt gereden? Ik meende dat ik laatst zoiets voorbij zag komen
Heb nog een foto van een hele speciale wagen... Alleen weet ik de naam niet meer
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
mijn laatste post uit de vorige SC:
Ik had nog iets stoms gister.
Er stond file op de A2 en als je er dan bij Abcoude af ga kan je zo die file afsnijden dus dat deed ik.
Staat er ineens Politie, dus ik denk ze zien me niet (Politie was met vrouw aan het praten) Dus ik rij dat hek voorbij, lopen er ineens 10000 kampers.. dus ik denk WTF, ventjes allemaal boos kijken naar mij.
Dus ik snel achteruit, komt die agent aanlopen, die moest b.t.w. best lachen, zegt:
"Andreee Hazézz weunt hier màn.." Ondertussen werd ik gefotograafeerd door een jopie.
Kon ik weer terug naar Abcoude om weer in de file aan te sluiten![]()
nikky: dat was nieuwe sport: proefritrijden oid..... maar post hier anders maarquote:ff wat anders heren...
wat mag een VW passat uit 1998 met 170k op G3 (1.6) kosten?
en
Wat is een reeele inruilwaarde voor 'n auto die op autotrader via dealers nog 4k kost....?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
Er stond file op de A2 en als je er dan bij Abcoude af ga kan je zo die file afsnijden dus dat deed ik.
Staat er ineens Politie, dus ik denk ze zien me niet (Politie was met vrouw aan het praten) Dus ik rij dat hek voorbij, lopen er ineens 10000 kampers.. dus ik denk WTF, ventjes allemaal boos kijken naar mij.
Dus ik snel achteruit, komt die agent aanlopen, die moest b.t.w. best lachen, zegt:
"Andreee Hazézz weunt hier màn.." Ondertussen werd ik gefotograafeerd door een jopie.
1600 cc 4A-GE 20 klepper.. Toyota motor met 245 pk, dat is een behoorlijke prestatiequote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Xtreem het volgende:
Tommy: in je express?
en wat de fuk heeft 245 pk uit 1600cc? ja, ik mis heeel veel af en toe![]()
ga dan ook bij Abcoude links af via Abcoude -> Baambruggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is snel
A2 richting Utrecht, net van de A9 af en dan op de uitvoegstrook blijven rijden..quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
A2 richting Amsterdam of Utrecht ?![]()
Daar leek het wel erg druk..quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga dan ook bij Abcoude links af via Abcoude -> Baambruggen
gaat ie via Vinkenveen![]()
Ja psies, de meesten willen zich aan het begin ertussen proppenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
A2 richting Utrecht, net van de A9 af en dan op de uitvoegstrook blijven rijden..
Met file maak je hier best wat tijd mee goed
Inderdaad, ik rij zelden in de spits over dat stuk snelwegquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja psies, de meesten willen zich aan het begin ertussen proppen![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:47 schreef Xtreem het volgende:
OOK uit het vorige deel:
[..]
nikky: dat was nieuwe sport: proefritrijden oid..... maar post hier anders maar
oiquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:51 schreef nikky het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van deze auto zijn er maar twee en ik heb in 1 gezeten
Ik ben alleen de naam kwijt van deze wagen... Hij is heel erg groot btw
nee lulquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
Lijkt op een Alpine A610 ofzo
Volgens mij begon het met een "M"quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
Lijkt op een Alpine A610 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |