Het staat 1-1 nu, wedstrijden beginnen heel verschillend, vanaf 2 uur 's middags tot 9 uur 's avonds.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Jij bent dus blijkbaar voor Chicago![]()
hoelaat is het daar nu eigenlijk? ben benieuwd hoe laat de voetbalwedstrijden daar beginnen...

Kan ik nu moeilijk zeggen, heb pas 1 wedstrijd live gezien omdat ik 't steeds ben vergeten te kijken.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor als je terug bent: wat vind je van het niveau?

Dan kun je je hart ophalen daar in de VS.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:07 schreef popolon het volgende:
Die statistieken zijn ook erg uitgebreid:
http://www.mlsnet.com/MLS/stats/index.jsp?club=mls
Ik hou van statistieken.

Doe ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan kun je je hart ophalen daar in de VS.![]()
Waar in de VS zit je precies?

dan zit je toch nog lekker tussen de 'hollanders' zo te zien.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Ik woon bij het rode sterretje

Ja wel degelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Youri Djorkaeff (MetroStars)
Speelt ie in Amerika joh?

quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
De finale gaat morgen tussen Los Angeles Galaxy en New England Revolution.
LA won van San Jose Earthquakes en Colorado Rapids, NE versloeg MetroStars en Chicago Fire.
Finale is in Pizza Hut Park.

Is dat Pizza Hut-ding op de onderste foto bedoeld als een grotere goal? In de hoop dat het voetbal spectaculairder wordt omdat er meer doelpunten vallen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
wat een stadion, er kunnen maarliefst 21.193 mensen in
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:The first large-scale soccer facility of its type in the United States, Pizza Hut Park opened on Aug. 6 of 2005. Located at the intersection of Main Street and the Dallas North Tollway in Frisco, Texas, Pizza Hut Park is approximately 30 miles north of downtown Dallas.
The combination of a world-class stadium and a sports park make Pizza Hut Park one of the best and most unique soccer facilities in the world. Included in the facility is the 21,193 state-of-art pro soccer stadium, along with 17 championship quality soccer fields located just north of the stadium. The 117-acre master development will be used over 300 days a year, hosting Major League Soccer matches, U.S. Men's and Women's National Team soccer matches, major concerts, international soccer matches and High School football.

Statistieken en voetbal gaan niet samen, is het de sport niet voor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de echte statsfreaks
Dat ze dat allemaal bijhouden
't Is heel populair hier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
wat een stadion, er kunnen maarliefst 21.193 mensen in
[afbeelding]
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |