Geen mailtje ofzo van tevoren?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond de vorige TT beter
En Rahl, een vriend van mij had zich 2 dagen eerder dan mij op gegeven bij kurt nitro en die heeft de game gister ontvangen
Kan toch?quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond de vorige TT beter
succes zul je wel nodig hebben tegen zo'n topteamquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga voetballen, we moeten tegen een club die al 2 doelpunten heeft gescoord en 29 tegen heeft![]()
Succes, gewoon veel ellebogen uitdelen, ze ''per ongeluk'' laten struikelen, lekker flink tegen de schenen trappen etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga voetballen, we moeten tegen een club die al 2 doelpunten heeft gescoord en 29 tegen heeft![]()
Ik ga korfballen, we moeten tegen een club die al 9 doelpunten heeft gemaakt en 19 tegen heeft.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:30 schreef HomerJ het volgende:
Dat is mijn plan iigquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Succes, gewoon veel ellebogen uitdelen, ze ''per ongeluk'' laten struikelen, lekker flink tegen de schenen trappen etc. etc. etc.![]()
Of op de achilleshiel van de tegenstander.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:34 schreef Tain het volgende:
En slidings altijd in zetten met 2 gestrekte benen op de enkel van de tegenstander
Full-contact korfbal dusquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dat is mijn plan iig
en maar hopen dat we met minder dan 10 doelpunten tegen verliezen
korfbalquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal dus
Full-contact korfbal is toch met boksbeugels, handschoenen en banden, korfbal is gewoon alleen met je handen enzoquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
korfbal
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van jequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Rahl het volgende:
alhoewel... de vorige keer dat ik dat deed werd ik bij mn keel gegrepen door zo'n uberlompe boer uit woudsend
ik speel geen korfbalquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal is toch met boksbeugels, handschoenen en banden, korfbal is gewoon alleen met je handen enzo
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van je
Je mixt 2 mensen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Full-contact korfbal dus
Als het een hoge stem is, zal het wel een schop op de bekende plek zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat de verklaring voor het afgrijselijke gezang van je
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je mixt 2 mensen.
Ah, bedankt voor het na-apen van de gezichten van de tegenstander na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
alsjequote:Op zaterdag 25 september 2004 11:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het na-apen van de gezichten van de tegenstander na de wedstrijd.
Eerlijk is eerlijk de stem Rahl klinkt behoorlijk mannelijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als het een hoge stem is, zal het wel een schop op de bekende plek zijn geweest.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk de stem Rahl klinkt behoorlijk mannelijk![]()
wat moet je dan ook met IEquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
Internet Explorer 7 vereist Windows XP SP2
Godverdomme...niet grappig...service pack 2 bracht mij aleen een reden om te formateren aangezien me pc niet meer starte...
Iquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
Internet Explorer 7 vereist Windows XP SP2
Godverdomme...niet grappig...service pack 2 bracht mij aleen een reden om te formateren aangezien me pc niet meer starte...
heb je norton ofzo draaien trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
Tain tis gebeurt...en heb geen zin om nog een poging te wagen...alles draait net weer en wacht wel tot microsoft een versie uitbrengt die 100% zeker werkt
Oooh dus dat betekent dat blauwe bolletje bij dat msn poppetje van jouquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:19 schreef pkwarts het volgende:
ik heb me aangemeld voor PostbankMessenger. dan kan je via msn aan zo'n bot je saldo opvragen. elke keer dat je msn opstart vraagt ie of ik dat wil doen. als je 'ja' typt krijg je keurig je saldo en vraagt of hij bij en afschrijvingen moet laten zien. maar ohwee als je 'ja graag' typtdan krijg je hem niet meer aan de gang
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:25 schreef taart het volgende:
klaar met werken
nee, dat betekent dat ik via mijn browser aan het msnen ben. oftewel: ik zit beneden achter de pcquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh dus dat betekent dat blauwe bolletje bij dat msn poppetje van jou![]()
Ooh ok weer wat bijgeleerdquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, dat betekent dat ik via mijn browser aan het msnen ben. oftewel: ik zit beneden achter de pc
nee aleen deamon tools,msn en zonealarm...gekke dingen doe ik op 2de pc...die filtert downloads met nortonquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je norton ofzo draaien trouwens?
ja zonealarm die bugged waarschijnlijk met de ingebouwde firewall van sp2quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:45 schreef Gamedemon het volgende:
hij hangt niet hij reset voordat ik ook maar iets kan doen
nah ik wacht wel op een goede versiequote:Op zaterdag 25 september 2004 13:50 schreef Tain het volgende:
je hebt trouwens ook nog iets als Restore Points en daar maakt ie er 1 van aan voordat je sp2 installeert
IE zuigt, maar daar ben ik al meer dan een jaar achterquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:59 schreef -Mzraki- het volgende:
IE7 kan m'n rug op, Firefox baby
Nu al?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:01 schreef capibar het volgende:
*wakker
ja vroeg he, en ik ben gisteren om half 1 naar bed gegaan, wat extreeem vroeg is voor mijn doen, ik heb dus meer dan 12 uur geslapen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu al?
ik gok zo dat play.com vanwege teveel dataverkeer en bestellingen straks 2 weken uit de lucht is?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Credit card aanvraag geaccepteerd
tsjah... vrouwen en creditcards....quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik gok zo dat play.com vanwege teveel dataverkeer en bestellingen straks 2 weken uit de lucht is?
nope een hoop gevloek weer op te late bestelling... * Gamedemon heeft psi ops besteld bij playquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik gok zo dat play.com vanwege teveel dataverkeer en bestellingen straks 2 weken uit de lucht is?
Succesquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga zo volleyballen, eerste competitiewedstrijd
We gaan ze áfmaken
Frag em, Bag em and Tag emquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga zo volleyballen, eerste competitiewedstrijd
We gaan ze áfmaken
pkwarts hoe heette die ene game waar je het ook al weer over had tijdens live! eergister ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
close combat: first to fight? bedoel je die?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
pkwarts hoe heette die ene game waar je het ook al weer over had tijdens live! eergister ofzo![]()
Vindt je het gek je hebt toch geen rooie centquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:34 schreef pkwarts het volgende:
het lijkt erop dat de postbankmessenger bot me heeft geblokkeerd![]()
And last but not least ''Gag em''quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Frag em, Bag em and Tag em![]()
![]()
Ow, ben je er zo een!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
And last but not least ''Gag em''![]()
waar heb je het besteld?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:53 schreef HomerJ het volgende:
Geen Ninja Gaiden in de bus
Geen DVD die ik had besteld
GODVER IK BAAL
1 bij FRSquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je het besteld?
Speel je Halo PC online of gewoon op de xbox?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
kheb net 183 mb aan pure halo pwnage opgenomen
Ik sta hier in de hood bekend als Mzraki a.ka. Slayer-pro-proquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:21 schreef Gamedemon het volgende:
kheb em op de xbox...en een kopietje ervan op de pc...maar speelde het op xbox ...splitscreen ff gegamed...score van 25-0 gehaaldkhad de hele match opgenomen met me tv kaart
ik denk eerlijk gezegt dat je een n00b heb gepwntquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:21 schreef Gamedemon het volgende:
kheb em op de xbox...en een kopietje ervan op de pc...maar speelde het op xbox ...splitscreen ff gegamed...score van 25-0 gehaaldkhad de hele match opgenomen met me tv kaart
thats just what i doquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegt dat je een n00b heb gepwnt![]()
Ik ben het 1337e lichtpuntje in een noobie neighbourhoodquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:23 schreef Gamedemon het volgende:
terwijl je een n00b bent
en dan lopen pimpen dat je 25 punten hebt gehaaltquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
thats just what i do
Is het te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een stukje gekeken van die DVD en hij zuigt echt.(ik heb maar 10 seconden gezien
)
met gratis 300% de toegestane gif gehalte?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:08 schreef taart het volgende:
1 kg zoete druiven voor een euro
Sinds ik de regiseur wel magquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:05 schreef taart het volgende:
[..]
sinds wanneer wil je unbreakable ?
heeft je vader je omgepraat ofzo![]()
![]()
'hij' domhoofdquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ze valt bijna in slaap
hij houdt de controller wel raar vastquote:
kleine vingertjes heh, een gamecube controller zal beter passenquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
hij houdt de controller wel raar vast
quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kleine Kinderen heh, een gamecube controller zal beter passen
Voorkomen is beter dan genezen noemen ze dat. De Xbox heeft een build-in kinderwering, de controller is veel te grootquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kleine vingertjes heh, een gamecube controller zal beter passen
Idd. altijd irritant van die kutkinderen. Hun flikken zitten onder de slijm, zweet en weet ik veel wat bacterieen waarmee ze mijn comtrollers ontheiligen. Heb laatst mijn Xbox controller een uur lang zitten ontsmetten met dreft. Eigenlijk zouden ze een controller moeten uitvinden die ik onder stroom kan zetten (als beveiligingmaatregel tegen kwijlenballen).quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:34 schreef Gamedemon het volgende:
kinderen moet van mijn consoles afblijven...vervelende ervaringen met save files enzo
S-controller?quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen noemen ze dat. De Xbox heeft een build-in kinderwering, de controller is veel te groot
Aangenomen dat niemand hier een S controller thuis heeft liggen
Zijn voor japanners en vrouwen, ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
S-controller?
ze weten ook nooit hoe ze een game moeten starten maar deleten lukt ze welquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Idd. altijd irritant van die kutkinderen. Hun flikken zitten onder de slijm, zweet en weet ik veel wat bacterieen waarmee ze mijn comtrollers ontheiligen. Heb laatst mijn Xbox controller een uur lang zitten ontsmetten met dreft. Eigenlijk zouden ze een controller moeten uitvinden die ik onder stroom kan zetten (als beveiligingmaatregel tegen kwijlenballen).![]()
normalequote:Op zaterdag 25 september 2004 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
S-controller?
Ohw die! Die kleinere!quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zijn voor japanners en vrouwen, ja.
kleinere en mooiere:quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
normale
[afbeelding]
controller s
[afbeelding]
een beer en een huge rendier ofzo. en voor als je het wilt weten, ze hebben geen namen en slapen niet me me jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat voor groot knuffelbeest zie ik achter hem![]()
![]()
Ja, ja doe maar lekker nonchalant alsof je van niets weet, je bent betrapt jongenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een beer en een huge rendier ofzo. en voor als je het wilt weten, ze hebben geen namen en slapen niet me me ja
ok Peterquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:09 schreef pkwarts het volgende:
ik ga live, kom je ook janice? kan je me daar nog flink pesten
dat is een vierkante spiegel met lichtjes en knopjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Maar toch blijft de gamecube het mooist
Koop gewoon een Gamecube, zo duur is hij niet en er komen nog genoeg coole games voor uit.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Resident Evil 4 moet op de PC of Xbox uitkomen
waarschijnlijk maken ze er ook wel een bundel van, GC+ memorycard + RE4 + controllerquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Koop gewoon een Gamecube, zo duur is hij niet en er komen nog genoeg coole games voor uit.
Resident evil 4 word mijn beste spel van deze generatie
Linksaf, na 3 kruispunten rechts en vraag dan nog een keer verder.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:02 schreef rockstah het volgende:
ik hoop dat je in RE4 wat beter de weg kan vinden. ik zit nu vast in deel 1 en ik heb echt geen idee waar ik heen zou moeten, kut huis
Silent Witness om 22:10 op BBC 1.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:12 schreef rockstah het volgende:
is er nog wat leuks op tv vanavand?
Straks om 21:00 Inspector Lynley op Ned 1quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Silent Witness om 22:10 op BBC 1.
Al te vaak gezienquote:The patriot komt op tv...wel een aardige film
Silent Witness OMG, wat een oma-serie...quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Silent Witness om 22:10 op BBC 1.
Is een hardstikke goede serie hoor, maar ach ik ben ook al een omaquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Silent Witness OMG, wat een oma-serie...![]()
student!quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:20 schreef Rodie83 het volgende:
Ik ga bier drinken. Beste tijdsbesteding die er is.
jij doet mee in euro trip!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:10 schreef capibar het volgende:
[..]
student!
oh?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij doet mee in euro trip!!
corny titelquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
serieus kijk die film...je herkent jezelf wel
5-1 hier verlorenquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:33 schreef Rahl het volgende:
4-0 verloren
wij waren beter, zij hadden vette mazzel en de scheids meequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
5-1 hier verloren
Wie laat mij dan ook uit de basis?
1e helft 5-0
2e helft nog gescoord![]()
Zou dat wel mogen van je pappiequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:55 schreef RaymanNL het volgende:
Nou dan koop ik die DVD ook maar (ooit)
als ik die zou hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
Capibar kust ook zen zuster
Ja tuurlijk, die kijkt waarschijnlijk zelf meequote:Op zaterdag 25 september 2004 23:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou dat wel mogen van je pappie![]()
is het die gast met die lange haren?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:35 schreef Tain het volgende:
http://imdb.com/title/tt0356150/photogallery
http://imdb.com/gallery/s(...)ery&path_key=0356150
hoe heidensquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die kijkt waarschijnlijk zelf mee
hij wijst je zelfs nog aanquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
is het die gast met die lange haren?
Nee die gaast met die cameraquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
is het die gast met die lange haren?
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee die gaast met die camera
[afbeelding]
Die gast met dat pijp bekkie die wijst met z'n vinger!
Juistquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die kijkt waarschijnlijk zelf mee
Je weet dat je dan je camera kan verneuken hequote:Op zaterdag 25 september 2004 23:19 schreef capibar het volgende:
en ja, ik weet dat er geen lens op mijn cam zit![]()
ja, hij moest er heel even af omdat die dude wou weten hoe dat er uit zat.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet dat je dan je camera kan verneuken he
Jup: SM & Marihunaquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:20 schreef capibar het volgende:
zijn ze trouwens ook in nederland geweest?
toch die film maar eens kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
Capibar...serieus hoe die nerd bezig is met zen camera...tis net jij
Mij lijkt tie ook leukquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:57 schreef capibar het volgende:
[..]
toch die film maar eens kijken![]()
ik denk dat er ergens in die film tieten voorkomen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mij lijkt tie ook leukmoet hem toch maar zien!
Jep daarom neem ik ook de unrated versiequote:Op zondag 26 september 2004 00:14 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat er ergens in die film tieten voorkomen.![]()
ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zondag 26 september 2004 00:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep daarom neem ik ook de unrated versie
Hoezow nietquote:Op zondag 26 september 2004 00:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik geloof er helemaal niks van![]()
je speelt rayman.quote:Op zondag 26 september 2004 00:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoezow niet
Okay da's waarquote:Op zondag 26 september 2004 00:29 schreef capibar het volgende:
[..]
je speelt rayman.
wat dacht je van zand, kan krasjes veroorzaken aan de sensorquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, hij moest er heel even af omdat die dude wou weten hoe dat er uit zat.
je kan je cam trouwens niet zo heel erg verneucken, misschien wat stof op de spiegel of sensor, maar dat kan je er altijd nog afhalen...
niet als ik hem er 1 seconde vanaf haalquote:Op zondag 26 september 2004 00:44 schreef Tain het volgende:
[..]
wat dacht je van zand, kan krasjes veroorzaken aan de sensor
zelfs danquote:Op zondag 26 september 2004 00:49 schreef capibar het volgende:
[..]
niet als ik hem er 1 seconde vanaf haal![]()
midden in een zandstorm ja, maar niet in mijn achtertuin....quote:Op zondag 26 september 2004 00:50 schreef Tain het volgende:
[..]
zelfs dan
nee.quote:Op zondag 26 september 2004 00:58 schreef Gamedemon het volgende:
had wel leuk geweest als een duif er op afvloog en begon te schijten
jaquote:Op zondag 26 september 2004 01:06 schreef capibar het volgende:
[..]
nee.
wel!quote:Op zondag 26 september 2004 01:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja
Nu nogquote:Op zondag 26 september 2004 02:11 schreef rockstah het volgende:
mjah. ik ga halo'en. bis morgen.
ben je nou gamer of niet?quote:Op zondag 26 september 2004 02:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu nog
Tis goed met jullie, ik ga maffen...quote:Op zondag 26 september 2004 02:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ben je nou gamer of niet?![]()
Ik heb nog maar 1 speler die punten zou kunnen hebben gehaald, maar die speelde niet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:54 schreef mordradead het volgende:
weer een slechte rone met vbl manager
Was je lichtelijk aangeschoten?quote:Op zondag 26 september 2004 03:38 schreef -Mzraki- het volgende:
weltrusteuh!)32
Mja, redelijkquote:Op zondag 26 september 2004 10:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was je lichtelijk aangeschoten?
Goed weekend bij de F1 manager overigens, 431 of 446 punten.
Dacht niet dat je nu al wakker zou zijn.quote:Op zondag 26 september 2004 10:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, redelijk
Heb wel zo'n 3 liter water gedronken, dus ben nu weer helemaal okay
Tijd om even King Arthur te gaan kijken.
Tja, hard slapen gaat snelquote:Op zondag 26 september 2004 10:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dacht niet dat je nu al wakker zou zijn.
Gefeliciteerdquote:431 punten met de F1 manager overigens.
Normaal ben ik vroeger.quote:Op zondag 26 september 2004 10:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Zondag: 10 uur: The Gamers Emerge
mag het ook half 12 zijn?quote:Op zondag 26 september 2004 10:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Zondag: 10 uur: The Gamers Emerge
Ik zei geen hoi tegen jouwquote:Op zondag 26 september 2004 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmiddag!
Preciesquote:Op zondag 26 september 2004 12:24 schreef capibar het volgende:
wie zei dat hij goedemiddag tegen jou zei...
wacht, nu ben ik in de war.
Neequote:Op zondag 26 september 2004 12:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik zei geen hoi tegen jouw![]()
Ben jij nou echt homo?
Rayman iemand die dagelijks ''Kanker'' in zijn msn naam heeft staan is toch niet serieus te nemenquote:Op zondag 26 september 2004 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee
Maar gamedemon vind het fijn omdat tegen me op MSN te zeggen:
"Master ninja" Kanker kanker kanker SP2!!! zegt:
homo
RaymanNL zegt:
lucht dat op?
"Master ninja" Kanker kanker kanker SP2!!! zegt:
zeker
RaymanNL zegt:
mooi zo!
RaymanNL zegt:
ben altijd blij als ik iemand kan helpen
Uiteraard verstuurde jij het plaatje met de meest nobele motievenquote:Op zondag 26 september 2004 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
ik stuur raymannl dit plaatje...zegt hij wat een mongool....lekkere manier om over mensen met een geestelijke aandoening te praten...
ik snap ook niet dat raymannl nog steeds gamedemon in zijn msn lijst heeft staanquote:Op zondag 26 september 2004 12:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rayman iemand die dagelijks ''Kanker'' in zijn msn naam heeft staan is toch niet serieus te nemen![]()
En homo als scheldwoord zien is ook al![]()
Dat heeft tie om z'n frustraties kwijt te raken!quote:Op zondag 26 september 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat raymannl nog steeds gamedemon in zijn msn lijst heeft staan
Hij kan ook meer gaan rukken, of is een keer voor de afwisseling aan sex doen, er van uitgaande dat er vrouwen zijn die hem willenquote:Op zondag 26 september 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heeft tie om z'n frustraties kwijt te raken!
raak jij je frustraties kwijt aan gamedemon dan?quote:Op zondag 26 september 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heeft tie om z'n frustraties kwijt te raken!
ik kan opzich zo wel de trein naar scheveningen nemenquote:Op zondag 26 september 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij kan ook meer gaan rukken, of is een keer voor de afwisseling aan sex doen, er van uitgaande dat er vrouwen zijn die hem willen
Wie weet is het wel de start van een heftige homosexuele affairequote:Op zondag 26 september 2004 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]
raak jij je frustraties kwijt aan gamedemon dan?
Je doet je best maarquote:Op zondag 26 september 2004 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan opzich zo wel de trein naar scheveningen nemen![]()
haal je me dan op bij het station schat?quote:Op zondag 26 september 2004 12:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je doet je best maar![]()
Je moet me geen inkoppertjes meer geven, joh.quote:Op zondag 26 september 2004 12:24 schreef capibar het volgende:
wacht, nu ben ik in de war.
quote:Op zondag 26 september 2004 12:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je moet me geen inkoppertjes meer geven, joh.
Ik stuur wel mijn homosexuele buurman goed, die wil nog wel een jonge whiteboy hebbenquote:Op zondag 26 september 2004 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
haal je me dan op bij het station schat?
Gamedemon VS. GinaGquote:Op zondag 26 september 2004 13:16 schreef HomerJ het volgende:
GinaG heeft de aanval geopend
Goedemorgen meneer u komt net uit bed rollenquote:Op zondag 26 september 2004 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goeie mogguh![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 13:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
Mag ik ook eens uitslapen in het weekend na een avondje stappen, mevrouwquote:Op zondag 26 september 2004 14:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer u komt net uit bed rollen
Vooruit omdat u het zo lief vraagtquote:Op zondag 26 september 2004 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook eens uitslapen in het weekend na een avondje stappen, mevrouw![]()
Dank uquote:Op zondag 26 september 2004 14:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vooruit omdat u het zo lief vraagt![]()
Sjagoquote:Op zondag 26 september 2004 14:11 schreef mordradead het volgende:
NEE
??quote:Op zondag 26 september 2004 14:11 schreef mordradead het volgende:
NEE
deze moest ik gewoon hebben, net zoals veel star wars dingen eigenlijkquote:Op zondag 26 september 2004 15:21 schreef mordradead het volgende:ik wacht wel tot die veeeel goedkoper is
ik kick anders wel iedereen uit de subleague... dan sta ik tenminste eerstequote:Op zondag 26 september 2004 15:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
??
Utrecht gewonnen. Meteen bijna m'n complete puntenaantal van vorig weekend gehaald.
al gespeeldquote:Op zondag 26 september 2004 15:28 schreef Gamedemon het volgende:
Tain Disc 4...demo battlefront
Het zou vreemd geweest zijn als je het niet gespeeld hadquote:Op zondag 26 september 2004 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
al gespeeld
wel hequote:Op zondag 26 september 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het zou vreemd geweest zijn als je het niet gespeeld had![]()
battlefield in star wars jasjequote:Op zondag 26 september 2004 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
wat is battlefront voor iets weer iets in de trant van Jedi Knight
Ow,quote:Op zondag 26 september 2004 15:54 schreef Tain het volgende:
[..]
battlefield in star wars jasjevoor de pc, ps2 en xbox uit
Starcraftquote:Op zondag 26 september 2004 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me trouwens wel tegen dat hier niet echt veel RTS- fanaten zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |