Ik probeer het ook zeker, maar de aantallen die ze vermoorden. Onschuldige mensen die ze opblazen door zelfdoding (grootste offer dat je kan brengen)!! Politiek proberen uit te oefenen door mensen te vermoorden als ze de hoofddoekjes affaire in Frankrijk toch doorzetten. Het lijkt wel een vlek. Ze willen alles gedaan krijgen zoals ze het zelf willen en anders maar bruut barbaars geweld!quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik zie het zo:
Het is een kleine groep die het eigenlijk verziekt. Want er zijn zoveel goede moslims. En ik denk nog steeds dat we niet tegen de islam vechten, maar tegen een stelletje gekken die terreur gebruiken om alles naar hun zin proberen proberen te krijgen.
En het zijn niet alleen maar moslims die de terreur veroorzaken. Want wat de K.K.K. doet in de VS, kun je ook als terreur zien.
Probeer de schuld niet te geven aan alle moslims, maar aan dat stelletje gekken.
Ja, nou, ik word er heel erg vrolijk van, al die ellende. Da's namelijk heel erg tof allemaal.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:51 schreef draaijer het volgende:
Zucht wat vinden jullie ervan..
Ben ik idd mee eens.. Naar mijn idee staat deze groep al jaren stil in hun ontwikkeling. Ze hebben al die jaren geprobeerd hun koran ze negatief mogelijk te interpreteren. Verder ontwikkelen ze zich niet naar mijn idee. Wij hebben vrouwen die hetzelfde doen als mannen. Ik vind een goed persoon opde juiste plek is de oplossing m/v maakt niet uit. Bij de islam is een vrouw een gebruiks voorwerp.. Ik heb zelden of nooit een slimme ontwikkelde moslim iets normaals horen zeggen in de zin van het afkeuren van al het geweld.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:17 schreef Pro-Beer het volgende:
De islam hoort niet thuis in Nederland. Hoe 'zachtmoedig' sommige moslims ook (b)lijken, de islam representeert een seculiere macht met overtuigingen welke haaks staan op de Europese verworvenheden als scheiding van kerk en staat en gelijke rechten voor vrouwen. Neem daarbij de agressieve wijze waarop de islam verspreid en tentoongesteld wordt en je kan niet anders dan concluderen dat Nederland d.m.v. islamitische immigranten een zgn. Paard van Troje heeft binnengehaald dat slechts nu pas zijn ware aard begint te tonen.
Wat kan je je verhaal mooi onderbouwen zeg..quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, nou, ik word er heel erg vrolijk van, al die ellende. Da's namelijk heel erg tof allemaal.
Wat denk je nou zelf Sjaak, met je retorische vragen?
Ik wel. Ik ken er persoonlijk een aantal.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:23 schreef draaijer het volgende:
Ik heb zelden of nooit een slimme ontwikkelde moslim iets normaals horen zeggen in de zin van het afkeuren van al het geweld.
er zijn geen mensen gedood voor'hoofddoekjes' in frankrijk. De journalisten werken nu tijdelijk samen met de weerstand om reportage over de amerikaanse gruwlijkheden en de dappere weerstand...quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:51 schreef draaijer het volgende:
Ik word echt helemaal helemaal gek van het terrorisme / terreur / zelfdoding bla bla
Mensen proberen o.a. Irak op te bouwen en dan proberen ze weer de wereld te veranderen door het onthoofden van enkele niet Irakezen.
Ik kots erop. Filmpjes in overvloed. Ik durf ze niet te kijken. Woede is wat het nu echt aan het losmaken is. Ik probeer zoveel mogelijk open te staan voor de goede dingen, maar langzaam ga ik echt de Islam en de moslims haten. Dat is iets wat ik echt wil voorkomen. Maar als je mensen gaat vermoorden omdat er in Frankrijk geen hoofddoekjes gedragen mogen worden, doe je dat vanwege je geloof. Ik kan er echt niet meer tegen en schreeuw in mijn hoofd de meeste vreselijke dingen die we dan maar moeten doen om "ze" terug te pakken. Dan probeer ik weer te relativeren, maar het draadje wordt steeds dunner. Wat een K** wereld is het aan het worden. Kunnen moslims niet hun andere doorgedraaide broeders een halt toe roepen?! Uitleggen dat er een aantal hersen cellen verkeerd zitten en dat ze de Koran verkeerd interpreteren..
Zucht wat vinden jullie ervan.. Wat doe je met je gedachte gang?
Zo dapper om vrouwelijke hulpverleensters te vermoorden he?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:34 schreef zurich het volgende:
[..]
de dappere weerstand...
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:01 schreef kmaestro het volgende:
Ik zie het zo:
Het is een kleine groep die het eigenlijk verziekt. Want er zijn zoveel goede moslims. En ik denk nog steeds dat we niet tegen de islam vechten, maar tegen een stelletje gekken die terreur gebruiken om alles naar hun zin proberen proberen te krijgen.
En het zijn niet alleen maar moslims die de terreur veroorzaken. Want wat de K.K.K. doet in de VS, kun je ook als terreur zien.
Probeer de schuld niet te geven aan alle moslims, maar aan dat stelletje gekken.
ughquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:40 schreef thoth het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ken er persoonlijk een aantal.
"een slim en ontwikkelde moslim" keurt doorgaans ook elke vorm van terrorisme af maar.....
Er speelt nog iets en dat is het idee dat de Westerse wereld het recht heeft om in te grijpen in landen waar ze in feite geen sodemieter te zoeken hebben. Dit doet de Westerse wereld door middel van geweld en vervolgens reageren we verontwaardigd als dat geweld met geweld beantwoord wordt.
Wie heeft bepaald dat de Westerse normen en waarden universeel toepasbaar en dus oplegbaar zijn?
Wij.
En natuurlijk kent de Islam een aantal kortzichtige achterhaalde concepten die je liever kwijt dan rijk bent maar als je die boodschap met geweld wilt uitdragen dan hoef je niet op al teveel medewerking te rekenen, sterker nog, bereid je dan maar vast voor op nog meer geweld want geen enkele mens reageert positief op geforceerde gedragsveranderingen, de extremisten zijn daar geen uitzondering op.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen aandacht aan besteden aan de onthoofden in de naam van Mein Koran. Het zijn gewoon een stelletje lafaards, maar dat was al bekend, daar hebben we al genoeg ervaring mee.
Uit de media houden en verder de acties opvoeren in Irak en Palestina. Oog om oog, tand om tand. De Nepalese bevolking gaf ook een mooi signaal af. Er werden Nepalezen onthoofd en doodgeschoten in Irak, in Nepal zag men de video.. hop een zootje moskeeen de fik in.
Tja een oorlog voer je om te winnen. En zelfs met mijn nieuwe bril op zie ik geen winnaars. Alleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen aandacht aan besteden aan de onthoofden in de naam van Mein Koran. Het zijn gewoon een stelletje lafaards, maar dat was al bekend, daar hebben we al genoeg ervaring mee.
Uit de media houden en verder de acties opvoeren in Irak en Palestina. Oog om oog, tand om tand. De Nepalese bevolking gaf ook een mooi signaal af. Er werden Nepalezen onthoofd en doodgeschoten in Irak, in Nepal zag men de video.. hop een zootje moskeeen de fik in.
De Nepalezen hielpen (niet helpden) in Irak mee aan de wederopbouw van een Moslimland en aan het democratiseren van een Moslimland. Vervolgens worden ze onthoofd. Dan vind ik een moskee in de fik als 'straf' nog meevallen zelfs.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:46 schreef zurich het volgende:
[..]
als je het goed bekijkt, dan snap je wel dat die reacties van de nepalezen perfecte 'argumenten' zijn om meer geweld te gebruiken...de moslims voelen zich immers aangevallen door buitenlandse complotten. Maar die nepalezen helpden de amerikanen..zelf in amerika krijg je de doodstraf dus...
Heeft Amerika die sancties voor de grap ingesteld? Raakt Amerika ueberhaupt aan het dodental van de USSR, Nazi-Duitsland en China?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:40 schreef zurich het volgende:
[..]wat is volgens jou een goede moslim? iemand die de amerikanen toejuicht omdat dankzij amerikaanse sancties zo'n 1000 000 kinderen zijn omgekomen...dankzij de amerikanen zijn de sterftegevallen bij kinderen een aantal malen verdubbeld?.dank zij de amerikanen leven veel irakezen tussen nuclear afval ec.. ect..
terreur zoals het nu is kent geen objectieve definitie. Als we puur naar aantal doden kijken, dan is het vanzelfsprekend dat de amerikanen de grootste terroristen zijn van de 20e eeuw..momenteel zijn ze nummer één in de 21 eeuw.
Om je een idee te geven: de bombardementen op Fallujah alleen eisden het leven van meer dan 2000 mensen...dus even zwaar als 7 Madridaanslagen of'één 11/9. Maar daar denk je niet aan..vandaar dat je vindt dat de weerstand in irak uit terroristen bestaat.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[quote]De Nepalezen hielpen (niet helpden)
één kant wel andere kant ook.quote:Geen media-aandacht aan geven, dat is de oplossing.
Mein Koran? wat laag om zo'n vergelijking te verplaatsen, wel typischquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nou :')quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:07 schreef mr_ivy het volgende:
[..]
Mein Koran? wat laag om zo'n vergelijking te verplaatsen, wel typisch![]()
on-topic
waarom kunnen christenen en moslims in turkijke wel naast elkaar leven?
En de vergelijking is correct. In plaats van Heil Hitler blert men nu Allah Ackbar voordat de onschuldige woord vermoord.quote:De snelheid waarmee in de diverse Arabische landen en in Turkije het aantal christenen afneemt, verschilt. In Turkije, dat in 1920 nog ruim twee miljoen christenen telde, zijn er nog maar een paar duizend over. In Syrië bestond aan het begin van de vorige eeuw een derde van de bevolking uit christenen, nu is dit gezakt naar een kleine tien procent. En in 1932 was meer dan de helft van alle Libanezen van christelijken huize. Tegenwoordig ligt dat percentage onder de dertig.
Christenen MiddenOosten 'Willen de moslims ons eruit shoppen
de vergelijking is niet correct. lang niet alle moslims geven daar gehoor aan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:11 schreef Puta het volgende:
[..]
Nou![]()
[..]
En de vergelijking is correct. In plaats van Heil Hitler blert men nu Allah Ackbar voordat de onschuldige woord vermoord.
Is er een aantal onschuldige doden dat onder wat voor omstandigheden dan ook, wel acceptabel is?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Raakt Amerika ueberhaupt aan het dodental van de USSR, Nazi-Duitsland en China?
Nee, allicht niet. Maar kwantitatief is dit een stelling van niks.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:29 schreef thoth het volgende:
[..]
Is er een aantal onschuldige doden dat onder wat voor omstandigheden dan ook, wel acceptabel is?
zijn het wel hulpverleensters? niet zeker..!quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:38 schreef Puta het volgende:
[..]
Zo dapper om vrouwelijke hulpverleensters te vermoorden he?
Vuile nazis zijn het
Sieg heil is nu Allah Ackbar geworden
Nee hoor, treffender had die vergelijking niet kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:07 schreef mr_ivy het volgende:
[..]
on-topic
volgens de irakezen doen die nepalizen transporteren en hulp verlengen aan de amerikanen daar..het zijn medeplichters. trouwens niet alleen buitenalnders worden gedood. irakezen ook, verraders..en misschien onschuldigen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Nepalezen hielpen (niet helpden) in Irak mee aan de wederopbouw van een Moslimland en aan het democratiseren van een Moslimland. Vervolgens worden ze onthoofd. Dan vind ik een moskee in de fik als 'straf' nog meevallen zelfs.
Helemaal geen argumenten om meer geweld te gebruiken. Of die moskee nu in de fik gaat of niet, er worden toch wel buitenlanders onthoofd in Irak door een stel geesteszieken met Mein Koran in de hand. Geen media-aandacht aan geven, dat is de oplossing.
wat ook typisch is, is dat dit soort opmerkingen komen van figuren die ten tijde van Fortuyn niet schroomden om zoveel mogelijk vergelijkingen met Haider en Le Pen te maken. En Anne Frank aanhaalden.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:07 schreef mr_ivy het volgende:
Dus omdat de Irakezen dat beweren, zijn zij medeplichters (sic)? ''Medeplichters'' waaraan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef zurich het volgende:
[..]
volgens de irakezen doen die nepalizen transporteren en hulp verlengen aan de amerikanen daar..het zijn medeplichters. trouwens niet alleen buitenalnders worden gedood. irakezen ook, verraders..en misschien onschuldigen.
Verraders? Iemand die meehelpt aan de opbouw van het land en het democratiseren van het land noem jij een verrader?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:52 schreef zurich het volgende:
[..]
volgens de irakezen doen die nepalizen transporteren en hulp verlengen aan de amerikanen daar..het zijn medeplichters. trouwens niet alleen buitenalnders worden gedood. irakezen ook, verraders..en misschien onschuldigen.
Yeah right.quote:waarom kunnen christenen en moslims in turkijke wel naast elkaar leven?
Kop eraf.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:16 schreef Oversight het volgende:
![]()
wat doe je met de priesters die kleine jongentjes misbruiken ?
leuk contrast geef dit weer met je amerikaanse vlag op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kop eraf.
Ik heb begrip voor de daden, al keur ik ze af. Het is het enige pressiemiddel dat ze hebben, dus logisch dat het gebruikt wordt. De gruweldaden die hen overkomen zijn ook geen pretje. Als Nederland werd bezet door een vreemde macht die niks te zoeken heeft op onze grond, en deze macht zich ook op walgelijke wijze misdraagt, zou ik genieten van de vlinders in m'n buik als ik weer hoor dat één van hen zijn hoofd heeft verloren en ik denk dat ik niet de enige ben. Deze desondanks afkeurenswaardige daden worden zogenaamd gelegitimeerd mbv de koran, maar in de koran worden strenge regels gesteld voor het eindigen van een leven. Grote geleerden (waartoe de verzetsleiders als Bin Laden, al-Zawahari, as-Sadr zich niet mogen rekenen) keuren de daden af met bewijs uit de koran. Het is daarom onterecht de islam en de moslims te haten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:51 schreef draaijer het volgende:
Ik word echt helemaal helemaal gek van het terrorisme / terreur / zelfdoding bla bla
Mensen proberen o.a. Irak op te bouwen en dan proberen ze weer de wereld te veranderen door het onthoofden van enkele niet Irakezen.
Ik kots erop. Filmpjes in overvloed. Ik durf ze niet te kijken. Woede is wat het nu echt aan het losmaken is. Ik probeer zoveel mogelijk open te staan voor de goede dingen, maar langzaam ga ik echt de Islam en de moslims haten. Dat is iets wat ik echt wil voorkomen. Maar als je mensen gaat vermoorden omdat er in Frankrijk geen hoofddoekjes gedragen mogen worden, doe je dat vanwege je geloof. Ik kan er echt niet meer tegen en schreeuw in mijn hoofd de meeste vreselijke dingen die we dan maar moeten doen om "ze" terug te pakken. Dan probeer ik weer te relativeren, maar het draadje wordt steeds dunner. Wat een K** wereld is het aan het worden. Kunnen moslims niet hun andere doorgedraaide broeders een halt toe roepen?! Uitleggen dat er een aantal hersen cellen verkeerd zitten en dat ze de Koran verkeerd interpreteren..
Zucht wat vinden jullie ervan.. Wat doe je met je gedachte gang?
hmm grappig, ik heb namelijk geen greintje begrip voor het drammerige gedrag van terroristen. echt, er zit in mijn hele fokking lichaam niks dat begrip op kan brengen voor de moordaanslagen de afgelopen tijden. dat jij dat wel hebt, geeft misschien wel aan hoe gevaarlijk diep geworteld het zit. begrip voor de dadenquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:40 schreef convinced het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor de daden, al keur ik ze af. Het is het enige pressiemiddel dat ze hebben, dus logisch dat het gebruikt wordt. De gruweldaden die hen overkomen zijn ook geen pretje. Als Nederland werd bezet door een vreemde macht die niks te zoeken heeft op onze grond, en deze macht zich ook op walgelijke wijze misdraagt, zou ik genieten van de vlinders in m'n buik als ik weer hoor dat één van hen zijn hoofd heeft verloren en ik denk dat ik niet de enige ben. Deze desondanks afkeurenswaardige daden worden zogenaamd gelegitimeerd mbv de koran, maar in de koran worden strenge regels gesteld voor het eindigen van een leven. Grote geleerden (waartoe de verzetsleiders als Bin Laden, al-Zawahari, as-Sadr zich niet mogen rekenen) keuren de daden af met bewijs uit de koran. Het is daarom onterecht de islam en de moslims te haten.
yeah gek wordt je ervan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:04 schreef Oversight het volgende:
ik wordt helemaal gek van mensen die helemaal gek worden van andere mensen
eenzijdige info is wat er in jouw en mijn strot wordt geduwd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
hmm grappig, ik heb namelijk geen greintje begrip voor het drammerige gedrag van terroristen.
echt, er zit in mijn hele fokking lichaam niks dat begrip op kan brengen voor de moordaanslagen de afgelopen tijden.
begrip voor niemand behalve mezelf en voor mijn leraren.quote:dat jij dat wel hebt, geeft misschien wel aan hoe gevaarlijk diep geworteld het zit. begrip voor de daden
ik dacht dat de 'moslims' begonnen met onthoofden NA de schandalen van abu ghraib en niet daarvoorquote:Op zondag 26 september 2004 07:40 schreef backstabber het volgende:
Dat hoofden afhakken berust allemaal op een misverstand.
[afbeelding]
Hè Osama, jij gezien, Amerikanen kappen hoofd.
Is goed, ik zweer, wij ook kappen hoofd.
nou nee niet echt. ze deden het namelijk ook met hun eigen onderdrukte burgers voordat amerika zelfs maar bestond.quote:Op zondag 26 september 2004 12:13 schreef zurich het volgende:
[..]
ik dacht dat de 'moslims' begonnen met onthoofden NA de schandalen van abu ghraib en niet daarvoor
Met dit verschil dat de gijzelnemers hun slachoffers eerst de strot afsnijden. A.h.w. ritueel slachten.quote:Op zondag 26 september 2004 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee niet echt. ze deden het namelijk ook met hun eigen onderdrukte burgers voordat amerika zelfs maar bestond.
Voor de oorlog stierven er nog veel meer eigen burgers in zogenaamde "vredestijd". het aantal oorlogslachtoffers is weinig vergeleken met de hoeveelheid die tijdens saddams regime vielen. (en zouden vallen zonder interventie)quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:40 schreef zurich het volgende:
dankzij amerikaanse sancties zo'n 1000 000 kinderen zijn omgekomen...dankzij de amerikanen zijn de sterftegevallen bij kinderen een aantal malen verdubbeld?.dank zij de amerikanen leven veel irakezen tussen nuclear afval ec.. ect..
terreur zoals het nu is kent geen objectieve definitie. Als we puur naar aantal doden kijken, dan is het vanzelfsprekend dat de amerikanen de grootste terroristen zijn van de 20e eeuw..momenteel zijn ze nummer één in de 21 eeuw.
Om je een idee te geven: de bombardementen op Fallujah alleen eisden het leven van meer dan 2000 mensen...dus even zwaar als 7 Madridaanslagen of'één 11/9. Maar daar denk je niet aan..vandaar dat je vindt dat de weerstand in irak uit terroristen bestaat.
Qua wreedheden zijn Saddam en Adolf tweelingbroeders in de slechtheid. Groot verschil is dat Amerika, leve de oliebelangen, Saddam in het zadel hielp. En de States wisten niet dat ze een [woestijn]adder aan de borst koesterde?quote:Op zondag 26 september 2004 17:27 schreef Smagge het volgende:
[..]
Voor de oorlog stierven er nog veel meer eigen burgers in zogenaamde "vredestijd". het aantal oorlogslachtoffers is weinig vergeleken met de hoeveelheid die tijdens saddams regime vielen. (en zouden vallen zonder interventie)
http://www.moreorless.au.com/killers/hussein.htm#kills
http://www.state.gov/p/nea/rls/19675.htm
of denk eens aan de Halabja-genocide waar een paar honder duizend Irakezen aan meehielpen.
http://www.kdp.pp.se/chemical.html
http://mondediplo.com/1998/03/04iraqkn
wat is het verschil tussen irak 5 jaar geleden en duitsland 65 jaar geleden?
Saddam hoessein was kennelijk niet veel beter dan Hitler, en zijn regime niet veel beter dan de nazi`s. Hebben de engelsen en de amerikan zich toen ook niet ingezet om nog meer burgerslachtoffers, oorlog en ellende te voorkomen. om maar te zwijgen over de vergassing van de joden/koerden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |