Waarom doen die gasten dan mee in de 2e (?) divisie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, Puerto Ricanen hebben dus ook een US citizenship.
Alle wedstrijden in HDTV formaat in de huiskamer!!quote:World Cup 2006
Updated April 27, 2006
All 64 matches of FIFA World Cup 2006 will be televised in the US LIVE or via short tape-delay in the US in English, Spanish, German, Farsi, and Korean.
Soccer United Marketing (SUM), the marketing arm of Major League Soccer (MLS), will present all 64 matches LIVE in English, with no commercial interruptions during play.
ABC will air 12 games, ESPN will air 21 games, and ESPN2 will air 31 games, in both standard definition and high definition (Some cable and satellite TV operators charge extra for ABC HD, ESPN HD, and ESPN2 HD).
Univision Communications will broadcast 56 games live on Univision and 8 games live on TeleFutura, all in Spanish, with no commercial interruptions during play, in standard definition ONLY.
Setanta Sports has acquired US and Canadian TV rights in over a dozen languages, and will air all 64 games, with 56 games live and 8 games via short tape-delay, with German commentary, on Setanta Sports USA in standard definition.
Setanta has sublicensed US and Canadian TV rights in Farsi to Iranian-American broadcaster Tapesh TV, which will launch its satellite-delivered sports channel T3 Time via the Globecast satellite TV platform in time for the start of FIFA World Cup 2006. T3 Time will air all 64 matches in Farsi, with 56 matches live and 8 matches via short tape-delay.
KBS World, a Korean-language subscription channel available via DISH Network satellite TV and digital cable in some areas (such as parts of Los Angeles), will have 56 games live and 8 games via short tape-delay, in standard definition.
In Canada, Rogers Sportsnet, TSN, and CTV will combine to air all 64 games live in English, in both standard definition and optional high definition. Rogers Sportsnet will air 32 games, TSN will air 31 games, and CTV will air the final match. RDS will air all 64 games live or via short tape-delay with French commentary in standard definition.
TV schedules will be posted on soccerTV.com on or around May 1.
Heb je die niet?quote:
Nee, heb in 2002 mijn laatste TV gekocht, en toen waren HDTV's nog niet echt betaalbaar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
Heb je die niet?
Dit nieuws was al een tijdje onofficieel bekend.
ESPN zit in MPLS niet in basic cablequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, heb in 2002 mijn laatste TV gekocht, en toen waren HDTV's nog niet echt betaalbaar.
Mijn volgende TV word wel een HDTV in ieder geval
ESPN heb ik gelukkig al. Zit volgens mij al in "basic" cable, dus tenzij je in de VS helemaal geen kabel hebt, hebben de meeste inwoners van de VS dit kanaal wel.
..... Stakker! Snel upgraden dus!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:59 schreef Plastic_Power het volgende:
ESPN zit in MPLS niet in basic cable![]()
Basic Cablequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:59 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
ESPN zit in MPLS niet in basic cable![]()
Tja ach, die bisexuele weinig keus opties in Apeldoorn zijn ook niet best.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:30 schreef leejow het volgende:
[..]
Basic CableDe homofiele versie van de wannabe-kabel bezitters in de V.S.
We hebben hier in Apeldoorn UPCquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ach, die bisexuele weinig keus opties in Apeldoorn zijn ook niet best.
Digital silver for ultimate pleasure.
Prijzig is ook relatief. Volgens mij is het net zo duur als dat UPC abbotje, maar heb je tenminste nog wat geile HD kanaaltjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:44 schreef popolon het volgende:
Ik ook, prijzig maar goed, dat boeit niet.
En On Demand en DVR.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:46 schreef leejow het volgende:
[..]
Prijzig is ook relatief. Volgens mij is het net zo duur als dat UPC abbotje, maar heb je tenminste nog wat geile HD kanaaltjes.
Toeristen zijn er zat. Vooral met die grappige I LOVE NY shirtsquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:57 schreef popolon het volgende:
Je bent op de hoogte begrijp ik.Maar idd' t is hier gelukkig geen tourist trap.
Maar je dwaalt wel erg af nu hoor.
Basic Cable heeft hier eens stuk of 80 zenders.... in Nederland moet je daar al wat digitale pakketten voor aanschaffenquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:30 schreef leejow het volgende:
zorgen voor meer street credquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het idee achter die clip?
Triest figuurquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:30 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Michigan zit, maar hier in California zie ik langs de snelweg zelfs enorme borden van de sponsors van het WK, bijvoorbeeld Coca Cola, in het spaans. In California is voetbal sowieso populairder doordat 40% van de bevolking van Latino afkomst is (en 35% daarvan Mexicaans). Ik denk dat het WK best leeft onder de Mexicaanse bevolking hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:25 schreef popolon het volgende:
Op heel veel grote tv stations nu veel reclamespotjes voor de Worldcup 2006.
Goede zaak.Het WK leeft best een klein beetje bij de Amerikanen die van sport houden, niet zo raar ook, in de zomer is er alleen MLB dus dit is een welkome afwisseling.
amenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
Ik ben er nu ook achter waarom voetbal nooit echt populair zal worden in de VS.
Het is niet de 'lage' scores, niet het woord 'soccer', niet het tactisch en technisch onvermogen van de spelers, niet de time outs die er niet zijn.
Niks van dat.
Men ergert zich dood aan het tijdrekken, het duiken, het ter aarde storten bij een lichte aanraking, het vragen om geel, het saaie spel (zie Italie, Argentinie, Portugal etc.)
Fysiek contact is een must in de VS sporten, zie NBA, NFL, NHL en zelfs MLB waar er vaak genoeg opstootjes zijn. Dat echte fysieke zal nooit kunnen en mogen in voetbal.
Gek genoeg kan ik er ergens wel inkomen hoe ze denken in de VS, voetbal zien ze toch als een damessport waar je bijna niks mag. Als je als vergelijkingsmateriaal de eerdergenoemde sporten neemt hebben ze nog gelijk ook.
Het viel me ook meteen op dat bij de wedstrijd Italie - USA, dat iedere keer dat er een Italiaan onderuit ging dat ie heel zielig op het veld ging liggen..... en dat de Amerikanen die onderuit gingen gewoon weer op stonden. Er word met name bij teams als Italie behoorlijk wat geacteerd volgens mij....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
Men ergert zich dood aan het tijdrekken, het duiken, het ter aarde storten bij een lichte aanraking, het vragen om geel, het saaie spel (zie Italie, Argentinie, Portugal etc.)
Nederland kan er ook wat vanquote:Op zondag 2 juli 2006 10:49 schreef DeVinger het volgende:
Zuid Europees, Zuid-Amerikaanse teams.
Datr zijn inderdaad vergelijkbare competities met het voetbal.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat dachten ze ook van Basketbal en eerder van honkbal waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |