abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22191486
Een lang en beetje gefrustreerd verhaal maar.... Hoe zit dat nu, je parkeerd je auto ergens en iemand anders parkeerd buiten de vakken waardoor jij er niet meer uit kunt zonder je trekhaak in de auto z'n deur te drukken.

Doordat ik een grote lompe bak rij heb ik hier best wel vaak last van. Maar er zijn vaker situaties waar een normale 4 deurs er ook niet uit zou kunnen komen.

Ik heb wel eens geprobeerd om via de desbetreffende gemeente het parkeerbeheer op te roepen maar die willen pas wegslepen als de auto er langer dan een paar uur staat. Dat hij wel z'n geel bonnetje krijgt daar heb ik dus niets aan (Politie pas de zelfde regel toe). En zelf een slepper bellen en betalen nee dankje wel.

Dus parkeerbeheer bellen en dan maar lekker wachten....

Als de fout parkeerder zelf als eerste komt maak ik er altijd een verhitte discussie van zodat hij ook niet direct kan vertrekken en als het even kan zich een beetje bedreigt/lullig voelt. Maarja dat is redelijk zinloos want eer dat ik dat alle asso's in heel nederland gecorrigeerd heb.....

Echter zodra er links of rechts langs me een auto wel uitkomt kan ik dus ook weg. Ik laat dan altijd netjes de 4 banden leeg van de foutparkeerder om mijn opgebouwde frustraties een beetje netjes af te blazen. Valt me trouwens altijd op dat andere mensen daar geen commetaar op geven terwijl je dit doet op een drukke parkeerplaats, het lijkt op z'n moment wel dat ze het hier mee eens zijn.

Als alles op z'n dag een beetje tegenzit heb ik soms echt moeite om m'n auto niet gewoon in de R te zetten en met wat extra gas uit mijn vakje te draaien. Maarja daarmee komen we natuurlijk nergens

Mijn vrienden lachen alleen wat en hebben hier zelf dus schijnbaar geen last van. Mijn vader heeft er nog nooit last van gehad (maarja die komt ook amper op dit soort parkeerplaatsen) en mijn moeder gaat altijd gewoon nog effe terug de stad in winkels kijken en ergens een bakkie koffie drinken.

Maar wat doen jullie nou in z'n situatie ? en hoe bescherm je er tegen ?

PS geen oplossingen wat niet door de beugel kan en waarbij de tegenpartij of gemeenschap schade oploopt, die zijn door niet asso's namelijk niet uitvoerbaar in de praktijk
pi_22191759
Mobiele krik achter in je auto zetten?
Kun je de voor en/of achterkant van de desbetreffende auto mooi verplaatsen zonder schade.
En met een beetje goed krikwerk kun je em zo neerzetten dat die auto zelf ook niet meer van een plek afkomt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_22191781
Gewoon wegduwen die sjappies. Wie niet wilt luisteren moet maar horen
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:35:13 #4
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_22191804
Een beetje banden leeg laten lopen, nou sorry dat ik t zeg maar dat is wel heel kinderachtig gedrag !!

Wat is daar nou t nut van. Ik zeg niet dat diegene daar maar gewoon moet gaan parkeren, maar hoe denk je dat je in godsnaam ooit weg moet komen met vier platte banden !!!

Sorry dat ik t zeg, maar als ik jou dat zag doen bij mijn auto, dan was t eens goed tijd voor een potje zinvolgeweld op jou gezicht. Ben helemaal niet gweldadig, maar ik zou hier maar mee kappen, want je komt een keer de verkeerde tegen en dan heb je een paar rake klappen te pakken, reken daar maar op !!!
pi_22191805
In parkeervakken kan trouwens ook wel zo zijn dat de auto die scheef staat of slecht geparkeerd staat niet zelf schuldig is daaraan, maar scheef moest gaan staan, omdat iemand ff snel z'n bak op een lompe manier in een vak had gemikt (even pinnen ofzo...). Wel lullig als je de banden van diegene dan leeg laat lopen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_22191842
Tsja...

Kijk, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je niet weg kan komen (zeker als je haast hebt), maar als ik terug zou komen naar mn auto, en mijn banden staan leeg en er begint een of andere 'asso' (sic) tegen me te gillen, dan ga ik ook echt geen haast maken om weg te komen hoor. Dan ga ik eerst rustig zorgen dat mn banden opgepompt zijn enzo.

Snap trouwens ook niet helemaal hoe de situatie die je beschrijft in elkaar zit... maak anders even een schetsje ofzo...
pi_22191863
quote:
PS geen oplossingen wat niet door de beugel kan en waarbij de tegenpartij of gemeenschap schade oploopt, die zijn door niet asso's namelijk niet uitvoerbaar in de praktijk
quote:
Ik laat dan altijd netjes de 4 banden leeg van de foutparkeerder om mijn opgebouwde frustraties een beetje netjes af te blazen
Ik vind dit al aso genoeg anders.... er moet wat meer op normen en waarden gehamerd worden in dit land
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:53:40 #8
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_22192068
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:32 schreef GizartFRL het volgende:
Mobiele krik achter in je auto zetten?
Kun je de voor en/of achterkant van de desbetreffende auto mooi verplaatsen zonder schade.
En met een beetje goed krikwerk kun je em zo neerzetten dat die auto zelf ook niet meer van een plek afkomt.
dat is nog geeneens zo'n gekke oplossing

(maar wie heeeft en nou eenmaal een mobile krik bij zich) ?

kost je ten eerste de aanschafprijs vervolgens brandstof (ja het weegt wat zo'n ding) en ook nog eens bagaggeruimte.

voor de rest wel de beste oplossing want de vrienden met de pet waar waterhoofden in passen komen je echt niet helpen.
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_22192847
Mijn post wordt inderdaad zonder situatie schets niet goed begrepen. Ik ga toch zeker niet de banden leeg laten van iemand die langs staat al dan niet netjes in het vak....

Banden leeg laten is geen directe schade, wel indirect natuurlijk. Dat ik daar 90 minuten sta te wachten is indirect ook schade. Maar je moet je toch voor kunnen stellen als je 90 minuten hebt zitten wachten totdat je er eindelijk uitkunt (doordat iemand langs je vertrekt). Dat het dan toch een goed gevoel geeft om voor je wegrijd om even nog 5 minuten op te offeren om de banden leeg te laten van z'n aso auto waar je 90 minuten tegenaan hebt zitten te kijken. Er lag een fietsen winkel recht tegenover de parkeerplaats. Dus ik hoop dat de eigenaar van die auto veel plezier heeft gehad tijdens het pompen en met een beetje geluk begrepen heeft waarom dat nou net hem overkomt.

Ik heb het hier dus over personen welke echt aso parkeren. Ik heb een schets bijgevoegd van wat me bijvoorbeeld gisteren in de gemeente Beek overkwam. Zowel links als rechtsom eruit draaien was onmogelijk. De auo rechts langs me kon er ook niet uit (was een lange station wagen). Ik kon pas weg toen de auto welke aan de linker kant langs me stond wegging.

http://www.bofp.org/fok/parkeer.gif

Van die krik is een goed idee. Ik heb z'n 3 ton's krik met wieletjes. Auto opkrikken en een paar omstanders vragen of ze effe een zetje willen geven

PS Het is me nog nooit gebeurt dat ik ergens niet uit kon omdat iemand langs me verkeerd geparkeerd had. Zolang je nog kunt instappen links of rechts dan kan je er toch ook weer uitrijden... ? Ik heb het dus over situaties waar iemand een auto achter of voor je zet.
pi_22192994
of een krik in de auto, en vier stevige planken met wieltjes kun je de hele auto zelf wegduwen..... is wel ff krikwerk maar dan heb je ook lol haha
pi_22193325
wat voor auto rij je dan?
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:18:31 #12
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_22193389
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:12 schreef bonza het volgende:

Doordat ik een grote lompe bak rij heb ik hier best wel vaak last van.
Misschien is dit wat voor jou.

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_22194770
tja bij ons in de straat heb je ook vaak de situatie zoals de ts zo mooi geschetst heeft mara dat komt omdat je niet meer op de stoep mag parkeren dus pleurt iedereen hem nu NAAST de stoep zodat je er bijna niet meer uitkomt als er een auto voor je staat geparkeerd.

Maar misschien is die alto wel wat voor je (of een rijcursus )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:03:59 #14
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_22194901
Geef je groot gelijk.

heb het een keer gezien bij Peter R. de Vries, die moest ook nodig naar een rechtzaak maar ook zijn auto stond ingebouwd door een ASO. Heeft de politie gebeld, die kon er niks aan doen. Vervolgens beheerder parkeerterrein, die kon ook niks doen.
Vervolgens heeft hij gewoon het raampje ingetikt met de krik en auto weg geduwd. Toen kwam die vent net aanlopen werd helemaal gek. De politie stond erbij maar greep Peter R. de Vries niet bij zijn lurven omdat er rechtmatig gehandeld werd ofzo omdat hier de stelling "nood breekt wet" op van toepassing was ofzo

Naja anyway, volgende keer de fik in die auto
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_22195253
Hm dat met die krik is wel een goeie oplossing. Ga binnenkort eens kijken wat zo'n dingetje kost
pi_22195344
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:28 schreef jochem8 het volgende:
Hm dat met die krik is wel een goeie oplossing. Ga binnenkort eens kijken wat zo'n dingetje kost
die ligt als het goed is standaard in je auto
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:40:01 #17
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_22195451
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Daar kom je niet ver mee met zo'n ellendig ding
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_22196252
ik heb laatst een hydraulische krik gehaald bij de lidl haha, voor 15 euro ofzo..... werkt erg snel, vergeleken met een standaard auto krikje
pi_22196553
voor zolang het duurt ja
Maare, deuken meppen in de auto is een nono (heeft ie veel langer schade van), maar een of meerdere bandjes ff legen is wel een strakke actie
pi_22197884
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Maar die kun je niet wegrijden
pi_22197893
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 16:21 schreef Jaydeem het volgende:
ik heb laatst een hydraulische krik gehaald bij de lidl haha, voor 15 euro ofzo..... werkt erg snel, vergeleken met een standaard auto krikje
Is dat een verrijdbaar ding?
pi_22199613
ja, die aanbieding was een maand terug ofzo, dus die zal er nu wel niet meer zijn.... bij de gamma of praxis willen ze ook wel eens van zulke krikken hebben, voor een zacht prijsje..... ze zijn natuurlijk niet te vergelijken met de proffesionele garage krikken, maar ze werken prima.
pi_22199917
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 11:35 schreef Diego27 het volgende:
Een beetje banden leeg laten lopen, nou sorry dat ik t zeg maar dat is wel heel kinderachtig gedrag !!

Wat is daar nou t nut van. Ik zeg niet dat diegene daar maar gewoon moet gaan parkeren, maar hoe denk je dat je in godsnaam ooit weg moet komen met vier platte banden !!!

Sorry dat ik t zeg, maar als ik jou dat zag doen bij mijn auto, dan was t eens goed tijd voor een potje zinvolgeweld op jou gezicht. Ben helemaal niet gweldadig, maar ik zou hier maar mee kappen, want je komt een keer de verkeerde tegen en dan heb je een paar rake klappen te pakken, reken daar maar op !!!
Zo, mooi dat ik ook banden leeg ga laten van de eerste de beste asociaal die mij klem zet. Misschien dan wel maar eentje, maar als ik goed pissig ben heus wel allevier. Ik niet van mijn plaats, dan jij ook niet.
En dan kan degene die daar over komt klagen ook een potje zinvol geweld krijgen

Parkeren in de gemeente Beek is trouwens echt wel een regelrechte nachtmerrie zeg, ik ben 1 keer op een zaterdag in het centrum geweest, echt noooooooooit meer.

Ik ben overigens nog nooit klemgezet, mijn ouders wel (in Geleen is een parkeerplaats voor een kerk, met allemaal scheve vakken. Had ook zo'n lamlul z'n bak overdwars neergezet. Er stonden maar liefst vijf mensen op 'm te wachten Mijn ouders leek het toen beter om maar ff een kopje koffie te gaan nuttigen)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22205237
tja banden leeg laten lopen is een redelijk onschadelijke actie (alhoewel hoe leeg?)
zal de aso anwb moeten bellen oid en ook tijdje moeten wachten

maargoed tot je zo'n aso tegenkomt die aankomt lopen als jij met z'n banden bezig bent
voor je het weet heeft hij een mes...
  † In Memoriam † zaterdag 25 september 2004 @ 23:10:39 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_22205410
Krik er onder en rijden lijkt me niet slim. Krik blijft geheid haken (kleine wieltjes) en de auto schuift van de krik. Kan nooit gezond zijn. Maar anders had ik het een uitsteklende actie gevonden
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:32:24 #26
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_22205794
Krik e.d. is allemaal veel te veel gedoe. Als je auto niet nieuw is en/of meegespoten bumpers heeft kun je best even een 'kusje' geven. Gewoon heel voorzichtig ertegenaan zetten en dan duwen.
In veel grote steden is dit heel normaal hoor.
pi_22209854
Bullbars aan je auto maken en vol op die auto inrammen ! Dat zal ze leren... De brutaliteit van de jeugd tegewoordig...
  zondag 26 september 2004 @ 04:08:08 #28
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_22209989
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 12:44 schreef bonza het volgende:
Mijn post wordt inderdaad zonder situatie schets niet goed begrepen. Ik ga toch zeker niet de banden leeg laten van iemand die langs staat al dan niet netjes in het vak....

Banden leeg laten is geen directe schade, wel indirect natuurlijk. Dat ik daar 90 minuten sta te wachten is indirect ook schade. Maar je moet je toch voor kunnen stellen als je 90 minuten hebt zitten wachten totdat je er eindelijk uitkunt (doordat iemand langs je vertrekt). Dat het dan toch een goed gevoel geeft om voor je wegrijd om even nog 5 minuten op te offeren om de banden leeg te laten van z'n aso auto waar je 90 minuten tegenaan hebt zitten te kijken. Er lag een fietsen winkel recht tegenover de parkeerplaats. Dus ik hoop dat de eigenaar van die auto veel plezier heeft gehad tijdens het pompen en met een beetje geluk begrepen heeft waarom dat nou net hem overkomt.

Ik heb het hier dus over personen welke echt aso parkeren. Ik heb een schets bijgevoegd van wat me bijvoorbeeld gisteren in de gemeente Beek overkwam. Zowel links als rechtsom eruit draaien was onmogelijk. De auo rechts langs me kon er ook niet uit (was een lange station wagen). Ik kon pas weg toen de auto welke aan de linker kant langs me stond wegging.

http://www.bofp.org/fok/parkeer.gif

Van die krik is een goed idee. Ik heb z'n 3 ton's krik met wieletjes. Auto opkrikken en een paar omstanders vragen of ze effe een zetje willen geven

PS Het is me nog nooit gebeurt dat ik ergens niet uit kon omdat iemand langs me verkeerd geparkeerd had. Zolang je nog kunt instappen links of rechts dan kan je er toch ook weer uitrijden... ? Ik heb het dus over situaties waar iemand een auto achter of voor je zet.
Koop nog een lompere station en ga door de kofferbak naar binnen en rij weg
  zondag 26 september 2004 @ 04:28:08 #29
104563 Ronbo23
Fuck the Fucking Fuckers
pi_22210089
Dude... volgens mij zou je beter eens contact kunnen opnemen met een goede rijschool... Ik rij zelf een Pick Up truck van 3,5 t... kwoon en werk in een centrum, kmoet behoorlijk vaak stuntelen om uit een parkeerplaats tekomen... maar t lukt altijd en ik heb nog nooit schade gemaakt... 1x stond ik vast... kon ik geen kant op... notabene door een lullige panda.. kben toen naar t eerste de beste terras toegelopen en heb een tafel met 6 jongens aangesproken en een biertje aangeboden als ze me even zouden helpen... naar die panda toe en binnen 20 seconden stond ie 2 meter naar achteren... vele handen maken ligt werk,toch...
pi_22210831
quote:
Op zondag 26 september 2004 04:28 schreef Ronbo23 het volgende:
Dude... volgens mij zou je beter eens contact kunnen opnemen met een goede rijschool... Ik rij zelf een Pick Up truck van 3,5 t... kwoon en werk in een centrum, kmoet behoorlijk vaak stuntelen om uit een parkeerplaats tekomen... maar t lukt altijd en ik heb nog nooit schade gemaakt... 1x stond ik vast... kon ik geen kant op... notabene door een lullige panda.. kben toen naar t eerste de beste terras toegelopen en heb een tafel met 6 jongens aangesproken en een biertje aangeboden als ze me even zouden helpen... naar die panda toe en binnen 20 seconden stond ie 2 meter naar achteren... vele handen maken ligt werk,toch...
Voor het parkeren heb ik een rijschool niet nodig, ik gebruik net als jou mijn pickup voor dagelijks woonwerk verkeer en dan ontwikkel je die rijvaardigheden vanzelf. Ik parkeer nergens waar ik de ruimte van de parkeervakken naast me nodig heb op eruit te kunnen steken, dan zoek ik altijd een plekje op een rand zodat ik zelf aan een zeide genoeg ruimte kan reserveren en andere niet tot last ben.

Maar als je zoals in de situatie schets bij het achteruit steken niet verder komt dan met je eigen spiegels tot aan de achterkant van de andere geparkeerde auto's is het gewoon onmogelijk zonder dat een van de auto's naast je vertrekt of de fout geparkeerde auto enkele meters opschuift.

Een auto met een aantal mensen optillen en verzetten is risico vol, voor zelfde geld breken de spatborden/bumpers af als je daar met een aantal mensen een tilletje aan geeft.

Een goede krik lijkt mij de beste oplossing. Als je dan een aantal minuten hebt gewacht gewoon lekker met de krik aan de gang. Ben je in iedergeval bezig en gaat de tijd ook wat sneller om
  zondag 26 september 2004 @ 11:32:53 #31
70795 GiSH
waiting for sun
pi_22211501
gewoon een beetje opletten waar je zo'n bak neer zet... dat niet in dit soort sitiuaties terecht kan komen...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_22211527
en met grote auto's altijd achteruit parkeren.....
pi_22211685
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:15:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 26 september 2004 @ 12:07:39 #34
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22211929
een auto dient iig toch niet om tegen te rijden, ik erger mij daar zo aan als ik dat zie gebeuren. Het is totaal niet nodig dat iemand zijn auto buiten de lijnen parkeert, maar sommigen kunnen blijkbaar niet anders. Maar dat is toch nog geen reden om je trekhaak in een auto te duwen?? het is nogal gezegd, jij moet gewoon eens beter leren rijden, naar de rijschool gaan, een kleinere wagen kopen etc. (no flame)
pi_22212695
maar om wat voor een auto gaat het nu dan? Lijkt erop dat we over een dikke amerikaan praten......
pi_22212863
lol ik was laatst op een parkeerplaats daar waren 6 auto's op dezelfde manier vastgezet door een of andere boer met een trekker, maarja daar klommen ze toen volgens mij op, handrem eraf en omdat ze met zoveel waren konden ze em wel aan het rollen krijgen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_22214610
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:16:01 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 26 september 2004 @ 15:39:32 #38
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_22215485
nope Mikkie, je moet alles quoten (of lezen). Dit zei ik ook nog:
quote:
Het is totaal niet nodig dat iemand zijn auto buiten de lijnen parkeert, maar sommigen kunnen blijkbaar niet anders. Maar dat is toch nog geen reden om je trekhaak in een auto te duwen??
pi_22220853
hmz.. is dat niet eigen terrein?.. even de eigenaar aanspreken.. laat die even de politie bellen met als reden dat er geen plaats meer is voor de brandweer ofzoiets en dan die wagen gewoon wegslepen.. met lekker de achterwielen over de gron slepen zodat de handrem aan gort is.. .. of de voorwielen.. ophanging krom.. haha.

en anders.. ik zou je wagen er zo uit rijden totdat je niet verder kan.. maar ook zo dat de aso er ook niet uit kan.. jij laat zien dat je geen schade wil maken en meteen dat die een irritante eikel is omdat hij zelf ook niet weg kan.. (totdat je hem de ruimte geeft.. )
pi_22227271
heel herkenbaar, wij rijden een station wagen en staan geregeld zo geblokkeerd als we weg willen. Geloof mij, het is dan fysiek niet mogelijk om hem eruit te draaien. Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad maar het is bij ons steeds dezelfde klootzak die hem zo parkeerd en ik wacht stiekum een keertje af dat ik om 2 uur 's nachts weg moet en hij er staat.
pi_22228534
Jaydeem, Ik rij zelf inderdaad een lompe Amerikaan. 2,03M breed (zonder de spiegels) en 5,65M lang met een flinke draai cirkel. Met parkeren is dat niet echt een probleem, de auto's welke naast me staan moeten zelf ook in en uit kunnen stappen waardoor vanzelf plaats genoeg overblijft.

Overdwars parkeren gewoon not done, zeker als er ook nog niet de ruimte voor is. De mensen die het doen zijn gewoon dezelfde aso's zoals die hun bak onterecht op een invalide parkeerplaats parkeren.

Ik ga voorlopig voor de krik (tsk dat ik daar niet eerder aangedacht heb). Het is een vele betere oplossing dan na lang wachten een paar bandjes leeg laten. 5 minuutjes krikken betekend namelijk direct rijden, niet meer wachten en dus ook geen frustraties meer
Het werkt trouwens prima. Ik heb het vanmiddag voor de lol met mijn zus haar Ford Escort getest, krik eronder, paar pompjes en rijden maar. Het gaat zelfs redelijk makkelijk zonder dat andere mensen mee hoeven te duwen, ik kan zelfs sturen dus mocht er inmiddels een vakje vrij zijn... misschien parkeer ik hem wel even voor de aso... betere hint kan er toch niet zijn of wel
  maandag 27 september 2004 @ 09:44:01 #42
70795 GiSH
waiting for sun
pi_22230963
quote:
Op maandag 27 september 2004 01:02 schreef bonza het volgende:
Jaydeem, Ik rij zelf inderdaad een lompe Amerikaan. 2,03M breed (zonder de spiegels) en 5,65M lang met een flinke draai cirkel. Met parkeren is dat niet echt een probleem, de auto's welke naast me staan moeten zelf ook in en uit kunnen stappen waardoor vanzelf plaats genoeg overblijft.

Overdwars parkeren gewoon not done, zeker als er ook nog niet de ruimte voor is. De mensen die het doen zijn gewoon dezelfde aso's zoals die hun bak onterecht op een invalide parkeerplaats parkeren.

Ik ga voorlopig voor de krik (tsk dat ik daar niet eerder aangedacht heb). Het is een vele betere oplossing dan na lang wachten een paar bandjes leeg laten. 5 minuutjes krikken betekend namelijk direct rijden, niet meer wachten en dus ook geen frustraties meer
Het werkt trouwens prima. Ik heb het vanmiddag voor de lol met mijn zus haar Ford Escort getest, krik eronder, paar pompjes en rijden maar. Het gaat zelfs redelijk makkelijk zonder dat andere mensen mee hoeven te duwen, ik kan zelfs sturen dus mocht er inmiddels een vakje vrij zijn... misschien parkeer ik hem wel even voor de aso... betere hint kan er toch niet zijn of wel
pas je op voor remleidingen... staat zo lullig als die 'aso' wil remmen bij de eerste kruising waar net een klein meisje oversteekt...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_22234159
Gewoon beetje opletten waar je die krik plaatst en dan hoef je je geen zorgen te maken over kleine meisjes.
pi_22234372

Rijdt je toch gewoon rechtdoor eruit ?

Nee, ik heb zelf soms ook wel voor zoals jij schetst, maar ik raak er altijd uit. Ik heb een golf4 en die is dus redelijk kort + heeft een vrij grote draaicirkel.

Ik denk gewoon dat het een combinatie van problemen is bij jou, een té grote auto en aso rijders. Hoewel ik mij kan inbeelden dat in je veel gevallen er wel uitkan als je een kleindere auto had. De aso rijder kan misschien ook niet inschatten dat jou auto een stuk langer is en een veel kleindere draaicirkel heeft (neemt natuurlijk niet weg dat hij daar gewoon niet hoeft te parkeren, maar het verklaard mss wel waarom je er zoveel last van hebt.)
  maandag 27 september 2004 @ 13:11:53 #45
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22234426
Hmm..dit plaatje hierboven overkwam mij gisteren nog

Ben echt op milimeters langs die auto gekeerd. Da's wel even zweten.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22234658
een tip achteruit parkeren misschien niet wat. KAn je veel makelijker weg komen. En al sje daar niet uit kan komen zo als je geschetst hebt dan zou ik maar weer ff les gaan nemen.
En de banden van iemand anders leeg laten lopen is net zo asso. Jij komt nog een keer de verkeerde tegen.
BTW. wat vo or jou de asso is. Mag hij daar parkeren is daar een parkeer verbod of is daar een gele streep. Zo niet dan ben jij de asso die de banden van mensen zo maar leeg laat lopen.
Niet geschoten is altijd mis, nee heb je ja kun je krijgen
pi_22235242
ben ik de enige die me stoort aan het woord asso's ? Moet het niet aso's zijn of mis ik wat
pi_22236413
Nog nooit last van gehad. Het zal vast weleens voorkomen maar als je hier regelmatig last van hebt dan moet je toch ook wel bij jezelf gaan nadenken of je zelf niet iets fout doet.
pi_22237002
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:23 schreef tupacravik het volgende:
een tip achteruit parkeren misschien niet wat. KAn je veel makelijker weg komen. En al sje daar niet uit kan komen zo als je geschetst hebt dan zou ik maar weer ff les gaan nemen.
En de banden van iemand anders leeg laten lopen is net zo asso. Jij komt nog een keer de verkeerde tegen.
BTW. wat vo or jou de asso is. Mag hij daar parkeren is daar een parkeer verbod of is daar een gele streep. Zo niet dan ben jij de asso die de banden van mensen zo maar leeg laat lopen.
Achteruit parkeren met een amerikaan hoeft niet altijd makkelijk wegrijden te garanderen. Heb zelf ervaring met een Chevy Van en de achterkant daarvan zit bijna 1 meter achter de as. Dus bij het eerder eruit draaien (wat je in zo'n situatie moet) druk je met je achterkant lekker tegen de auto die naast je staat.

Oftewel: je staat in zo'n situatie dus ook klem...
Pot-Ver-Dikke!
pi_22237110
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:52 schreef Blapiet het volgende:
ben ik de enige die me stoort aan het woord asso's ? Moet het niet aso's zijn of mis ik wat
Klopt .
sig verwijderd door FA
pi_22237200
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:16 schreef PvD het volgende:

[..]

Achteruit parkeren met een amerikaan hoeft niet altijd makkelijk wegrijden te garanderen. Heb zelf ervaring met een Chevy Van en de achterkant daarvan zit bijna 1 meter achter de as. Dus bij het eerder eruit draaien (wat je in zo'n situatie moet) druk je met je achterkant lekker tegen de auto die naast je staat.

Oftewel: je staat in zo'n situatie dus ook klem...
Maar je hebt wel een beter overzicht hoe dan ook en een keertej achteruit kan nooit kwaad. En helemaal vast staan kan bijna niet. Dan moeten de 2 auto`S naast je wel helemaal op je geparkeert zijn. Maar daar ging het hier niet om. Het ging er om dat er een auto tegen over jou staat.
Ik maak dat soort situaties vaker mee. En dan is het weg dek ook nog eens slecht. NIet eens van asfalt maar van steentjes. En heb ook grote auto`s gereden. Maar weinig last van gehad.
Niet geschoten is altijd mis, nee heb je ja kun je krijgen
pi_22237447
Zo heeft iedereen zijn eigen manier om te parkeren. En hoewel zulke problemen als TS heeft zich niet vaak voordoen, zal het de "groot auto bezitter" geheid een keer overkomen.

En die aso's die zo parkeren zullen er altijd blijven, dus dan is de verreidbare krik in de kofferbak wel een goeie oplossing!
Pot-Ver-Dikke!
pi_22271000
Ik zou niet voor mezelf instaan... groot gelijk dat je als het even kan hun banden leeg laat lopen. Asociaal gedrag mag van mij als het een reactie is op zo'n klojo die meent overal maar te kunnen parkeren zonder zich een donder te bekommeren over andere mensen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:30:26 #54
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22274009
gister nog gevochten met een vent die had bij mij voor de deur zijn splinternieuwe a6 bijna tegen me corsa bumpertje en achter me stonden paaltjes
ik gewoon zachtjes tegen die bak aan en douwe maar, tot die eraan kwam lopen

blauw oog en politie erbij en die joden zijden dat die die auto er niet zo dicht op moest zetten hahahahahah zijn ze toch ergens goed voor
pi_22274375
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:30 schreef MikeyB het volgende:
gister nog gevochten met een vent die had bij mij voor de deur zijn splinternieuwe a6 bijna tegen me corsa bumpertje en achter me stonden paaltjes

blauw oog en politie erbij en die joden zijden dat die die auto er niet zo dicht op moest zetten hahahahahah zijn ze toch ergens goed voor
jij bent wel erg dom.
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:47:10 #56
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22274449
El-Quida bellen
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_22274501
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:47 schreef Herr.Flick het volgende:
El-Quida bellen
Wie?
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:51:20 #58
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22274555
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Wie?
Die van Ben-LADA
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  dinsdag 28 september 2004 @ 23:54:47 #59
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22274644
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jij bent wel erg dom.
waarom??? had die hufter em er maar niet tegenaan moeten zetten de tering voor em haha
  woensdag 29 september 2004 @ 00:00:14 #60
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_22274807
quote:

Of je zet je auto niet strak tegen een paaltje aan, zodat je ook niet klem gereden kan worden, dat kan ook!

En als ik je zou betrappen als je tegen mijn auto zou duwen, zou je er met alleen een blauw oog genadig vanaf zijn gekomen.
  woensdag 29 september 2004 @ 00:04:01 #61
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22274927
ja ja en jij gaat mij wat aandoen hahaha....

als je zon hufter bent die iemand klem zet mag je blij zijn dat ik em alleen opzij douw en niet totall sla met me honkbal knuppel in de wagen :F
  woensdag 29 september 2004 @ 00:04:54 #62
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22274949
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:04 schreef MikeyB het volgende:

als je zon hufter bent die iemand klem zet mag je blij zijn dat ik em alleen opzij douw en niet totall sla met me honkbal knuppel in de wagen :F
Wel bij de les blijven he!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 29 september 2004 @ 00:06:03 #63
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22274969
welke les? haha
pi_22275347
Dat is het nadeel van een grote auto (rij zelf in een Chevy). Helaas kan niet iedereen goed inschatten hoeveel ruimte de ander nodig heeft om weg te komen. Wanneer ik geen haast heb zet ik meestal even de ander z'n ruitenwissers omhoog. Geeft geen schade, maar wel het gevoel van... ze hebben aan m'n auto gezeten. Als ik echt weg wil zit er vaak niks anders op dan toeteren. Scade toebrengen doe ik niet aan.
pi_22275390
quote:

en die joden zijden
Gut... hij heeft je hard geraakt he?
pi_22275442
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:04 schreef MikeyB het volgende:

Oh mensen ik lig hier dubbel
  woensdag 29 september 2004 @ 00:30:13 #67
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22275655
zal niet de eerste zijn waar ik een ruitje van intik... kan er niks aan doen wat rijden betreft heb ik een kort lontje verder met niks alleen in et verkeer
pi_22277470
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:30 schreef MikeyB het volgende:
zal niet de eerste zijn waar ik een ruitje van intik... kan er niks aan doen wat rijden betreft heb ik een kort lontje verder met niks alleen in et verkeer
Je hebt niet alleen een kort lontje..
Je bent ook nog eens dom, je kan niet typen en je beledigd mensen zonder dat je dat zelf door heb.
Je komt vast wel een keer "de verkeerde" tegen.
"He sleeps with the fishes"
pi_22277479
Gewoon een biertje gaan halen, relax man.
pi_22277486
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:08 schreef Steijn het volgende:
Gewoon een biertje gaan halen, relax man.
ok.
pi_22277657
Ik had dat probleem regelmatig. Een Ford F250 XLT Camper Special Cobra-jet 428 is niet echt geschikt voor NL parkeerplaatsen.

Beetje duwen ging wel weer erg goed met die bak.
pi_22278225
als je weet dat je een grote bak hebt zet je em toch gewoon in 2 plaatsen? En je gaat met een grote chrevrolet bus, of ford F250 natuurlijk niet zomaar in het kleinste kutvakje parkeren. Dan vraag je er ook wel een beetje om.
  woensdag 29 september 2004 @ 09:52:42 #73
85015 MikeyB
technow rulez
pi_22279329
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Je hebt niet alleen een kort lontje..
Je bent ook nog eens dom, je kan niet typen en je beledigd mensen zonder dat je dat zelf door heb.
Je komt vast wel een keer "de verkeerde" tegen.
"He sleeps with the fishes"
ik kan niet typen? hoe kom je erbij? omdat er zoveel tikfouten inzitten? misschien komt dat doordat ik met mijn laptop in bed lig dat typt idd een beetje kut; waarom ben ik dom ( ik zit op de universiteit )
en mensen moeten gewoon rekening houden met andere, wat als er nouw wat gebeurd en ik moet gelijk weg kunnen moet ik dan eerst overal aan gaan bellen en vragen van wie die auto is? ga het niet geloven
pi_22283787
quote:
Op woensdag 29 september 2004 03:39 schreef Shagya het volgende:

Ik had dat probleem regelmatig. Een Ford F250 XLT Camper Special Cobra-jet 428 is niet echt geschikt voor NL parkeerplaatsen.

Beetje duwen ging wel weer erg goed met die bak.
Verkapte "kijk ik heb een stoere auto" post.
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2004 @ 14:25:48 #75
25682 2cv
Niet subtiel
pi_22284763
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik met mijn Eend ergens niet uit kon komen.

* 2cv heeft ook een verrekt stoere auto, zo niet de stoerste !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_22289299
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:52 schreef Blapiet het volgende:
Vind de hele post niet van een heel hoog niveau eigenlijk
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')