quote:Unlike many other professional sports leagues in the United States, MLS is organized as a "single-entity" organization, in which the league contracts directly with the players, in an effort to control spending and maximize exposure. Each team has an owner/investor and the league allows an owner to have more than one team.
quote:popolon, scored the most goals in season 1999, 2000, 2001, 2002 and season 2003
Donovan de beste?????quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Nee, zeker niet. Landon Donovan, wellicht de beste, is er zelfs nog. Tot januari.
We hebben het over internationals. En twee tienerhypes die alles nog moeten waarmaken mogen nog niet aan Donovan tippen.quote:Op zondag 26 september 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donovan de beste?????Eddie Gaven en Freddy Adu zijn veeeeeeeeeeeel beter
Lijkt me niet ik heb dat shirt van Tampa bay Mutiny 7 jaar geleden in Florida gekocht , ff Googlen dan maarquote:Op zondag 26 september 2004 15:25 schreef popolon het volgende:
Tampa Bay, zeker in de tijd van NASL? die in '85 op hield te bestaan.
Hier nog met Pele en Best
[afbeelding]
In ieder geval, met zo'n kapsel val je wel op
[afbeelding]
Rising star, Damani Ralph uit Jamaica.
Beetje jammer dat het nu weer plat is
R.I.P. TBM :'(quote:The Tampa Bay Mutiny were Tampa, Florida's Major League Soccer (MLS) franchise. They played their home games at Houlihan's Stadium from 1996-1997. They moved into Raymond James Stadium in 1998. The team was folded after the 2001 MLS season.
Alsof Gaven en Adu al veel hebben laten zien. Talent hebben ze zeker wel, maar Donovan heeft al wat laten zien, Adu en Gaven is nog even afwachten.quote:Op zondag 26 september 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donovan de beste?????Eddie Gaven en Freddy Adu zijn veeeeeeeeeeeel beter
bedoel je miami?quote:Op zondag 26 september 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij is Chicago Fire in de plaats van Tampa Bay Munity gekomen en was er nog een ploeg die inmiddels uit de competitie is.
Lijkt wel of er helemaal geen team meer meedoet uit Florida , misschien tijd voor Ajax Orlando om mee te doen ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Carnaval het volgende:
[..]
bedoel je miami?
die zatten een paar jaar geleden ook in de competitie
Valt nog mee, hangt van de staat/regio af.quote:Op zondag 26 september 2004 19:45 schreef Cruoninga het volgende:
Het grootste deel van de toeschouwers is ook van Latijns-Amerikaanse afkomst dacht ik.
Ja! Miami Fusion was dat geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Carnaval het volgende:
[..]
bedoel je miami?
die zatten een paar jaar geleden ook in de competitie
Ja Miami Fusion, volgens mij speelde ze voor het laatst in 2002 in de MLSquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja! Miami Fusion was dat geloof ik.
bij het honkbal spelen er ook een paar met 00.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Komt uit het basketballen, dubbel 0.
zie OP.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:06 schreef Bjoro het volgende:
Ik zit half oktober waarschijnlijk in SanFrancisco, wordt daar gespeeld ??
snap ik ....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:12 schreef popolon het volgende:
zie OP.
Colorado is een staat meen ik, volgens mij zit de club in Denver. Ben niet zeker.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
snap ik ....
Chicago uit Chigago
Columbus uit ???????
D.C. United uit Washington
MetroStars uit ???????
New England uit ????????
Colorado uit Coloradoo
Dallas uit Dallas
Kansas City uit KC
Los Angeles uit LA
San Jose uit SJ
ben (nog) niet zo USA/MLS-minded dus......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |